Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez riddi_962


  1. @SmaleC też nie byłem przekonany do BR ale z obecnych na rynku tylko Firestorm mnie zatrzymał. Od premiery trybu mam w nim 12h i bawię się dobrze. Wolę solo niż drużyny, mam wtedy większą wczuwkę :D Już 7 solo winów :3

    • Like 1

  2. 5 godzin temu, gutihaz napisał:

    Wczoraj premierowo odpaliłem i gra robi naprawdę dobre wrażenie. Rzuciła mi się w oczy znacznie mniejsza liczba rodzajów broni niż w BF1. Sam gameplay i grafika na plus.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
     

    Kto by pomyślał że BFV będzie miał miej broni niż BF1 po dwóch latach rozwoju.


  3. W dniu 21.03.2019 o 21:48, The_Siemek napisał:

    Oglądałem gameplaye u JackFrags, Westiego i LevelCapa. Dupy to nie urywa jak się ogląda. 

    Tragiczny system lootowania i wyposażenia - nie ma żadnej customizacji broni (nie mówię o skórkach!) tylko predefiniowane zestawy dodatków pod określone kolory. 

    Obadam, ale podjarka - zero. 

    Customizacji nie ma bo jak inaczej wyobrażasz sobie gradację broni- epickie itd. Po prostu mają dodatki i inne specjalizacje od tych zwykłych pewnie. 

    Nowa roadmapa:
    D2R0ZPmWsAE0N6_.jpg:large

    • Like 1

  4. Hej, czy ktoś się orientuje czy jak mam na PS4 dwa konta i wszystkie dotychczasowe gry z plusa miałem na koncie X, to czy przy wykupieniu plusa na konto Y gry z konta X będą dalej działać? Logika podpowiada mi że tak, ale z sony to różnie bywa więc wolę się upewnić ;)


  5. 14 godzin temu, okoni napisał:

    Dziś po krótkiej przerwie od mordowania znów wróciłem na serwery, tym bardziej, że był patch. No i mam wrażenie, że im dalej w las, tym większa chujnia. Niby strzelanie takie same, niby staty te same, ale jakieś dziwne przycinki się zaczęły. Coś w takim klimacie jakby ramu brakowało. Robię obrót i mam wrażenie jakby ktoś mikro pauzy włączał na chwilę. Zrestowalem pada, zresetowałem neta i dalej to samo. Nie rozwala to grania, ale przeszkadza. Coraz bardziej mam wrażenie, że jakby gra została tak jak na początku, to grałoby się najlepiej. 

    Ja nic takiego nie mam, zdarzało się wcześniej. Ale według tego:https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/wiki/known_issues przycinki zostały naprawione. 


  6. 7 godzin temu, The_Siemek napisał:

     

    W sumie to nawet nie cheatuje... Ma 4 konsole, 4 monitory i 4 kopie gry, żeby podbić k/d i win ratio xD 4 kurła konsole dla gierki o którą nikt nie daje je... :vxoAZzf::jaro::LUL:

    *4 konsole do jakiejkolwiek gierki.

    Według najnowszych informacji z rozmów z inwestorami, BFV sprzedał się w ponad 7 milionach kopii, z oczekiwanych 8. No po prostu tragiczna sprzedaż :D Dodatkowo CEO powiedział że dalej chcą wspierać tytuł długofalowo. 
    https://www.gameinformer.com/2019/02/05/ea-battlefield-v-did-not-meet-sales-expectations

    • Like 1

  7. 25 minut temu, Bartek_Red napisał:

     

