Skocz do zawartości
Gawron

Wtcc Seria Endurance.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

wtccn.jpg

ekipa6.jpg

Zapraszam do udzialu w turnieju samochodow World Touring Car Championships,jezdzimy dla zabawy ale na powaznie.Turniej ten napewno przysporzy wiele radosci jego uczestnikom.Nie musisz byc super szybki,jednak wymagana jest jazda czysta i z szacunkiem dla innego kierowcy.

1. Postanowienia ogólne

1.1 Każdy uczestnik wpisując się na listę zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i stosowanie się do zawartych w nim zasad

1.2 Zmiany w regulaminie wchodzą w życie od najbliższego wyścigu i nie działają wstecz. Muszą jednak być ogłoszone najpóźniej 6h przed startem.

1.3 W przypadku sytuacji nie określonych regulaminem, ostateczna decyzja zawsze należy do mnie, najpewniej jednak zwrócę się do Was o opinię (w przypadku gdy ja będę stroną np. w konflikcie rozstrzyga demokratyczne głosowanie ).

1.4 Do rozgrywek można zapisać się w dowolnym momencie trwania eventu, zgłoszenia przyjmowane są przez forum.

1.5 Zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminie w dowolnym momencie, ostatnie zmiany będą napisane pogrubioną czcionką, ponadto poinformuję o nich w osobnym poście.

1.6 W przypadku gdy uczestnik nie weźmie udziału w czterech wyścigach nie ma prawa do udziału w kolejnych - zostaje wykluczony. innymi słowy maksymalna dopuszczalna ilość nieobecności to 3. Przypadkiem szczególnym jest sytuacja, kiedy osobę wykluczoną z ww. powodu nie będzie miał kto zastąpić, wtedy nadal może brać udział w grze.

2. Zachowanie na torze

2.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zachowania ostrożności na torze, zachowania zasad fair play i czystej jazdy wyścigowej.

2.1.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zaznajomienia się z zasadami i przepisami CRC (Clean Racers Club)

2.2 Niedozwolone jest spychanie innych uczestników z toru na pobocze.

2.3 Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Blokujący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.

2.4 W przypadku opuszczenia toru, powracający na tor ma obowiązek zachowania szczególnej ostrożności, każdy wypadek spowodowany nieostrożnym powrotem na tor będzie surowo karany i rozstrzygany zawsze na niekorzyść powracającego na tor.

2.5 Jeśli zawodnik wie że będzie dublowany zobowiązany jest do nieutrudniania manewru wyprzedzania przez dublującego.

2.6 Podczas kwalifikacji (jazdy próbnej) należy zachowywać szczególną ostrożność i starać się nie utrudniać jazdy innym gdy nie jest się na szybkim kółku.

2.7 Przypadki szczególne - Nurburgring Nordschleife w deszczu – zwracam szczególną zasadę na sposób wyprzedzania na mokrym torze, w przypadku gdy z tyłu jest szybsze auto należy trzymać się jednej strony toru, wyjątkiem są >90st zakręty, gdzie można jechać wybranym przez siebie torem jazdy (zew-wew-zew, zew-wew itp.), pozwoli to na bezkonfliktowe wyprzedzanie na tym wyjątkowo wąskim torze.

2.8 Zabrania sie ciecia zakretow,szykan.Zgodnie z zasadami nalezy jechac tak by 2 kola zawsze byly w kontakcie z torem.Do toru nie naleza odcinki drogi poza biala linia wyznaczajaca tor,tarki i kerby.

3. Kary i zgłaszanie protestów

3.1 Charakterystyka uszkodzeń:

Lekkie: uszkodzone opony

Ciężkie: uszkodzony silnik/ośka

3.2 Poszkodowany ma prawo wnieść protest nie później niż 24 godziny po zakończeniu wyścigu. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji i krótkie nagranie z powtórki wrzucone na YT, jeśli ktoś nie ma możliwości nagrania czymkolwiek powtórki, wystarczy opis zdarzenia lecz w tym przypadku winny musi przyznać się do winy przed rozpoczęciem następnego wyścigu.

3.3 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji -3pkt (w tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnego wypadku, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie kary)

3.4 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie ciężkie uszkodzenia ( silnik/ośka) -12pkt

3.5 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie (opony) uszkodzenia -8pkt

3.6 Spowodowanie wypadku w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (opony) -12pkt. / ciężkie uszkodzenia (silnik) - 15pkt .

