Skocz do zawartości
wisznia

Logitech Driving Force GT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wielu pewnie się zastanawia czy warto kupić tą kierownicę. Postanowiłem rozwiać te wątpliwości. :)

Zacznijmy od początku, czyli: pudełka. W nim znajduje się: kierownica, pedały, zasilacz i drobna instrukcja, której w ogóle nie czytałem. Kierownica z PS3 działa świetnie - nie trzeba nic instalować, po prostu podłączasz sprzęt i grasz.

Granie - z tym nie ma problemu. Niestety jedyną samochodówkę jaką na PS3 posiadam to Gran Turismo 5 Prologue(czekam, jak każdy, na GT5 :P). Kierownica jest z tą grą w 100% kompatybilna. Można w trakcie jazdy zmieniać takie ustawienia jak: kontrola trakcji, ASM, ABS(nie zawsze), hamulce(również) i jeszcze coś. Szkoda, że nie można płynnie ustawić kątu obrotu kierownicy na np. 400 stopni. Można na 270 lub 900. Ale z tym drugim gra się świetnie.

Posiadam ją od listopada ubiegłego roku. Wciąż wygląda jak nowa: nic się nie wyciera, nie odpada, po prostu jest zrobiona z świetnych materiałów. Pedały, mimo tego, że są z plastiku również są świetnie wykonane. Istotnym brakiem jest jednak brak sprzęgła. A przydałoby się, chociażby do gier pecetowych.

A co do tego, to kierownica również działa na komputerze. Wystarczy ściągnąć sterowniki ze strony Logitecha i można jeździć. Tutaj mamy większe pole do manewru : moc FF, płynna zmiana obrotu kierownicy, itp. Grałem nią w takie gry jak: Richard Burns Rally, Live For Speed, Race: the WTCC Game. We wszystkich działa świetnie.

Podsumowując, każdy, którego nie stać na G25, może śmiało kupować GT. Jest to świetny sprzęt na wiele lat.

zdjęcia zamieszczę jutro, jak odzyskam aparat

Pozdrawiam,

wisznia

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, od niedawna jestem posiadaczem tego kółka ale nie wiem czy szczęśliwym czy nie.

Czy podczas gry w gt5p (oczywiście wyszystkie ustawienia na PRO, zarówno w opcja gry jak i te w ustawieniach fury) kierownica sama Ci odbija jak wpadasz w jakiś większy poślizg ? Strasznie mnie to irytuje. Jest też taki patent, że jak w bandę przyłożę to sam mi odkręca tak żebym powrócił na tor...

I trochę dziwne pytanie, czy jak patrzysz na kierę podczas kalibracji z profilu to nie masz wrażenia że jest hmmm... jak by to nazwać ... krzywa? asymetryczna. Jak się na nią z przodu patrzy to wydaje się oka ale z profilu jest dziwnie. Może jestem przewrażliwiony ale miłoby było jakby ktoś mnie uspokoił :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No To chyba o force feedback ci chodzi. Przecież to jest wspaniałe że nie jedziesz jak po szynach tylko czujesz nierówności drogi i jak ci dupa wyprzedza przód. Możesz to wyłączyć chyba jak cie to tak irytuje ale uważam że jak to zaakceptujesz i polubisz to będziesz miał niezły fun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę odkopie temat...

ale jestem od wczoraj posiadaczem tejże kierownicy... i teraz pytanko... jak gram w GT 5 Prolog wszystko idealnie się gra... daje rade sie przyzwyczaic i wogole... ale jak odpalam np. COlina Dirta 2... to juz znacznie cięzej sie jedzi... w Need For Speed Shift, to juz wogole masakra !!!!! W zaden prawie zakret nie dalo sie wejsc dobrze nie wylatujac czy sie nie obijajac o bande... mowa tu juz o tych szybszych autach... moze kwestia nauczenia sie grania na kierownicy (nigdy nie gralem w gry na kierownice, ale zadziwialo mnie jak latwo dalo sie nauczyc grac w gt5... a w shifcie to poprostu masakra (np. grajac lamborghini, porshe itp). A co do Formula One C.E. ... to mam mieszane uczucia... non stop mi cos wibruje w tej kierownicy i wogole... az sie boje ze sie rozleci... przejechalem jedno kolko i wylaczylem bo obawialem sie ze sie rozpadnie... caly czas cos wibruje skreca i szaleje... nawet jak na prostej smigam... nie wiem czy to kwestia nauczenia sie grac na kierownicy czy moze cos jest zle ustawione ....

