Skocz do zawartości
patyk

Samodzielna Naprawa Ylod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jakiś czas temu padła mi moja konsolka PS3 60GB. Jakoże kupiona zaraz po premierze i gwarancja już dawno przeminęła z wiatrem to został mi serwis. Ze względu na to, że ceny konsoli spadły drastycznie, a ceny napraw nie poszły w ich ślady to nie opłacało mi się oddawać konsoli do serwisu. Wiadomo jak to jest z naprawianym sprzętem - lubi ponownie nawalić - a cena nowych konsol teraz nie jest aż tak wysoka. Postanowiłem więc zaryzykować i spróbować ją naprawić sam opierając się na filmikach z YouTuba, które podesłał mi Killu.

Całość przebiegła pomyślnie, operacja trwała jakieś 3h ale ku mojemu zaskoczeniu (nie wierzyłem, że się uda) konsola działa na chwilę obecną bez zarzutu. Dodam, że wcześniej nie rozebrałem w całym swoim życiu kalkulatora czy nawet najprostrzego zegarka więc jestem totalbym laikiem.

Zapraszam do naprawy, poniżej filmiki z których korzystałem + opis.

Co potrzebujemy?

- Opalarka - najtańsze na allegro kosztują 30zł, polecam jednak pożyczyć od znajomych, bo jest potrzebna dosłownie na minutę -> zdjęcie przykładowe.

- Pasta Termoprzewodząca na Procesor - cena ok 10 zł -> zdjęcie przykładowe.

- Zestaw śrubokrętów - krzyżakowe i płaskie wszelkich rozmiarów, w tym jeden gwiazdkowy (lub malutki płaski do pierwszej śrubki odkręcanej na filmiku) -> zdjęcie przykładowe ;).

- Kolegę bądź koleżankę - autor filmiku robi wszystko sam, w niektórych momentach dobrze jednak mieć pod ręką kogoś kto ci coś przytrzyma (bez skojarzeń ;)) -> zdjęcie przykładowe wklejcie sobie sami :P

1.

.