Skocz do zawartości
Reflect

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

ut3logord3.jpg

------------------------------------------------

env03xa5.jpg

Godz: 23.32

Miejsce: "Nierealne - peryferia miasta"

...polmrok...duszno...barman-krzycze... daj no, tego czerwonego... wypijam... wkolo jakies halasy... dziewczyny koncza juz zmiane... pije kolejnego

------------------------------------------------

Gra legenda - ultra szybka, krwawa i uzalezniajaca. Poczatki serii siegaja roku 1998, kiedy to Epic Games wydalo jej pierwsza czesc: Unreal. Minelo wlasnie 10 lat od ukazania sie pierwowzoru - co to oznacza, chyba nie musze tlumaczyc - spodziewajmy sie projektu z najwyzszej polki... ale czy aby na pewno???

------------------------------------------------

env02bb6.jpg

Godz: 05:50

Miejsce: "Wschodzace slonce"

...biegniemy... w oddali slychac odglosy kanonady... rozpedzam swojego Stinger-a, wypadamy na glowna platforme... teraz tylko metal, krew i porozrywane ciala...

------------------------------------------------

Gra.

Unreal Tournament 3, to typowy First Person Shooter. No moze nie do konca typowy ;-) I chwala mu za to!

Do dyspozycji otrzymalismy przebogaty arsenal broni, rozpoczynajac od podrecznego mlota pneumatycznego (Impact Hammer), poprzez bron biologiczna mutujaca wszelkie tkanki zywe (Bio Rifle), dzialo fotonowe (Shock Rifle), karabin plazmowy (link gun), strzelbe na ciekly metal (Flak Cannon) ultra szybki karabin maszynowy napedzany krysztalami Tarydium (Stinger Minigun), wyrzutnie rakiet - zdolna wystrzelic na raz do trzech samonaprowadzalnych rakiet (Rocket Launcher), karabin wyborowy z potezna luneta (Sniper Rifle), wyrzutnie przeciwpancerne naprowadzane wiazka lasera (Longbow AVRil), skonczywszy na przenosnym dziale atomowym, zamieniajacym w perzyne doslownie wszystko (Redeemer).

picture13cm1.jpg

picture2og2.jpg

picture4pv7.jpg

Nie zabraknie takze gadzetow przyspieszajacych nasza krucjate. Do dyspozycji mamy podreczna deske anty-fotonowa, (Hoverboard) pozwalajaca przemieszczac sie szybko i zwinnie wsrod gradu pociskow. Teleporter, (Translokator) po ktorego siegniemy nie raz w sytuacjach wymagajacych natychmiastowego przmieszczania-predkosc swiatla to pikus przy tym milym gadzecie. Po drodze uzytek zrobimy z typowych ulepszaczy chroniacych naszego twardziela: kamizelki, kaski, nagolenniki i pasy dadza nam znaczaca przewage na polu walki. Dodatkowo w sekretnych i trudno dostepnych miejscach beda na nas czekaly roznego rodzaje dopalacze - jak prototypowa tarcza, dajaca nam chwilawa nietykalnosc, buty z silnikiem rakietowym, czy kamuflarz sprawiajacy, ze bedziemy praktycznie niewidzialni.

Unreal Tournament 3 jak napisalem na wstepie to nie jest zwykle FPS, dodatkowo Epic, stworzyl ku naszej uciesze przebogaty arsenal, dzial, wyrzutni oraz pojazdow jezdzaco - fruwajaco - kroczacych. Ale po kolei....

------------------------------------------------

env01zx5.jpg

Godz: 13:31

Miejsce: "Wyspa Nekris"

...widze, widze, jeszcze troche.... 3, 2, 1.... slysze przerazliwy skowyt reaktorow kwantowych Lewiatana.... na horyzoncie potezna eksplozja - totalna anihilacja, przelamujemy sie...

------------------------------------------------

Wojna w pelni.

O tak, w tym wlasnie momencie dochodzimy do sedna materii, czyli wielkich obszarow oddanych zadnym krwi graczom. Jesli kiedykolwiek marzyliscie o mega wojnie - macie ja na wyciagniecie reki. To, czego mozemy doswiadczyc w Unreal Tournament 3, przeszlo moje najsmielsze oczekiwania.