aaa i pytanko, gdzie mozna zmienic zakres obrotow kierownicy... bo moze jednak grajac w takie gry jak Shift , Dirt 2 czy F1 C.E lepiej by bylo grac jak jest mniejszy skret....

aaa i zapomnialem tez ze gralem w Grida... tam to juz wogole masakra .... przejechalem pol wyscigu i wylaczylem.... nie dalo sie jechac normalnie :( moze jednak nie umiem grac na tej kierownicy i po jednym dnoiu sie zniechecilem...ale jednak w GT juz wymiatam :)

prosze o jakeis info itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokombinuj z ustawieniami dotyczącymi sterowania i metodą prób i błędów dojdź do konfiguracji na której jeździ Ci się najlepiej. Ale cudów nie oczekuj - kierownice są tworzone właśnie pod gry typu GT5P, a Dirt, NFS to zręcznościówki z modelem jazdy przystosowanym głównie pod pada. W GRIDzie jest faktycznie tragedia na kierownicy ;)

Dopóki nie wyjdzie GT5 polecam zwrócić uwagę na Ferrari Chellenge/Supercar Challenge - tam na pewno będziesz zadowolony z ich współpracy z kierownicą :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja również od jakiś 10dni jestem posiadaczem tej kierownicy i mam troszkę inne pytanie: czy u was pedał hamulca ma tak jakby luz na boki mały bo mały ale jednak? przez co podczas hamowania przy naciśnięciu wydobywa się taki dziwny dźwięk- wiem dziwne pytanie ale nie wiem czy tak ma być czy ja mam jakiś felerny egzemplarz ?

z gazem jest wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy lekkim naciśnięciu jest taki dźwięk, jakby zaraz pedał miał odpaść :mellow: Ale w DFP miałem to przez 3 lata i jak sprzedawałem wszystko działało ;) Chociaż szkoda, że przez okres dzielący premiery DFP i DFGT nie poprawili tego elementu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Apropo tamtych drgań, co mówiliście, że jest uczucie, jakby kierownica miała się za chwilę rozpaść: w przwdziwych samochodach też jak jedziesz z dużą prędkością to zacyna kiera trochę na boki latać, co nie? ;) To własnie ten efekt.

Jestem posiadaczem DFP i szczerze mówiąc: nie widzę wiekszego sensu wydawania ok. 400zł na DFGT, skoro za 100zł mniej mozna mieć kierownicę prawie że identyczną, i tak samo kompatybilną z GT5 i innymi grami. Więc jeśli oszczędzasz, to zaopatrz się w DFP ;) (nawet gdybym miał do wyboru spośród tych dwóch bez względu na cenę, to i tak by mi to było obojętne: obie kiery prawie że takie same)

Edytowane przez wojtek2295

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze dfp jest juz chyba wycofane ze sprzedazy wiec raczej nie zakupisz nowej :) ja osobiscie jestem posiadaczem dfgt i jest pare roznic z dfp. PRzede wszystkim troche wieksze kolo kierownicy (wbrew pozorom bardzo wplywa na komfort grania) no i bebechy z g25, szkoda tylko ze pedalow nie poprawili ale i tak warta swojej ceny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiera jest super!Fakt nie da rady odwzorować w 100% jazdy prawdziwym samochodem ale zabawa jest bardzo fajna.Jak dla mnie to smiga się zupelnie inaczej jak normalnym samochodem ale jest bardzo spoko.Jak narazie wypróbowałem ją tylko na Shifcie.Na początku też niemogłem wyrobić się na żadnym zakręcie ani utrzymać trakcji.A jak fura ma ponad 400 koni to juz wogóle koszmar.Miałem pewne obawy ale okazało się że to kwestia przyzwyczajenia i dobrych ustawień do których dochodziłem przez pare godzin metodą prób i błędów.Teraz na kierze śmiga mi sie 1000 razy lepiej jak na padzie.Naprawde polecam bo kiera jest super.Sama jej funkcjonalność jak i wykonanie i bezproblemowe podlączenie pod PS.

