alien666 121 Napisano 30 Listopad 2010 The American - Amerykanin No takiej kichy to dawno nie widziałem. Beznadziejny scenariusz, beznadziejna muzyka, jakby napisana do zupełnie innego filmu, beznadziejna gra aktorska - Clooney stacza się po równi pochyłej... kto widział "Człowiek, który gapił się na kozy" będzie wiedział o czym mówię. Zdecydowanie nie polecam! 1/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krypto 93 Napisano 30 Listopad 2010 The Expendables - Niezniszczalni Ogólnie moim zdaniem film jest beznadziejny. Film pozbawiony jakiejkolwiek głębi, w wielu fragmentach po prostu głupi. Wiem, że miała być to w miarę prosta produkcja pod względem fabularnym, ale można było jeszcze coś z niej wycisnąć. Ratuje go tylko dobra(dla niektórych świetna) obsada, dlatego taka ocena. 4/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolonel1136 42 Napisano 18 Grudzień 2010 Czas Apokalipsy Na fali wietnamskich klimatów obejrzałem kilka filmów o tej tematyce - zdecydowanie polecam Apocalypse Now. Jeśli ktoś grał w ME2, to pewnie kojarzy Illusive Man'a - w tym filmie ten koleżka ma z 19 lat :D Morfeusz z matrixa ma 17, to już wystarczający powód, a pozatym, to poprostu GENIALNY film. Pokazuje prawdę o Ameryce, nie dość że dostali w dupę, to jeszcze widać dokładnie, że na to zasłużyli. 8+/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NFL 683 Napisano 19 Grudzień 2010 Incepcja w HD. Nieziemski film. Fabula,efekty w hd, Odpowiednio zakrecony. Barwna postac glownego bohatera i koncowka ktora rzucila mna rownie mocno co zakonczenie Shutter Island. 9/10 ode mnie dla Incepcji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m0rph 3307 Napisano 19 Grudzień 2010 (edytowane) Machete - zwolennicy Quentna i Rodrigueza beda zachwyceni. Ja bylem ;p 8/10 dla zwolennikow, 2/10 dla normalnych PS Zakonczenie Shutter Island bylo w chooy przewidywalne.. aczkolwiek dobry film borac pod uwage to cos co w nim gralo PS2. kolonel - czas apokalipsy to dzielo. Masz racje bro w 100%. Edytowane 19 Grudzień 2010 przez m0rph Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caligator 35 Napisano 20 Grudzień 2010 (edytowane) Step Brothers 10/10 obejrzany po raz dziesiąty chyba:) film do którego trzeba podchodzić z pewnym dystansem... wyobraźcie sobie dwóch facetów przed 40 rokiem życia mieszkającyh jeszcze z rodzicami (samotnymi), aż ów rodzice się pobierają i wszyscy razem przenoszą się do jednego domu... film jest ewidentnie skierowany do fanów Will'a Ferell'a Edytowane 20 Grudzień 2010 przez caligator Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krypto 93 Napisano 21 Grudzień 2010 The Social Network Film jak najbardziej warty uwagi. Dla niektórych może być nudny. Wiadomo, niema tu jakieś zwartej i żwawej akcji. Jednak w dobie wszechobecnego Facebook-a warto poświęcić tej produkcji 2h. 7/10 Stranger Than Fiction Jest to jak najbardziej produkcja, po którą warto sięgnąć po wyczerpującym dniu. Niewymagająca i zarazem relaksująca. 8/10 Devil (2010) Moim zdaniem jeden z lepszych horrorów tego roku. Inny niż słaba i nużąca już "Piła". Choć nie jest to film z ogromnym budżetem i akcja dzieje się w głównej mierze w widzie to i tak wciąga. :thumbsup: 8/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matioss 2 Napisano 31 Grudzień 2010 Przerwana lekcja muzyki Dla fanów młodziutkiej Angeliny 10/10 Dla normalnego widza 7/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krypto 93 Napisano 31 Grudzień 2010 (edytowane) Dead Space: Downfall Pozycja obowiązkowa dla każdego fana gry Dead Space. Dla reszty nic specjalnego. 7/10 Uno (2004) Mocny film. Niema to jak ponury europejski klimat. 7/10 Buried (2010) Jak na produkcje, której akcja dzieje się cały czas w jednym miejscu i na dodatek o bardzo małej powierzchni(dokładnie w TRUMNIE) to jest dobrze. Główną zaletą filmu jest samo zakończenie w innych miejscach trochę przynudza. 7/10 Haven (2004) Film wielowątkowy. Ukazujący historie i przeżycia wielu bohaterów, których losy w jakiś sposób się krzyżują. Niestety jak to w takich filmach zwykle bywa zabrakło czasu na pokazanie dostatecznej głębi. Mamy dużo, ale może się wydawać płytko. 6+/10 Hostage (2005) Przyciągną mnie do tego filmu fakt, że odtwórcą głównej roli jest Bruce Willis. Opis filmu także był zachęcający. Spodziewałem się trochę innego przebiegu linii fabularnej, ale i tak podobało mi się to co zobaczyłem. Dużo akcji, dobra gra aktorska, ciekawy klimat. 7/10 Edytowane 31 Grudzień 2010 przez Krypto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlq 1 Napisano 31 Grudzień 2010 (edytowane) Mr.Nobody Polecam ten film. Jest zawiły i koniec zaskakuje. Ja oceniam na 10/10. Edytowane 31 Grudzień 2010 przez Pawlq Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebinho1916 17 Napisano 3 Styczeń 2011 Czwarty stopień - 3/10. Film o UFO, jednakże dla mnie był średnio udany. Wyspa tajemnic - 8/10. Bardzo dobry film, każdy powinien go "zaliczyć" :) Mikołajek - 7/10 trochę starszy filmik, jednak dobry dla całej familii, obejrzeć np. w sobotę wieczorkiem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sorlagy 0 Napisano 3 Styczeń 2011 Predators Kupilem sobie ten jako ze jestem fanem serii z Predatorem*. Niestety troche sie rozczarowalem, nie jest zbytnio wciagajacy. Nie to co pierwsza czesc John McTiernan'a. Filme troche nudnawy, wedlug mnie Adrien Brody to jakas porazka jesli chodzi o tego typu role. Jak to w filmie S-F to jedynie efekty sa OK. Dodatkowo te nowe "potwory" co sie pojawily, ble. 4/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zmstr 365 Napisano 3 Styczeń 2011 Duże Dzieci Mocna obsada (Adam Sandler, Chris Rock, Rob Schneider, Salma Hayek), lekkie poczucie humoru, film lekki, przyjemny, bez głębszych przesłań, do obejrzenia z rodziną, żoną, dziewczyną, dziećmi. Co ważne w sposób lekki i przyjemny przedstawiono IMO poważny problem dzisiejszego oderwania dzieci od rzeczywistości. Dzieci te w sporej już dzisiaj części nie potrafią się bawić nie używając do tego konsol, komputerów, czy innej elektroniki (a w Stanach podejrzewam, że jest tak jak na filmie, czyli filmowe dzieci Sandlera nie są zbytnio przerysowanymi postaciami). Nie spodziewajcie się czegoś wielkiego, ale warto zobaczyć. Mocna "szóstka". 6/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakup 1 Napisano 4 Styczeń 2011 Serenity -10/10 Żadna inna ocena z mojej strony w grę nie wchodzi. Oczywiście przed filmem trzeba zobaczyć 14 odcinków serialu Firefly który jest prequelem do filmu. P O L E C A M gorąco! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krypto 93 Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) Sin Nombre Film ukazuje nam losy młodego człowieka, członka gangu Mara Salvatrucha(MS-13), który wybrał udzielnie pomocy młodej meksykance zamiast lojalności wobec swojego przywódcy. Wbrew pozorom nie jest to film o miłości lecz o poświęceniu. Film skrajnie realistyczny, barak w nim jakichkolwiek głupich, często występujących w produkcjach amerykańskich zbiegów okoliczności, które ratują bohaterów z opresji. Polecam wszystkim, którzy lubią mocne filmy(i nie kojarzą słowa "mocny" z hektolitrami krwi), które jednocześnie niosą ze sobą jakieś przesłania. 