Do dyspozycji mamy pojazdy Axon: potezne czolgi gasienicowe (Goliath), mega szybkie slizgacze powietrzno-ziemne (Cicada), off-roadowe pojazdy opancerzone (Hellbendeer), szesciokolowe pojazdy monstra, zabierajace na poklad do czterech operatorow dzialek protonowych, siejace trwoge wsrod zastepow wroga (Leviathan), lekkie pojazdy lewitacyjne (Manta), latajace pojazdy wywiadowcze (Raptor), turbodoladowane buggy osiagajace 100 km/h w mniej niz sekunde (Scorpion) oraz wyrzutnie rakiet sterowanych kamera (SPMA).

picture5pd6.jpg

picture11ep4.jpg

picture7xa0.jpg

picture10za4.jpg

Opozycyjna frakcja dysponuje natomiast systemem Necris - to hybrydy -biomechaniczne potwory - nieprzewidywalne i potezne. W szeregu: kroczace fortece rodem z klasycznej powiesci HG Wellsa "Woja Swiatow" (Darkwalker), latajace osmiornice, ktorych mozliwosci przemieszczania i ataku nie mozna w zaden sposob racjonalnie wytlumaczyc (Fury), czolgi lewitacyjne, wyposazone w plazmowe dziala dalekiego zasiegu (Nemesis), niewidzialne fortece wsparcia piechoty (Nightshades), opancerzone kule przeciwpiechotne, przetaczajace sie niczym piekielne bile kreglane przez szeregi wroga (Scavenger) skonczywszy na ultra szybkich slizgaczach typu kamikadze (Viper)

Grafika.

Seeing is believing! Tak wlasnie, bo raczej nie mozliwym bedzie opowiedziec wam o orgi kolorow, grze swiatel, ostrosci tekstur i ogromie plansz ktore dostajemy! Nad tytulem pracowalo ponad 150 osob, przy czym prawie polowa to artysci, dzieki ktorym mozemy podziwiac, bezprzecznie najlepiej wygladajacy shooter dostepny w tej chwili na PS3. Team graficzny stworzyl piec rozniacych sie znaczaco srodowisk: Hi-tech stacje kosmiczne zbudowane przez ludzi, opuszczone miasta przyszlosci, zapomniane swiatynie japonskie, tureckie ruiny, czy chyba najbardziej spektakularne krainy Necris-spowite gesta siecia biomechanicznych konstrukcji, rodem z prac H.R. Gigera, czy tez naszego rodzimego mistrza Z. Beksinskiego. Epic chcial wywrzec na nas wrazenie swiata podbitego i zainfekowanego przez obca nam rase. Oszary Necris - to uczta dla oczu! Moge sobie jedynie w malym stopniu wyobrazic, jaki gigantyczny wysilek wlozyli spece od architektury, modelingu, 3d oraz bitmap w to arcydzielo!

Swiat w ktorym przyszlo nam walczyc, to oczywiscie tylko czesc fajerwerkow... rendery urzadzen zaglady wbijaja w fotel... bronie to nie plaskie obrazki, na kazde z nich programisci spozytkowali okolo 10 tys. polygonow!!! O pojazdach mozna by napisac ksiazke.... ciezko to nawet opisac.. to jakby poobijany, brudny, ziejacy zaglada - Grand Turismo w przyszlosci !!! Wszystko oczywiscie okraszone masa efektow swietlnych, czasteczek zmieniajacych otoczenie (za deszcz w jednym z laboratoratoriow - wieeelkie brawa!) oraz blyszczacych elementow otoczenia, dynamicznie podkreslajacych cudowne niuanse faktur powierzchni.

picture8ea1.jpg

Muzyka.

Jest! Nawet calkiem calkiem cos przygrywa, zrecznie nadajac atmosfery naszym potyczkom. Odglosy otoczenia, bardzo ladnie wysterowane - stojac za naroznikiem latwo przewidziec czy mamy juz a moze za chwile odpalac rakiete w strone nadbiegajacego przeciwnika. Poza tym "wziii" "karararara" itd... :-)

Podsumowanie.

Po pierwsze - online! Unreal Tournament 3 - to gra w 100% skierowana na rozgrywke sieciowa. Owszem istnieje opcja Single, ktora zrecznie wprowadza nas w arkana zasad i regul prowadzenia skutecznego ostrzalu, niemniej nie to jest zrodlem najwiekszej zabawy!

Po drugie - predkosc! Nie kazdy ja polubi... gra jest maksymalnie odjechana jesli chodzi o tempo gry (sam po okolo 2h ciaglego grania, jestem bardzo zmeczony i musze zrobic przerwe, inaczej obrywam okrutnie).

Po trzecie - Halo 3 to nedzna podrobka Unreal Tournament 3!

picture14gn0.jpg

Do wyboru mamy: Deathmath, Team Deatmatch, Capture the Flag,Duel, Vehicle Capture the Flag, Warfare (przy czym pojazdy dostepne sa jedynie w dwoch ostatnich). Multiplayer dziala szybko i pewnie, latwo mozna znalezc interesujaca nas rozgrywke. Dodatkowo gra jest otwarta na wszelkiego rodzaju dodatki, ktore dostepne sa za darmo z wielu miejsc internetu. Mamy mozliwosc sciagniecia nowych plansz, pojazdow, trybow gry, czy tez mutacji rozgrywki, pozwalajacych np. zagrac z trzeciej perspektywy (a'la "Gears of Wars") itd. Grac mozemy uzywajac pada lub tez zestawu myszy i klawiatury (na co zapewne wielu z was czekalo z utesknieniem). Sama rozgrywka jest w pelni konfigurowalna i nie sprawia najmniejszego problemu - dziala jak nalezy. Do minusow musze zaliczyc slabe wsparcie dla Headsetow - moj na przyklad nie dziala, dodatkowo blokuje klawiature Bluetooth. Kolejnym minusem, jest brak mozliwosci zakladania klanow, czy chocby dodawania prefiksu klanowego (jak to mialo miejsce w Warhawk, czy Call of Duty 4). Mimo kilku malych mankamentow autorom naleza sie gromkie oklaski i slowa uznania!

------------------------------------------------

lastmd8.jpg

Godz: 22:22

Miejsce: "Nierealne - peryferia miasta"

... czuje ziemie... i krew na wardze... nie ruszam sie, poczekam az przebiegnie obok mnie... wstaje, przymierzam i "BAM"... glowa rozpadla sie jak butelka czerwonego...chyba sie tego nie spodziewal... stal jeszcze przez chwile, widzialem jak krew tryska z korpusu, powoli zwalil sie na kolana, jeszcze sekunda - majestatycznie upadl...

------------------------------------------------

Grafika: 9.5

Dzwiek: 8

Gameplay 9

Miodnosc: 9

Calosc: 9

Linki:

Opisy map: http://www.beyondunreal.com/content/articles/219_1.php

Darmowe dodatki do gry: http://www.ut3mod.com/

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

AA ja pierwszyyy.............hmmmm recka znakomita.......wszystko sie zgadza w pelni Recenzja taka jaka powinna byc dla tej gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota brawo.

Mam nadzieje ze osoby ktore maja gre a nie graja wkoncu zaczna, a osoby ktore sprzedaly beda zalowac. To nie jest gra dla przecietnego Kowalskiego co tu duzo ukrywac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś powiedzieć coś ciekawego o singlu? co tam się dzieje, jak fabuła, misje, na czym polega :> Muszę zamówić w przyszłym tyg, bo ostatnio w sklepach nędza na półkach o_O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mi ktoś powiedzieć coś ciekawego o singlu? co tam się dzieje, jak fabuła, misje, na czym polega :> Muszę zamówić w przyszłym tyg, bo ostatnio w sklepach nędza na półkach o_O

Jak juz opisalem wyzej - single istnieje i ma za zadanie wytlumaczenie zasad zabawy (jest jakas tam fabula... ale szczerze - to nie za bardzo mnie interesowala.... zrobilem kilka misji i tyle) UT3 = Online

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ja dorzuce minusowe 3 grosze jako że UT to moja ukochana multiplayerówka (99' oczywiscie) i jestemjego starym wyjadaczem:

niewiem jak u was, ale umnie grając myszą niestety nie jest tak samo jak na kompie i nie ma tej czułości.. :/ , ale to wina chyba samej ps3 bo tak samo chodzi w przeglądarce. A mianowicie ciężko przycelowac w punkt mały bo widać przesunięcia o piksele większe dosłownie ( u mnie tak jest )

mała ilość serwerów jak narazie

co do grafiki jednak nie jest aż taka doskonała jak dokładnie sie poprzyglądać choć jest gigantyczna ilość obiektów oraz tona efektów (światla cienie itd) i co więcej przy 30 klatkach na sekunde rozmycie przy obracaniu sie szybkim naprawde denerwuje i nic nie widać !

broń .. niestety ta częśc absolutnie moim zdaniem zwaliła niektóre pukawki o ile same w sobie wyglądają genialnie (masa polygonów smaczki itd) to ich uzywanie nie jest takie jak trzeba zaczynając od snajperki która była moją ukochaną bronią w UT1 którą potem w ut2003/2004 zastąpił lightning gun w UT3 woła o pomste dosłownie. niewiem kto wpadł na taki pomysł, ale snajperka zostawia ślad popocisku w powietrzu i wygląda to komicznie wręcz (coś ala rail gun w q3) dodatkowo strefa headshoot zostałą rozszerzona półmetra w każdą strone głowy O.o rozumiem że jak w ucho się trafito może zaliczyć headshoota, ale bez cholera takich systuacji,że strzelam w powietrze nad głową i pach headshoot !

Enfoncer - o ile pierwszytrybok to drugi to porażka lepiej żeby zostawili enfoncera z jedynki z jego trybami.

Flac Cannon -za duże opuźnienie w wystrzale w pierwszym trybie

reedamer- co oni z nim zrobili...... jako naramiączka dla predatora...

Minigun (stinger cośtam) o ile drugi tryb absolutnie wymiata, ale czy to minigun ? pierwszy to badziew zanim się rozkręci to zginiesz a i tak jak się rozkreci to w starciu 1vs1 z enfoncerem ginie się.

rakietnica troche za szybko namierza (le to pewnie pozostałośc zpada rozgrywki)

jak zwykle od 2003 położono główny nacisk na Warfare/Onslought gdzie główną siłą Ut zawsze jest był i będzie deathmath/team deathmath gdzie oczywiście te tryby ucierpiały znacznie.

Dalej niewiem jak epic to robi ale za kazdym razem gdy wypuszczają nowy silnik nie ma trybu assault który naprawde jest genialny. Może mają taką taktyke, że najpierw wypuszczają niedorobieńca (2003), a potem dorobionego (ut2004). Można zrozumieć ograniczony budżet, brak czasu, ale ile czasu pojedyńczy ludzie robili dodatkowe mapki ? haloo juz miechpo premierze i już mam na swoim z 10 mapek jak nie więcej. dali by starego morpheusa w nowej szacie (jak zrobili z deck16). nowe mapy fajnie wyglądają ale pozaparoma dosłownei 3ma nie są takie super..

Mimo tych wad dla starego wygi, jest to super gra i multiplayerówka na równi z CoD4.

Pare plusów

Bardzo przypomina miejscami UT99

Diabelnie szybka (tak jak stare dobre uT99)

kto lubie pojazdy to naprawde super tryb warfare (ja nie lubie)

bardzo dobre Community (wiadomosci itd)

instaGib (chyba kazdy kto grał w UT wie co to jest ((kochaaam go ))

UT

zajebiste cutscenki w singlu (jakość grafiki i textur)

MoOOOOnster kill kiill kkilll.... / itd zapowiadacz od ut 99 praktycznie odpowiada za cały klimat HEADSHoT ! Powiadam wam nie ma nic bardziej rajcującego niż uslyszeć Headshot i Moonster kill w UT i p każdym takim komencie od komentatora w oczach zapala sie dzika furia i wyostrzają zmysły totalny Berserk mówie wam ^^

tyle odemnie szczerze polecam i pamiętajcie ta gra się z każdą chwilą rozrasta o nowe mapki mody itd..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

No Perkel w niektórych przypadkach sie z tobą niezgodze......gdyż:

-co do malej ilosci serverow to musimy troszke poczekac.........premiera byla 1 miesciac temu w USA a w Euro bedzie za 3 miesiące

-ten efekt przy obracaniu sie to jest skierowany w realistyke........zacznij sie szybko obracac to zrozumiesz

-co do snajperki sie zgodze ale o co ci chodzi w Flac Cannon przeciez jest wszystko ok......moja ulubiona i praktycznie idealna bron (granatnik i shotgun z kauczukowymi pociskami)

-Minigun jest taki w każdej grze praktycznie i tak jest zawsze (minigun wolna sie rozkreca ale jego moc na dalekie dystanse jest diaboliczna)

-Co do rakietnicy czlowieku to jest nieokreslony wiek ale wyglada na daleką przyszlosc gdzie sa latajace pojazdy,lasery wiec dzialko ktore szybko namierza to chyba norma

-Warfare jest to odskocznia od DM gdyz dodaje do gry troche rozumu i strategi jaka powinny miec klany walczace ze sobą w tym wlasnie trybie.....tryb jest znakomity

-hmmm dodatkowe mapki jest to bardzo dobry pomysl dodany do tej gry gdyz używotni ja na dlużej wiec nie ma co narzekac bo jakby nie dali tej mozliwosci to zapewne byly by płacze : " dlaczego nie mozna zgrywac mapek......"..........a ps mapki robia gracze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podkreślałem wyżej jako stary wyjadacz ut od 99 miałem obiekcje i nie odnoszą się kompletnie do nowych graczy tymbardziej konsolowych.

"-ten efekt przy obracaniu sie to jest skierowany w realistyke........zacznij sie szybko obracac to zrozumiesz"

no faktycznie realistycznie ze nic nie widać.... jesli miało by być realistycznie to moglibyśmy niezależnie od celowania patrzeć gdzie się chce... to gra i ma nią być UT nigdy nie był realistyczny i niech tak pozostanie... dobramoze to i ładny efekt ale jakby bylo 60fps ale nie do cholery przy 30 i to z tak klatkującą myszką.. odróżnienie wroga od ściany przy szybkim chodzeniu i rozglądaniu się powoduje kakofonie na ekranie... :/ gdzie w UT99/q3/t2k3/2k4 potrafiłem w ułamku sekunfy snjperka railem zdjąć kolesia obok mnie w zwarciu albo za mną momentalnie się odwracając o tyle w ut3 na ps3 niestety to graniczy dla mnie prawie z cudem :/ nie dość że myszka dziwnie chodzi to jeszcze jakieś rozmycie :/

"Flac Cannon przeciez jest wszystko ok"

niestety pierwszy tryb ma minimalne opuźnienie o ile w singlu dam rade wytrzymać bo nie ma zadnych lagów to w multi naprawde ciężko oddać celny strzał i większośc wali po ścianach i d podłogi jako zapora Flac cannon od zwykłego unreala jedynki był moją ulubioną bronią na równi z snajperką. nie mowie że jest to zła broń ale niestety nie sprawdza się jak w UT99.

"-Minigun jest taki w każdej grze praktycznie i tak jest zawsze (minigun wolna sie rozkreca ale jego moc na dalekie dystanse jest diaboliczna)"

powtarzam odpal UT99 jeśli możesz i zobacz jak powinien wyglądac mnigun ^^ bez udziwnień (jakieś biebieskie gówno zamiast pocisków) i pierwszy tryb mimo że ma opuxnienie to i tak wymiata.

"Co do rakietnicy czlowieku to jest nieokreslony wiek ale wyglada na daleką przyszlosc gdzie sa latajace pojazdy,lasery wiec dzialko ktore szybko namierza to chyba norma'

O.o to czemu odrazu nie dali smartguna do gry z AvP stoisz i fragujesz frajerów nie celując nawet zbytnio... UT to sport tak samo jak Q3. W sporcie muszą być pewne ograniczenia co do reguł by gra dawała przyjemność tak jak np jest reguła że w piłce nożnej ma być w każdej drużynie po 11 graczy by nie było kopaniny. rakietnica jest jak w każdym Ut naprawde bardzo spoko ale system wspomagania celowania za szybko działa moim zdaniem. W trybie warfare to wogóle odpalasz jedną za drugąkierowaną...

"-Warfare jest to odskocznia od DM gdyz dodaje do gry troche rozumu i strategi jaka powinny miec klany walczace ze sobą w tym wlasnie trybie.....tryb jest znakomity"

nic do niego nie mam poprostu dla mnie UT i Q3 to gry w których głównym naciskiem ma być walka na nogach jak wspomniałem jest to czysto subiekywne uczucie i jedyne co mnie zmartwiło to to że deathmach i teamD ucierpiały na tym .. mają mało map.

"-hmmm dodatkowe mapki jest to bardzo dobry pomysl dodany do tej gry gdyz używotni ja na dlużej wiec nie ma co narzekac bo jakby nie dali tej mozliwosci to zapewne byly by płacze : " dlaczego nie mozna zgrywac mapek......"..........a ps mapki robia gracze''

nigdy niepowiedziałemże mody i mapki od graczy to zły pomysł wręcz przeciwnie i sam z tego cały czas korzystam ! Ale chodziło mi o lenistwo Midway map w UT3 podstawowym jest baardzo mało (wiem w CoD jest jeszcze mniej). Niewiem czemu jak wcześniej powiedziałem Midway pozbywa się czały czas starych map zamiast pielęgnować je... :/ i podkreśliłem że w miech od premiery już jest ponad 10map nieoficjalnych które nie odstają od orginalnych a 10 map a ile jest w ut 30 ? i to oczywiście modyfikacje też plansz licząc... moim zdaniem map jest mało w porównaniu z ich dziedzictwem... no i jeszcze brak assault to skandal

Powtarzam jesio raz żeby wszystko było jasne UT3 to genialna gra na konsole ale jako stary wyjadacz UT z 99 mam duże obiekcje odnośnie gameplayu który stał sie przez te zmiany (opisane przezemnie) randomfrag friendly. I naprawde denerwuje mnie i złości że nie moge tak często słyszeć Headshot używając snajperki.

UT powinno honorować umiejętność, nie przypadkowość jak w sporcie.

mam nadzieje ze poprawią i UT2008 czy 2009 będzie bardziej sportowe..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam ze skoro tyle masz błedow a w U99 ich nie bylo to pozostan przy tej grze. Ja uwazam ze jest to wspaniala kontynuacja tej kultowej gry i nie zgodze sie z Twoimi argumentami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...jakby bylo 60fps ale nie do cholery przy 30 i to z tak klatkującą myszką.. odróżnienie wroga od ściany przy szybkim chodzeniu i rozglądaniu się powoduje kakofonie na ekranie...

...nic do niego nie mam poprostu dla mnie UT i Q3 to gry w których głównym naciskiem ma być walka na nogach ...

...Midway pozbywa się czały czas starych map zamiast pielęgnować je...

...UT powinno honorować umiejętność, nie przypadkowość jak w sporcie...

Pozwole dolozyc kilka zdan. Co do smuzenia - zgadzam sie z przedmowca w 100%... niech nas nie zwiedzie, tlumaczenie marketingowcow, ze tak mialo byc (konsola po prostu nie moze wypluc szybko obrazu.. zreszta UT3 nie jest pierwszym tytulem ktory w ten sposob tuszuje braki przerobowe naszej czarnej skrzynki).

Musze przyznac, ze faktycznie, zamiast biegania, skakania, biegania, skakania - mamy teraz cala mase dodatkow, rodem z piekiel, ktore "old school-owi" gracze moga nie przyswajac (ilosc pojazdow naprawde na samym poczatku przyprawia o zawrot glowy)

A propos starych map... no coz - taka polityka firmy, mysle ze ten fakt ma tylu zwolennikow co i przeciwnikow.

No i ostatnia sprawa - umiejetnosci a nie przypadek! I tutaj mozna wytlumaczyc sobie dwojako... faktycznie grajac na myszce mam delikatne wrazenie ze cos nie dziala jak nalezy - dlaczego, nie potrafie "100% zdejmowac" wrogow??? Czy to moze wina lacza, samej myszy (ktora bardzo dziwnie wspolpracuje z PS3), konsoli, gry a moze potrzeba dluzszego treningu aby trafiac "z przekonaniem" a nie od przypadku do przypadku...

pozdrawiam

P.S.

Wracam do treningow :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super recenzja!

Właśnie zamówiłem swoją kopie gry już nie mogę się doczekać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli osoby grajace na myszy zganiaja ze mysz nie chodzi prawidłowo to Ci co graja na padach na co maja zganiac? Lepiej pocwiczyc umiejetnosci niz zganiac na nie prawidlowosci sprzetowe lub cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam wasze wywody na temat tej gry i wszystko przeboleje: to ze malo map, bronie wolniejsze, za szybko zdalnie nacelowuja i inne pierdoly ktore nie zmieniaja faktu ze gra jest kozakiem jakich malo ale jednego nie zniose dlaczego kur... mac (jest kulturalnie) ktos napisal ze premiera w europie za 3 miesiace???? przeciez mialo byc luty??? kolego majlosh skad takie info??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tobie sie duplo a ja po przeczyaniu twojego postu dom zdemolowalem. na szczescie ps3 wyszlo bez szfanku to w lutym uda mi sie pograc. chyba ze komus sie cos podobnego dupnie to chyba nie zdzierże a wiadomo moze dokladnie ktory w tym lutym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może mi ktoś powiedzieć czy jest Splitscreen w UT3??

Niestety nie ma takiej opcji.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recenzja bardzo fajna, nie zgodzę się tylko co do grafiki. Cienie są blade(w sensie marne w jakości i ilości przy takim U:DF), zbyt mocno daje w tle Bloom, coś nie tak jest z Bumpmappingiem i o zgrozo gdzie się podział pełnoekranowy Antyaliasing. Na większych planszach doskakują obiekty. Reszta jest cudowna, kocham tą grę całym sercem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×