3.7 Spowodowanie wypadku przy powracaniu na tor -10pkt

3.8 Blokowanie, utrudnianie szybkiego przejazdu podczas jazdy próbnej -5pkt

3.9 Blokowanie dublującego rywala -8pkt

3.10 Niedozwolona obrona pozycji (zmiana kierunku jazdy więcej niż jeden raz) -5pkt

3.11 Wypychanie przeciwnika z toru na prostej -20pkt

3.12 Wypychanie przeciwnika z toru w zakręcie -8pkt+ ewentualna kara za uszkodzenia.

3.13 Unikamy kontaktu samochodów ze sobą! Każdy niegroźny nawet kontakt można zgłosić -1pkt

3.14 Nieodpowiednie zachowanie, chamstwo, niestosowanie się do ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej, obrażanie innych uczestników będzie skutkowało usunięciem z eventu.

3.15 Kary z jednego wyścigu mogą się sumować, w przypadku recydywistów wykluczenie z następnego dnia wyścigowego lub wykluczenie z eventu.

3.16 Robienie kolejnych okrążeń kwalifikacyjnych po komendzie "do pitstopu" - 5pkt

3.17 Rozbijanie się po torze i ogólne niestosowanie się do jakichkolwiek zasad, np. jeżdżenie pod prąd, specjalne wypadki itd. - usunięcie z eventu.

4. Przebieg wieczoru wyścigowego

4.1 Pokój będzie tworzony o godzinie 21:20, hostować będzie Gawron88,GTPL_Gawron nr pokoju będzie wpisany na forum po jego założeniu.

4.2 Od 21:30 odbywać się będą kwalifikacje do pierwszego wyścigu

4.3Wszelkie sytuacje nieujęte niniejszym regulaminem rozstrzygają organizatorzy/

NIEZNAJOMOŚĆ POWYŻSZYCH ZASAD NIE ZWALNIA UCZESTNIKA OD ICH PRZESTRZEGANIA.

4.4 22.00 – start wyścigu niezależnie od tego czy wszyscy zapisani będą znajdowali się w pokoju. Podczas wyścigu ZABRONIONE jest posiadanie włączonego Headseta!

5. Zasady i ograniczenia

5.1 Wieczór wyścigowy składa się z jednego wyścigu, jego czas to ok. 1h/1,5h +kwalifikacje.

5.2 Można ścigać się jednym z wymienionych niżej samochodów. Uczestnik ma prawo do posiadania w czasie turnieju 3-ech samochodów, może stosować je przemiennie, wedle uznania.

wtccv2.jpg

Ograniczenia: Bez wychodzenia z poślizgu, Bez wspomagania kierowania, Bez ASM, Bez linii pomocniczej, Bez TCS, Dozwolony typ opon -wyscigowe średnie

Ustawienia: Tryb startu - sprawdzanie falstartu, Uszkodzenia mechaniczne - ciężkie, Kary - wylaczone

Lista dopuszczonych aut.

DTM

S Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93

S Audi A4 Touring Car '04

S Audi Abt Audi TT-R Touring Car '02

S BMW M3 GTR Race Car '01

S Mercedes-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II Touring Car '92 - 378

S Mercedes-Benz CLK Touring Car '00

S Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) '00

S Opel Calibra Touring Car '94

S Vauxhall Astra Super Touring Car '00

S Vauxhall Calibra Touring Car '94

P Lexus IS F Racing Concept ‘08-usunieto z listy aut dopuszczonych z powodu nieadekwatnych osiagow.

i WTCC

S BMW 320i Touring Car ‘03

S Honda INTEGRA TYPE R Touring Car

S Mazda Atenza Touring Car

S Mazda Mazda6 Touring Car

S Mitsubishi FTO Super Touring Car

S Subaru IMPREZA Super Touring Car

S Toyota ALTEZZA Touring Car

Z racji tego ze dopuszczone sa 2 klasy aut i niektore moga byc sporo slabsze,prosze dokladne sprawdzenie mozliwosci aut na ile kto moze.Dopuszczam tez 3 sztuki aut na danego uczestnika.

Limit mocy 460KM,limit wagi 1000kg

Punkty przyznawane są według następującego schematu:

1 miejsce - 25

2 miejsce - 20

3 miejsce - 16

4 - 13

5 - 11

6 - 10

7 - 9

8 - 8

9 - 7

10 -6

11 - 5

12 - 4

13 - 3

14 - 2

15 - 1.

Pierwszy wyscig starujemy wg kwalifikacji,kolejne wg. klasyfikacji generalnej w kolejnosci odwroconej.

