Skocz do zawartości

cieglo

Użytkownicy
  • Zawartość

    2327
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana cieglo w Rankingu w dniu 27 Listopad 2017

cieglo posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

976 Konkretna

O cieglo

  • Tytuł
    Dwa ruchy i głuchy

Informacje o profilu

  • Wiek
    1
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    0
  • PSN
    cienglasz

Ostatnie wizyty

4161 wyświetleń profilu
  1. GT by Night

    Pany i panewki, w najbliższy piątek jedziemy pierwszy event w nowych realiach BMW grupy 5, tor Watkins Glen GP. Kto chętny - niech wali prosto do Nervusa na psn albo dołączy do nas na discordzie (zapro wyślę na żądanie). PS. Gra to PC2
  2. GT by Night

    Mi to bardziej o wybór parametrów chodziło (opony, naprawy, paliwo). Chodzi mi o dobry moment na wybranie w/w tak by stracić jak najmniej czasu (w sytuacji kiedy nie mamy przewidzianej strategii zjazdowej).
  3. GT by Night

    Fajnie, że jesteś Yogi Ja osobiście też za tym mustangiem nie szaleję, jest trudny, wolny i jedyne czym raczy to dźwięk. Nie pamiętam czy ustawiałem set stabilny. To jest generalnie fajna sprawa, że sms dostarcza dla każdego auta setup fabryczny - jeśli nie chcemy grzebać w aucie wybieramy po prostu opcję stabilną i to z miejsca ugrzecznia nam potwora. Na luźnych też da się jeździć ale zależy od auta naturalnie. Co do aut podobnych do mustanga to np. rewelacyjny jest chyba camaro, szybszy, bardziej miodny i wymaga więcej gazu by wyprowadzić go z równowagi Co do pitstopów to ja także do tej pory nie mam jasno ułożone w głowie co zrobić by obsłużyć taką sytuację jak wspomina Yogi. Nie pokrywa się to z tym co pisał @mataman gdzie nawet bez uzgodnienia z załogą można było zjechać i zostać obsłużonym należycie. A tak z innej beczki, popatrzyłem na powtórki Grande i zachciało mi się Ktoś dzisiaj wieczorem? Nerv, Grande, Falo, Cat, Gustaw, Yogi, ja? to byłby chyba nowy rekord liczebności na torze w pc2 w ramach gtbn W piątek w sześciu jeździło się świetnie.
  4. GT by Night

    Było lepiej?
  5. GT by Night

    Mata, kiedy uwzględnisz warunki pogodowe typu deszcz, mżawka, mgła - pc2 prezentuje się masakrycznie dobrze. Kałuże wyglądają jak prawdziwe a do tego falują (!) jak w nie wjedziesz; deszcz zacinający pod kątem, krople na szybie itd. Tego nie bierzesz pod uwagę?
  6. GT by Night

    O tak, ja dzisiaj też chcę wpaść. Nerv pisał, że nie testowaliście jeszcze mokrego więc zachwytów nad grafiką ciąg dalszy Czego nagle umilkłeś na discordzie?
  7. GT by Night

    Wiesz, wszystko co tutaj piszemy to poniekąd projekcja naszych (nie cudzych) poglądów Ja wychodzę z założenia, że jeśli o czymś piszę to staram się to dodatkowo poprzeć argumentem - pisać bardziej o faktach a nie preferencjach (a każdy i tak wyciągnie własne wnioski). O różnicach pomiędzy PC2 a GTS napisano już wiele i myślę, że nie ma wątpliwości, że czysto inżynieryjnie produkt SMS jest grą lepszą. Za GTS stoi jedynie sentyment i wybacz - opieranie ligi o sentyment to troszkę strata czasu i asekuranckie do bólu podejście (bo w argument lepszej grafiki nie wierzę w kontekście rozgrywania ligi) To troszkę jak opieranie się przed skorzystaniem z netflixa bo "na tvn i polsacie też lecą filmy". To albo nieświadomość albo ignorancja. Nie chcę nikomu tym dopiec. Osobiście mocno trzymam kciuki za PC2. Piszę to jako - do niedawna - fan marki GT, który miał okazję rzetelnie porównać obie gry w działaniu. Nasza społeczność zasługuje na postęp techniczny.
  8. GT by Night

    Ale co ma wykazać taki test? To stare gt to jednocześnie wielka wada tego tytułu.
  9. GT by Night

    4-6 to raczej dość blisko rozmiaru standardowego eventu Co do dźwięków to chyba jednak sporo brakuje GTS do PC2. Owszem, jest fajnie a nawet bardzo fajnie ale w PC2 poza generalnie wyższym poziomem jakości dźwięku mamy też większą naturalność i - ponownie to napiszę - rozdzielczość. Wczoraj zaskoczył mnie Porsche Gr.5 gdzie na wolnych obrotach auto dosłownie uroczo, w stylu gocartów, terkotało a podczas wkręcania się na obroty odkrywało kolejne składowe spektrum. Jedyne czego jeszcze nie przeskoczyłem w tej warstwie to relacja dźwięk z headset i z gry - kiedy wchodziłem na wyższe obroty, nie słyszałem za wiele z dyskusji Pisałem o tym szerzej na naszym kanale discordowym ale wspomnę i tutaj w skrócie: wczoraj śmigaliśmy z Catem i Falo na historycznym Spa, jeszcze przed przebudową. Tor oddany dosłownie w klimacie tamtych lat, ludzie ubrani należycie, stare fury przy drodze/domach, drewniane ogrodzenia zamiast metalowych nowoczesnych band, garaże w pit lane z gołej cegły, reklamy z tamtych lat. Potem było jeszcze lepiej, sprawdziliśmy cykl dnia i nocy - przepysznie. Zachód słońca, który barwi wszystko na pomarańcz, powoli nadchodząca ciemność i...widzimy zapalone latarnie przy drodze a nawet światła w domach czy punktowo doświetlone reklamy przy torze! Minięte przez nas obiekty nie znikają w lusterku - podświetlenie wciąż widoczne, nie widać oszczędności w grafice. Auta z kokpitu z podświetlonymi zegarami wyglądają świetnie a kiedy siekniemy w bandę i zbijemy jeden reflektor - świeci już tylko ten drugi! Niby oczywistość ale w grze takie detale cieszą niezmiernie. Wszystko wpływa na spójność zawodów - wszystko do siebie pasuje. Same fury też zróżnicowane, różnie się prowadzą, różnie wyglądają w środku, różnie brzmią (Cat miał np. jedyną w stawce widlastą ósemkę i to było słychać już na przygazówce przed startem, reszta to jedynie biedne r4) i jedyne czego brakuje to większej ilości barw dla potraktowanego po macoszemu Nissana (z kierownicą po prawej stronie dodam, prawdziwy japoniec ). Co do nierówności torów to wczoraj zaskoczyło mnie wgłębienie po nawrocie na Spa. Redukcja do jedynki, niby prosta, równa droga ale ani mi się waż gaz w podłogę Majtnęło mną na nierówności, banda i prawie mogiła. To też bardzo jaskrawa różnica w stosunku do GTS - tam przy zakręcie po prostu martwię się o wyrównanie toru jazdy prawo-lewo i można grzać; PC2 dokłada jeszcze jeden wymiar góra-dół - trzeba jeździć po prostu bardziej odpowiedzialnie i liczyć się z niedoskonałościami nawierzchni. W GTS te nierówności są maksymalnie sporadyczne, natknąłem się na to bodajże na tym chorwackim torze autorskim - tyle, że to bardziej sygnał do kierownicy by coś delikatnie urozmaicić, niezdolny do wyprowadzenia auta z równowagi. Innych miejsc tego typu nie pamiętam, zawsze równo jak po stole z granitu. Na pocieszenie w GTS mamy fajną teksturę asfaltu, wygląda fajnie, szczegółowo, soczyście. Nerv już blisko w kwestii sprzętowej, też liczę na fajny trening w piąteczek Przed nami także wyczekiwany z niecierpliwością patch, który ma wprowadzić kilka wielkich (i tych mniejszych też) zmian. Te główne, które robią na mnie wrażenie to np. narzędzie do zarządzania ligami (tabele punktowe, kary wystawiane już po wyścigu itp.) czy poprawka do pogody, która powoduje, że nagromadzenie wody po deszczu będzie mniejsze w miejscach, po których przebiega ścieżka pojazdów. Cisnę prezia Sony by wyrobili się na nasz trening ale oczywiście nie mógł nic obiecać
  10. GT by Night

    Yogi, było świetnie, bez dwóch zdań Ale podejdźmy do tego bardziej analitycznie Po kolei: - limity - trudno coś powiedzieć na temat ich skuteczności. Wydźwięk po wczoraj jest taki, że się nie sprawdzają ale w sumie na jakiej podstawie ten wniosek? - Diego - to ścisły top ligi na forum pcars polska Kosmita, testowałem to na własnej skórze Inna sprawa, że ta meganka, którą jechał skopała mi w podobnym stylu tyłek w wyścigu codziennym w gts - identycznie, dojście na prostej niemożliwe. Wczoraj aż zajechałem mu nieświadomie drogę bo nie zakładałem, że ktoś tak szybko może się zbliżyć Swoją drogą może i Sieniu (drugi kosmita z tamtej ligi) by z nami pojeździł - mielibyśmy dobre zastępstwo dla Piotrasa i Jaskiego - moje odejście w Macu na jednym z wyścigów to faktycznie odciążenie auta - myślałem, że to standard i wszyscy na dzień dobry tak robicie Kolejny wyścig pojechaliśmy już na wyrównanych osiągach i tam świetna walka z Lakerem - dźwięki są spoko. Muszę to jeszcze sprawdzić w słuchawkach, powinno być jeszcze lepiej - Interlagos? No płaski jak każdy inny tor w tej grze. Na myśli mamy chyba dwa różne elementy, ja zwracam uwagę na ukształtowanie nie tyle trasy co asfaltu na niej i to jest dramatyczna różnica pomiędzy GTS a PC2. Wywołuje tęsknotę do tej drugiej, muszę przyznać - GTS to jednak ze dwie klasy niżej w tym zakresie, nie ma porównania. Co do samego ukształtowania terenu to już pisałem gdzieś, że GTS jest spoko - jest nawet taki tor gdzie zjeżdża się z górki i tam dopiero widać głębię - po wczorajszej sesji widzę, że nic się nie zmieniło - stare dobre GT, ze starą dobrą ekipą (z jakościowymi wtrąceniami w postaci Diego ) . Wiem, ba, jestem przekonany, że na tej platformie bawilibyśmy się bardzo dobrze Mimo wszystko uważam, że można lepiej, na pewno w zakresie samej rozgrywki, jej mechaniki i odczuć z jazdy. Dlatego powinniśmy koniecznie polatać w naszym gronie także i w PC2, ciekawy jestem wrażeń Nervusa, który jeszcze w sumie chyba nie jeździł na niczym ambitniejszym niż GT. Gra na pewno obroni się w/w elementami, kwestia sprawdzenia zagadnień organizacyjnych, stawiania pokoju, jego kontroli itd. - to co mamy w GTS jest proste, sprawdzone i bezproblemowe, zdecydowanie Dzięki za wczorajszą zabawę. Jestem niewyspany ale wesoły
  11. GT by Night

    Chodziło mi o pewność, że PD tego nie usunie. W GT6 na pewnym etapie - wydaje mi się - problem zniknął. Ale może zawodzi mnie pamięć...
  12. GT by Night

    Skąd takie założenie med?
  13. GT by Night

    O, super. Skąd te wieści? Jakby jeszcze funkcja eksportu do excela była to już całkiem masakra Ja doczytałem na kanale discordowym sms, że na pewno poprawią setupy. Dodali, że niestety trzeba będzie usunąć wszystkie dotąd zapisane setupy usera.
  14. GT by Night

    Równie dobrze możemy polatać w PC2
  15. GT by Night

    Zrozumiałem. Czyli wychodzi na to, że mi to umknęło. Jeśli tak, jedna rysa mniej na PC2, dobrze
×