Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja będę na pewno czekał aż wyjdą jakieś DLC, bo ta zawartość mnie nie zachęca do zakupu (może wyjdzie szybko jakaś "grubsza" edycja)...

 

PC2, czemu nie... Jak tam wygląda organizowanie wyścigów prywatnych, pokoje, stabilność i łatwość dołączania...?

 

Poza tym, nie kupię żadnej ścigałki bez wcześniejszego zakupu kierownicy. Jestem zdecydowany na G29. Poczekam tylko na jakąś dobrą okazję. Ciekawi mnie tylko, czy da się ją bez jakiejś rzeźby zainstalować do mojego stojaka/fotela...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszej rundzie w pcars2 mogę powiedzieć że problemów nie ma żadnych.

A jaki masz stojak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Jestem zdecydowany na G29. Poczekam tylko na jakąś dobrą okazję.

Nie miałem nigdy T150 w rękach więc ciężko mi coś powiedzieć. Mam T300 I w porównaniu do g25 oraz g27 jest znaczna różnica na korzyść thrustmaster. Nie chcę cię odwodzić od zakupu G29 ale to jest inaczej opakowana G27 ze wszystkimi jej zaletami i wadami. Dla mnie tą kierownicę dyskwalifikuje system przenoszenia ff na wieniec koła. Jest sztywny na kołach zębatych i na dodatek terkocze przy zakręcie w jedną ze stron...tak jakby przeskakiwaly te tryby po ząbkach koła zębatego pod wpływem oporu. Przy zakręcie w drugą stronę tego nie ma bo ten koła zębate są ułożone pod kątem... To terkotanie G27 spowodowało że wróciłem do g25 swojego czasu.Tutaj trzeba przyznać że może coś tam poprawili w G29 I już tego nie ma (ale wątpię). Trzeba przyznać też, że G29 potrafi być w super ofercie od czasu do czasu (chyba w zeszłym roku w okolicach Black Friday była po 129 funtów / EDIT nawet po £99 była). W takiej cenie może, ale tylko może bym kupił to koło. Tyle ode mnie. Pozdrawiam.

 

Ps.

Zobacz kilka filmów na yt pod "G29 rattling" I zobaczysz o czym mówię. Mnie ta grzechotka doprowadzala do szaleństwa. Nawet teraz oglądając te filmy mi się przypomina... Mam nadzieję że nie będę miał dziś w nocy koszmarów

 

Ps 2.

Sprawdziłem i T150 można było za £49 kupić w argos.co.uk więc też są deal od czasu do czasu.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię :thumbsup:

 

Za G29 przemawia właśnie cena. Jeśli uda mi się w okolicach świątecznych wyprzedaży dorwać ją w super cenie, to... niech sobie terkocze :good: Mi w kieszeni będzie terkotała zaoszczędzona moneta :bunny:

 

Ale zobaczymy, co się trafi. Nie mówię kategorycznie nie modelom TM :thumbsup:

 

 

Edit: Taką T150 za 50 funciaków brałbym aż miło :smart:

Edytowane przez NERVUS_PL
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie bez zarzutu. Najważniejsze dla mnie jest to, że już nie muszę składać kiery i pedałów co jazdę... Po poskładaniu nie zajmuje wiele miejsca, ale pod łóżko go nie schowasz :rofl:

 

Fajny, wygodny fotel i mega stabilna konstrukcja. Co chcieć więcej...

 

Dodam, że ma wystarczający zakres regulacji. Jeżdżę w nim ja (kawał sku*****a) ;) i również moje chłopaki (8 i 10 lat).

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

Długo się nie odzywałem bo inne sprawy zaprzątały mi głowę i wena do ścigania odeszła .  Sprzedałem T500 i jeśli już grałem to raczej w strzelanki. 

Jakiś czas temu zajawka do ścigania znów zaczęła mnie podchodzić więc kupiłem T300 i Asseto .  Świetny model jazdy , grafika i dzwięk . Jednak nie przywiązałem się na dłużej a i czasu na długie wyścigi znalezć było coraz trudniej . Ze dwa , trzy wyścigi u Meda i tyle co się udało pojezdzić . 

Teraz znowu kusi mnie GTS  i ewentualnie PC2 .  Musiałbym się też postarać żeby regularnie jezdzić ale  1 w tygodniu  może bym dał radę :)

Dajcie znać jak wrażenia z GTS i PC2? Zastanawiam się co kupić .....a widzę że większość znajomych gra w GTS.  Jednak , Grande B. upiera się że PC2 lepsze. 

Główne pytanie to w co się miodniej gra i gdzie łatwiej wyścigi ogarniać ?:)

Pozdrawiam:)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GT póki co traktuj jak demo, które ma niby być rozwijane. PC to produkt pełny. Chociaż sam model jazdy w GT dla mnie jest #1, jednak poza online z randomami nie ma tutaj nic innego do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mnie zaintrygowałeś Patrico :)   . Do tej pory słyszałem opinie że model jazdy w GTS jest słabszy niż w PC2 , płytki , nie dający pełnego czucia auta .  Teraz miałem też chwile na poczytanie opinii Cięglasza i Cataniego i Oni też są za PC2 . A jednak ostatnio  na 10 znajomych grających w ściganki , 7 grało w GTS , 2 w PC2 i 1 w Asseto. 

W sumie nieskomplikowany i miodny model jazdy zawsze był atutem GT:) A co do tego czy będzie co robić to tu nie mam dylematów. 

Jak już będę odpalał którąś z tych dwóch ściganek  to dla gry klubowej  więc będzie z kim jezdzić :)

Dzisiaj widziałem Lakera w GTS nawet :)  I wielu innych ;)

Czy w PC2 dalej trzeba wprowadzać szczegółowe ustawienia FF , i czy można nagrywać i swobodnie odtwarzać powtórki z wyścigów, no i czy niewidzialne ściany nie wyrastają na torze z nienacka ?:) 

A moje główne pytanie do GTS to ...dzwięk ?:) Jest poprawa ? No i czy gra się miodnie , w pokoju prywatnym , bez lagów czy wywalania z pokoi ?? To zresztą pytanie do obu ściganek ?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie ma lagów, gra się mega płynnie i spokojnie można walczyć bok w bok. Jak ktoś laguje to tylko i wyłącznie wina jego neta. Przegrałem już w cholerę godzin w online i może spotkałem jednego, albo dwóch laggerów.

Dźwięk w GT? No cóż, jest ciut lepiej, ale jednak PC pod tym względem wymiata. GT to wciąż kosiarki, acz czasami niektóre fury mają fajne brzmienie, może za 15 lat ogarną to w końcu :1_grinning:

Model jazdy, za to właśnie kocham GT. Jest prosty, nie ma filozofii. Setupy póki co blokują w dziennych wyścigach (dla mnie plus, liczy się kierowca), ale jak to w GT, najważniejsza jest linia i punkty hamowania. Grając w PC cały czas czułem te minimalne naleciałości z Shifta, bądź co bądź to samo studio i ten sam silnik. Nie uważam tego za minus, ale tak jak mówiłem, model jazdy z GT to dla mnie #1 :)

No i pewnie Cię to już nie interesuje, ale Photomode w GT to póki co najlepszy tryb foto, bliski ideału, a po DriveClub myślałem, że się już nie da :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat dla tych, którzy się tu udzielają aktywnie jak i dla tych (a może zwłaszcza :) ), którzy jedynie obserwują: w najbliższy piątek planujemy pokręcić się na torze w dobrze znanej porze (okolice 22:00 zapewne). UWAGA! Ważna jest platforma - jeździmy w Project Cars 2 i badamy możliwość wykorzystania tej platformy w reaktywacji GTbN :) Ostateczną decyzję podejmie rzecz jasna Nervus ale moją misją jest maksymalne ułatwienie mu wyboru ;) Osobiście uważam, że PC2 jest grą zdecydowanie lepszą niż GTS ale to niekoniecznie musi przekładać się podobnie na jakość prowadzenia ligi - chodzi o to by to maksymalnie rozpoznać i dostarczyć Nervusowi gotowca.

