Skocz do zawartości

Dilerus

Użytkownicy
  • Zawartość

    1436
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Dilerus w dniu 29 Grudzień 2016

Użytkownicy przyznają Dilerus punkty reputacji!

Reputacja

483 Całkiem całkiem

O Dilerus

  • Tytuł
    Sonoklap
  • Urodziny 03/11/1989

Informacje o profilu

  • Wiek
    28
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

  • PSN
    Dilerus

Ostatnie wizyty

6656 wyświetleń profilu
  1. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    U mnie patch waży 107,5 mb.
  2. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    @tm-tz nie, nie czepiasz się i przyznaję Ci rację...prawda jest taka, że tryb sport jest niegrywalny i już któryś patch temu taki się stał, a z każdym kolejnym jest co raz gorzej, a stwierdzam to po tym, że przestałem czerpać fun z tej gry...każdy wyścig kończy się irytacją, szkoda nerwów...poczekam może kiedyś jakoś to ogarną, na ten moment wolałbym żeby wywalili te wszystkie pseudo zmiany, które wprowadzili i dali pograć jak to było wcześniej... PS. Dzisiaj w nocy patch, chyba strach się bać.
  3. Dilerus

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Nie ma jeszcze daty, pracują nad tym: https://twitter.com/Marcin360/status/978583196559437826
  4. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Nadal karany jest ten który złośliwie hamuje, wiem bo miałem wczoraj 3 razy spotkanie z tego typu Hiszpanami W sytuacji, którą pokazałeś w momencie kiedy w niego wjeżdżasz koleś nie używa hamulca, stąd pewnie zaistniała sytuacja została przez algorytm zinterpretowana jako zawiniona przez Ciebie. Inną rzeczą, że koleś wczoraj na Monzy przeciął szykanę i wpierniczył mi się w bok...i to ja dostałem 5 sek kary...więc nadal system nie jest doskonały i pewnie nigdy nie będzie. Po patchu 1.14 mam wrażenie, że toleruje on więcej, co zresztą widać po liczbie debili jakich napotkałem w randze B (cieżko wrócić obecnie do S ).
  5. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Jeszcze na patchu 1.13 pograłem trochę na Monzy...i też się nie dało grać na tym torze, czekałem na patch 1.14, wyszedł i jak widać cały czas coś jest nie tak...nie wiem czy to kiedyś do końca ogarną.
  6. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Jak tam wrażenia po patchu 1.14?
  7. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Taka niespodzianka: PS. Nie wiedziałem, że dostaje się coś w dniu urodzin
  8. Dilerus

    Bloodborne

    Nah, tak nie wolno robić...Sierota powinna każdego sponiewierać przynajmniej kilkanaście razy inaczej DLC nie jest pełnym przeżyciem, w związku z tym musisz przejść DLC jecze raz
  9. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Gość w Porsche popełnił błąd na wejściu w zakręt, pojechał za szeroko i zostawił otwartą wewnętrzną zakrętu, po czym na wyjściu próbował ją zamknąć, czy to na pewno prawidłowe zachowanie? Inną kwestią jest zachowanie Francuza, gdzie doszło do podwójnego kontaktu, z czego drugi ma charakter czysto złośliwy i służy zepchnięciu Porsche z toru. Ogólnie sytuacje na tym filmiku są dziwne...dziwne tym bardziej, że nie spotkałem się z tak złym naliczaniem kar, natomiast zastanawiam się czy to nie zależy od toru...bo na torach, na których grałem ostatnio, tj. Alsace, Nurburgring, Suzuka, Tokio nie zauważyłem złego naliczania kar.
  10. Dilerus

    Bloodborne

    Dodam tylko, że lepiej to robić na pierwszym przejściu i nie zostawiać na NG+.
  11. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    To ja jestem jednak jakiś dziwny, bo mi się gra lepiej po patchu....trzeba po prostu jeździć czysto, mi kar bez przyczyny nie nalicza...
  12. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    Na PK mają wpływ wyniki PFP, więc jeśli jeździsz nieczysto i kończysz wyścigi z karami, to spada Ci PFP oraz sukcesywnie również pasek postępu w PK, ale to raczej wiesz, więc nie wiem po co to piszę Dziwna rzecz natomiast jest od początku odkąd gram, a mianowicie o ile po wyścigu PFP jest widoczne od razu, o tyle spadek PK odbywa się dopiero po jakimś czasie, nie wiem, ale pewnie to kwestia doczytania danych na serwerze...w związku z tym, chyba ciężko byłoby nawet zauważyć od razu karę do PK po kolizji. Co do naliczania kar czasowych, to faktycznie jadąc normalnie nic się nie dzieje, zauważyłem jedynie, że jak się zatrzymasz to wtedy sukcesywnie nalicza kary czasowe...udało mi się tak osiągnąć ponad 2 minuty kary i dyskwalifikację Być może dolicza dopiero powyżej jakiegoś progu czasowego...co do kar, nie masz wrażenia, że teraz naprawdę trzeba zwolnić aby je zbić? Wcześniej w zasadzie kara zbijała się sama na zakrętach, teraz podczas zwalniania przed zakrętami kara ani drgnie. Z błędów, które mi się jeszcze rzuciły w oczy, ale na poprzedniej wersji (nie wiem jak jest teraz w tej kwestii), to żółte flagi - kilkukrotnie naliczało mi kary czasowe za wyprzedzanie podczas żółtych flag, a nikogo nie wyprzedałem, omijałem jedynie gracza, które te flagi wywołał.
  13. Dilerus

    Gran Turismo Sport

    A ja zauważyłem, że wcześniej nagminnie dostawałem kary za to, że ktoś inny się we mnie wpakował, a po ostatnim patchu ten problem zniknął niemal całkowicie, co jak dla mnie jest wystarczające, żeby pochwalić PD.... Kary czasowe nalicza teraz za kolizje, wcześniej tego nie zauważyłem...po patchu efekt jest taki, że często gracze, którzy nie jadą czysto i dzięki temu dojeżdżają do mety na 1 miejscu, dzięki karze czasowej spadają na miejsca dalsze, a my grając "swój czysty wyścig" wskakujemy przed nich, ewidentnie w moim odczuciu wyścigi zrobiły się czystsze i nie jest to z pewnością efekt placebo. Nie jestem jakimś analitykiem od gier wyścigowych, nie rozbieram tej gry na czynniki pierwsze, nie analizuje każdego szczegółu - to fakt, ale gram w GT Sport codziennie po kilka godzin i dla mnie granie po ostatnim patchu jest po prostu przyjemniejsze. Czekam jeszcze, żeby dodali jakiś mechanizm karający graczy, którzy wykorzystują lekkie, kilkukrotne stuknięcia do zepchnięcia nas po za tor, bo ten problem niestety nadal występuje.
  14. Dilerus

    Bloodborne

    Dzięki, mam nadzieję, że z plusową wersją również zadziała bez problemu
  15. Dilerus

    Bloodborne

    Orientuje się ktoś czy save z pudełkowej wersji działa również z wersją cyfrową?
×