Jump to content
Sign in to follow this  
Patricko

B - Spec

Recommended Posts

19804661009974728694.jpg

W tym temacie możesz zadawać pytania związane głównie z trybem B-SPEC. Jeśli nie wiesz jak podejść do jakiegoś wyścigu, jak zmodyfikować samochód lub w jaki sposób wygrać wyścig, to ten ten temat jest dla Ciebie!

Jeśli masz jakieś porady dla innych dotyczącego jakiegoś wyścigu, to również proszę pisać tutaj.

Również jeśli macie pytania związane z tuningiem, lub zakupem fury, tak żeby było jak najłatwiej wygrać naszemu kierowcy, to również proszę pisać tutaj.

Temat ten ma na celu odciążenie głównego tematu z Gran Turismo 5, gdzie ciężko dopatrzyć się już czegokolwiek.2

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj lvl 7 B-Speca zupelnie nie radzi sobie na waskich i kretych torach (ten w górach w Europie).  :verymad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób restarta to sobie poradzi. Ja się totalnie wkurzyłem na B-spec wyścig Yarisów. Przeciwnicy mają max 140km to zrobiłem Yarisa tak na 150km i wio. W plecy.

Dałem 180Km - w plecy. Wqurzyłem się i władowałem w niego cala kasę. 210Km redukcja wagi, i cala reszta, zawieszenia sprzegła itd. i dalej kupa, jechał jak cieć i ciągle wypadał.

Wkurzyłem się i wyłączyłem konsolę. Teraz odpaliłem znowu puściłem go i oczywiście teraz zrobił z nimi miazge, pół okrążenia różnicy.

Ale dalej mam problem z oponami, nie moge wstawic zakupionych opon, jedyne wyście to zakup ponowny, tylko wtedy jest Instalacja. Z garazu nie umiem zmienić. Tez tak macie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób restarta to sobie poradzi. Ja się totalnie wkurzyłem na B-spec wyścig Yarisów. Przeciwnicy mają max 140km to zrobiłem Yarisa tak na 150km i wio. W plecy.

Dałem 180Km - w plecy. Wqurzyłem się i władowałem w niego cala kasę. 210Km redukcja wagi, i cala reszta, zawieszenia sprzegła itd. i dalej kupa, jechał jak cieć i ciągle wypadał.

Wkurzyłem się i wyłączyłem konsolę. Teraz odpaliłem znowu puściłem go i oczywiście teraz zrobił z nimi miazge, pół okrążenia różnicy.

Ale dalej mam problem z oponami, nie moge wstawic zakupionych opon, jedyne wyście to zakup ponowny, tylko wtedy jest Instalacja. Z garazu nie umiem zmienić. Tez tak macie ?

Ten sam problem z kierowcą, irytuje to trochę...

Co do opon to przy samochodzie w garażu masz opcję "tunning" i tam jest :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No własnie wchodze w tuning i mam spis opon jakie mam zakupione ale za cholere nie da się zmienić :(

Jedyna mozliwość to kolejny zakup, tylko wtedy opony się "zakładają" :(((((((((((((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

No własnie wchodze w tuning i mam spis opon jakie mam zakupione ale za cholere nie da się zmienić :(

Jedyna mozliwość to kolejny zakup, tylko wtedy opony się "zakładają" :(((((((((((((((

opony zmieniasz przy wyścigu wchodzisz jak się nie myle w opcje jazdy ...

wybierasz wyścig wchodzisz wyścig się ładuje a jak już się załaduje to masz takie opcje jak start powtórka itp itd. wchodzisz w opcje wyścigu chyba (tam gdzie masz  TCS , ABS itd.) i tam masz opcje opon : ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak ale trzeba pamietac ze kazdy wyscig ma swoj regulamin (no i wtedy dozwolone sa konkretne opony).

a co do mojego problemu z B-Spec na kretych trasach to juz sie rozwiazal  :thumbsup:

Edited by kazior

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez nie moge opon zmienic ( wiem gdzie wszedzie sie zmienia ) kupilem usztywnienie itp i nadal nie mam sportowych ...

0 poziom w B-SPEC bo moj kierowca jezdzi po trawie na pierwszym wyscigu... nie mam na to lekarstwa , mam lekko opanowanego ,moze zrobic takiego co bedzie na maxa opanowany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"b" fajny tylko czasem te dlugie wyscigi na 6 okrazen staja sie zwyczajnie nudne...

wczoraj mialem tak :

jedzie jedzie nie wydaje mu rozkazow mowie ide po piwko :) caly czas byl na 1 miejscu przez 5 okrazen mowie przez ostatnie sie nic nie stanie skoro ma taka przewage....

przychodze patrze 4 !!!

ogladam powtorke i zachaczyl na zakrecie O.o.... ostatnim zakrecie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

"b" fajny tylko czasem te dlugie wyscigi na 6 okrazen staja sie zwyczajnie nudne...

wczoraj mialem tak :

jedzie jedzie nie wydaje mu rozkazow mowie ide po piwko :) caly czas byl na 1 miejscu przez 5 okrazen mowie przez ostatnie sie nic nie stanie skoro ma taka przewage....

przychodze patrze 4 !!!

ogladam powtorke i zachaczyl na zakrecie O.o.... ostatnim zakrecie.....