 

W planach sesja w formacie trening - kwalifikacje - wyścig (każde w okolicach 10 min). @WRL_CATANI wynalazł ostatnio świetny do zabawy Caterham i na Sonoma jeździło się nim pysznie. Teraz można pójść w podobnym duchu i polatać po Knockhill albo innym mniejszym, krętym torze. Wszelkie propozycje mile widziane (tor/auto/klasa).

 

Kto potencjalnie zainteresowany piątkowym treningiem?

 

PS. @dr-yogi-reborn: proponuję pogonić Asseto, na to miejsce zakupić PC2 i testować obie gry (GTS/PC2) dwutorowo :) 

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czas odkurzyć kierownicę i chętnie bym pośmigał z Wami :).

Niestety nie posiadam ani PC2 jak i GTS. Dołączę się również do pytania Yogiego - który tytuł wybrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już swoje napisałem więc pozwolisz, że wkleję podsumowanie spotkania w duchu GTbN, które zaliczyliśmy w PCars2 w tamtym tygodniu:

 

Cytuj

 

Ależ to jest gra :) Jestem pod wrażeniem. Pośmigaliśmy wczoraj z Catem (szkoda, że tylko nas dwóch) dwa kompletne zestawy trening-kwali-wyścig a ja mam wrażenia jak bym jechał pełny godzinny wyścig jak za starych czasów - szkoda, że było już późno, ciężko się było oderwać :) Na pierwszy strzał Zolder i auta GT3. Cat ładnie opowiedział o ustawieniach pokoju/sesji, "kreatorze" setupu auta i pojechaliśmy :) Sam start lotny fajna sprawa - musimy jechać w odpowiednich odstępach ale przy limicie prędkości; ustawiony czas wyścigu nie leci, rusza dopiero na prostej startowej gdzie rozpoczyna się ściganie. To co zachwalałem wcześniej - pogoda - dało się we znaki :) Najpierw srogi deszcz, piękna odwzorowana mgła/fale mżawki i zaczyna przesychać. Kałuże pozostają, są na dużych połaciach toru ale i punktowo, w zagłębieniach przy tarkach. Pierwsze mocno wpływają na jazdę, auto skacze jak kaczka :) Drugie dają ciekawe sytuacje - uciekając Catowi dodaję w kałuży za dużo gazu i spin. Fizyka naprawdę świetnie odwzorowana i to pierwsze co moim zdaniem już na starcie miażdży GTS; tak naprawdę, dzięki możliwości ustawienia 4 slotów pogodowych żaden wyścig na tym samym obiekcie nie będzie ten sam. Najfajniejsze jest to, że takie warunki po deszczu dają ułudę bezpieczeństwa - człowiek ciśnie ile wlezie ale jedna mała kałuża potrafi rozwalić o bandę. Wcześniej jeździliśmy w GT6 raczej na dwóch stanach świadomości - albo opony na suche i pełen gaz albo deszczówki i ostrożna jazda.

Drugi "event" to pomysł Cata i muszę powiedzieć - trafiony w dziesiątkę. Tor sam w sobie świetny, jeden z tych amerykańskich suchych - Sonoma. Do tego autka, które jakoś wcześniej nie zachwycały ale w PC2 dają masę miodu - Caterham Seven bodajże. Niezbyt mocne, fajnie nadsterowne ale nie takie z gatunku "jeden błąd i ściana" - przeciwnie, świetna, kontrolowana zabawa z dość łaskawymi granicami :) Na początku ustawiłem naprawdę ciężką burzę - deszcz zalał tor na tyle, że Cat na jednym z fragmentów dosłownie zamienił się w łódkę :1_grinning: Auto wjechało w głęboką kałużę i po prostu dryfowało na bandę bez możliwości zrobienia czegokolwiek :) Restart w słońcu i jedziemy ponownie. Na pewnym etapie straciliśmy kontakt więc skupiłem się na szlifowaniu toru jazdy i czerpaniu garściami z gry :) Fajnie, że auto na wysokich tarkach się przechyla ale nie tak sztywno jak w innych produkcjach - czuć pracę zawieszenia, całe nadwozie się ugina i widać, że nie jest to monolit. Zapisałem dwie powtórki, zaraz chyba zasiądę do oglądania :) 

Udało mi się sprawdzić działanie wspomnianego przez matamana narzędzia. W polskiej wersji nazywa się toto obserwator i jest naprawdę przydatne. Koleś rzuca komunikat gdzie znajduje się auto przeciwnika (po angielsku) a dodatkowo na dole ekranu mamy napis po polsku. Fajne, daje pojęcie i chyba można zaufać - kiedy mówi all clear zerkam w lusterko i faktycznie Cat w bezpiecznej odległości za mną, można spokojnie wchodzić w zakręt. Fajne. Oczywiście muszę to sprawdzić w bardziej gęstych warunkach, jeździe bok w bok itd. :) Mamy dodatkowo strzałki - na te zwracałem wcześniej uwagę ale od kiedy na scenie pojawił się obserwator - zapomniałem o nich :) 

Z plusów, trzeba mocno uważać na kary - nieprawidłowy wyjazd z boksu czy wjazd do niego - kończy się karą. Pierwszy wyścig to dla mnie combo - przejazd przez aleję serwisową a na koniec jeszcze łącznie 10 sekund kary :) Jednocześnie, kryteria są chyba dość jasne a gra w określonych sytuacjach ostrzega przed nałożeniem kary i sugeruje zachowania naprawcze :) 

Minusy? No wreszcie coś się pojawiło :)  Stwierdziłem jeden. Problem z dołączaniem do sesji kiedy ta już ruszy - po wystartowaniu treningu już chyba nikt więcej nie dołączy. Co prawda w przerwach między sesjami chyba jest to możliwe ale wydaje się, że ogólnie jest to do poprawy. Więcej problemów nie widziałem. Wszystko działa stabilnie, bez wysypek. 

Cat mówił o nadchodzącej (obiecanej) dużej funkcjonalności do zarządzania własnymi zawodami, z rejestracją wyników i prowadzeniem tabeli włącznie. Wydaje się spoko na potrzeby ligi ale muszę się wczytać w szczegóły bo do tej pory nie wiedziałem o czymś takim :)

 

Do kolejnej sesji poproszę więcej zawodników, będzie jeszcze więcej miodu :) 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla przeciw wagi zakupiłem GTS do testów;) Pojezdzilem chwilę a potem zająłem się stylizacja auta i zdjęciami.....haha i już na tor nie wróciłem tylko z aparatem latalem.  Co do jazdy to było bardzo fajnie ;)

Za jakiś czas pogram w PC2 to porównam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dr-yogi-reborn napisał:

Dla przeciw wagi zakupiłem GTS do testów;) Pojezdzilem chwilę a potem zająłem się stylizacja auta i zdjęciami.....haha i już na tor nie wróciłem tylko z aparatem latalem.  Co do jazdy to było bardzo fajnie ;)

Za jakiś czas pogram w PC2 to porównam:)

Tam nie pobawisz się naklejkami ale wariantów kolorystycznych każdego auta nie brakuje :) Dokupuj PC2 i wpadaj dzisiaj na testy ;) 

 

PS. Przypomniał mi się event gdzie jechaliśmy wszyscy białymi open wheelerami :) Teraz nie będzie już tego problemu, na jakiej grze nie stanie.

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj proponuję zacząć od aut A-grupowych. Ten Merc ma fajne towarzystwo a nim samym jeździ się fajnie, no i ta gwiazda :) Kwestia tylko dobrania toru, ten portugalski z początku listy niegłupi ale jeszcze myślę. Sugestie mile widziane. Start jak pisałem wcześniej - okolice 22:00.

 

Edyta

 

Do worka testowego dorzucam:

- auta grupy GTE - preferowany tor to Daytona Int Road Course

- zwykłe, łatwe auto typu Meganka Trophy - preferowany tor Brands Hatch GP - z sesją nocną (sprawdzałem chwilę postęp czasu 30x przy starcie o 18:00 i bardzo fajnie się ściemnia :good: Widok poranku zostawiłem sobie na wieczorne testy :)

 

Chrapkę mam też na to:

image.png.1c4611920afa6371fb42f37854c9ed10.png

w zestawie z tym

image.png.3043adbed46be8720483001318406c1a.png

Tutaj też pasował by amerykański tor, może nawet Camaro/Mustang jako alternatywa dla w/w GTE.

 

W odwodzie także mocno zabawowy tandem Sonoma/Caterham :) 

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj nie dam rady pojezdzić . Umówiłem się na piłeczkę z kumplem . Jutro bede smigał po torze . Na razie w GTS bo dopiero zacząłem zabawę z tą grą . 

Zakup PC2 to raczej przyszły miesiąc , może przyszły tydzień ;)

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yogi jak zakupisz PC2 to do GTS będziesz wracał na sesje zdjęciowe :-) Do zobaczyska.:good:

@cieglo  Autka z gr A Mega szczególnie  Mesio, Z tych co podałeś i Mustang i Chevi świetny. Z GTE super jest Ferrari

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mataman: rozumiem, że jeździsz z randomami i maksujesz rangi? Czy w jakiejś lidze? Jesteś dzisiaj wieczorem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matta dobrze mowi.. Moja organizacja jest perfeckcynja :1_grinning:  problem polega na tym ze wycofuje sie z organizacji na PcarsPL bede tylko zawodnikiem. Troche mi teskno do organizacji w GTbN. Jesli bedzie ochota tutaj w zespole na GTS to kupie i to i bede z wami jezdzil. Znowu poniedzialki i piateczki o 23.00 to poezja. 
Cienglasz, z drugiej storny Pc2 to dobra gra i jesli wprowadzimy te zasady co byly juz tutaj to nie widze problemu aby miec dobre sciganie ponownie w tym gronie.
Zatem i ja czekam jak sie sytuacja rozwienie. Dobra opcja to ten chat na psn co go zrobiles Cienglasz. Nie lam sie ze ludzie wychodza bo mnostwo osob dodales.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się czym łamać. Kto chętny to dołączy a psn to po prostu dodatkowy kanał informacyjny. Teraz tylko trzeba cierpliwie poczekać na ekipę bo wczoraj zdołałem chwilę polatać jedynie z Gustawem. Informuję, że Camaro świetne (jeździliśmy na znanym z GT6 torze Indy Road) ale Mustang słabiutki (trudny, wolny). V8 w tych autach brzmią jednak pysznie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kochani!

Przybyło lat i tak dalej hehe.

Pisałem na priv, ale widzę że jest temat, to czemu nie tu też. Najkrócej jak umiem:

Pierwsze rzeczy najpierw: Cienglasz dzięki wielkie za inicjatywę i zaangażowanie w sprawę. Przy pierwszej okazji opieramy to o bufet :) 

Co do mnie to powiem wam tylko tyle: jest mi to obojętne jaką wybierzecie grę, czy tor będzie realny czy fikcyjny i jak będzie oklejone auto. Jeżeli pojawia się szansa ponownego spotkania się na wirtualnym torze to wiele rzeczy przestaje mieć znaczenie. Niestety jednego nie przeskoczę: Brak czasu. Pojawienie się w tym roku na gridzie jest kompletnie niemożliwe, ze względu na późne wakacje i lot do Polski na święta, włączając w to Nowy Rok. Jest za wcześnie żeby powiedzieć cokolwiek na temat roku 2018, ale wierzcie mi - jeżeli do stycznia pomysł z GTbN nie upadnie to moje zainteresowanie tematem będzie spore. Niełatwo pisać o własnych wadach, ale cóż. Myślę, że pamiętacie jeszcze że kiedy tylko znajdowałem czas pojawiałem się na gridzie z nieukrywaną radością, stąd też przez wyrażenie " moje zainteresowanie tematem będzie spore" należy rozumieć:

Najgorsze jest to, że wystarczyła jedna wiadomość i już mnie wzięło, czuję to :1_grinning: Temat od dzisiaj wrzucam w monitoring. 

3majcie się.

Buźka, elo, joł joł, pa!

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×