    Obecnie gra sprzedaje się gorzej niż Spyro i gierki na Nintendo, bez problemu można odszukać rankingi sprzedażowe choćby dla rynku UK, który jest dobrym wyznacznikiem na Europę. Nie ma co zaklinać rzeczywistości, zwłaszcza, że premierowo BFV sprzedał się dwukrotnie słabiej niż BF1, a obecnie ledwo łapie się na zestawienia top10. Można znaleźć dane mówiące o tym, iż gorzej szło tylko w przypadku Hardline, ale tutaj byłbym akurat sceptyczny, choć z drugiej strony by mnie to nie zdziwiło. W dobie całej masy konkurencyjnych tytułów, wśród których nadejdą również solidne FPSy AAA (chociażby Metro, które jest tuż za rogiem), zainteresowanie Battlefieldem będzie coraz słabsze, nie ma się co czarować. Byłem zwolennikiem teorii, że na wiosnę sytuację mógłby uratować battle royale, ale biorąc pod uwagę, co DICE wyprawia z aktualizacjami w tej grze, ciężko o optymizm. Na serwerach będzie z kim grać, pewnie przez długi czas, ale na solidne wsparcie bym nie liczył. Dostaniemy mapkę co kilka miesięcy, jakieś nowe bieda-tryby i tyle. Wczoraj Westie wrzucił materiał, który daje nadzieję na odświeżenie map z BF 1942. To byłoby coś, tylko ile w tym prawdy?

    Akurat Metro to gra singleplayer więc to zupełnie inny segment rynku.


  8. W dniu 29.01.2019 o 11:07, Bartek_Red napisał:

    Ciekawe jak długo potrwa wsparcie i kiedy EA postawi krzyżyk na tej grze. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż prawdopodobnie leży i kwiczy, nie wróżę tej serii świetlanej przyszłości. Kasa się nie zgadza, to i nawet prywatnych serwerów nie wprowadzą, co ostatnio sami wprost powiedzieli... 

    Czy sprzedaż leży i kwiczy to nie wiem, tragedii chyba nie ma jeżeli w listopadzie gra miała 3cie miejsce w sprzedaży na wszystkich platformach- za CoDem i RDR2. 


  9. 2 godziny temu, okoni napisał:

    A mnie te ciągłe zmiany zaczynają mierzić. Rozumiem, że próbują ratować tytuł który zaliczył spore problemy przy premierze. Ale już mnie kurwica bierze, gdy co nie włączę konsolę to gra przemeblowana i grać się muszę uczyć od nowa. Już się ogarnąłem po poprzednim paczu, a wczoraj znów jeb, zbierałem amunicję w tyłek jak ministrant na plebanii i się dziwiłem o co kaman. Boję się włączyć konsolę jutro, bo znowu stwierdzą, że trzeba coś zmienić. Miotają się jak gówno w przeręblu. 

    Jakie ciągłe zmiany :D Po za zwiększeniem TTK to poprzednie dwie łatki w zeszłym tygodniu to były bugfixy- spotowania po zabiciu i fortyfikacji. I przecież jeśli nie chciałeś grać z nowym TTK były Conquest ze starym. 


  10. Jak chcecie mieć Panzerstorm od początku to dołączajcie na Rotterdam- Panzerstorm jest kolejny w rotacji

    8 godzin temu, okoni napisał:

    Dziś znów trochę pograłem i szukałem co wniósł patch. Rzeczywiście, nie ma już trrr i zgon. Podnieśli TTK i to czuć. Nadal jest problem z uczuciem, że ginę od jednej kulki,mała wymiana ognia, gość do mnie strzela, nie widać i nie czuć obrażeń, po czym za chwilę padam trafiony jedną kulką. Tu muszą być problemy z jakąś rejestracją trafień. 

    Ogólnie czuję się dobrze na mapach Rotterdam i Spustoszenie, częsta walka face to tace. 

    Gorzej idzie mi na Arrasie czy Hamadzie. Np dziś, wbijam na serwer z mapą Hamada. Lubię ją wizualnie, spoko wyglądają te ruiny. Respiě się, biegnę przez trzy flagi, nic się nie dzieje. Poczekalem w krzakach chwilę. Wracam na flagę A. Po drodze trrrr, leżę. Jakiś koleś leżał na skałach na totalnym odludziu. Respię na fladze która zaczyna być przejmowania. Gong od czołgu, zgon. Kolejna próba respu na innej fladze, kolejne kilometry z buta, trrrr, leżę. Okazało się że znowu mnie ubił ten sam leniwiec leżący na skałach. Dalej próbuję z kimś się postrzelać, znowu bieganie i podziwianie widoków. Znowu zgon od jakiegoś snajpera z końca mapy. Coraz bardziej zgrzytam zębami. Resp na fladze z ruinami. Jest! Przeciwnik, nawet trzech. Kładę jednego, drugiego. Trzeci mocno walczy, pozdrawiam go rpgiem i biegnę do stacjonarnej apteki bo pasek zdrowia w okolicach 10%. Nadlatuje bombowiec, nawet nie mam szans zesrać się w spodnie, zgon. 

    Wyłączam konsolę, bo czuję że mógłbym pogryźć pada ze złości. 

     

     

    O, właśnie tak bardzo często wygląda gra na tej mapie. Niby zewsząd słychać strzały i wybuchy, ale możesz latać 15 minut, a wroga nie zobaczysz. 

    W TTK nic nie grzebali- niektóre bronie zostały zmienione ale tyle w balansie- ogólnego TTK/TTD nie zmieniono.
    https://www.battlefield.com/pl-pl/news/tides-of-war-chapter-1-overture-update-notes

    • Thanks 1

  11. 13 godzin temu, okoni napisał:

    Kolejny raport z dnia ratowania świata. 

     

    Hm, muszę powiedzieć, że po pierwszych pozytywnych wrażeniach (które cały czas mi towarzyszą), widzę w tej grze coraz więcej problemów. Pal licho to, że momentami kogoś zabić nie mogę, widzę gościa zaczynam strzelać, a typ z jakiegoś KE zabija mnie na pół serii, pomijam fakty zabicia za ścianą itp, to są widocznie rzeczy nie do przeskoczenia, seria się z tym męczy od dawna, widocznie tak musi być. 

    Natomiast zauważyłem, że ogólnie zakres flagi jest za duży, do tego stopnia, że dziś rano jak grałem, chyba w siedmiu szukaliśmy typa który ukrył się za jakąś deską i chyba tak pięć minut po fladze biegalismy. To jest idiotyczne, ale do usunięcia. 

    Martwi natomiast projekt map, co z tego że efektownie wyglądają, jak w zasadzie na otwartym terenie flagi w spokoju nie można przejąć, bo wystarczy kamper na skraju mapy, który wszystko widzi i strzela jak do kaczek. Oczywiście dotrzeć do niego to sprawa niemożliwa, bo raz że siedzi za kamieniem, a dwa, że jest do niego pół mapy. Ogólnie jeszcze nie grałem snajperem, ale coś mi się wydaje, że trochę on jest wspomagany przy celowaniu, kilka razy jak biegałem to łapał em banie z takich odległości, że mapa tekstur nie wczytywała (szczególnie na respie chujki siedzą).

    A już najbardziej zjebaną sytuacją jaką widziałem w tej grze, to na Hamadzie jest przy jednej z flag małe lotnisko, jak się chce polatac to nie respisz się w powietrzu tylko musisz wystartować z ziemi, fajny bajer, szkoda że zjebany, bo zawsze obok samolotu siedzi gość w krzakach i jak tylko się zrespisz w samolocie i próbujesz wystartować, wylapujesz rpga na ryj. :30vm3cw:

    Ja tam z zabijaniem nie mam problemu, śmierć za rogiem to wina niskiej częstotliwości serwerów, nie obejdziesz tego bo konsole są słabe, respiąc się na lotnisku jeszcze nigdy nie miałem takiej przygody- gdy w BF3 mieliśmy lotniska na każdej mapie i spawn killing to była plaga. Otwartość map- fortyfikacje, dym  i po kłopocie.

    Odblokowałem skórkę do Tygrysa z nowej kampanii- jeśli nie chcecie grać w kampanię to polecam tą- opowieść naprawdę dobra w porównaniu do pozostałych i można ładnego skinka wyrwać za 1-2h gry. Trzeba tylko przejść, zebrać listy i wszystkie wyzwania skończyć. 


  12. Godzinę temu, The_Siemek napisał:

    Wszyscy z KE7, bombowcami JU-88 odetchnęli z ulgą ;)

    Gorzej, że dzisiaj miały wjechać inne rzeczy też - więcej leveli do wbicia, ten singiel o Tygrysie i parę innych pierdół. 

     

    Dobrze, że nazwali to December Patch. Do sylwestra daleko jeszcze ;)

    Obsuwa pewnie kilka dni, jednak wolę żeby wszystko działało, jeśli opóźnili pacz to musiało być coś serio poważnego. 

    • Like 1

  13. 8 godzin temu, The_Siemek napisał:

    Grałem w piątek z ekipą i ktoś wspomniał, że system ticketów jest podobno do tego pierwotnego, ale podobno jeśli jedna ze stron przegrywa to dostaje bonus i szybciej przejmuje flagi. Nie wiem czy to prawda, bo nic nie mogę o tym znaleźć, ale zdecydowanie tłumaczyłoby to dlaczego tyle meczów kończy się na styk albo jakimiś małymi (niż zazwyczaj) różnicami ticketów. Trochę to dziwne i raczej sztucznie wyrównuje poziom. O ile to prawda oczywiście. Ktoś coś słyszał/wie?

    Prawda to, mają zmienić ten bonus.

    • Like 1

  14. 16 godzin temu, marol0v napisał:

    Oglądnąłem właśnie recenzję Broda ty i całkowicie się z nim nie zgadzam. Zjechał tam po kolei praktycznie wszystko równo z ziemią, jedyne co mu się podobało to dwie mapy. Pod filmikiem jest masa komentarzy, że nareszcie nieopłacona recenzja itd. Jak się do tego odniesiecie ? 

    W moim odczuciu BF V jest dużo lepszy od 1. Przede wszystkim nastawiony jest na grę zespołową. Grając samemu ma się mały wpływ na całą rozgrywkę, jednak grając już w 4 osobowym składzie ze znajomymi można spokojnie wygrać mecz wspierając się i grając inteligentnie. Za takie rzeczy właśnie pokochałem Battlefielda 3 i dlatego wolę tą serię od np. Coda. Nawet grając z losowymi ludźmi zdarzało mi się że fajnie się współpracowało, chłopaki podnosili, rzucali ammo i apteczki.

    Co do szybkiego padania to moim zdaniem jest to plus, że time to kill został zmniejszony, przy 90 ammo ciężko byłoby zabić więcej niż 3 graczy. Niby można podnieść ammo po zabitym przeciwniku ale przy większych mapach gdzie często zabija się na większe odległości wypstrykało by się z amunicji w 10 sekund. Tak czy siak często zdarza mi się sytuacja gdzie latam z pistoletem bo ammo brakuje. Mapy nie są rewelacyjne, to fakt ale większość jest jak najbardziej grywalna. Mówienie o braku optymalizacji i przewadze jednej ze stron nad drugą ... Najlepiej chyba byłoby zrobić każdą mapę na jedną modłę, coś ala Metro z BF3 czy Locker w BF4, gdzie walka toczy się zazwyczaj o 1 punkt i wtedy byłoby dobrze? Jeśli potrafi się grać zespołowo i zmobilizuje się do tego innych to obszerność map sprawia że można przejąć każdą flagę.

    No cóż, mi gra się bardzo podoba, granie ze znajomymi daje dużo funu i o to w tym chodzi, miejmy nadzieję że DICE w kolejnych aktualizacjach i dodawaniu nowej zawartości jeszcze poprawi grę, chociaż znając ich może być wesoło :30vm3cw:

    Nie wiem co to za no name Broda ale zauważyłem że za BFV niesłusznie ciągnie się fama reveal trailera i ludzie co nawet w to nie grali i są po prostu na nie piszą takie rzeczy, bo hejtowanie BFV jest modne. Nie jest to krytyka konkretnych rozwiązań gameplayowych czy konstrukcyjnych, po prostu czysty hejt na wzór- "hurr durr mikser, baba, tygrys w 1941 roku i brak polski(xDDDD)". Sam nie jestem zwolennikiem polit poprawności ale kurde, wybaczam im bo to po prostu dobra gra i rozgrywka to miód cud i orzeszki, a szczerze nawet nie zauważam czy strzelam to laski czy gościa, jedynie po jękach można rozróżnić :D Moim zdaniem za kilka paczy będzie to najlepszy BF od czasów 3. Już mi się gra w niego lepiej niż w jedynkę. Naprawią trochę bugów, dodadzą brakujący kontent i będzie super, pamiętając że nie mamy płatnych DLC. 

