cieglo 977 Napisano 23 Luty 2016 Ty się lepiej upewnij, że grę w piątek odpalisz :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 23 Luty 2016 Myślę o dodaniu dodatkowego ograniczenia w postaci 620 PO. Testuję teraz jak by coś Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 23 Luty 2016 (edytowane) No to ja chyba z 640 PO i 829KM odpadnę a tak trzymałem się stawki całkiem nieźle, a myślę że w przypadku tego auta to go zabije. Jeszcze jest drugi aspekt, mam z tego co pamiętam,1.65kg/KM, a z tego co pamiętam większość ma około 1,40kg/KM......Będę o 20.00. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Luty 2016 przez WRL_CATANI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 23 Luty 2016 Proponuję nie zakładać płaskiej podłogi. I tak nie wszyscy mogą, a dodaje sporo PO. Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 23 Luty 2016 (edytowane) Ograniczenie PO to dobry pomysł na zniwelowanie przewagi płaskiej podłogi ;). Ja w takim wypadku będę musiał jeszcze przemyśleć wybór auta :). Daj znać Nervus czy to już postanowione. Edytowane 23 Luty 2016 przez jaskiniowiec95 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 23 Luty 2016 (edytowane) To lepiej wprowadzić ograniczenie w stosunku masy do mocy Dla przykładu Audi Rs6 Avant które w miarę dobrze sobie radzi ograniczymy mu PO i ten 1,5 tonowy klocek będzie już nic nie wart. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Luty 2016 przez WRL_CATANI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 23 Luty 2016 Ograniczenie masy do mocy i PO :P. Podłoga sporo daje ale z tego co pamiętam ze słabszych aut to lepiej było mieć przy takim samym PO więcej mocy niż podłogę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 23 Luty 2016 Ze słabszych aut to np mój Jagg więcej nie może mieć mocy. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 23 Luty 2016 Zdusi to twojego Jaga i mojego Cadillaca ale powinno wyrównać stawkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 23 Luty 2016 (edytowane) Ograniczenia moc, masa i po zostają. Na ostatnim treningu różnice dochodziły do kilkudziesięciu po i nikt mi nie powie, że to nie robi różnicy. Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Edit Dzisiaj w 1h na sezonowych dorobiłem prawie 5 mln. Przy premii 200%. Edytowane 23 Luty 2016 przez NERVUS_PL 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 23 Luty 2016 Będę około 22.30. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze pozostanie. Podsumowując: *moc maksymalna 900km *masa minimalna 1300 kg *po maksymalne 620 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 23 Luty 2016 To ja proponuję ustalić PO na 649 to wzmocni i wyrówna całą stawkę , a po drugie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. No i te auta będą się mieszać na innych torach. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 23 Luty 2016 Będę około 22.30. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze pozostanie. Ja pewnie będę po Lidze Mistrzów ;). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 23 Luty 2016 (edytowane) Jako że warunki się zmieniły biorę Nissana Fairlady Z 300ZX TwinTurbo 2seater (Z32) '89 czyli ten premium :) Nie wytrzymałem i sprawdziłem teraz jak to jeździ żeby nikt mi go nie zwinął :D. Edytowane 23 Luty 2016 przez jaskiniowiec95 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTL_FALO 90 Napisano 23 Luty 2016 Jeżeli już tak wszyscy coś zaklepuja to mi dobrze jeździło się ISF. Ma co prawda tylko 810 czy 830 KM ale nim robiłem najlepsze czasy. Dzisiaj chciałem sprawdzić BMW M4 ale widzę że furka jest już zajęta. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 23 Luty 2016 Falo, tym Lexem też mi się dobrze jeździło i myślałem nad nim. Trudno go wyprowadzić z równowagi, cholernie trudno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTL_FALO 90 Napisano 23 Luty 2016 Po dzisiejszych testach że zmianą Po na 620. Moim faworytem jest BMW M5 '08 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 23 Luty 2016 Jakie czasy? U mnie przed zmianą setupu wpadło ledwo poniżej 1:56. Po zmianie na pewno szybsze auto ale nie mogłem skleić okrążenia, ledwo trawę łapie i mogiła. Testowaliście z nitro? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTL_FALO 90 Napisano 23 Luty 2016 M5 bez nitro 55,500. Z nitro 52,300 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nie_znam_Lakera 421 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) M5 bez nitro 55,500. Z nitro 52,300 kur.. SZOK!!!!!! niezly czas. Nam sie udalo do 1.58.xxx zejsc i myslalem ze juz event jest moj ja tez zmienie tego merca ale jeszcze nie wiem na co w kazdym razie merc odklepany :) Jaski szczena ci opadnie , RAJD KOLONIA-ARHWEILER czyli NURB do TYLU !!!!!!!!!! Edytowane 24 Luty 2016 przez Nie_znam_Lakera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) To ja narazie zaklepuje Forda Mustanga Bossa:) Nie przejechałem zednego czystego kolka i nie mam pojęcia jaki czas moze wykręcić , moze dzisiaj sie przekonam:) Mam jeszcze tylko pytanie , sugestie , co do limitow:) Limit PO faktycznie sprawia ze montowanie płaskiej podłogi staje sie problematyczne bo bardzo podbija PO . Byłbym za takim limitem , jednak nie wprowadzał bym wtedy limitu moc/masa. Spełnienie wszystkich trzech kategori jest juz problematyczne . Chyba tylko Supra i BMW M4 idealnie wpasowują sie we wszystkie limity, Nic jeszcze nie jeździłem w zasadzie wiec tylko gdybam ale wydaje mi sie ze limit PO byłby wystarczający. Wtedy za masa szły by tez konie i jazda ciężkimi lub lżejszymi autami miała by sens i była zróżnicowana : ciężki i mocny Merc byłby super szybki na prostej a np. takie Subaru 1200kg i tylko 600km byłoby zwinne w zakrętach. Nie wiem , nie testowałem wiec to tylko takie dywagacje . Moze faktycznie 3 limity spłaszcza stawkę , choć wydaje mi sie ze PO by wystarczyło. Jakby co to wylądowałem na zwolnieniu po wczorajszym basenie. Do końca tygodnia sie kuruje wiec pewnie zaraz coś ten teges:) Edytowane 24 Luty 2016 przez dr-yogi-reborn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) Ale czy wszystkie auta muszą idealnie wpasowywać się w limity? Ja jak wcześniej pisałem byłbym ewentualnie za limitem na współczynnik moc/masa, 1,45kg/1KM byłby odpowiednikiem aktualnych 900KM i 1300kg. Takie Subaru 1200kg i 600KM nigdy nie będzie konkurencyjne :P za mała moc. Laker, może nikt im nie powiedział że jadą nie w tą stronę :). Edytowane 24 Luty 2016 przez jaskiniowiec95 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WRL_CATANI 526 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) U mnie w Jaggu ograniczenie PO i tak trochę zabiło go ale chyba zostanę przy nim bo w zakrętach prowadzi się miodnie , a tracę trochę na prostych. Tak czy siak każdemu kiedyś skończy się NItro i wtedy zobaczymy :crazy:. Tak naprawdę wystarczy na 2 okrążenia, a o uzupełnieniu nie ma mowy nawet przy tankowaniu. Oczywiście podpisuję się pod ograniczeniem stosunek masa/moc zamiast innych (w moim przypadku to chyba 1,65kg/1KM) W zakrętach oczywiście zyskuję ale na prostych będę nadal tracił. Było by może jeszcze ciekawiej. Edytowane 24 Luty 2016 przez WRL_CATANI 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaskiniowiec95 257 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) Współczynnik pomoże autom bez podłogi które nie mają dokładnie 1300kg :). Edytowane 24 Luty 2016 przez jaskiniowiec95 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dr-yogi-reborn 1094 Napisano 24 Luty 2016 (edytowane) Jeśli jako limit dasz tylko stosunek moc/masa czy oddzielnie limit na moc i na masę , to to samo;) to uprzywilejowane bedą auta z podłoga i lepszym zestawem aero:( Dlatego kusi mnie tylko limit PO bo wtedy będzie mozna wybrać auto słabsze ale lżejsze lub cięższe i mocniejsze lub założyć full aero z podłogami ale kosztem mocy i wagi . Jeśli do PO dołożymy jeszcze moc/masa to gama konkurencyjnych aut zawęzi sie do tych które najbliżej wpisują sie w potrójny limit , a tych jest niewiele. Jak na mój gust rozjazd będzie większy. Reasumując sam limit moc/masa jest be ; zbyt duży rozjazd w PO , potrójny limit moc/masa/po to chyba tez za dużo bo eliminuje auta cięższe które musza mieć tyle samo kucy co lekkie . No i limit PO który sprawia ze coś zawsze zmienia sie kosztem czegoś innego . Jak ktoś postawi na full aero z podłogami to będzie musiał zejść z mocy i na prostszych torach będzie do przodu :) Jak ktoś postawi na moc to będzie musiał dodać kilogramów i zrezygnować z full aero i na trudnych torach będzie w plecy. Przy takim tuningu auta i tak bedą nierówne ale przynajmniej zachowają swój harakter i będzie więcej do wyboru . No dobra , sie pogadałem a tu na tor trzeba wyjechać:)) Kusi mnie Camarro SS , moze pobije Forda:) Jaski a z tym Subaru to chyba faktycznie zbyt słabe , musieli byśmy sie tylko na krótkich krętych torach ścigać ......najlepiej w górach , hehe Edytowane 24 Luty 2016 przez dr-yogi-reborn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach