Skocz do zawartości

utracjusz

Użytkownicy
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Żadna

Informacje o profilu

  • Wiek
    42
  • Skąd
    Opole

Kontakt

  • PSN
    wiz1706

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Przy tak obowiązującej zasadzie start i dojechanie na pierwszej pozycji byłoby wyjątkowo bezsensowne. Nie sądzę by to aż tak spieprzyli. Jeszcze gorszym wariantem byłby spadek o 1, 2 pozycje będąc na starcie w ścisłej czołówce. Niewiele by to miało wspólnego z prawdziwymi wyścigami.
  2. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Są wśród nas zawodnicy którzy mają za sobą kilka setek wyścigów, do nich kieruję głównie to pytanie. Instrukcję czytałem ledwo pobieżnie, ale nie sądzę by Polyphony Digital obwieścił jakieś zasady punktowania analogiczne do rzeczywistych motosportów. Co Wam podpowiada Wasze doświadczenie w kwestii premiowania PK w kilku hipotetycznych sytuacjach. 1/ Pole Position utrzymujemy i dojeżdżamy jako pierwsi 2/ awansujemy powiedzmy z miejsca 2-5 o 2-3 pozycje 3/ z pozycji 1-3 spadamy o 2-3 pozycje 4/ startujemy z ostatniej pozycji (bez sesji kwalifikacyjnej) i poprawiamy pozycję z np. 16 na 8 (świadomie piszę o pozycji 8 bo nie wiem czy miejsca 1-6 są w jakiś sposób wyżej premiowane w całej stawce niezależnie od pozycji startowej i poprawionej pozycji) Jakie są Wasze typy w ocenie powyższych sytuacji w zakresie powiedzmy od -5 do +5 Czy sytuacja opisana w pkt.4 jest korzystniejsza niż ta opisana w pkt 3 (wszak wyprzedziliśmy aż ośmiu zawodników)? A tak poza tym uważam, że PK powinien być przedstawiany również w punktach (tak jak ogólny PD) w granicach powiedzmy 1-100. Osiągnięcie 100 zmieniałoby nam kategorię. Po każdym wyścigu byłaby szansa sprawdzić jak nam poszło a nie tylko iluzoryczna ocena długości paska.
  3. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    GTS w założeniu to The Real Driving Simulator. Długo jeszcze GTS nie będzie "real". Kierowcy F1 przed każdym GP ćwiczą na bardzo realistycznych symulatorach. Wszak nie są one za sto ileś tam złotych plus kilka stów za kierownicę. Używając pada można osiągnąć świetne wyniki, ale od "reala" oddalamy się jeszcze bardziej. Kiedy wynik jest priorytetem można poprzestać na padzie ale prawdziwy fun to kierownica. Shifter w GTS należy sobie darować. Optymalne rozwiązanie to manetki .
  4. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Potwierdzam. Ta gra daje satysfakcje, przyspaża też frustracji. Paradoksalnie oba te odczucia mają moc przyciągania. Nie powiem, że mam przejechany duży dystans, ale na pewno znaczący - ok. 32tys. Są jednak niewyobrażalni pasjonaci. Dzisiaj jeden z uczestników wcześniejszych wyścigów poprosił mnie o dołączenie do znajomych. Ten to ma pasję. Przejechane 162 tys. W ostatnim tygodniu nie schodził poniżej 2tys dziennego, a max z tego tygodnia to 2650km.
  5. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Faktycznie prowadząc Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak (a to tym samochodem kręcono najlepsze czasy w TOP10) trzeba było mocno uważać ale Ford Mustang Gr. B Rally Car czy też Toyota 86 Gr. B Rally Car bez asyst chodziły jak po sznurku.
  6. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Gratulacje dla Kolegi!
  7. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Czy PD dostrzeże wreszcie paranoję jaka odwala się na torze Willow Springs International Raceway. Od momentu wprowadzenia tego toru użytkownicy robią skróty bez żadnych kar czasowych. https://youtu.be/fq7E3UuV4WM Trzeba zauważyć, że w tym żenującym spektaklu nie biorą udziału kierowcy z wysokimi rangami. Nie dostrzegam też nikogo z użytkowników tego forum. Fajnie byłoby wziąć udział w wyścigach na tym torze ale nie przy takich przewałkach.
  8. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Chyba ten oficjalny komunikat PD tłumaczy różnice w wielkościach pobranych aktualizacji: Dowiedzieliśmy się, że pomimo oznaczenia tej aktualizacji jako pojedynczej łatki w systemie dystrybucji aktualizacji PS4, gra pobiera wszystkie poprzednie aktualizacje. Pragniemy przeprosić graczy za tę niedogodność. Jedni pobrali pojedynczą łatkę inni wszystko.
  9. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Wczoraj zaliczyłem kilka wyścigów na Kyoto Driving Park – YAMAGIWA. Trzy razy doświadczyłem stres jak się skończy dla poziomu PFP i tu miłe zakończenie - wszystkie bez kary (na niebiesko) 1/ zaliczyłem uderzenie w bok, wypadam z trasy, szybki powrót po odbiciu od bandy 2/ ściąłem zakręt - kara tylko w czasie 3/ sytuacja podobna jaki kiedyś opisywał tm-tz - wychodzę z zakrętu a tam poprzedzający kierowca powraca z ghosta i hamuje, nie ma szans, on ląduje na poboczu ja jadę dalej i bez żadnej kary Może opisywane sytuacje są wynikiem wczorajszego patcha - oby! (Też był u mnie 24GB nie 100MB)
  10. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Do wczoraj sądziłem, że zjawisko które opisywałem jest wynikiem przyjęcia przez algorytm dla tego samochodu, na tym torze nadmiernego efektu cienia aerodynamicznego. Zainspirowałeś mnie swoją odpowiedzią do ponownego przemyślenia i zaczynam przypuszczać, że przyczyna leżeć może w pingu. Grip Bug dawałby przewagę któremuś z zawodników, ale to po mojej stronie był najlepszy czas okrążenia - więc chyba jednak to nie to. Dotychczas na czas wyścigów przenosiłem ruter do pokoju gdzie jest konsola. Tym razem to zbagatelizowałem i zdaje się, że mam za swoje. Grip Bug dawałby przewagę któremuś z zawodników, ale to po mojej stronie był najlepszy czas okrążenia - więc chyba jednak to nie to. Dotychczas na czas wyścigów przenosiłem ruter do pokoju gdzie jest konsola. Tym razem to zbagatelizowałem i zdaje się, że mam za swoje.
  11. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Sorry ale pozwolę się nie zgodzić z Twoją opinią. W niedzielę trochę pojeździłem Alfą 4C na Monzie i nie mam takich krytycznych uwag. Przeciwnie - bez asyst udało mi się zbliżyć do TOP10, po raz pierwszy z tak niewielką różnicą 1sek. Frustracja przyszła w czasie wyścigu. Trzy razy startuję z P1 i za każdym razem jeszcze przed pierwszym zakrętem kierowcy z P2 i P3 bez trudu dochodzą i wyprzedzają. Po trzecim wyścigu kiedy na tym zakręcie dostałem uderzenie z boku i wyleciałem poza trasę zrezygnowałem z dalszej rywalizacji w tym dniu. Tylko w niewielkim stopniu poprawiłem sobie humor odrabiając ostatnią pozycję z ostateczną lokatą na 5 miejscu.
  12. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Jest zasadnicza różnica między 5ką, 6ką a GTS. Po raz pierwszy do sędziowania w trybie sport zaimplementowano AI. Nie wszystko co na zrzutach z zawodów dla nas jest oczywiste - proste jest w ocenie dla algorytmu wrzuconego na PS4. Kierowca z niżą rangą PFP jest w wielu sytuacjach dla nas przezroczysty. To dużo lepiej niż w realu - w sytuacji jak na powyższym filmie, kiedy brakuje czasu na zareagowanie, najlepsze co mogłoby nas spotkać to koniec zawodów. Nie wykluczałbym że Hiszpan chciał zjechać jednak do PIT-stopu. Przegapił pierwszy zjazd i gwałtownie przyhamował dając sobie szansę na zjechanie w drugą aleję. Nie dostrzegam też winy tm-tz. Trudno wygrywać jeżdżąc asekuracyjnie. Może (!) kiedyś dopracują się względnie akceptowalnego algorytmu, żeby jeszcze ktoś wówczas z obecnych fanów chciał jeszcze w to grać.
×