awierone 64 Posted June 3, 2009 Zawsze się zastanawiam z kim rozmawiam na forum:0 może ja zaczne......a wiec mam 25 lat... rok temu skonczylem Poznański AWF ale nie pracuję w zawodzie:) jestem przedstawiceilem handlowym ale od wrześnie będę uczył WF w Inowrocławiu :P pozdroooooooooo Share this post Link to post Share on other sites
Maxavelli 0 Posted June 3, 2009 24 lata, po studiach, rowniez nie pracuje w zawodzie (chyba malo kto w tym kraju pracuje) - pracuje w salonie telewizji n ;-)... Share this post Link to post Share on other sites
Wronator 1 Posted June 4, 2009 Ja mam 16 lat i jestem uczniem liceum ogólnokształcącego... Share this post Link to post Share on other sites
adrianek274 4 Posted June 4, 2009 lat 16, uczeń 3gimnazjum/I LO :) Share this post Link to post Share on other sites
Qekon 0 Posted June 4, 2009 (edited) 17 lat w październiku skończę 18 obecnie uczeń 2 klasy technikum profil technik-mechanik specjalizacja samochody ale już po wakacjach uczeń 3 klasy :) pozdrawiam Edited June 4, 2009 by Qekon Share this post Link to post Share on other sites
Oski 5 Posted June 4, 2009 Ja mam 13 lat (29.08 skończę), i jestem uczniem I Gimnazjum nr 41. Share this post Link to post Share on other sites
NewNickPL 27 Posted June 4, 2009 18 po maturze, szukam studiów :D Share this post Link to post Share on other sites
kill 10044 Posted June 4, 2009 Ja mam 16 lat lat 16, 17 lat Ja mam 13 lat 18 po maturze, No proszę jak miło. Będzie co banować :P Ciekawym wielce co na to nasz Admin? Kłamstwo podczas rejestracji i złamanie Regulaminu. Nieładnie. :( Share this post Link to post Share on other sites
Qekon 0 Posted June 4, 2009 Jeśli mam dostać bana ok ale chce konkretny powód i jak się nie mylę przy rejestracji było "mam więcej niż 13 lat" wiec w czym problem ? Share this post Link to post Share on other sites