Skocz do zawartości

utracjusz

Użytkownicy
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Żadna

Informacje o profilu

  • Wiek
    42
  • Skąd
    Opole

Kontakt

  • PSN
    wiz1706

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    11 lipca wprowadzono zmiany w algorytmie nakładania kar: ・ Gracze na poziomie kierowcy A lub wyższym nie będą już poddawani surowszym ocenom za kolizje. Ocena będzie następować według tych samych zasad, co w przypadku graczy o niższym poziomie; ・ Delikatny kontakt między autami nie będzie już skutkował karami; ・ Zostanie skrócona nakładana kara czasowa. Ciekawe czy tym razem trafili w oczekiwania graczy.
  2. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Uściślając: 30-40k to aktywność dzienna w trybie sport. W tygodniu 03.06-09.06 przybyło 78,3k nowych graczy, zdecydowanie więcej niż w poprzedzających okresach. Łącznie daje to ponad 4mln. Nie wszyscy z tej liczby są zainteresowani trybem sport. Dość często w Top10 można dostrzec zawodników , którzy w swoim profilu mają 0 lub 1 wyścig na koncie. Gracze różnie sobie radzą z trybem sport i ze stresem, który generują niepowodzenia. Stąd tak wielu, którym wystarczy satysfakcja z dobrego czasu w kwalifikacji, bez tych negatywnych emocji o których wcześniej się rozpisywaliśmy.
  3. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Przepowiadanie śmierci GTS może być przedwczesne. Twoje wczorajsze obserwacje mogą być związane z Mundialem. Dzienne statystyki z kudos optymista zinterpretuje, że asymptotycznie zbliżają się do pewnej wartości nieuchronnej dla każdej gry, pesymista powie że lecą na mordę.
  4. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Panowie! Wasza ewentualna konfrontacja na torze nic by nie udowadniała, a zwłaszcza wyższości tego czy innego kontrolera. Ja jeżdżę wyłącznie na kierownicy - z pominięciem krótkiego epizodu kiedy przesiadając się z PS3 na PS4 musiałem zakupić nową kierownicę. Lepsze ode mnie czasy kwalifikacji (ale też i gorsze) mają jedni i drudzy a tym samym nic to nie udowadnia. Tzw próby czasowe w GT5, GT6 pokazywały jakiego kontrolera używał gracz i nie raz w absolutnej czołówce byli zawodnicy z padami. Prawdziwą przyjemność jazdy, nieporównywalnie bardziej zbliżoną do reala daje mi wyłącznie kierownica. Delikatne kontry kierownicą, precyzyjne operowanie pedałem gazu, hamulca - czasem równoczesne - ta przyjemność nie jest osiągalna na padzie. Nie wykluczałbym, że tm-tz może mieć jednak rację w kwestii łatwości kierowania pojazdem z pomocą pada. Być może PD zaimplementowała w ten kontroler funkcje ułatwiające prowadzenie stąd tm-tz ma takie odczucia.
  5. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Nie było moją intencją zaprzeczać faktom. Nadto ja je również potwierdzam. Nie raz wyrwało mi się "JPRDL. O co chodzi!" Swego rodzaju potwierdzeniem jak ciężko jest jeździć bez wku..nia jest kryterium "Wyścigi bez wypadków" Kilkoro ze znajomych ma wszystkie trfea (w tym również Ayrtona Senny, Rubensa Barrichello, Michaela Schumachera) ale nikt nie ma tego właśnie. Jeśli o mnie chodzi bardziej niż na trofeach (które bez zejścia do niższej klasy są raczej w najbliżej perspektywie nieosiągalne) zależy mi na poprawieniu techniki i wynikach ale w czasach przejazdu. Dziś na torze Dragon Trail - Wybrzeże poprawiłem swój ostatni czas niemal o 1 sekundę i to mnie pozytywnie nastraja. Pozdrawiam
  6. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Z drugiej strony - są wśród nas użytkownicy, którzy od miesięcy mają A+ i S (i nie mówię tu o sobie) utrzymujące się na stałym, wysokim poziomie - i nie narzekają.
  7. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Jak szybko aktualizowane są punkty na Kudosprime? Po każdym wyścigu czy z poślizgiem?
  8. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    ShadowEX Dziękuję za obszerną informację, ale przede wszystkim tak kompetentną. Podana przez Ciebie strona Kudosprime jest genialna. Teraz dociera do mnie, że startując z ostatniej pozycji wyprzedzanie daje satysfakcję, ale jeśli jedziesz z myślą o zachowaniu PFP i nie wyprzedzasz wszystkich tych mających niższą kategorię to tracisz. Doświadczyłem to na własnej skórze. Mam jeszcze jedno pytanie: Czy wpisałem się w stereotyp faceta nie czytającego instrukcji czy Twoja wiedza wymagała ponadprzeciętnej dociekliwości?
  9. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Przy tak obowiązującej zasadzie start i dojechanie na pierwszej pozycji byłoby wyjątkowo bezsensowne. Nie sądzę by to aż tak spieprzyli. Jeszcze gorszym wariantem byłby spadek o 1, 2 pozycje będąc na starcie w ścisłej czołówce. Niewiele by to miało wspólnego z prawdziwymi wyścigami.
  10. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Są wśród nas zawodnicy którzy mają za sobą kilka setek wyścigów, do nich kieruję głównie to pytanie. Instrukcję czytałem ledwo pobieżnie, ale nie sądzę by Polyphony Digital obwieścił jakieś zasady punktowania analogiczne do rzeczywistych motosportów. Co Wam podpowiada Wasze doświadczenie w kwestii premiowania PK w kilku hipotetycznych sytuacjach. 1/ Pole Position utrzymujemy i dojeżdżamy jako pierwsi 2/ awansujemy powiedzmy z miejsca 2-5 o 2-3 pozycje 3/ z pozycji 1-3 spadamy o 2-3 pozycje 4/ startujemy z ostatniej pozycji (bez sesji kwalifikacyjnej) i poprawiamy pozycję z np. 16 na 8 (świadomie piszę o pozycji 8 bo nie wiem czy miejsca 1-6 są w jakiś sposób wyżej premiowane w całej stawce niezależnie od pozycji startowej i poprawionej pozycji) Jakie są Wasze typy w ocenie powyższych sytuacji w zakresie powiedzmy od -5 do +5 Czy sytuacja opisana w pkt.4 jest korzystniejsza niż ta opisana w pkt 3 (wszak wyprzedziliśmy aż ośmiu zawodników)? A tak poza tym uważam, że PK powinien być przedstawiany również w punktach (tak jak ogólny PD) w granicach powiedzmy 1-100. Osiągnięcie 100 zmieniałoby nam kategorię. Po każdym wyścigu byłaby szansa sprawdzić jak nam poszło a nie tylko iluzoryczna ocena długości paska.
  11. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    GTS w założeniu to The Real Driving Simulator. Długo jeszcze GTS nie będzie "real". Kierowcy F1 przed każdym GP ćwiczą na bardzo realistycznych symulatorach. Wszak nie są one za sto ileś tam złotych plus kilka stów za kierownicę. Używając pada można osiągnąć świetne wyniki, ale od "reala" oddalamy się jeszcze bardziej. Kiedy wynik jest priorytetem można poprzestać na padzie ale prawdziwy fun to kierownica. Shifter w GTS należy sobie darować. Optymalne rozwiązanie to manetki .
  12. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Potwierdzam. Ta gra daje satysfakcje, przyspaża też frustracji. Paradoksalnie oba te odczucia mają moc przyciągania. Nie powiem, że mam przejechany duży dystans, ale na pewno znaczący - ok. 32tys. Są jednak niewyobrażalni pasjonaci. Dzisiaj jeden z uczestników wcześniejszych wyścigów poprosił mnie o dołączenie do znajomych. Ten to ma pasję. Przejechane 162 tys. W ostatnim tygodniu nie schodził poniżej 2tys dziennego, a max z tego tygodnia to 2650km.
  13. utracjusz

    Gran Turismo Sport

    Faktycznie prowadząc Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak (a to tym samochodem kręcono najlepsze czasy w TOP10) trzeba było mocno uważać ale Ford Mustang Gr. B Rally Car czy też Toyota 86 Gr. B Rally Car bez asyst chodziły jak po sznurku.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.