Skocz do zawartości
andryush

Problemy Z Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Trochę czasu minęło i sa jakieś wieści? Forum jak nie działało tak nie działa nadal na ios? 

Edytowane przez Eloszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bry...

 

Ktos na PC ma taki problem? Jak na zdjęciu.

Główna strona śmiga ale już każda inna nie wczytuje się.

 

Przeglądarka Opera 53,oczywiscie i ciasteczka i dane przeglądania wyczyszczone i dalej dupa 38_worried.png

(na M$ Edge śmiga)

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

b0121b99ec1f9be607ae02b17b9bfe0d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie[mention=1078]cwir[/mention] [mention=4812]kill[/mention] [mention=3848]patricko[/mention] [mention=16899]pablos_PRO[/mention] proszę o pomoc....

 

Przetestowałem wszystko, mogę wejść w każde sub forum, ale już w konkretny wątek nie.

 

Gdy się wyloguje wszystko śmiga.

 

Zerkniecie co i jak? Akurat żadnej blokady mi nie zakladaliscie, a tu nagle myk...

 

Pomożecie?

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że całego forum nie wspomniałeś. Niech wszyscy wiedzą...

 

Zmień styl forum.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kill napisał:

Domyślnym stylem jest BlueBoh i Ciemny BlueBoh. Na nich wszystko musi działać.

 

Dziękuję, faktycznie na BlueBoh śmiga wszystko :), ale już na ciemnym niestety jest tak jak pisałem :(

 

Spoko no cóż zostanę z musu na BlueBoh :)

2 minuty temu, cwir napisał:

Zmień styl forum.

 

Dzięki śmiga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo ale samo do tego doszedłem i pękam z dumy. Co ciekawe ta swoista awaria występuje na każdej możliwej przeglądarce na PC jak i na telefonie (Android).

W moim przypadku forum działa tylko na BlueBoh (domyślny).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.03.2018 o 17:45, Eloszki napisał:

Trochę czasu minęło i sa jakieś wieści? Forum jak nie działało tak nie działa nadal na ios? 

 

To ja jeszce raz w sprawie tapatalk na ios - jakies plany aby zadzialalo @cwir miales dac kiedys jakies info. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
To ja jeszce raz w sprawie tapatalk na ios - jakies plany aby zadzialalo [mention=1078]cwir[/mention] miales dac kiedys jakies info.  

badałem temat kilka razy, ale wszelkie wątki na forach kończyły się na niczym, w opcjach nic nie ma co by mogło mieć na to wpływ, sam mam ograniczony dostęp do plików źródłowych więc nie nadziałam za wiele, pisałem do admina ale też lipa. no wiec porzuciłem starania licząc na fix w jakimś kolejnym update tapatalka, ale było już kilka, a piszesz że nadal lipa więc lipa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki. Licze ze kiedys zadziala jeszcze :) 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok dzieki. Licze ze kiedys zadziala jeszcze  



I znowu Tapatalk działa :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie theme na telefonie z iOS i Safari nie dziala klikniecie w gwiazdke przy temacie - standardowo przenosilo to do ostatniej nieprzeczytanej wiadomosci w danym temacie, a sama gwiazdka zdaje sie oznacza tematy gdzie zabieralismy glos. Przy tematach gdzie nie pisalem niczego nie ma zadnej ikonki do przeskoczenia do najnowszego nieczytanego tematu.

Sprawa druga - rozmiar zalacznikow. Mozna to jakos powiekszyc? Pokazuje mi 0.76MB .. to nawet printscreen z telefonu sie nie zmiesci ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czy jasny motyw jest dostępny?

 

Trochę słabo z kontrastem na nowym forum i jest niezbyt czytelne

 

Jako motyw nocny ok, ale w dzień nie wiem czy się nada do przeglądania

 

Edytowane przez beardo0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numery stron ledwie widoczne i trudno się klika w numer strony by iść do ostatniego posta

Screenshot_20181108-184208.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, beardo0 napisał:

Czy jasny motyw jest dostępny?

 

Trochę słabo z kontrastem na nowym forum i jest niezbyt czytelne

 

Jako motyw nocny ok, ale w dzień nie wiem czy się nada do przeglądania

 

 

 

Jasny dopiero koło weekendu/przyszłego tygodnia.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam lubię ciemny motyw, ale mam jedno zastrzeżenie. Mianowicie cytowanie jest bardzo słabo widoczne. Zbyt mała różnica w jasności według mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Geble napisał:

Ja tam lubię ciemny motyw, ale mam jedno zastrzeżenie. Mianowicie cytowanie jest bardzo słabo widoczne. Zbyt mała różnica w jasności według mnie.

 

No faktycznie zlewa się zbytnio.

 

Tak jak pisałem, siądę do stylu znowu w weekend to będę czytał ten temat i badał co się da z czym zrobić. Więc jak ktoś coś zauważy albo ma uwagi to piszcie tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z uwag odnosnie stylu to chyba jest to podmienione. Aktywny watek ma "wygaszona / ciemniejsza" gwiazdke, a ten ktory nie ma odpowiedzi "podswietlona / janiejsza".

 

 

Zrzut ekranu 2018-11-10 16.58.18.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×