8+/10 Darfur Jak sama nazwa wskazuje produkcja ta nawiązuje do obecnie trwającego konfliktu w regionie Darfur(zachodnia część Sudanu). Konflikt ten trwa już od przeszło 50 lat i pochłoną ponad 2 miliony istnień ludzkich. Film jest BARDZO, ale to BARDZO BRUTALNY. WYWOŁUJE SKRAJNE EMOCJE. ODRADZAM OGLĄDANIE TEGO FILMU OSOBOM O SŁABYCH NERWACH. WYSTĘPUJĄ SCENY, W KTÓRYCH GINĄ DZIECI I NIEMOWLĘTA W DRASTYCZNY SPOSÓB Film niesie ze sobą przesłanie, które w wielu osobach pozostanie na długo. 8+/10 Edytowane 5 Styczeń 2011 przez Krypto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolojang 1 Napisano 9 Styczeń 2011 Shutter Island 9/10 lepszy niż Incepcja i gdyby nie był taki przewidywalny od połowy to byłaby rewelacja Incepcja 8/10 i nic poza tym najbardziej przereklamowany film ubiegłego roku Kick Ass 8/10 największa niespodzianka, film bardzo luzacki i zaskakujący Toy Story 3 9/10 najlepsza animacja 2010 Jak wytresować smoka 9/10 zaskakująco dobra animacja Policja Zastępcza 4/10 gniot, nie oglądać, strata czasu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubex 3 Napisano 9 Styczeń 2011 Ostatnio Wkraczając w pustkę Gaspara Noego, wszystko było by znakomite gdyby nie ostatnie 15 minut, ale daję 8/10, na pewno warto zobaczyć, jednak Nieodwracalne podobało mi się znacznie bardziej. Zobaczenie tego w kinie ( dobrym kinie ) daje niesamowity efekt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Almarcino 57 Napisano 10 Styczeń 2011 Ostatnio raczej starsze filmy ogladałem ;) Czlowiek z ziemi - film o człowieku który wmawia swoim znajomym z pracy, ze przezyl kilkanascie tysiecy lat. Cala akcja sie dzieje praktycznie w jednym pomieszczeniu.... nie ma co ukrywać film wciąga. 6/10 Lejdis - Lekka komedia, z raczej zartami srednio udanymi (przynajmniej dla mnie). Film o niczym, poprostu zmieszane historie róznych kobiet. Ten film sprawil, ze moja ocena kobiet ogólem bardzo spadła. Sherlock Holmes - Klimatyczna masakra - poprostu swietnie odwzorowany swiat tamtych czasów, scenografia etc, świetna muzyka, obsada, poprostu jeden z lepszych filmow :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin23 7 Napisano 10 Styczeń 2011 Incepcja - długo zwlekałem z obejrzeniem tego filmu(jakoś nie lubię jak jest zbyt dużo ''szumu'' wokół filmów),ale w końcu się zmusiłem i jestem pod ogromnym wrażeniem 9/10.Film który warto obejrzeć.Polecam The Social Network - na ten film czekałem długo (ze względu na reżysera) i się nie zawiodłem. 9/10 :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krypto 93 Napisano 12 Styczeń 2011 Kidulthood Fajny film ukazujący życie młodych ludzi z zachodniego Londynu(narkotyki, seks, przemoc, itp.). 8/10 Mr. Nobody Trochę mnie rozczarował. Pomysł genialny, realizacja niestety tylko dobra. 7/10 This Is England (2006) Dobry film. Niestety w niektórych scenach "rzuca się w oczy" brak realizmu. 7/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisPora_PL 145 Napisano 15 Styczeń 2011 Nie do pomyślenia (S.L. Jackson) - 7,5/10 22 kule ( J. Reno) - 7/10 (film akcji na niedzielne popołudnie, braki nadrabia Reno) Droga - 6,5/10 - ( film z dołujaca wizją przyszlości) Wysokość - arcyGNIOT - brak skali na minusie Funy Games US - mocna 9/10 (sporo emocji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dejvidoo 2 Napisano 15 Styczeń 2011 8 mila Jak dla mnie 10/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B!egan 24 Napisano 15 Styczeń 2011 Film sprzed kilku lat... "Mały Manhattan" Polecam jeśli ktoś lubi "lekkie" dramaty, w zasadzie "dramaciki" 9/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fya 0 Napisano 17 Styczeń 2011 "Pozdrowienia z Paryża" 8/10 Lubię wracać do tego filmu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matioss 2 Napisano 17 Styczeń 2011 Turysta - 9/10 Totalny kataklizm - 6/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach