Skocz do zawartości
Patricko

A - Spec

Rekomendowane odpowiedzi

A ja smigam R Clio V6 i jest pocisk, co prawda mam drobne problemy na trasach gdzie proste maja po 2 km:P Np Nurburgring ale generalnie na pozostalych objezdzam potworki po 700 koni:D Mam 17 lvl, a z lepszych autek jeszcze mam M5 '08 i w sumie tez sie fajnie smiga, tylko juz zakretow nie bierze jak Clio:P Troche autek objezdzilem i tych dwoch sie trzymam:D

A co do a-spec mam MEGA problem z zadaniem specjalnem od S. Loeba, juz nie mam nerwow na te trasy:P Najlepsze jest to, ze do brazu mi brakuje z 15 sekund:D Niby ktos tutaj pisal, ze nie mozna wpadac w poslizg itp, ale latwo powiedziec, trudniej zrobic:D

Edytowane przez mroczas87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da się ten tryb przejść nie jeżdżąc autami Standard? Bo np gdzieś trzeba chyba wybrać jakiś japoński klasyk. Jest w ogóle w Premiumach jakiś japoński staroć? To samo z wyścigami pickup-ów, jest jakiś Premium?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da się ten tryb przejść nie jeżdżąc autami Standard? Bo np gdzieś trzeba chyba wybrać jakiś japoński klasyk. Jest w ogóle w Premiumach jakiś japoński staroć? To samo z wyścigami pickup-ów, jest jakiś Premium?

z tego co widziałem to nie... pick-up'y sa standard.. japońskiego klasyka w premiumach też chyba nie widziałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest najstarszy japoński samochód premium: Toyota SUPRA 3.0GT Turbo A '88

A z pic-up nic nie znajdziesz. Tylko standard.

Pozdrawiam B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię teraz powiedzieć dokładnie gdzie (chyba przedostatnia klasa), ale w którymś wyścigu dostajesz 36 tys. za 7-8 minutowy wyscig,(jest taki event faktycznie przed ostatni a spec dla samochodow turbo,3okrazenia za 36tys ,)ja moim mietkiem 1 lap robie w 1,20 ,czyli caly wyscig trwa około 4min i jest to chyba najszypszy sposob na wypchanie portwela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Takie pytanie: Nascar Series podejrzewam, że wielu z Was ogarniało. Podejrzewam też, że tylko ja mam problem z Nascarami na Daytonie (Oval). Wszystkie inne trasy bez problemu, ale jak widzę Daytonę i Nascar to pełna agresja. Ma może ktoś jakiś patent? Bo raz tylko udało mi się dotrzeć do końca wyścigu na drugim miejscu po 33424235234 próbach i 325325324 spinach. Ładuje się za lidera, staram się za nim jechać przez caly wyścig i na ostatniej prostej zdążyć go wyprzedzić. Dobra taktyka?  

Edytowane przez Fastex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś metoda na podciąganie prędkości maksymalnej w klasykach?

Kupiłem Corvettę Stingray bodajże z 69 roku. Naprawiłem silnik, zmieniłem olej, potem wydałem bardzo dużo kasy na tuning. Mam już chyba niecałe 500 koni (co w ogóle nie było moim zamiarem, ale po prostu szukałem opcji co z tym zrobić), ale na prędkość się to w ogóle nie przełożyło. Z max ca. 196km/h mam teraz 200 km/h .....

W classikach gdzie są skomplikowane techniczne tory wygrywam o 20 sekund, tam gdzie są długie proste dochodzą mnie staruszki które mają po 200 koni ..... (też wygrywam, ale to już masakra co się dzieje na prostych). Mam wrażenie, że byle jaki najtańszy samochód jest w stanie mnie dojść na prostej i to odrabiając np. 3-4 sekundy (na dłuższej prostej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie samochód polecacie na 'Nostalgiczny puchar ..." ? Mam Shelby Cobre - około 600 km , ale w tym ostatnim wyścigu słabsze samochody mnie doganiają , ai czasem zdarza sie , że na prostej wyprzedzają! Jak to możliwe : ( .A i jeszcze jedno : Czy GTR-ami naprawdę tak dobrze się jeździ ( myślę o tych za 975tys cr) ? :D

Edytowane przez jakubs1920

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś metoda na podciąganie prędkości maksymalnej w klasykach?

Kupiłem Corvettę Stingray bodajże z 69 roku. Naprawiłem silnik, zmieniłem olej, potem wydałem bardzo dużo kasy na tuning. Mam już chyba niecałe 500 koni (co w ogóle nie było moim zamiarem, ale po prostu szukałem opcji co z tym zrobić), ale na prędkość się to w ogóle nie przełożyło. Z max ca. 196km/h mam teraz 200 km/h .....

W classikach gdzie są skomplikowane techniczne tory wygrywam o 20 sekund, tam gdzie są długie proste dochodzą mnie staruszki które mają po 200 koni ..... (też wygrywam, ale to już masakra co się dzieje na prostych). Mam wrażenie, że byle jaki najtańszy samochód jest w stanie mnie dojść na prostej i to odrabiając np. 3-4 sekundy (na dłuższej prostej).

Nie dawno zadawałem to samo pytanie na tym forum, kup sobie tą w pełni modyfikowalną skrzynie, wejdź do garażu, kliknij na swój samochód, wejdź w opcje tuning, zakładka "skrzynia biegów" i tam na liscie bedziesz miał tą skrzynie, wejdź nią tym przyciskiem najbardzie wysuniętym na prawo i tam bedziesz miał rozpiskę który bieg kiedy się załącza a na dole masz możliwość podnoszenia Vmax i tu reguluj go według własnych upodobań. Mam nadzieje że pomogłem jeśli nie to pisz na pw. Pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno zadawałem to samo pytanie na tym forum, kup sobie tą w pełni modyfikowalną skrzynie, wejdź do garażu, kliknij na swój samochód, wejdź w opcje tuning, zakładka "skrzynia biegów" i tam na liscie bedziesz miał tą skrzynie, wejdź nią tym przyciskiem najbardzie wysuniętym na prawo i tam bedziesz miał rozpiskę który bieg kiedy się załącza a na dole masz możliwość podnoszenia Vmax i tu reguluj go według własnych upodobań. Mam nadzieje że pomogłem jeśli nie to pisz na pw. Pozdrawiam

Wielkie dzięki. Zrobiłem tak jak podpowiedziałeś, i oczywiście zadziałało. trochę szkoda 20 tysięcy, ale z drugiej strony samochód staje się zdecydowanie bardziej wszechstronny i w zależności od toru można teraz dopasować przełożenia i wystartować w większej ilości wyścigów.

Jeszcze raz dzięki - plusik dla Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili mam około 500 tys cr. Co radzicie kupić do jazdy w 21 lvl .. i dalej ? Czy dozberać i kupić coś lepszego . Np. jakiegoś GTR-a?

Proszę o rady ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbieraj na jakies ferrari 250-300 CR sporo wyscigow nim zrobisz w A i B klasie

no to mam juz 13 lvl i 350 000 CR, co brac ;) ? scuderia/ Italia ? [który lepszy]

Edytowane przez Szyszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mam juz 13 lvl i 350 000 CR, co brac ;) ? scuderia/ Italia ? [który lepszy]

Audi R8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie samochód polecacie na 'Nostalgiczny puchar ..." ? Mam Shelby Cobre - około 600 km , ale w tym ostatnim wyścigu słabsze samochody mnie doganiają , ai czasem zdarza sie , że na prostej wyprzedzają! Jak to możliwe : ( .A i jeszcze jedno : Czy GTR-ami naprawdę tak dobrze się jeździ ( myślę o tych za 975tys cr) ? :D

Ja akurat ten event zrobiłem jadąc Dodge Challenger R/T. Kupiłem go do innego eventu (muscle cars) troszkę dłubnąłem na chyba 550KM, koniecznie modyfikacja skrzyni biegów i po ładnej walce ozłociłem te wyścigi.

I tak. GTR jeździ bardzo dobrze :)

Pozdrawiam

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości, czym wygraliście "Like The Wind" w extreme? Ja ZR1 RM z pełnym tuningiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pagani Zonda 09' 

Stock czy robiony? Nie jeździłem jeszcze. Daje rade?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czego użyliście do "Gran Turismo All Stars" ?

I od jakiego poziomu była ta fura ?

Edytowane przez marek1234itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stock czy robiony? Nie jeździłem jeszcze. Daje rade?

daje daje :) teraz mam ponad 900 hp dobrze trzyma sie drogi :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu macie takie problemy ze specialem od Loeba. Ja za pierwszym razem objechalem wszystko na złoto :D Osobiscie największe problemy mam ze specialami AMG. Choćbym nastał na telewizor to ciągle mam czasy na srebro. Do złota brakuje mi dosłownie kilku setnych. Gram na padzie a ze wspomagaczy to mam tylko abs na 1 reszta off ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to wszystko jest latwe :) wszystko mam na zloto, teraz jezdze wyscigi wytrzymalosciowe :D jutro 4 godz jazdy.

Wie ktos czy w 24 godz wyscigu bedzie mozna zapisac gre np. po 3 godz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnośnie trybu A-spec - kiedy wchodzimy do obojetnie jakiego eventu i mamy liste wyscigów to na tych szablonach jest symbol trasy, pogoda, pucharek, struktura trasy i jakieś cyferki <--- co one oznaczają???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×