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem u kumpla. Elegancko sie śmiga. Solidna i w miarę cicho chodzi. Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc chętnie bym to kupił gdyby więcej gier na ps3 obsługiwało kierownicę ;) Miejmy nadzieję, że GT5 okaże się wielkim hitem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DRIVING FORCE GT...Mam problem z tą kierownicą :/ Mianowicie nie chce skręcać... Próbowałem na grach takich jak NFS: Shift i Grid. Pedały działają, podobnie jak przyciski na kierownicy. Jedyny problem - nie chce skręcać. Nie wiem czy ja zrobiłem gdzieś błąd czy po prostu kupiłem zepsutą (?) Kierownica była już używana dlatego myślę, że może być coś z nią nie tak (wyglądała jak nówka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm a wlaczasz konsole z przycisku na konsolli czy z pada?? bo wowczas kierownica nie dziala (pedaly tak). wlacz konsole przycskiem na konsoli i wczesniej miej podlaczona kierownice i wtedy steruj menu i powinno byc ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kierownice DFGT i jak gram w GT5 to mi kierownica jakby sama skręca coś da się z tym zrobić? I jeszcze jedno pytanko nie związane z GT5 tylko nfs Carbon(PC) ta kierownica działa do tej gry tylko w sterowniku do niej nie mogę ustawić pedałów i zmiany biegów może jest jakiś filmik który pokazuje jak w Logitech Profiler ustawić kierownicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja posiadam DFGT już jakieś 3 lata, wszystko nadal działa idealnie oprócz jednej rzeczy która strasznie przeszkadza i denerwuje podczas jazdy, mianowicie, kierownica zrobiła się strasznie głośna, plastiki zaczeły trzeszczeć przy ostrzejszej jezdzie a tryby w środku chodzą coraz głośniej, moje pytanie, czy da się z tym coś zrobić? Jakoś ją odnowić? Czy powinienem rozglądać się za nową kierą? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja posiadam DFGT już jakieś 3 lata, wszystko nadal działa idealnie oprócz jednej rzeczy która strasznie przeszkadza i denerwuje podczas jazdy, mianowicie, kierownica zrobiła się strasznie głośna, plastiki zaczeły trzeszczeć przy ostrzejszej jezdzie a tryby w środku chodzą coraz głośniej, moje pytanie, czy da się z tym coś zrobić? Jakoś ją odnowić? Czy powinienem rozglądać się za nową kierą? :P

Jak nie masz na gwarancji (a raczej nie masz, chyba że przedłużałeś) to otwórz ją sobie i nasmaruj wszystkie trybiki, możesz to zrobić starym dobrym WD-40 chociażby.

Z tego co wiem, to bebechy są takie same jak w G25, z tym że tutaj są właśnie plastikowe, a tam metalowe. Myślałem gdzieś kiedyś dorwać bebech z G25 i sobie podmienić co się da, ale szkoda mi czasu i nerwów na to.

Ja mam gwarancje póki co, także nie otwieram jej. Ale jak tylko się skończy to otwieram i wszystko sobie przeczyszczę i nasmaruje na nowo.

Oczywiście wszystko z głową, nie tak że otworzysz i walisz tym smarem gdzie popadnie :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz na gwarancji (a raczej nie masz, chyba że przedłużałeś) to otwórz ją sobie i nasmaruj wszystkie trybiki, możesz to zrobić starym dobrym WD-40 chociażby.

Z tego co wiem, to bebechy są takie same jak w G25, z tym że tutaj są właśnie plastikowe, a tam metalowe. Myślałem gdzieś kiedyś dorwać bebech z G25 i sobie podmienić co się da, ale szkoda mi czasu i nerwów na to.

Ja mam gwarancje póki co, także nie otwieram jej. Ale jak tylko się skończy to otwieram i wszystko sobie przeczyszczę i nasmaruje na nowo.

