Skocz do zawartości

utracjusz

Użytkownicy
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Żadna

Informacje o profilu

  • Wiek
    42
  • Skąd
    Opole

Kontakt

  • PSN
    wiz1706

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    11 lipca wprowadzono zmiany w algorytmie nakładania kar: ・ Gracze na poziomie kierowcy A lub wyższym nie będą już poddawani surowszym ocenom za kolizje. Ocena będzie następować według tych samych zasad, co w przypadku graczy o niższym poziomie; ・ Delikatny kontakt między autami nie będzie już skutkował karami; ・ Zostanie skrócona nakładana kara czasowa. Ciekawe czy tym razem trafili w oczekiwania graczy.
  2. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Uściślając: 30-40k to aktywność dzienna w trybie sport. W tygodniu 03.06-09.06 przybyło 78,3k nowych graczy, zdecydowanie więcej niż w poprzedzających okresach. Łącznie daje to ponad 4mln. Nie wszyscy z tej liczby są zainteresowani trybem sport. Dość często w Top10 można dostrzec zawodników , którzy w swoim profilu mają 0 lub 1 wyścig na koncie. Gracze różnie sobie radzą z trybem sport i ze stresem, który generują niepowodzenia. Stąd tak wielu, którym wystarczy satysfakcja z dobrego czasu w kwalifikacji, bez tych negatywnych emocji o których wcześniej się rozpisywaliśmy.
  3. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Przepowiadanie śmierci GTS może być przedwczesne. Twoje wczorajsze obserwacje mogą być związane z Mundialem. Dzienne statystyki z kudos optymista zinterpretuje, że asymptotycznie zbliżają się do pewnej wartości nieuchronnej dla każdej gry, pesymista powie że lecą na mordę.
  4. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Panowie! Wasza ewentualna konfrontacja na torze nic by nie udowadniała, a zwłaszcza wyższości tego czy innego kontrolera. Ja jeżdżę wyłącznie na kierownicy - z pominięciem krótkiego epizodu kiedy przesiadając się z PS3 na PS4 musiałem zakupić nową kierownicę. Lepsze ode mnie czasy kwalifikacji (ale też i gorsze) mają jedni i drudzy a tym samym nic to nie udowadnia. Tzw próby czasowe w GT5, GT6 pokazywały jakiego kontrolera używał gracz i nie raz w absolutnej czołówce byli zawodnicy z padami. Prawdziwą przyjemność jazdy, nieporównywalnie bardziej zbliżoną do reala daje mi wyłącznie kierownica. Delikatne kontry kierownicą, precyzyjne operowanie pedałem gazu, hamulca - czasem równoczesne - ta przyjemność nie jest osiągalna na padzie. Nie wykluczałbym, że tm-tz może mieć jednak rację w kwestii łatwości kierowania pojazdem z pomocą pada. Być może PD zaimplementowała w ten kontroler funkcje ułatwiające prowadzenie stąd tm-tz ma takie odczucia.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.