Don_Mario 190 Napisano 10 Czerwiec 2014 O jezu, te skrzynie to piesn przeszlosci :whistling: Nawet przez mysl mi nie przeszlo, by wlodzarze z Capcomu mogli ten archaizm zaimplementowac. Swietny archaizm gwoli scislosci :thumbsup: :yes: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Achilles 22 Napisano 11 Czerwiec 2014 Już cholera nie pamiętam, czy w czwórce jeszcze były? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 11 Czerwiec 2014 Nie bylo, w 4ce miales teczke ktora mogles powiekszac i wszystko nosiles na sobie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Achilles 22 Napisano 11 Czerwiec 2014 A rzeczywiście. Do skrzyni można było tylko zapakować Ashley i to mi zmąciło pamięć ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kentucky 266 Napisano 10 Lipiec 2014 Witam. Ja wpadłem do tego wątku z małym zapytaniem. Mianowicie, ciekawi mnie tryb Mercenaries. Oczywiście w 5-iątkę grało się już dawno i bardzo spodobał mi się ten tryb (razem z bratem w co-opie lokalnym graliśmy). I jak to wygląda to w re6? Czy tak jak w "piątce" ów tryb też polega na grze na czas? Czy Capcom dorzuciło coś nowego do tego fajnego trybu? Będę wdzięczny za odp. :) Co prawda póki co niezabieram sike za granie w Re6, dopiero w niedalekiej przyszłości, niemniej gra jest na "kupce wstydu" i coś wiedzieć by wypadało xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Nerobianco_ 1 Napisano 10 Lipiec 2014 Dalej łączymy sukcesywnie zabójstwa w kombinacje aby zdobyć jak największą ilość w punktów w jak najkrótszym czasie. Zamiast klepsydr dających bonus mamy teraz filary które możemy rozbić lub zestrzelić, ich zasada działania jest jednak taka sama. Wprowadzenie CQC w RE6 przekłada się na trochę inną punktację, znowu za zabicie przy pomocy melee dostajemy +5 sekund do zegara ale jeżeli zabijemy przy pomocy kontry to dostajemy aż +7 do +10 sekund. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkelx 46 Napisano 15 Wrzesień 2015 wczoraj z kumplem zaczeliśmy grać na split screenie - ekrany co prawda trochę małe ale idzie pograć. W związku z tym mam dwa pytania: czy grając Leonem + Helena możemy kupować umiejetności również dla Heleny? Po pierwszym chapterze chyba nic takiego nie wyskoczyło albo coś pominęliśmy. I jeszcze jedno: gramy w coopie, kończymy grę na 1 chapterze. Potem chcę pograć w singla od miejsca w którym skończyliśmy coop, kończę na 2 chapterze. Czy jak potem chcielibyśmy znowu zagrać w coopie to możemy zacząć od tego samego miejsca na którym skończyliśmy czyli 1 chapter? Jest opcja żeby sejwować grę na 2 różnych miejscach zapisu? Czy postęp cały czas nadpisuje się na tym samym sejwie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 15 Wrzesień 2015 Jeśli dobrze pamiętam, umiejętności w RE6 układa się w zestawy po trzy i można je zmieniać bezpośrednio podczas gry. Grając na split screenie, drugi gracz powinien móc używać zestawy stworzone przez pierwszego. Przechodząc grę po raz pierwszy można korzystać tylko z jednego, więc obaj musicie używać tych samych umiejętności. Co do drugiego pytania: w grze zapisuje się tylko ogólny postęp, ale w każdej chwili można wybrać dowolny rozdział w menu Chapter Select. Ekwipunek jest przypisany do danej postaci, więc cofając się do pierwszego rozdziału, będziesz mieć wszystko to, co odblokowałeś w drugim. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach