Skocz do zawartości
kill

Little Big Planet 2

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nooo na to czekałem. Tylko weź mi powiedz taką rzecz.. bo jestem jeszcze pijany po wczorajszym i mi te literki biegają... tam jest "may 2010?"

edit. a dobra... już kminię :P

Edytowane przez Ch3rrY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skany z GI

http://www.ps3site.pl/w-lbp2-zrobisz-klona-mario/45001/

I świeżutkie informacje

- LBP 2 stawia mniejszy nacisk na aspekt typowo platformerowy, a bardziej samo jest platformą do tworzenia gier,

- całkiem nowy edytor nie jest już tylko narzędziem do budowy platformerów,

- gra posiada wbudowane przykłady, które zachęcają gracza do budowy shootera, racera, puzzli, np. klonów Space Inavders czy nawet RPG-ów,

- gracz może kustomizować HUD, np. dodać paski zdrowia jeśli tworzy bijatykę,

- Media Molecule w ramach pokazu możliwości, zbudowało na bazie LBP 2 w pełni funkcjonalny klon Command & Conquer,

- nie jesteśmy już ograniczeni do mechaniki ze świata LBP, tworząc np. klon Mario, bohaterowie mogą skakać dokładnie jak Mario,

- nowe, bardzo ważne narzędzie edytora nosi nazwę "Direct Control Seat" - "miejsce bezpośredniej kontroli",

- DCS "przyklejone" do konkretnego mechanizmu, wehikułu lub postaci, pozwala - za pomocą specjalnego interfejsu - w dowolny sposób zmodyfikować schemat kontroli, przypisać dowolne funkcje kontrolerowi i przyciskom, np. używać tilta pada do napędu i hamowania pojazdów, X jako klaksonu, itp.

- koniec z ograniczeniem sampli i dźwięków - teraz możemy nagrywać i używać własnych,

- będzie można stworzyć wzorzec wroga NPC zwany Sackbot, zmodyfikować jego SI, dowolnie ubrać, określić wielkość oraz kopiować tworząc kolejny klony (oraz je później modyfikować),

- będzie można określić jego słabe punkty, np. czy Sackbot boi się wysokości, oraz zaprogramować schematy zachowań (a także kontrolować przy pomocy DCS),

- MM stworzyło na szybko dyskotekę i jednego Sackbota, nadając mu ruchy kończynami i głową w rytm muzyki - potem skopiowano je na 20 innych botów, każdego inaczej ubierając i uzyskując ruchliwą dyskotekę,

- w sequelu będzie też opcja edycji filmów,

- każdy gracz w LBP 2 otrzyma własny profil na stronie lbp.me, gdzie będzie można dzielić się swymi przemyśleniami, aktywnością i projektami poziomów (coś jak portal społecznościowy, tylko wokół LBP),

- gra generować będzie kody QR przypisane do kreowanej przez graczy zawartości - będzie można je pobrać i nadrukować na wizytówkach, w reklamach. Bez żadnego specjalnego menu, kod przyłożony do kamery PlayStation Eye z włączonym LBP 2, automatycznie ładował będzie adekwatną zawartość przypisaną do kodu,

- możliwe będzie tworzenie wielopoziomowych kreacji, których levele (osobne plansze) płynnie będą połączone w jedną, długą misję,

- nowy gadżet (w stylu pistoletu na farbę z MGS) to linka z hakiem, ale MM zapowiada jeszcze wiele innych,

- wszystkie DLC z LBP są kompatybilne z LBP 2 - pakiety, levele, ubrania itd.,

- tryb Story zbudowany jest momentami na podobnej zasadzie platformera co oryginał, z 3. warstwami głębi,

- fabuła jest teraz mniej "wiejsko-krajobrazowa", a bardziej związana z różnymi epokami,

- można robić wypasione cut-scenki, włącznie z głosami i ujęciami kamery, a nawet 5-minutowe miniatury filmowe - są jasno oznaczone na etapie wyboru levelu, żebyśmy wiedzieli, czy służy do grania czy oglądania.

UWAGA - możliwe SPOILERY poniżej - lista ujawnionych leveli:

- Techno-Renesans - postać w stylu Da Vinci prowadzi nas przez level pełen rozmaitych wynalazków technologicznych,

- Para & Ciastko - chore połączenie klimatów steampunk z imprezką przy herbatce (??)

- Neonowa Propaganda - fabryka z czasów Zimnej Wojny, pełna plakatów z epoki, a Sackboy uwalnia uciskanych pracowników, ciemna natura poziomu kontrastuje z neonami wystroju,

- Puchowe High-Tech - ściany telewizorów, ekranów wideo i nowoczesnej technologii połączone z pluszowymi króliczkami i owieczkami, zimne, futurystyczne środowisko zamieszkałe przez puchate istotki,

- Designer Organic - "art noveau" - eko-architektuta, połączona z jej kontrolowaną, designerską wersją - level najbliższy naturze, zawiera rośliny,

- Rękodzieło Arcade: wielki hołd klasycznym tytułom arcade, stworzony w stylu z LBP, pixele robione z drewna i kartonu.

http://www.ppe.pl/news-927-LittleBigPlanet_2__pierwsze_konkrety!.html

Zapowiada się nieziemsko! Czekam na E3 i pokaz tego tytułu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- LBP 2 stawia mniejszy nacisk na aspekt typowo platformerowy, a bardziej samo jest platformą do tworzenia gier,

Szkoda, liczylem, ze wlasnie ten aspekt rozwinal, bo nie oszukujmy sie - samo skakanie to zaden gameplay, to juz w pierwszym Mario mozna bylo wiecej rzeczy robic... IMO LBP idzie w zlym kierunku, za to MDN duzo lepiej "wbija" sie w idee "Play, Create & Share" - robia gre z mozliwoscia customalizacji, a nie na odwrot - platforme w ktorej gra jest jedynie dodatkiem. Zobaczymy co jutro MM pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie się cieszę, że dwójka się ukaże (ktoś miał co do tego wątpliwości) Obawiam się tylko trochę aby twórcy nie przekombinowali, chciał bym aby dalej pozostała to platformówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspaniała wiadomość :-) Już nie mogę się doczekać !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że będzie można sobie zrobić shootery, rtsy, rpgi. Tylko...po co ? Lepsze od Killzone2, Dragon Age czy jakiegoś CnC nie będą, a ucierpi na tym to, co było najlepsze w jedynce - proste i przyjemne bieganie sobie po poziomach w lewo albo w prawo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość dla wszystkich weteranów pierwszej części LittleBIGPlanet - druga odsłona przygód Sackboyów ma współpracować ze stworzonymi wcześniej poziomami.

Na temat wstecznej kompatybilności LittleBIGPlanet 2 wypowiedział się Alex Evans z Media Molecule w wywiadzie dla Gameindustry.biz. Jest to o tyle zabawne, że gra nie została jeszcze oficjalnie zapowiedziana, a odpytywany zaprzecza, aby mógł potwierdzić prace nad nią.

Na udostępnienie tych poziomów można popatrzyć z trzech perspektyw: po pierwsze, jest to ukłon w stronę osób, które budowały fanowskie plansze - ich dzieła pójdą z serią dalej, być może będą modyfikowane przez następne osoby w następnych częściach; po drugie, miłośnicy LBP nie będą musieli rozstawać się ze swoimi ulubionymi dodatkami, ani bawić się w przekładanie płyt, o ile dwójka się w tradycyjnej dystrybucji w ogóle ukaże; po trzecie i ostatnie, z punktu widzenia autorów gry, wydawcy, jak też i zupełnie nowych klientów, tytuł z prawie 2 milionami dostępnych darmowych poziomów jest znacznie ciekawszy z nimi niż bez. I łatwiej go sprzedać.