Lista torow ktore bedziemy jezdzic wtorek,czwartek i prawdopodobnie niedziela.Start 22:00,na tor prosze stawiac sie nie pozniej niz 21;45.

Madrit 34okr

Lazurowe wybrzeze-42 okr.

Deep Forest /odwrocony-54okr

Nurburgring GP/F - 36okr.

Fuji Speedway F - 41okr.

Suzuka Circuit/Zmienna Pogoda - 39okr.Start deszczowo,pogoda zmienna

Audiodromo Nazionale Monza-34okr.

Nurburgring Nordschleife/zmienna pora/upływ czasu 1/godzina 4;30 - 11okr

Rome -60okr

Fuji Speedway GT - 46okr

Tokyo R246.-39okr

Laguna Seca-42okr

Trail Mountain-39okr.

Indianapolice (Tor Drogowy) 47okr.

Nurburgring 24h/zmienna pogoda/zmienna pora/upływ czasu 8/start słonecznie/godzina 5;00 - 8okr.

Cape Ring(ten z mega hopka)21okr.

Zapraszam do wpisywania na liste,pierszenstwo maja gracze z SGT endura.

1.GTPL_Gawron

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

X-Mato nie wiem w jaki temat mam to zalinkowac na amige wiec prosze zrob to za mnie.Zamiast jechac pol final i final jedziemy odrazu final i klasyfikacja bedzie wg. uzyskanych czasow,a ze startujemy z odwrotnej generalki podzial na pokoje bedzie tak:

Przyklad

Generalna:

1.Gracz A

2.B

3.C

4.D

ITD

Pokoj1 Gracz A,C,E itd Pokoj2 Gracz B,D,G itd.

Ulegnie zmianie jescze punkt z zasad CRC odnosnie overlapu,musze jednak porobic zdjecia sytuacyjne by bylo to jasne o co chodzi.Ogolna koncepcja jest taka by miec prawo do zakretu wchodzac po wew.trzeba miec przewage na okolo dlugosc maski by miec prawo w zakrecie.

Odjazd Wtorek 1 Marca godz 21;30

tabelawynikw.jpg

Edytowane przez Gawron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Gawron, nie wiem czy jest sens jechać nurb ze zmienna porą, ponieważ światła zostały zrobione fatalnie i psuje to tylko fun z jazdy, no chyba, że noc nas nie dosięgnie xD

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4. Papay1ek

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mardok startujemy o 4;30 rano jak zaczyna switac i mam nadzieje ze mrok Nas nie dosiegnie.Pozatym jak nie pada deszcz ze sniegiem widocznosc jest niezla na Nurbie.Sporo pomaga ustawienie EV na 1.0 w polaczeniu z przelaczeniem w TV temperatury barwowej na zimny(w ostatnim wyscigu zapomnialem to uczynic i bylo ciezko oj ciezko)

Swiatla sa zrobione jak najbardziej realistycznie,przejedz sie w nocy droga przez las gdzie nie ma bialych przerywanych i bocznych ciaglych lini wyznaczajacych droge z predkoscia 150km/h.Gwarantuje Ci ze jest to igranie z zyciem,a jak jeszcze droga jest kreta to looo ja pie....

@edit:

no jak masz swiatla ksenonowe to jest sporo lepiej ale jak nie ma doswietlania zakretow to jak chcesz zapierdzielac i ksenon moze nie starczyc.Ja osobiscie slabo widze w nocy,uswiadomil mi to kolega ktory dostrzegla jeza w trawie w nocy z okolo 50 metrow ja nie moglem go zobaczyc nawet jak mi pokazywal musialem podejsc jeszce dobre 20 metrow.

Edytowane przez Gawron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

.

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4. Papay1ek

5.valhalem

6.arcadiush

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Masz Gawron logo wstaw - chyba, że swoje zrobisz. ;)

Dwa razy "Zielone Piekło" jedziemy, jeszcze na dzień dobry - hardcore. ;)

Co do listy torów nie dodałbyś: Tsukuby, Madrytu i Rzymu? Cape Ring też by mógł być. ;)

Punkty przyznawane są według następującego schematu:

bla bla - dodaj zapis, że dodatkowo +5 pkt. za najszybsze okrążenie w wyścigu - taki bonus by był. ;)

A i co jak zapiszę się ponad 16 osób? Kwalifikacje czy kto pierwszy ten lepszy i reszta spada na rezerwę? :sweat:

Edytowane przez SUMO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Też się z tym zgadzam. Podczas wyścigu ja nie będę się rozglądał, czy ktoś jest o maskę przede mną, bo ja nie mam na to czasu tylko intuicyjnie albo mogę pojechać szerzej albo wbiję się na wewnętrzną i gościu odpuści, no ale może być w takich sytuacjach bum. Czasami myślałem sobie nad takim dodatkiem jak ktoś jeździ z zegarów, czyli np ja i polegałoby to na tym, żeby po bokach jakoś umieścić małe lusterka tak, aby nie przeszkadzały, wtedy można mówić, maska przed czy za, a w tej sytuacji to po prostu trzeba mieć 6 zmysł albo przepuszczać.

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się podpunkt o overlapie może mieć plusy i minusy, jeśli ktoś nie wypracuje a będzie dobrze / ładnie / poprawnie wchodził ( łeb w łeb) w zakręt po wewnętrznej jednak mijany nie będzie chciał oddać pozycji może zrobić specjalnie bum i dostanie ktoś niesłusznie karę choć zachowywał się fair. Dla mnie ta kwestia jest dyskusyjna niestety ( oczywiście przystanę na wolę organizatora ;) )

Z drugiej strony taki overlap można wyrobić przy opóźnionym hamowaniu, a co jeśli osoba wchodząca opóźniła hamowanie i ma prawo do wchodzenia po wew ale jednak nie wyrabia się w zakręcie leci jak przecinak a osoba bez overlapu wjezdza mu w bok ?

// tak sobie dumam :D

Swietne spostrzezenia.Mysle ze jesli opracujemy zdjecia za pomoca ustawek w trenigu na wlaczonym wyscigu i zrobimy foty z replaya to bedzie wszystko jasne.

Jednak juz teraz odpowiadam,otoz jest pewna granica,punkt przed zakretem po przekroczeniu ktorego taki manewr nazwiemy "insane"(szalony ) i cale ryzyko ponosi atakujacy,jesli poleci jak przecinak w taki sposob ze spowoduje zagrozenie a nawet kontak jest to wina atakujacego.Nie jest sztuka zrobic overlap polegajacy na zrownaniu sie z innym kierowca z opoznionego hamowania,wtedy zajezdzamy mu droge jesli potrzebujemy zhamowac bardziej niz optimum dla tego zakretu i hamujemy dluzej-jest to niemal rownoznaczne z blokowaniem.Kazdy kierowca ma prawo do ryzykownych manewrow jesli pekniesz pod naciskiem twoja strata,na roznych kierowcow trzeba stosowac rozne sposoby jednak jesli podejmujesz ryzyko manewrem podchodzacym pod "insane" twoje ryzyko.Jest wiele sytuacje w tym sporcie ktore sa mocno sporne,a kierowca wyscigowy ma jeszcze trudniej bo ma na podjecie sytuacji ulamek sekundy.Ciezkie jest zycie kierowcy,system kar odciska swoje pietno,musisz oszukac innego kierowce w taki sposob by uniknac kary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4. Papay1ek

5.valhalem

6.arcadiush

7. JackXPPL

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy "Zielone Piekło" jedziemy, jeszcze na dzień dobry - hardcore. ;)

Co do listy torów nie dodałbyś: Tsukuby, Madrytu i Rzymu? Cape Ring też by mógł być. ;)

Punkty przyznawane są według następującego schematu:

bla bla - dodaj zapis, że dodatkowo +5 pkt. za najszybsze okrążenie w wyścigu - taki bonus by był. ;)

A i co jak zapiszę się ponad 16 osób? Kwalifikacje czy kto pierwszy ten lepszy i reszta spada na rezerwę? :sweat:

Tory dodalbym,jesli chcecie musi byc jednak wiecej glosow bo boje sie niektorych moze przerazic ilosc.

Co do 5pkt za best time .W F1 nie ma takich bonusow to i u mnie nie bedzie :tongue:

W tej 16 pierwszenstwo maja znane marki czyli miedzy innymi Ty Sumo i reszta z SGT.Ewentualna druga 16 zalatwia X-Mato.Moze byc tak ze od nas bedzie tylko 12 i od nich 12 wiec jest 8 miejscowek na nowych graczy.Bedzie wiecej pojawi sie opcja kwalifikacji.