    • Like 3
    • Thanks 1

  15. W dniu 10.11.2018 o 10:23, MrArt-PL napisał:

    Może na PC gra wygląda ładnie ale na konsolach to kibel...........gram na XOX i gra nie ma startu do BF1 czego kompletnie nie rozumiem-po prostu wyglada słabo.Druga sprawa w tryby takie jak Dominacja czy TDM nie można grać na wszystkich mapach tylko na tych wymuszonych przez Dice.Po trzecia brak możliwości głosowania na jakiej mapie ma być kolejna runda.Przecież to wszystko mieli już gotowe w BF1 czy tak trudno to przenieść do kolejnej części.Jedynie muzyka i dzwięki w grze są dobre reszta do poprawy.Jeszcze długa droga do kompletnej gry-narazie się wstrzymam z zakupem i poczekam jak to się rozwinie.W tym roku COD zjadł BFa bez popity.

    Nie można grać we wszystkich trybach na wszystkich mapach ponieważ DICE chciało żeby każda mapa była dobrze zbalansowana. Nie wszystkie mapy działają dobrze we wszystkich trybach.

    • Like 1

  16. 5 godzin temu, xavris napisał:

    Powiem Wam, że przez RDR jestem strasznie zasmutkowany, bo podważam sens brania BFV premierowo...

    Raz, że konie pochłaniają niesamowicie singlowo.

    Dwa, że w koniach ma być mutli, które pewnie też będzie miodne.

    Trzy, że pewnie pół forum mysli tak samo jak ja i nie będzie z kim pograć w ekipie (drugie pół gra w chińskie bajki albo CoDa :P ).

    Cztery, że po RDR już nic nie będzie takie samo :P

    Edit. Pięć, że zaczyna mnie denerwować to ciągłe "będzie, ale później". Nie miałem problemu z tym, że najbardziej interesujący mnie tryb (czyli o ile pamiętam 'Wielkie operacje' -to gdzie były konkretne cele do zrobienia na mapie) miały być później, ale i BR przesunięte (akurat mniej mnie interesuje, ale to nieistotne), plan dodawania map krótko po premierze; to wszystko wygląda, jakby im brakowało do ukończenia tej gry z pół roku i faktycznie dostajemy takie mocno rozbudowane demo :/ A w zasadzie taki odwrócony shareware, gdzie płacimy na wejściu i zawartość dostajemy po czasie.

    Przecież operacje będą na start


  17. 23 godziny temu, Bartek_Red napisał:

    Mnie bardziej martwi, a w zasadzie to wkurza inna rzecz. A mianowicie ten cały 'teatr wojny', w ramach którego będziemy dostawali darmowe rozszerzenia. Na papierze wygląda to pięknie, brak premium, wszystko za darmoszkę, jest tylko jedno 'ale'. Szkoda, że wśród tych wszystkich pijarowych pierdów, nikt nie powiedział, że w większości będziemy dostawać content, z którym nie wyrobili się na premierę, a to brakujące tryby, a to ostatnia część kampanii single player, naprawdę jest tego sporo. I tak oto z gry, gdzie wcześniej płaciliśmy premierową cenę za pełny produkt + dodatkowe PLN za premium pass, przeszliśmy płynnie do etapu, gdzie zapłacimy (ja odpadam, przejrzałem na oczy, kupię na Święta jak będzie połowę taniej) premierową cenę godną tytułów AAA za półprodukt/demo marki EA. A na wiosnę będą tak pięknie śpiewać, że w ramach darmowej aktualizacji dodają tryb battle royale... :kaz: Nie zdziwię się, jak tego 20 listopada będą dwie frakcje, 3 tryby i kilka map na krzyż, do tego 75% kampanii single, co akurat jest już potwierdzone. Ja jebię, co za czasy.

    Patrz: R6 Siege, gdzie na start było chyba 10 map? Trochę operatorów i tryb z botami i w jakim miejscu jest teraz gra po 3 latach live service

×