Oczywiście wszystko z głową, nie tak że otworzysz i walisz tym smarem gdzie popadnie :)

Nie no wiadomo :D jak mam robić lipe to już lepiej nową kiere kupić ;p

Pewnie zrobie tak jak mówisz, skombinuje WD i troche odświeże tą kiere.

edit:

Rozebrałem kiere, psikłem to i owo WD-40 złożyłem i kiera chodzi prawie jak nowa, jedną rzecz jeszcze zrobiłem, wcześniej kierownica była przymocowana bezpośrednio do blatu biórka które nie jest niestety za stabilne (musze pomyśleć nad jakimś stojakiem), teraz podłożyłem gumowe podkładki w miejsca gdzie kierwonica styka się z blatem, efekt naprawde niezły, dużo ciszej to chodzi, jest bardziej wytłumiona przez te podkładki, teraz gra się dużo lepiej.

Edytowane przez MateoF1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne może nie, ale masz jakiś namiar gdzie to można kupić?

Chciałbym zobaczyć cenę i więcej fotek, niż tylko te z frontu.

Jak kto jest montowane, itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście to robię i mam zamiar wystawić aukcje na allegro tylko pytanie czy będzie na to zbyt ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście to robię i mam zamiar wystawić aukcje na allegro tylko pytanie czy będzie na to zbyt ??

Ale robisz dokładnie to co wyżej podałeś? Czy to tylko przykładowe łopatki z sieci

To podziel się może większą ilością informacji na temat tych łopatek.

Jak są mocowane? Taśma dwustronna, śruba, czy może coś bardziej wymyślnego?

Widziałem tego typu łopatki od amerykańców, robili na takiej specjalnej taśmie, której za cholery nie odkleisz, podobno jakaś samochodowa, czy coś takiego.

Do tego miała funkcje regulacji skoku łopatki i były zrobione z solidnego plastiku.

Zaletą tego produktu było to, że wystarczyło przykleić łopatkę i gotowe, nic więcej.

Jak masz to na śrubie to nie będzie zbytu. Nikt nie chce niszczyć kierownicy.

Jeśli wymyśliłeś coś co naprawdę wytrzyma w ekstremalnych warunkach, to przy dobrej cenie na pewno pójdzie.

DFGT to najpopularniejszy model. Jakbyś dał fajną cenę + zniżkę dla forumowiczów ( :P ) to myślę, że spokojnie by poszło.

Tylko pamiętaj, że to właśnie Polska. Jak dasz cenę koło 100 zł + jeszcze przesyłka to nie licz na zysk.

Na Twoim miejscu, jak dysponujesz troszkę większymi środkami, zrobiłbym kilka sztuk i dał znajomym do testów, bądź osobom, które często korzystają z DFGT.

Ewentualnie sam byś pograł i spróbował w różnych grach, od F1 przez Gran Turismo i NFS Shifta, a na DIRT kończąc.

Chodzi o to, jak łopatki będę sprawować się ekstremalnych warunkach, czyli przy szybkim machaniu kołem i szybką zmianą biegów.

Bo jak to ma odpaść czy się złamać po mocniejszym wciśnięciu to nie znajdziesz zadowolonej grupy klientów.

Poznałbyś opinię, co poprawić, co zmienić itd. Wtedy dopracowałbyś produkt i puścił np. kilka sztuk na allegro.

Jeśli łopatki są zrobione dobrze, wytrzymają w trudnych sytuacjach i montaż nie wymaga "niszczenia" kierownicy to na pewno znajdą się chętni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam bym wolał wersje czarną matową lub srebrne ale tylko cos ala inox bo narazie pachnie odpustem IMO, jeśli to będzie trwałe i nie inwazyjnie montowane + rozsądna cena to chętnych nie zabraknie.

Edytowane przez keil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

To jest zrobiony prototyp i jest zrobiony ręcznie żeby się do czegoś odnieś dla tego tak wygląda cała produkcja już poszła na maszyny więc będzie zrobione

oczywiście do testów będzie i nie omieszkam ci wysłać żeby poznać opinie

mogę wam tylko powiedzieć że nowe modele będą bardziej atrakcyjne

oi43.tinypic.com/zu16yd.jpg

oi44.tinypic.com/xofnr4.jpg

tinyurl.com/7u4sctm

Lub całkiem gładkie matowe i polerowane decyzja należy do was pozdrawiam

Są dwa systemy montażu jak pisałeś na śrubki i na taśmie samochodowej do listw ozdobnych bardzo mocna taśma nie do oderwania

<br class="Apple-interchange-newline">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×