Jesli bedzie sporo nowych osob zrobimy trening integracyjny :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To przynajmniej Organizatorze wywal jedno piekiełko i daj coś z zaproponowanych przez Sumo , za dużo szczęścia jak na jeden event :)

Proponowałbym wywalić ze startu Nuber. :)

Edytowane przez valhalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do 5pkt za best time .W F1 nie ma takich bonusow to i u mnie nie bedzie :tongue:
Ale to nie F1 :P a skoro już w wynikach będzie kto najlepsze kółko wykręcił to i punkty za to osiągnięcie jakieś by się przydały. ;)

W Amerykańskiej Serii Indy Car bodaj są 2 punkty ale nie za najszybsze okrążenie, a za "najdłużej na prowadzeniu" :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fuji GT sobie wywalcie na rzecz np. Rzymu. Myślę, że jedno Fuji starczy, w końcu to ogólnoświatowe (z naciskiem na Europę) WTCC/DTM, a nie japońskie SuperGT :P

Będziecie organizować jakieś treningi przed startem eventu?

Edytowane przez Melon PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przynajmniej Organizatorze wywal jedno piekiełko i daj coś z zaproponowanych przez Sumo , za dużo szczęścia jak na jeden event :)

Proponowałbym wywalić ze startu Nuber. :)

Valhalem,dobry jestes na Nurbie nie narzekaj,Tsakuba mi sie bardzo juz przejadla ale o Rzym,Madryt i Cape ring ten dlugi to rzeczywiscie dodam,zapomnialem to uczynic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4. Papay1ek

5.valhalem

6.arcadiush

7. JackXPPL

8. dawidm

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Proponowałbym Deep Forest dać odwrócony. Trudniejsz jest i nie tak objeżdżony ;)

Edytowane przez vitalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trening przynajmniej 1 bedzie by poznac charakter nowych kierowcow,jak widac nagrod narazie nie przewidziano choc dla mnie najwieksza nagroda jest powiekszenie zgranej paczki kierowcow,jednych sami czegos nauczymy,inni Nas czegos naucza.Jak sa chetni sponsorzy to mozna zaproponowac jakies wozki.

Czyli Gawron robimy dwie listy tak ?? 16 osób z ps3site i 16 z amigi ??

Tak nic nie stoi na przeszkodzie,tylko w Niedziele musimy sie troche z czasem scisnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie F1 :P a skoro już w wynikach będzie kto najlepsze kółko wykręcił to i punkty za to osiągnięcie jakieś by się przydały. ;)

W Amerykańskiej Serii Indy Car bodaj są 2 punkty ale nie za najszybsze okrążenie, a za "najdłużej na prowadzeniu" :P

Dla mnie nagroda jest to ze zrobilem best lap,a kary juz dopasowalem do zwiekszonej ilosci zdobywanych punktow wiec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę zrobić za sponsora 1 miejsce jakiś super wóz ale bez przesadyzmu xD I też jestem za dodaniem nowych tras, będzie się przynajmniej trochę działo xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę zrobić za sponsora 1 miejsce jakiś super wóz ale bez przesadyzmu xD I też jestem za dodaniem nowych tras, będzie się przynajmniej trochę działo xD

:) ten przesadyzm to masz na mysli Jaga z 66rocznika czy MclarenaF1 w kolorze pomaranczowym?:biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.GTPL_Gawron

2.Mardok_1986

3.ZEFIR69_PL

4. Papay1ek

5.valhalem

6.arcadiush

7. JackXPPL

8. dawidm

9. pnabor

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kosztują ponad 10 baniek to tak xD Ja mam coś ponad 10 więc nie mogę kupić za bardzo drogiego ale bieda mnie nie chwyta i wstyd kupić paździerz jakiś xD Na pewno jakoś dogadamy się co do nagrody xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valhalem,dobry jestes na Nurbie nie narzekaj,Tsakuba mi sie bardzo juz przejadla ale o Rzym,Madryt i Cape ring ten dlugi to rzeczywiscie dodam,zapomnialem to uczynic.

I to jedno Fuji wywal. ;)

Ok, to już zakładam temat na amidze :)

Temat już jest - Tutaj - ja mam pytanie tylko jak to będzie wyglądać? 2 Ligi? 2 osobne tabele z punktacją? Czy raz moge startować tu, a raz tam? ;)

Osobiście jeśli będzie na tyle chętnych - bo pewnie skończy się na ledwo 13stu w sumie z obu for ;)

Zrobiłbym dwie Ligi (jak w piłce nożnej). Pierwszy wyścig wyjątkowo decydujący o przynależności do Ligi. Pierwsza 8 z obu wyścigów awansuję do 1 Ligii, druga osómka + kolejni rezerwowi do drugiej Ligi.

Po każdym wyścigu np. 3 osoby z osatnich miejsc w pierszej Lidze spadają do drugiej Ligi, a 3 najlepsze osoby z drugiej Ligi awansują do pierwszej. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×