Skocz do zawartości
lst

Sls Endurance Cup

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem o co tu chodzi ale temat zniknął. Panowie, bez jaj to że online kuleje nie znaczy, że możemy po prostu wyrzucać to co do tej pory na śmieci. Czekam na wyniki z ostatniego wyścigu w tym temacie bo chcę zupdejtować tabelę. 

Mam to przejąć czy ktoś na ochotnika?

EDIT: hard, czemu *** regulamin ze strony kryzys? Wiem, że masz teraz pewnie doła bo wszyscy po tobie jadą ale bez przesady, zachowujmy się jak dorośli. Zrobiłeś jeden z lepszych eventów GT5 jak tak patrzę po wszystkich forach. Regulamin był elegancki

Rozkład jazdy:

wt. 4.01 Nurburgring GP/D 40

czw. 6.01 Fuji Speedway F 33

sob. 8.01 Tsukuba Circuit 55

wt. 11.01 Lazurowe Wybrzeże 40

czw. 13.01 Grand Valley Speedway/ Odwrócony 28

sob. 15.01 Autodromo Nazionale Monza 34

wt. 18.01 Circuit de la Sarthe 2009 14

czw. 20.01 Deep Forest Raceway/Odwrócony 48

sob. 22.01 Suzuka Circuit 30

wt. 25.01 Daytona Road Course (Tor Drogowy) 33

czw. 27.01 Cape Ring (Tor Południowy) 50

sob. 29.01 Nurburgring Typ V - 7

Fura: SLS AMG bez ograniczeń jeśli idzie o tuning, opony MAX SPORTOWE MIĘKKIE

//. Patricko

Jeszcze raz gdzieś zobaczę wulgaryzmy to daję warna...

Edytowane przez lst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się piszesz to przejmij :) ja mam neta za wolnego i mogłyby być lagi. Nie ma się co przejmować błędami gry bo każda je ma, a na lajcie pograć to nawet trzeba żeby się odstresować po całym dniu :)...jack miał foto wyników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hard, wróć. Wszyscy ci wybaczą, zobaczysz. Nie psujmy takiej fajnej ekipy do *** wacława. Maks, może ty przejmiesz? Ja mam dzieci i ciężko mi będzie czas znaleźć ale w ostateczności się tym zajmę bo nie chce was tracić dziewczyny !

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspólnie damy radę, ważne, że temat powstał. Ja na wstępie proponuję dziś wieczorem testy lekkich uszkodzeń.

Mam nadzieję, że Gawron będzie, bo tylko nam problemu z hostem brakuje... :rolleyes:

Póki co lecę, za 1h będę mógł napisać coś więcej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mi się podoba. Ludzie, jesteście niezastąpieni kurde. :biggrin:

Wyniki:

dsc00019ml.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, przemyślałem. Nie będę miał czasu na organizację. Ledwo się na 22 czasami wyrabiałem. Teraz zaczynaliśmy o 21:40 wiec w ogóle na styk byłem a ktoś jednak musi tego pilnować. Szukamy ochotnika, który będzie twardą ręką pilnował porządku, wlepiał kary itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

host musi się znaleźć odpowieni żeby nie lagowało nam...jeśli chodzi o punktacje to podejrzewam że Zoha dalej to pociągnie, a wlepianie kar i pilnowanie tego..czy nie da się żeby każdy siebie pilnował? Terminarz wyścigów jest (a jak nikt nie zapisał to stworzymy własny), a reszta po staremu. Host zakłada. Ustawiamy się w kolejności odwrotnej do generalki i startujemy. Jak ktoś będzie miał wąty o dobicie itp to zapisuje powtórke, pokazuje filmik, opisuje i każdy z nas roztrzyga czy kara się należy czy nie. Zasady CRC i inne oczywiście by obowiązywały nadal. Proponowałbym zostawić dalej uszkodzenia ciężkie ponieważ tylko na tym monaco było przejebane..na pozostałych więcej miejsca no i jak powstaie oficjalna liga GT5 to raczej na pewno puszczą z uszkodzeniami ciężkimi więc lepiej się przyzwyczajać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałem wolno i żadnych uszkodzeń nie miałem. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się żeby rozwiązać te problemy z połączeniem, trzeba będzie zmniejszyć liczbę graczy ( np do 12). Wtedy każdemu powinno łącze wyrabiać, hmm???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę prowadzić ale nie sam. Sam na bank nie dam rady z braku czasu ale z kimś, dzieląc obowiązki to bez problemu. Mam nadzieję. Maks, pociągniemy (:D) razem? Jakoś trzeba to dokończyć bo lipa będzie, nawet połowy eventu nie zrobiliśmy a awantura jest jak o przesoloną zupę. Czyli bez sensu.

Tylko: kurwa, regulamin. trzeba go jakoś zmontować. Chyba że jedziemy na słowo honoru i każdy dupy swojej i nie swojej pilnuje. Sprawy sporne rozwiązujemy gremialnie na zasadzie: jeden post- zarzut, jeden post obrona (ofc film z powtórek też), każdy kto chce wypowiada się PO JEDNYM POŚCIE (żeby syfu nie było) i Ci którzy zdecydują się na prowadzenie eventu zadecydują. O ile tacy się znajdą. Ja mogę się postarać, nie wiem czy dam radę to robić tak jak Hard, więc proszę czy ktoś zrobi to ze mną.

@ Hardgib- najlepiej jakbyś spalił jointa, wyluzował i poprowadził to do końca. Ja pomogę, tylko podzielmy to między siebie (obowiązki znaczy się).

Kurwa mać, nie ma co się obrażać o gupią grę. Ja rozumiem jakbyś mi prawdziwego SLSa przytarł, to bym się pienił. Zresztą na błędy gry nie poradzimy nic, choćbym nie wiem ile Ryba brał kąpieli:D chyba że ktoś ma wtyki w Polyphony:D

@dibi- przede wszystkim trzeba wziąć i solidnie to obadać. Co jakie daje skutki. Poświęcić godzinę czy dwie w dużym gronie i popróbować bo nie wierzę że Yamauchi pozostawił kwestię kwalifikacji przypadkowi. To by przeczyło całej jego idei gry i jego wiedzy.

Edytowane przez bErEdZiAk007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dibi02

też nad tym myślełem, zeby nawet 2 grupy po 10 zrobić..ale to jeszcze trzeba przemyśleć za i przeciw...wieczorkiem zaglądne tutaj

@beredziak

samemu też z braku czasu nie dałbym rady, ale we dwóch jak najbardziej

Edytowane przez maks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to możemy spróbować, Zohan zajmie się cyferkami i tabelkami?

I regulamin- czy przypadkiem nikt nie skopiował sobie?

@Hard jak to czytasz to weno wyślij mi go jak możesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieee... nie rezygnujmy z 16tki, i tak przecież zawsze 12-14 dojeżdża, to co, ma dojeżdżać 8-10?

Co do uszkodzeń to wg. mnie warto by przetestować (tak samo warto przetestować ciężkie uszkodzenia + lekkie kary), to znaczy zobaczyć jak się z nimi jeździ i dopiero podjąć dalsze decyzje... Co do ligi to ja wątpię w jej sukces, biorąc pod uwagę błędy jakie zaserwowało nam polyphony - oni będą przechodzić przez to samo co my :P

Co do hosta - musi to być ktoś z dobrym łączem. Kazmi hostując ma lagi, pozostaje nam Gawron... no chyba, że ktoś jeszcze ma dobre łącze, a się nie pochwalił...

No i jedna zasada - jeszcze przed wyścigiem (jak się ustawimy) wszyscy wyłączamy HS'y, bo jak potem po wyścigu słyszę, że ktoś na bok odłożył to już lepiej wyłączyć, przynajmniej lagi ograniczymy.

Co do rozpatrywania, mamy demokrację, czyli proponuję głosowanie... ktoś poczuł się "uderzony" :laugh: to wrzuca filmik i każdy chętny (z zapisanych do eventu) wyraża swoje zdanie, min. ilość głosów to połowa (8), strony nie biorą w nim udziału. No chyba, że po przedstawieniu sytuacji któraś ze stron od razu się przyzna lub strony dojdą do porozumienia to ofc. głosowanie nie ma sensu ;)

Zoha, masz tabelkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poświęcić godzinę czy dwie w dużym gronie i popróbować bo nie wierzę że Yamauchi pozostawił kwestię kwalifikacji przypadkowi. To by przeczyło całej jego idei gry i jego wiedzy.

proponował bym sprawdzenie co się stanie gdy wszyscy zrobią czasy (ktoś je spisze na kartkę) po czym wyjdą jeden poziom do góry czyli do pit-stopu i dopiero po tym START WYŚCIGU być może będzie zgodnie z czasami.

co do uszkodzeń i kar po wczorajszym wyścigu złożyłem propozycje do rozpatrzenia, czy nie lepiej by było gdyby kary naliczane były tak:

uszkodzenia w GT5 dzielą się jakby na lekkie i ciężkie (nie ustawienia a same uszkodzenia) czyli mamy:

z lekkich uszkodzenia kół (punktować można by po 1pkt)

z ciężkich uszkodzenia kół i silnika (punktować można po 2pkt)

+ na pierwszym okr. 100% kary

W praktyce:

gracz xxx spóźnił hamowanie uszkodził gracza yyy w sposób następujący:

ciężkie uszkodzenie prawego koła + silnik = (2pkt + 2pkt) * 100% w sumie 8pkt kary

Dajcie znać co o tym myślicie.

Ja sobie odpuszczę te wyścigi po wczorajszej błahostce mam na razie dosyć ;x

Edytowane przez zyggi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to mogę pomóc i współorganizować event.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko niech będzie tak, że każdy kto się wypowiada piszę JEDEN post. Bo rozkminkę na trzy strony odnośnie jednej spornej sytuacji to i ja nie zniosę:D

Ktoś jeszcze chętny do prowadzenia eventu? Czy wszyscy się zgadzają na mnie, maksa i zohana-tabelkowicza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dacie radę Beredziak. Ja bym sie zastanowił nad sprawdzeniem jeszcze kwal. tak jak pisał Ryba.

Z kolei dzielenie uszkodzeń na mniejsze i wieksze to bez sensu. Jeżeli już to zastanowiłbym sie nad wprowadzeniem lekkich uszkodzeń a kary pozostawił duże. To tyle z mojej strony. Później jeszcze pewnie cos skrobnę.

Edit

Aaaa i ropzpatrywałbym kwestie sporne nie " z Urzędu" tylko dopiero jak zostanie zgłoszona przez sprawcę lub poszkodowanego.

Edytowane przez vitalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zyggi

Tak, ale dobrze wiemy, że uszkodzenie jakie zostanie przypisane do samochodu to czysta loteria... raz jak walniesz 200km/h to uszkodzisz koło, a raz ze 100km/h ośkę i silnik :pardon: Więc dla mnie ten sposób byłby fajny, ale tylko wtedy jakby Polyphony nie zrobiło lipy...

Ja się na was zgadzam, teraz już tyle razem jeździmy, że i tak różne kwestie rozstrzygamy wspólnie, co mi się bardzo podoba :thumbsup:

Czyli co, głosownie? Każdy ma miejsce na JEDEN swój post z głosem i argumentacją. Głosujemy załóżmy przez następny dzień, żeby w dzień kolejnego eventu wszystko już było jasne.

Co do kwalifikacji:

Mi też timetrial najbardziej jednak odpowiada, ale tylko jak działa. Jak nie dojdziemy do tego co jest nie tak, to proponuję zostawić jak jest, z tym, że i tu nie jest idealnie, bo jak już pisałem startowałem 5, a nie 4... podobno mikuś do przodu spieprzył - takie coś wg. mnie = ostatnie miejsce startowe w 2óch następnych wyścigach...

No ale póki co skupmy się na testach z timetrialem. Ja dziś wieczorem mogę pojeździć, więc jak ktoś ma pomysł co może być nie tak to piszcie ;)

Edytowane przez Melon PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze.

To dzisiaj proponuję gruntownie sprawdzić kwalifikację. Różne ustawienia, różne opcje. Za każdym razem krótki (2-3okrążenia) wyścig, również z różnymi ustawieniami (kary i zniszczenia).

Potrzeba:

- hosta (Gawron? Kazmi?)

- dużo chłopa:D do testów, liczę na dużą frekwencję.

Do tego czasu event jest zawieszony. Myślę że góra dzień, dwa ze wszystkim się uporamy.

Trzeba przygotować:

- regulamin (skrócony, z podstawowymi zasadami, nie będę tu się rozwijał bo nie mam takiej wiedzy),

- trasy: kto pamięta trasy? Czy mają być takie same czy jakieś zmieniamy? Czas około godziny na cały wyścig plus góra 30 na kwalifikacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zyggi

Tak, ale dobrze wiemy, że uszkodzenie jakie zostanie przypisane do samochodu to czysta loteria... raz jak walniesz 200km/h to uszkodzisz koło, a raz ze 100km/h ośkę i silnik :pardon: Więc dla mnie ten sposób byłby fajny, ale tylko wtedy jakby Polyphony nie zrobiło lipy...

to znaczy kwestie uszkodzeń trzeba by rozstrzygnąć z perspektywy poszkodowanego z jego replaya który na 100% dobry, bo występował podczas jazdy.

co do prędkości i uszkodzeń fakt jest różnie ale weźmy pod uwagę że jazda z mocno rozwalonym kołem jest mimo wszystko szybsza niż przy uszkodzeniu koła + silnika.

aktualnie jeździliśmy na zasadach:

pierwsze 3x zakręty kara -12pkt (obojętnie co się stanie) reszta -8pkt obojętnie co sie stanie

moim zdaniem uszkodzenie ciężkie 2kół + ośki nie jest adekwatne do lekkiego uszkodzenia np. przedniego koła w aucie FR (ma to praktycznie znikomy wpływ na jazde dajmy na to -1sek. na okr.) a punktowane są identycznie

stosując to co proponuje (można oczywiście usprawnić) gdyby w środku wyścigu była sytuacja która zdarza się najczęściej czyli lekkie uszkodzenie koła, kara wyniesie -1pkt a nie 8pkt.

@Melon proponował bym właśnie 100% kary na 1okr. które lekko by studziło emocje a z drugiej strony nie było by dotkliwe w wypadku lekkiej kolizji

Edytowane przez zyggi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, pamięć do gówien mam dobrą, więc zaraz skrobnę listę torów jaką wydaje mi się, że pamiętam.

1. Grand Valley Speedway odwrócony

2. Le Mans

3. Monza

4. Cape Ring Południowy

5. Suzuka

6. Daytona Drogowa

7. Nurburgring Nordschleife V

Mam wątpliwości co do kolejności Le Mans <-> Monza

Po pierwsze przywołajmy uniwersalny regulamin, tj. CRC

@zyggi

Z tymi karami na 3x zakrętach to w ogóle trzeba zrobić porządek, jednak ja w tej chwili żadnego dobrego pomysłu nie mam.

@edit:

@hardgib

Dzięki za listę :smile:

Edytowane przez Melon PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to co prawda nie wiem kiedy będzie nastepny wyścig, ale ja będę mógł z Wami jechać dopiero w przyszły czwartek najwcześniej, więc jeśli będą jakieś wyścigi tak jak planowano wcześniej to macie miejsce dla rezerwowego zamiast mnie. ;)

@dibi- przede wszystkim trzeba wziąć i solidnie to obadać. Co jakie daje skutki. Poświęcić godzinę czy dwie w dużym gronie i popróbować bo nie wierzę że Yamauchi pozostawił kwestię kwalifikacji przypadkowi. To by przeczyło całej jego idei gry i jego wiedzy.

proponował bym sprawdzenie co się stanie gdy wszyscy zrobią czasy (ktoś je spisze na kartkę) po czym wyjdą jeden poziom do góry czyli do pit-stopu i dopiero po tym START WYŚCIGU być może będzie zgodnie z czasami

Pare razy próbowałem rozszyfrować Kwalifikacje i chyba jest tak, że:

1. Z prawej strony na tablicy wyświetlają się czasy tylko tych osób, które aktualnie są na torze.

2. Czasy wszystkich przejazdów nie tylko tych z ostatniego wyjazdu z PitStopu, gdzieś tam gra sobie zapisuje.

3. I o polach startowych decydują czasy wykręcone podczas całego czau trwania Kwalifikacji - zazwyczaj się one nam nie zgadzają z tym co mamy po prawej stronie na tablicy bo tam są czasy tylko tych osób, które są aktualnie na torze.

4. Wychodzi więc, że możemy zaufać Japońcom i ich Kwalifikacjom. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do torów to był (co pamiętam)

Cape Ring

Le Mans (Circuit de La Sarthe)

Monza

Nurburgring Nordschleife V

Suzuka

Daytona Drogowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, pamięć do gówien mam dobrą, więc zaraz skrobnę listę torów jaką wydaje mi się, że pamiętam.

Po pierwsze przywołajmy uniwersalny regulamin, tj. CRC

wt. 4.01 Nurburgring GP/D 40

czw. 6.01 Fuji Speedway F 33

sob. 8.01 Tsukuba Circuit 55

wt. 11.01 Lazurowe Wybrzeże 40

czw. 13.01 Grand Valley Speedway/ Odwrócony 28

sob. 15.01 Autodromo Nazionale Monza 34

wt. 18.01 Circuit de la Sarthe 2009 14

czw. 20.01 Deep Forest Raceway/Odwrócony 48

sob. 22.01 Suzuka Circuit 30

wt. 25.01 Daytona Road Course (Tor Drogowy) 33

czw. 27.01 Cape Ring (Tor Południowy) 50

sob. 29.01 Nurburgring Typ V - 7

Jeśli chodzi o regulamin to macie wielu fachowców/narzekaczy więc sklecicie coś spujnego pod siebie, mojego i tak większość nie przeczytała.

Ja póki co założyłem nowy profil na konsoli i teraz muszę tutaj uczynić to samo, bo własnie przeczytałem że się skompromitowałem i muszę zaczynać od nowa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×