Przed Media Molecule stoi w gruncie rzeczy spore wyzwanie: muszą z LBP2 zrobić na tyle ciekawszą grę od jedynki, poszerzyć możliwości, aby ludzie zechcieli na drugą część spojrzeć. To nie może być sequel z gatunku ?kilkadziesiąt nowych, ładniej wyglądających poziomów?. Choć nasuwa się pytanie, po co w ogóle LittleBIGPlanet 2? Czy nie lepiej wydawać po prostu kolejne dodatki do już istniejącej platformy? Przecież tutaj aż prosi się o jakieś połączenie dziecka Media Molecule z Mod Nation Racers, które samo w sobie jest bardzo fajnym pomysłem, ale po co powoływać do życia kolejne plemię zabawnych ludków na tę samą konsolę?

Konrad Hildebrand

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gdyby ktoś tak jak ja szukał, to tu jest muzyka z trailera

Passion Pit - Sleepyhead

edit. spójrzcie tylko co się dzieje w komentarzach ^__^

Edytowane przez oneeyedfish

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gdyby ktoś tak jak ja szukał, to tu jest muzyka z trailera

Passion Pit - Sleepyhead

edit. spójrzcie tylko co się dzieje w komentarzach ^__^

3593468 wyświetleń

W każdym komentarzu LBP2 :biggrin:

Gra którą trzeba będzie mieć, nie powstrzymam się jak wiele osób i prawdopodobnie łyknę w dniu premiery.

Na E3 może podadzą datę wydania. Żadne może...MUSZĄ!

Już trailer mnie zmiażdżył :ninja:

Edytowane przez Duszol_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem co o tym myśleć. Boję się trochę o to, że za bardzo przekombinują z tą częścią. Poczekam najpierw aż gra stanieje i wtedy zaryzykuję. Chyba, że przekonają mnie recenzje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miazga, muzyka oczywoście też urywa łeb. Powiem tyle, walić The Last Guardian, teraz czekam tylko na LBP2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do gry, przekombinowali, co za dużo to niezdrowo i ta wieloaspektowość beknie się MM.

Co do muzyki. Mogę dumnie powiedzieć A JA ZNAŁEM TO WCZEŚNIEJ!

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, puknijcie sie w czerep z tym, ze dwójka bedzie za bardzo skomplikowana. Skoro jakis koles w pierwszej czesci potrafil zrobic kalkulator to z tym skomplikowaniem gry mowcie wylacznie za siebie. Zapewniam was, ze wiele ludzi bedzie wiedzialo co z tym edytorem zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu premierowego trailera po prostu jestem zachwycony!

Zupełnie nowe możliwości oraz jeszcze większy edytor sprawiają, że już nie mogę się doczekać następnej części LittleBigPlanet :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po obejrzeniu premierowego trailera po prostu jestem zachwycony!

Zupełnie nowe możliwości oraz jeszcze większy edytor sprawiają, że już nie mogę się doczekać następnej części LittleBigPlanet :)

zgadzam sie :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z_FZaxQpOhQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MASAKRA !!! Super muzyka, lepsze od LBP 1 (WOW nie wiedziałem że takie coś będzie istnieć), gra z ładną grafiką i super zabawa... A ja jeszcze nie uzbierałem na PS3 !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyśmienity zwiastun, muzyczka... oczywiście GRA! :) Wyścigi - remake'i Micro Machines :biggrin: Edytor będzie obsługiwał również klawiaturę i myszkę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyśmienity zwiastun, muzyczka... oczywiście GRA! :) Wyścigi - remake'i Micro Machines :biggrin: Edytor będzie obsługiwał również klawiaturę i myszkę!

Skąd te informacje ? O.o ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz czekam na klony tych starych najlepszych gierek typu River Raid i inne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trailerze zadziwiły mnie wyścigi szczurów... te szczury nie wyglądały jak maszyny... Czyżby sackboy'e ujarzmili szczury ^^. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×