Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez DeeS


  1. 2 godziny temu, seba87 napisał:

    Kupczyk tu nic nie wymyslajmy.  Wiadomo że to będzie liczyć się szczęście.  Każdy musi na tym torze dać że swojej koncentracji 110% 

    A tu znalazłem kiedyś jak w F1 się scigalismy 

     

    Czy  przyczepnośc w deszczu była  nieco inna w  tej grze ? Czy jechało się jak po suchym tylko że było mokro ?:)

    11 godzin temu, kupczyk napisał:

    Napiszcie drodzy ściganci co w sytuacji w Monako gdy nas obróci i będziemy np stali w poprzek toru? Jak nacisnę OPTIONS to samochód stanie się duchem? Podczas treningu nic się takiego nie dzieje, ale w wyścigu wiadomo, że ktoś nam może pomóc i wtedy karambol murowany

     

     

    Mozę się tak zdarzyć.

     

     

     

    Coż  spoglądasz na mapę czy nikogo nie ma  i spokojnie cofasz i jedziesz. Jak widzisz że ktoś jedzie/zbliża się to stoisz i puszczasz.

    Niestety może się tak zdarzyć ze ktoś może nie zauważyć za ślepym zakręcie.

     

    A w przypadku karambolu wypadało by może przez HS powiedzieć że taki karamobl istnieje i ostrzec innych. ?

     

    • Like 2

  2. Ja do tego auta podchodziłem z dystansem a nawet nie chciałem go.. głosowałem na co innego.

     

     

    Qual - P2  i to był mój PB :)

     

    R1- Start zaspałem tzn zapomniałem wrzucić pierwszy bieg i spadłem gdzieś na 6 pozycję. I tak ciupałem   za sebą  i po drodze jeszcze MixJah. Co dojeżdżałem do seby to za chwilę popełniałem błędy i nie dało rady  na tyle dojść aby wyprzedzić.Ostatnie po uż fajnym wyscigu P4.

     

    R2- Tu to już jaja i dobre ściganie.  Przez polowe wyścigu  nie mogłem złapać tempa i tak jechałem sobie 10-12 miejsce. Później jakieś dziwne dzwony i błędy sylwka i innych i podskoczyłem. W drugiej części wyścigu już lepiej i walka z MixJah non stop się tłukliśmy  co było  bardzo ciekawe szkoda że replaya nie zapisałem :38_worried:

     

    I tak dojechałem na P2.   Gratki dla Seby który wytrzymał ciśnienie .

     

     

    DRS to jakaś żenada w tym aucie.

     

     

    Jeśli chodzi o monaco przejechałem wczoraj  i po paru kołkach 1.33 ale  do zrobienia tutaj jest    1.30.x   i to spokojnie.

    • Like 1

  3.  

    Ja mam nieco inny set, wydaje mi się, że krótsza skrzynia jest na tym torze jednak korzystniejsza (jeden klik w lewo w stosunku do Twojego). Reszta z grubsza to samo co u Ciebie, nie zmieniałem zawiechy poza stabilizatorami i 1:56 jest w zasięgu spokojnie. Gdyby nie licho pojechana ostatnia sekcja, wpadłoby tutaj:

     

    Pomijam lekki wyjazd na jeden z sekcji.

     

    Za to kompletnie nie przekłada się to na TT. Słabiutko mi się to auto tam trzyma drogi i raczej pewnie nawet nie poprawię tego co zrobiłem wcześniej.

    Zrobilbym go bardziej soft. Skrzynia okolk 4.22 . Cisnienie 2.00-2.10

    Dzisiaj postaram sie nagrac film z 1.55 . Bo wczoraj 1.56.3x z setupem.

    Opony bardzo dobrze o dziwo .

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    • Like 1

  4. 33 minut temu, kupczyk napisał:

    A tu R2 i lagi Diego

     

    oooo to mi pokazałeś. W życiu bym się nie spodziewał żę miałem takiego laga.  nigdy nie miałem problemu . Druga sprawa czego ja miałem wcześniej takie rozwalone auto skoro nigdzie nie przydzwoniłem :)

     

     

    A ja mam jeden filmik apropo Tomaszana bo coś tam się pieklił  że ktoś go po prawej stronie mijał i szedł jak po swoje. Jasne że tak .

     

     

     

    Nie zgłaszam nic  bo w sumie mi się nic nie stało  ale chciałem zwrócić uwagę na  spóźnione Twoje hamowanie a nasze .

     

    Druga sprawa :

     

    Kwestia gadania podczas wyścigu była już poruszana. W niedziele to co zrobił  Tomaszan-TomekDaria to delikatnie mówiąc wkur*** się strasznie. Chłopaki ja rozumiem emocje itp ale inni walczą o pozycję  w tym przypadku ja z chrisem o 1st  i mnie taki wybuch Energi i głośnego gadania o pierdoletach mocno zdekoncentrowało gdzie 40 min wyścigu okazał się finalnie przegranym. Nikogo to nie interesuję co tam zrobiliście czy coś - od tego jest forum aby się podzielić wrażeniami.

     

     

    To również dotyczy Errora przestań komentować każdy Twój błąd  czy prumkami/stękanie  bo to  przeszkadza .

     

    • Like 2

  5. 10 minut temu, Darkman133 napisał:

    Strasznie duzo rozmow w temacie Cieglo/Error wiec postanowilem rzucic okiem na sytuacje i postawic sie na miejscu Cienglasza i powiem tak: ja bym w tej sytuacji lekko odpuscil gaz :) Widzac ze idziesz Cieglo szeroko i masz po prawej wracajacego przed Ciebie kolege a na wewnetrznej atakuje Error, to nie ma bata zeby sie 3wide zmiescic na tak waskim torze. To nie Nascar :) wystarczylo na moment odpuscic gaz, Error by zamknal manewr i siedzialbys mu na zderzaku klejac sie do lewej strony a zostawiajac prawą dla wracajacego.

    To tylko moja opinia i deklaracja wlasnego zachowania w podobnej sytuacji a nie ocena. IMO RA i nie ma o co kopii kruszyc.

    Postanowiles isc na pewniaka i OK, miales pelne prawo ale umowmy sie (żart mode on) Error nie mogl bezblednie tego wyprzedzania przeprowadzic. Ksywka zobowiazuje. (żart mode off) :)

     

     

    Dokładnie tak. To samo napisałem  na priv Cienglaszowi ;)

    6 minut temu, cieglo napisał:

    Reasumując: nie rozumiem decyzji jeszcze bardziej :)

     

    Ale decyzja to RA . :)

     


  6. O 30.01.2017 o 14:23, cieglo napisał:

    Co do ostatniego to faktycznie wygląda to na chamskie uderzenie i ucieczkę ale z mojej perspektywy wyglądało to zupełnie inaczej. Zdziwiłem się co się stało bo poślizgu nie widziałem i byłem pewny, że albo to odłączona kierownica albo strzeliła guma czy coś i będziesz jechał do boksu a kontaktu w ogóle nie zarejestrowałem (może lekki stuk ale na pewno nie dwa i to w sumie mocne jak widać na Twojej powtórce). Słowo honoru. Przejąłem się na tyle, że nieco dalej oglądając się czy jedziesz, sam wypadłem i straciłem masę czasu, szybko mnie dopadłeś. Sprawdzę to jeszcze potem z mojej perspektywy. Złych intencji nie miałem (i świadomości, że ja coś pomerdałem) ale jeśli zasłużyłem - biorę karę bez dyskusji. Wybacz.

     

     

     

    17 godzin temu, cieglo napisał:

    Jakie podcięcie pupki? Na Sebie (ostatni zakręt przed s/m)? Możecie to uzasadnić?

     

    Tak jak pisałem Ci na PSN :

     

    Gustaw się lekko pospieszył z opublikowaniem komunikatu. Opublikował komunikat w wersji roboczej :) Ale to już miedzy nami.

     

    Powinno wyglądać to tak :

     

    Pela  Vs Popiołek   - Przespane dohamowanie Peli  i mamy  tego skutek.   Z racji przyznania się   kara nieco łagodniejsza  . To się ceni ! Kara (- 4 pkt - Pela)  

    Gustaw vs  reszta -  Nie widzę   nikogo kto mógłby Gustawa uderzyć w tył  aby to mogło zaważyć. Szkody  bardzo duże karambol. Na 4 takie wyprzedzenie przeważnie kończy się właśnie tak J    Kara (- 5 pkt - Gustaw)

    Cieglo vs Error -  ciekawa sytuacja  jednak Error  powinien ten zakręt  mocniej zacieśnić a nie jechać swoim torem . Z drugiej strony to walka Cieglo vs Topru jest tutaj kluczowa.  To oni  ze sobą walczyli a Error wykorzystał sytuację.  Zarówno Cieglo jak i Error powinni zachować szczególną uwagę. Nic wielkiego się nie stało poza straconej pozycji przez Cieglo ale w sposób  uczciwy.    ( cieglo / Error  - RA )

    Cieglo vs Seba  -  Seba ścinając zakręt i chcąc ominąć  zdarzenie chwilę później otrzymuję od Race Director  karę 5 sek.  Natomiast sytuacja  która jest później.

     

    Cieglo walczy z Bartkiem omijając auto  które dostaje karę wyrzuca ich i jest lekkie zamieszanie. W tym czasie Sebie kończy się kara i rusza i to co ja zauważyłem to zostaje lekko szturchnięty  lewy tylny bok  przez  Cieglo co uniemożliwia  mu skręt w prawo/odbicie żeby zrobić miejsce. ( występuje czynnik znany z błędu  gry czyli tak zwane zczepianie się ) Faktem jest że po/w trakcie kary Seba powinien zrobić  delikatnie więcej miejsca dla walczącej dwójki ( Cieglo/Bartek)

     

    Tomaszan vs Cieglo  -  wina LAGA .  ( RA )

     

    Seba  vs Cieglo –  nie dostaliśmy nagrania od Ciebie niestety żeby można było zobaczyć z Twojego widoku jak to wyglądało.  Z kamery Seby wynika że dostał strzała na tyle że stracił pozycję.

     

     

    Upadate:

     

    Być może cieglo masz rację nie chcę tego teraz podważać. W gronie sędziowskim zapadła taka decyzja. Natomiast od kolejnego będziemy bardziej rzetelni w tym co robimy. 

     


  7. 6 godzin temu, Sir Siekier napisał:

    Przy okazji Diego dal mi super nowa opcje jesli chodzi o rozne sytuacje do tabelki.. Kolejny ciekawy przypadek ktory (w tym wypadku) trzeba nagrodzic.

     

     

    Jaki ?

    Godzinę temu, WRL_CATANI napisał:

    Jakby co to poddaje się karze za wjazd w kufer Camela Grupa B wyścig R2 30 minuta. Sorka jeszcze raz hamulce już nie dały rady....za późno. Myślę że powtórka nie będzie potrzebna.

    Jakies wideo do tej sytuacji  proszę. 

×