Tak właśnie jest jak się idzie na łatwizne :laugh:

Ja znalazłem bardzo dobry sposób na B-spec. Od wczoraj daje żonie pada i mówie jej, że jak będą doganiać ten czerwony trójkącik na mini mapce to wciśnij "przyśpiesz" :D I w tym momencie mogę sobie pójść na papieroska czy kawkę, a żona relacjonuje mi wyścig z ogromnym podekscytowaniem i słyszę jak z drugiego pokoju jest krzyk, że wygrała, że się poślizgnął, że wypad z toru. Po prostu szał :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
a co do mojego problemu z B-Spec na kretych trasach to juz sie rozwiazal

To się pochwal jak :P Bo ten cieć u mnie niby miał być maksymalnie opanowany, a nawet 378-konny Civic mu nie starcza do wygrania z 2x słabszymi autami. W Yarisie ładnie śmignął, ale tylko dzięki długiej prostej na Fuji, bo w zakrętach porażka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś jest jednak nie tak z tym B-specem, przynajmniej u mnie. Honda Civic 97 v-tec coś pod 300km, nie radziła sobie z 200km przeciwnikami. Nie wspomnę że ważę też średnio 200-300kg mniej. Na dodatek mój "kierowca" pakował się na zmianę opon po pierwszym kółku :)

Restart gry..... i oczywiście Shumaher - 1 miejsce.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest póki co normalnie, jednak podczas 1 wyścigu dałem mu 280 konną megankę i za cholerę nie mógł wyprzedzić przeciwnika, wydawałem mu polecenia a on potulnie zwalniał i trzymał się za prowadzącym zamiast go wyprzedzić. Ale problem rozwiązał się sam podczas 2 i 3 wyścigu, jechał bezbłędnie. Chyba trzeba czekać na patcha, bo nie wyobrażam sobie jakiegoś buga podczas długodystansowych odcinków ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mnie wkurza sytuacja, że jedzie pierwszy, duża przewaga i zwalnia, zwalnia, zwalnia wyprzedzają go i kończę 3-4... :/

strasznie mnie ten tryb wkurza...

Oczywiście daje mu żeby przyspieszył... jak jest pierwszy to nic sobie z tego nie robi. A jak już go wyprzedzą a on łaskawie przyspieszy i uda mu się wyjść szybciej z zakrętu to zamiast wyprzedzić wjeżdża kolesiowi w dupę... :|

Edited by marek1234itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mnie wkurza sytuacja, że jedzie pierwszy, duża przewaga i zwalnia, zwalnia, zwalnia wyprzedzają go i kończę 3-4... :/

strasznie mnie ten tryb wkurza...

no trzeba lookac ciagle i go popędzać..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tylko nie mogę pojąc czemu nie dali przyspieszenia czasu, albo np. możliwości B-spec w tle a w tym czasie można by pobuszować po dealerach czy używkach. Narazie nudne to w cholerę i muszę się zmuszać aby "grać"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawda, przyśpieszenie czasu bardzo by się przydało. Może dodadzą wkrótce w jakimś patchu...

W zawodach, gdzie nie ma ograniczeń dawałem mu fury typu Lambo czy R8. Zostawiałem i zajmowałem się sobą (bez skojarzeń...).

Potem tylko potwierdziłem wygraną i powrót do menu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest że jak sam jade to wyprzedzam wszystkich bez problemu a jak B-spec to w początkowych wyścigach nie daje rady i kończy najwyżej na 4 miejscu (polecenia- przyśpiesz i wyprzedź prawie nic nie dają), czy z czasem zrobi się lepszy i na razie mam mu odpuścić? I czy ciągłe robienie tego samego wyścigu polepszy mu statystyki?

PS Jeździ tym samym samochodem co ja

Edited by iPhoner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mnie wkurza sytuacja, że jedzie pierwszy, duża przewaga i zwalnia, zwalnia, zwalnia wyprzedzają go i kończę 3-4... :/

strasznie mnie ten tryb wkurza...

Oczywiście daje mu żeby przyspieszył... jak jest pierwszy to nic sobie z tego nie robi. A jak już go wyprzedzą a on łaskawie przyspieszy i uda mu się wyjść szybciej z zakrętu to zamiast wyprzedzić wjeżdża kolesiowi w dupę... :|

Mnie wkurza bardziej jego "sprawiedliwość" tj. wyjechał mi raz na trawe był 4 chyba, i zamiast wjechać na tor poczekał aż wszyscy przejadą... Ja bym się wepchnął ;)

Edited by iPhoner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podzielę się takim spostrzeżeniem, chociaż to może oczywiste.. Pisał już o tym, trochę wcześniej, Kazior, ale ja, powiedzmy, rozwinę temat... Tak jak w GT4 karierę zacząłem od Hondy Civic tyle, że nie VI-gen, a V-gen. Podkręciłem ją, odelżłem i co ważne wsadziłem opony sportowe miękkie.. Dzięki temu samochód FF o mocy ponad 200 KM zaczął się jakoś turlać.. Kazior wspomniał o regulaminie dot. opon i w moim przypadku to był problem. Miałem opony fabryczne (komfortowe, miękkie chyba) i te kupione - sportowe miękkie. W wyścigach natomiast (nie pamiętam których, ale z tych początkujących) wymóg był, aby opony były sportowe twarde (w domyśle, najwyżej te mogły być na samochodzie). Z racji tego, że ich nie miałem, samochód dostawał z automatu opony seryjne i moim zdaniem z tego powodu kierowca B-Spec nie radził sobie z samochodem, którego mocy nie mógł/nie potrafił wykorzystać z takimi oponami.. Zainwestowałem w opony sportowe twarde, założyłem je i z miejsca całe "Mistrzostwa FF" w B-spec ozłocone bez problemu, bez poganiania, z czasem na zrobienie kanapek itp... :-) Ogólnie B-Spec to fajny patent, ale brak możliwości przyspieszenia czasu to tragedia.. Ciekawe czy to zmienią jakąś łatką...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak opony sa wazne i auto przystosowane do nich w sumie to najwazniejsze i troche wiecej koni niz oponenci. Ogolnie wlasnie mi jedzie klasyka europejskiego moj kierowca 3 lvl buick ponad 500 koni dlatego mam czas napisac sobie post. Poczatkowo wkurzal mnie ten tryb ale teraz sprawia mi nawet frajde az nocke zarwalem , kurde co te gry robia z czlowiekiem. Mysle ze amatorska klase do 6-stej przejde i ide w kime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak opony sa wazne i auto przystosowane do nich w sumie to najwazniejsze i troche wiecej koni niz oponenci. Ogolnie wlasnie mi jedzie klasyka europejskiego moj kierowca 3 lvl buick ponad 500 koni dlatego mam czas napisac sobie post. Poczatkowo wkurzal mnie ten tryb ale teraz sprawia mi nawet frajde az nocke zarwalem , kurde co te gry robia z czlowiekiem. Mysle ze amatorska klase do 6-stej przejde i ide w kime.

a w dzień spisz, czy na 8 do pracy? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie jest jak się idzie na łatwizne :laugh:

Ja znalazłem bardzo dobry sposób na B-spec. Od wczoraj daje żonie pada i mówie jej, że jak będą doganiać ten czerwony trójkącik na mini mapce to wciśnij "przyśpiesz" :D I w tym momencie mogę sobie pójść na papieroska czy kawkę, a żona relacjonuje mi wyścig z ogromnym podekscytowaniem i słyszę jak z drugiego pokoju jest krzyk, że wygrała, że się poślizgnął, że wypad z toru. Po prostu szał :P

BRAWO !

Proszę brac przykład z tego Pana - kto wie o czym mówię, wie też że owy Pan dokonał rzeczy karkołomnej... (kiedyś dałem żonie do pogrania Uncharted 2 - myslałem że wyjde oknem :) ...

Moja rada dla tych co nie maja kochanej żonki do pomocy.. wiadomo najlepiej dać naszemu kierowcy lepsza fure niż przeciwników (wystarczy 20 KM) i..

- do pierwszego zakrętu (szykany) niech ciśnie na Max

- potem niech zwolni i sie uspokoi (3-4 razy "zwolnij"), z lepszym samochodem i tak będzie pierwszy góra drugi..

- potem jak się na torze zrobi troszkę luźniej.. niech przyspiesza i utrzymuje prędkość - MAX pod koniec 1 kółka powienien juz być 1 pozycji.

BARDZO WAŻNE !! - kierowca musi być spokojny - jak widzisz że jest zdenerowany to koniecznie musi ZWOLNIĆ bo zaraz bedzie wisiał na bandzie.

Edited by NPK_PACMAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie nie dotykałem do wczoraj tego trybu. Ale wczoraj spróbowałem i powiem, że zamiast nudy, której się obawiałem mam całkiem niezły ubaw kierując wyścigiem przez "radio".

Nie podejrzewam, żeby kierowca SI przegonił mój lvl w A-Spec, ale będę tam częściej zaglądał niż dotychczas.

Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce mi się czytać całego tematu , powiem tylko że mój kierowca to totalny idiota . Też z Yaris'ami się namęczyłem , dostałem jakiegoś Yaris'a , miał 88 koni bodajże , próbowałem nim i nic . Kupiłem mu sportowego Vitz'a Rs 110 koni , to samo . kupowałem co chwilę części , dochodziło po parę koni , dopiero jak miał 168 z tego co pamiętam , to udało mu się fartem wygrać . Ogólnie zauważyłem , że musi miec 2-3 razy mocniejszy samochód , żeby była jakakolwiek rozmowa o wyścigu . Za to jak dostał Lamborghini czy mojego Mercedes'a , to był pierwszy na prostej startowej , debil jeden... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×