Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Temat stary jak Świat... albo GT by Night Przy różnych autach jeszcze nie było dobrze. Dawaliśmy samo PO, źle. Były limity moc waga, źle. Teraz są wszystkie, też źle. Supra też mogła by być jeszcze mocniejsza i 100 kg lżejsza.

Dzięki różnorodności mamy wiele niewiadomych. Prowadzenie, osiągi, zużycie. Mi się podoba taka niewiadoma.

Jak chcecie co event jeździć identycznymi autami i ścigać się o dziesiętne sekundy lub bl, to możecie. Tylko mi się nie chce takich organizować. Nie z taką myślą zakładałem GTbN. To forum pomieści jeszcze jeden temat Naprawdę.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczynnik pomoże autom bez podłogi które nie mają dokładnie 1300kg :).

Podłogę widać tylko w limicie PO. Jak dasz tylko moc/masa to podłogę warto będzie zakładać bo limit nie będzie jej dotyczył . Tylko połączenie limitu moc/masa z PO ma na to wpływ ale tylko przez dodanie PO . Dla mnie wystarczyło by tylko PO :)

Nervus nie denerwuj sie nie potrzebnie ;) Sobie gadamy zwyczajnie :)

Jak chcesz testować kombinacje trzech limitow to wystarczy powiedzieć i dla mnie bomba :)

Narazie jeszcze na tor poważnie nie wyjechałem a z drugiej strony ponieważ jeszcze nie zaczęliśmy to sobie rozmyślam nad limitami w kontekście wyboru aut , zwyczajnie :)

Dobra lecę coś śmignąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja cały czas mówię o limicie PO i współczynniku.

 

 

Yogi, włącz Suzuke ;).

Edytowane przez jaskiniowiec95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yogi, ja się absolutnie nie denerwuję. Nawet się uśmiecham. Tylko, że tyle razy to przerabialiśmy..

Jaski, współczynnik to nic innego jak stosunek mocy do wagi, tylko nie da się go ustawić w pokoju.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bierzesz znaczy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pojezdzilismy , potestowalismy i nie ma co kombinować. Jaski ze swoją podłoga był dużo szybszy na krętej Suzuce ale na Monzy bez szykan juz nie bardzo ;) Co do podłogi to mocno polepsza prowadzenie ale w Bossie jej nie montuje bo za dużo musiałbym mocy zdejmować.

Bez podłogi auto jest narowistym potworem ale takie ma być:) Powoli uczę sie je okiełznywać:)

Limity niech zostaną , większość juz właściwie wybrała auta tylko Laker biedny nie moze sie zdecydować:))))

A i pamiętajcie event ma promować prędkość co sugeruje raczej szybkie i proste tory .....proste ;) Mustang chce sie zerwać nawet jadąc po prostej:))

Sharent co u Ciebie , jakieś typy juz masz??

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 250k kredytów w portfelu a nadal nie zdecydowaliście się na ostateczne kryteria, wiec nawet nic nie przeglądałem jeszcze.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja będę i tak w kratkę więc na mnie się nie oglądajcie. Teraz nie mam czasu. Potem urlop na 2 tygodnie. Może wpadnę na jeden / dwa wyścigi. Zgłoszę się do Yogi po podpowiedź odnośnie auta. Inna sprawa że jakoś mnie nie grzeje wybieranie potworów ;) no ale chyba nigdy mnie to nie kręcilio ;) co zrobić ;)

Edytowane przez pela222
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie do Peli odnośnie aut.

Teraz tylko myślę sobie o jakiejś starszej corvetcie, ale nie mam pojęcia jak to się kreci po tuningu. Tez by mi się przydała jakaś krótka lista rekomendowanych aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie Skyline gtr. Tani, dobrze się trzyma i moc maks.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Teraz tylko myślę sobie o jakiejś starszej corvetcie,

Nie idź tą drogą Sharent ;). Podobno Vetty mają bana.

 

Może spróbuj Lexa ISF, tylko ja nim nie jeździłem. Widziałem jak Falo nim jechał, spytaj się go o opinie ;). 

