Skocz do zawartości
Emir

F1: Championship Edition

Rekomendowane odpowiedzi

fakt faktem , ze gra jest swietna :) niema czegos takiego np jak w f1 od CM ze urwiesz kolo i dojedziesz do pit stopu ;) urywasz kolo i wyscig sie dla Ciebie konczy :) poziom trudnosci jest bardzo duzy bynajmniej dla mnie , trzeba naprawde sporo czasu poswiecic na jazde i uczenie sie torow bo jeden blad i lapiesz spina :) treningi faktycznie sa moim zdaniem mistrzowskie jak caly singiel , bardzo realistycznie zrobione , ustalanie z mehanikami setupu :) a co do multi to i tak niema teraz znaczenia bo multi w tej grze juz nie istnieje i przez siec nie pograsz , chyba ze przez lan :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja caly cza spykam na DFGT wlasnie po to kupilem kierownice i niemam z nia zadnych problemow :) F1 CE obsluguje DFGT , DFP i jeszcze tam jakies :) fajnie sie smiga :)i naprawde jest trudna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierownice działają dopiero po patchu, pobierałeś patcha Łukasz?

Tam też trzeba bodajże w opcjach wybrać swoją kierownicę jeśli dobrze pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dfgt niema nawet po pobraniu patch jest tylko driving force pro i ex bodajze z tego co kojarze :) ja mam dfgt pod dfp ustawiona :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to będę musiał sprawdzić jeszcze raz. Kiedyś próbowałem na starym thrustmasterze, później na DFGT. Niestety obu mi nie kalibrowało. Ale z ciekawości spróbuję jeszcze raz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niema czegos takiego np jak w f1 od CM ze urwiesz kolo i dojedziesz do pit stopu ;) urywasz kolo i wyscig sie dla Ciebie konczy :)...

To raczej nie grałeś w f1 od cm.
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła nie urwiesz podczas normalnej jazdy. W CM koło się urywa jak przywalisz w ścianę i masz fajrant, bo się cały bolid sypie.

W CM możesz co najwyżej skrzydło rozwalić i nic więcej poprzez mocniejsze uderzenie w bandę.

Tutaj uderzasz nierówno kołem i leci w kosmos.Toczysz się potem na 3 kołach i przerywasz wyścig.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie grałeś w f1 od cm.

gralem nawet mam ja w swojej kolekcji , ale umowmy sie zeby rozbic bolid i miec jakies uszkodzenia trzeba sie mocno napracowac :) tam po kontakach w CM fruwaja jakies czesci , ale zbyt wiele one w jezddzie nie przeszkadzaja :) w sumie to chyb tylko przednie skrzydlo mozna uszkodzic , ale to i tak trzeba dobrze trafic :) a zeby nie skonczyc wyscigu czyli zrobic retire trzeba mocno przywalic w bande i sie wszystko sypie , a w CE wystarczy ze ktos mocniej Ci przywali czy to w koło czy to w skrzydlo :) o ile bez skrzydla jeszccze jakos sie do telepiesz do pit stopu , to bez kola masz natychmiastowy retire :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Która część F1 jest najlepsza? Czy multi jeszcze ktoś gra? Czy WARTO Czy lepsza od F1 2010,2011,2012?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj kilka postów wyżej co jest napisane...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam CE i CM 2011 , jesli Ci nie przeszkadzaja stare sklady bo z 2006 roku brak kersu i innych super turbodymomenow w bolidzie to CE jest zdecydowanie lepsza od serii Codemastera :) moim zdaniem jest bardziej rozbudowana ( setupy, wolne treningi , sama kariera ) multi raczej nie pograsz w Championship Edition , chyba ze przez lan :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kocham Te Gre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Swoja droga najbardziej fajny jest pit stop w ktorym to od Ciebie zalezy jak szybko sie odbedzie . w sensie wciskanie w odpowiednim czasie przyciskow przypisanych to odpowiednich mechanikow - majstersztyk :) dzisiaj sie przejechalem w Montrealu Buttonem i kurde dwie rzeczy mnie rozwalily - pierwsza ze udalo mi sie dwa razy pod rzad w pierwszym sekotrze uzyskac takie same czasy , a druga ze w Q3 uzyskalem identyczny czas jak Juan Pablo Montoya - masakra :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra jest jedna rzecz ktora mnie zdnerwowala wczoraj i to dwa razy w ciagu jednego wyscigu :) mianowicie po kwalifikacjach przyszed czas na wyscig , jade sobie elegancko za plecami mam Heidfelda , na dohamowaniu do zakretu gosciu we mnie przywala tak ze robie spina , a on sobie jedzie dalej i nawet kary za to nie dostal WTF ? zaznaczam ze mam powlanczane flagi i kary , kolejna rzeca jaka zauwazylem jest brak pokazywania niebieskiej flagi :) no i w czasie pit stopu trzeba szybko palcami przebierac zeby mechanicay sie szybko uwineli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy raz zagrałem gra jest wyśmienita grafika,fizyka,prowadzenie wszystko jest dopracowane,kariera też fajnie zrobiona.

Mam jednak pytanie odnośnie poziomu tcs a mianowicie czy można wyłączyć i czy są jakieś ustawienia kierownicy(liniowość prowadzenia,kąt obrotu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontroli trakcji nie da się wyłączyć, bo w tamtych sezonie była ona legalna i każdy bolid miał ją na pokładzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×