Edytowane przez jaskiniowiec95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ISF to byl mój faworyt do póki nie przesiadłem się na M5 . Stabilny aż  do bólu . Tylko teraz gdy PO jest zredukowane do 620 może być wolniejszy na prostych. Ale polecam.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Z Chevroletow to polecam Camarro SS , Vetta zbanowane, świetny jest tez Dodge Chargera SRT , oba super sie prowadzą , mozna w nich instalować podłogę , są słabsze trochę od Mustanga Bossa ale dużo latwiej sie je prowadzi i i w sumie jeszcze sie waham . Z drugiej strony pociąga mnie potęga Mustanga bo w nim każda sekunda jest ważna , mrugniesz okiem w złym momencie i mogiła, amen w pacierzu ;)

ISF tez fajny , , stare BMW M3 tez daje radę chyba , tylko nie wersja GTR , ta jest zabroniona;) Jaski wyczaił mega szybkiego Nissana , pewnie coś w tej stajni by sie znalazło, tylko nie najnowsze GTRy, Zastanawiałem sie tez nad Holdenami ;) ale zabrakło mi kasy ma tuning:)

Czy ktoś sprawdzał do ilu kucy mozna podciągnąć Hondę ...wiecie jaka "One and Only" :)) A nóż byłaby konkurencyjna , choć chyba zbyt słaba :) Zaraz sprawdzę :)

Edytowane przez dr-yogi-reborn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie ktoś po 22?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj kupilem camaro ale juz nie wrocilem do pokoju zeby sie przejechac napewno kozacko wyglada :D  mialem nadzieje ze dzis sie nim przejade ale od nowa instalacja zajela  mi pol dnia  a teraz sciagam aktualizacje przy moim necie zajmie to wieki ,mam nadzieje ze bede mogl skorzystac z save-a  bo jak nie to sie zastrzele chyba :D


Mam 250k kredytów w portfelu a nadal nie zdecydowaliście się na ostateczne kryteria, wiec nawet nic nie przeglądałem jeszcze.

Swieta racja, Yogi raz juz sie zdecydowalem  na ponad 1000 KM w c63 AMG  ale limit zabil to auto :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

godz.5.20  nad ranem a gt6 zawiesilo sie na jednej z ostatnich aktualizacji  oczywiscie nie da rady ich sciagnac osobno ani tez ich zainstalowac .  wczoraj zaczalem sciagac aktualizacje  tuz po godz 18  gre sciagalem z playstore tez przez kilka godz.teraz musialem wszystko odinstalowac i usunac   zaraz WYKU.WIE TYM PIERD>>>NYM  CHU...TWEM  PRZEZ OKNO JEB..NY PSN!!!!!!!!!!!! i TYLE BEDZIE Z MOJEGO SCIGANIA   ....jeszcze kot mi sie zrzygal ide z nim pocisnac troche 

 

ps.jaski na nurbie raczej sie dzis nie zjawie 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7.42  po dwoch godzinach sciagnalem 43 % gry  chyba zniose jajo czekajac na gt6

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No dobra , po dwóch dniach ostrych testów chciałbym zgłosić WNIOSEK FORMALNY:)

Zamysł eventu o ile dobrze go odczytałem był taki ze jedziemy podkreconymi na maksa 1000 konnymi DROGOWYMI POTWORAMI!!:)

To co zaobserwowałem po 2 dniach treningu to to ze bardzo łatwo zmienić POTWORA :) w grzeczna potulna dziewczynkę:(

Mój Mustang sprawia ze przejechanie czystego kolka jest wyzwaniem , dodawanie gazu nie jest zero jedynkowe jak dodaje gaz do dechy to miele oponami i tracę przyczepność , muszę odpuszczać i używać gazu rozważnie a gdy rozpędzę sie do ponad 300km/h samo do hamowanie jest wyzwaniem . Ogólnie jest mega zabawa wymagająca skupienia:)

Jednak wystarczy ze udam sie do mechaników i zainstaluje płaska podłogę . Z tylu pojawia sie dyfuzor a auto z potwora zmienia sie w posłuszna wyścigówkę . Jedzie prawie jak po szynach , coś jak TC lub GT500, swietnie hamuje a co najważniejsze nie mieli oponami w czasie przyspieszeń, poprostu gaz do dechy i jazda .

Zainstalowałem ta podłogę w kilku autach i wszystkie jeżdżą tak samo:(

Dlatego aby to miało jakiś sens składam wniosek o:

1) Zbanowanie płaskiej podłogi aby jazda była wyzwaniem

2) Uwolnienie limitu mocy tak aby auta ciężkie były konkurencyjne , tak aby mozna było pracować masa no i aby wesprzeć idee "Potwora"

Jak ktoś zaryzykuje i podkręci ciężkie auto do ponad 1000km to po pierwsze będzie musiał wykazać sie większym skupieniem , umiejętnościami i uporać ze zużyciem . To będzie super rywalizacja .

Nervus daj znać jak to widzisz:)

Panowie prosze o spokój i przyjęcie wszystkiego na klatę :) Jeśli będzie trzeba , ktoś będzie potrzebował więcej czasu na trening czy wybór / zmianę auta , to spokojnie możemy zacząć w poniedziałek :))

Bez pośpiechu;)

7.42 po dwoch godzinach sciagnalem 43 % gry chyba zniose jajo czekajac na gt6

Znieś minimum 5 na porządna jajeczniczke:() Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się zastanawiam po co to nitro :) Przecież jego zapas się wyczerpie dość szybko i tak naprawdę wszystko sprowadzi się do zwyczajnych możliwości danego auta. Chyba, że chodzi o wprowadzenie elementu strategicznego - jeden od razu wykorzysta nitro by wysforować się na prowadzenie a drugi będzie kisił i skorzysta np. przy potencjalnym pojedynku na późniejszym etapie.

 

Kilka przemyśleń, niekoniecznie związanych z tym co pisze Yogi:

- zrzygał się kot Lakera, nie wiem czy zarejestrowaliście :D

- Lex ISF na obecnych limitach nadaje się na śmietnik i jeśli ktoś rozważa - powinien przestać :) Wcześniej był mega szybki i (zbyt) stabilny - teraz to po prostu auto o klasę niżej. Na Suzi  z ciekawości zrobiłem nim ledwo 1:59 z kawałkiem

- mój potworek już na obecnych limitach mocno zjada opony i zastanawiam się czy tutaj jakiś naturalny podział nam się nie robi. Nie analizowałem tego bardzo głęboko ale jeśli są auta, które jadą nieco wolniej ale oszczędzają gumy to być może idzie to w kierunku rywalizacji strategią pitów. Podział nie jest oczywisty bo pojechałem alternatywnym autem 4WD, czas miałem na Suzi gorszy o niecałą sekundę (bez nitro) a opony zużyte nawet mocniej. Wniosek z tego taki, że niekoniecznie uda nam się wszystko opisać uniwersalnym wzorem, który uwzględni wszystkie cechy aut a do tego nałożyć na to jeszcze umięjętności graczy

- co do AMG C63 to bym nie wyrokował z góry bo kolosalną różnicę robi balast na tył. Po początkowym zapoznaniu na limicie 1000KM Merc i moje BMW jeździły w zbliżony sposób, ten pierwszy był bardziej dziki nieco. Do Beni założyłem sporo kilogramów, dociążyłem mocno tył i jeździ się tym zdecydowanie lepiej. Dzięki temu można zjechać maksymalnie z redukcją masy i wyrównać ją właśnie balastem do regulaminowych 1300. Może to samo dotyczy Merca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Moje przemyślenia są takie. Mieliśmy tuningować na maxa więc tak jest. Limit wprowadzony..ok już się dostosowaliśmy ale jak zabronicie czegoś jeszcze założyć to będzie lipa. Jeśli chodzi o moje auto to na prostej rozpędza się do 295-300km/h a w ogóle maksymalnie w teorii to 330km/h więc co to zmieni że nie użyję podłogi a no tyle że na Suzuce będę odstawał a jak wyjedziemy np na Monze to będę jechał Fiatem 330 a obok przemknie Nervus 380km/h i pozamiatane. W niektórych autach po to są te elementy żeby ułatwić ale możliwości są mniejsze i szczególnie będzie to widać na torach z dużą ilością prostych. Tym bardziej nie przychylam się do propozycji Yogiego bo tak na prawdę najwięcej testowaliśmy na Suzuce a to kręty tor, wyjedziemy na La Sarthe i będę miał pozamiatane na prostych i po 5 kółkach będę miał straty na 0,5 okrążenia. A tak sam bym zdecydował na którym torze ściągnąć podłogę albo co zmienić żeby się zmieścić w limicie.

Są ustalone 3 limity i niech tak już zostanie. Każdy wybierał auta i wiedział co można zamontować a co nie ja wybrałem słabsze i stabilniejsze, będę tracił na prostych torach (La Sarthe, Monza), ale nadrabiał na krętych (np Nurb,Suzuka).

Peace

 

PS. Nitro jest OK. Tak jak mówisz Cienglasz niektórzy wykorzystają żeby uciec a niektórzy żeby wyprzedzić w walce i to daje pewien element zaskoczenia, po drugie opony i jeszcze paliwo to daje tyle zmiennych że będziemy mieli ciekawie i tak naprawdę po 2 - 3 wyścigach będzie coś można powiedzieć.

Edytowane przez WRL_CATANI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A czy przypadkiem jak zejdziesz z docisku to nie pociśniesz szybciej na prostej? Skrzynia customowa, mniejszy docisk i też 380 polecisz przy tej mocy. Czy nie? :)

 

Paliwo nie powinno robić różnicy. Na pierwszym (po picie) okrążeniu M4 wypija 1 litr mniej niż np. Lex. Czy to jest w stanie wymusić jeden pit mniej - nie sądzę. Z kolei ten kto wczoraj po 4 okrążenia na Suzuce miał opony na 9-10 może liczyć na przewagę - ja miałem - zależnie od ilości rzucania zadem - 7-8. Różnica będzie.

 

Co do nitro to jednak komicznie to wygląda kiedy wychodzi człowiek optymalnie z zakrętu, wpada w draft, zabiera się za wyprzedzanie a ten przed nim nagle odjeżdża z  kopyta :) Może okaże się to miodne, ja piszę tylko, że mam mieszane uczucia na tym etapie.

Edytowane przez cieglo
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Catani ze nie jesteś chętny do pozbycia sie podłogi. Jedzie sie łatwo i przyjemnie :) Dla mnie tez byłoby najlepiej zostawić podłogę i uwolnić moc , wtedy miał bym ponad 1000km , podłogę i auto zmienione w super wyścigówkę . To jednak nie o to chyba chodziło a do tego nie wszystkie auta maja dostępna podłogę jako element tuningu wiec dyskryminuje to cześć aut.

Po to testujemy przed rozpoczęciem eventu aby potem jechało sie lepiej ( trudniej;) i nie widzę powodu ślepego trzymania sie schematu tylko dla tego ze w zarysie wpadliśmy na taki pomysł:) Nie podchodzimy do zmian z grymasem:) ale jednocześnie jak Nervus zdecyduje ze nic nie zmieniamy to tak bedzie i spoko ,spróbujemy:)

Podyskutowalismy :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A czy przypadkiem jak zejdziesz z docisku to nie pociśniesz szybciej na prostej? Skrzynia customowa, mniejszy docisk i też 380 polecisz przy tej mocy. Czy nie? :)

 

Pewnie tak ale mogę zadecydować o tym kiedy ściągnę podłogę, np na Monze .

 

@Yogi dyskryminuje to część aut?, raczej powiedziałbym inaczej. Przy 200KM różnicy nie nazwał bym tego w ten sposób na korzyść innych.

Tak czy siak jestem otwarty, najwyżej wezmę czołg AUDI będę się dobrze bawił taranując wszystko po drodze :pardon:

Jeszcze jakieś argumenty ???? :crazy: Peace

Edytowane przez WRL_CATANI
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×