pescar 98 Napisano 30 Listopad 2011 W opcjach obrazu masz możliwość dostosowania Jak to masz jakieś szanse a wcześniej nie miałeś ? Miałem raczej marne. 90% pojedynków kończyło się moim zgonem. A jak ktoś miał latarkę to szkoda było nawet strzelać, bo nie było szans na jego zabicie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziele 6 Napisano 30 Listopad 2011 Miałem raczej marne. 90% pojedynków kończyło się moim zgonem. A jak ktoś miał latarkę to szkoda było nawet strzelać, bo nie było szans na jego zabicie. To co sie teraz zmieniło ze jest lepiej ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 30 Listopad 2011 Jak już znerfili noktowizor, który (o! ironio!) nie działa na najbardziej zaciemnionej mapie to może czas, żeby zajęli się latarkami, które oślepiają w środku słonecznego dnia... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Entliczeq 257 Napisano 30 Listopad 2011 Ja sobie dałem spokój 4x próbowałem to pobrać i za każdym razem freez w innym miejscu od 62 do 81 procent. Jutro może będzie lepszy dzień. Ech. ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 30 Listopad 2011 Powiem wam że jest dupa trochę po tym patchu. Nie wiem czy przed patchem były takie sytuacje ale mnie osobiście nigdy nie spotkało coś takiego, że specjalnie wlatuje we mnie typ myśliwcem, wyrwaca mi go do góry nogami helikopter w powietrzu i sobie spokojnie odlatuje. A już mnie to wkurza bo na 1 serwerze miałem już 3-4 takie sytuacje. Przed patchem z tego co się orientuje to w 98% jak myśliwiec wleciał w mój heli to eksplodował i on i ja. I dla mnie to jest ok, a tak typ we mnie wlatuje ja się rozbijam a on odlatuje.... Jeśli to jest wina patcha to ja dziękuje za coś takiego. Ba po kilku razach sam spróbowałem zrobić coś takiego i również nie eksplodowałem a typa wywróciło w heli do góry nogami. No i nie wiem czy osłabienie stingera i igły to dobry pomysł. Tym bardziej że dość szybko odnawiają się flary i praktycznie strzelając samemu w heli nie ma szans żeby go rozwalić zanim zregeneruje mu się pancerz. To widac malo latales, ja po 20 godzinach w heliku moge Ci smialo powiedziec, ze w 3/4 przypadkow zamiast eksplodowac to wlasnie mnie obracalo, a co najlepsze, nawet nie musial wlatywac, wystarczylo, ze do mnie strzelal, a jak akurat bylem w "pewnej" pozycji helikiem to tez mnie obracalo do gory nogami....... Myslalem, ze to poprawia, no ale coz.... moze tak jest na zywo tez xD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duch_75 8 Napisano 30 Listopad 2011 Dzieki za odpowiedz;) p.s napisz mi prosze jak sie m98b sprawuje jestem ciekawy;)) bo w bc2 lepiej mi sie gralo sv98 beretka byla taka mulasta;) a wlasnie mi wpadla berettka (po zabiciu 25 typa mavem;P) i nie wiem czy grac nia i tracic czas i zostav przy sv98:P To zalezy, wg mnie M98 jest niezastapiony na dalekie i bardzo dalekie dystanse i pod tlumik w konfiguracji z bipodem jak i zamkiem dwutaktowym niewielki odrzut sprawia ze bez bipodu po strzale mozna precyzyjnie poprawic jesli gosc nie zszedl po pierwszym, ma najwieksza predkosc wylotowa przez co najmniejszy opad widac roznice zwlaszcza przy tlumiku w porownaniu z np SV98 nie mowiac juz o M40, (pakowanie do niego tlumika to w/g mnie nieporozumienie) niestety spory czas przeladowania i niewielki magazynek utrudniaja walke na malych mapach, na bliskie, srednie i dalekie dystanse SV98, dobra powtarzalnosc strzalu, szybkie przeladowanie, 11 pestek w magazynku czyni ten karabin najbardziej uniwerslanym ze wszystkich boltow tzw. "zloty srodek" no i M40, uzywam go jako alternatywy i strzelam praktycznie tylko po to zeby wybic blache :) po krotce, najszybszy z calej trojki osobiscie ganiam nim na HC z celownikiem noktowizyjnym i laserem, strzelam z biodra 1 strzal 1 trup :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magik1122 1 Napisano 30 Listopad 2011 7 grudzień to data wydania DLC dla ps3 a 14 grudzień xbox i PC:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reggy 2 Napisano 30 Listopad 2011 Czy maszt antenowy (ten mega wysoki) na Caspianie, dało się wcześniej rozwalić? Bo dzisiaj po raz pierwszy, od razu po zainstalowoniu patcha, poleciał. Ale był huk ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajnica 10 Napisano 30 Listopad 2011 Chodzi o to co s na szczycie wzgorza ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pescar 98 Napisano 30 Listopad 2011 To co sie teraz zmieniło ze jest lepiej ?? Właśnie nie wiem czy w patchu coś się zmieniło czy po prostu ustawienie tv w tryb do gier. Jak strzelałem do kogoś 1 v1 to tak jakbym w niego nie trafiał, a on mnie ubijał. Teraz jak widzę, że do niego strzelam to go przeważnie zabijam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swietym 141 Napisano 30 Listopad 2011 Chodzi o to co s na szczycie wzgorza ? Chodzi o wieżę na mapie Granica Kaspijska ;) Z chęcią sam spróbuję ją wyprostować, gdy tylko wrócę na hasjendkę. Latanie jetem tam stanie się o wiele przyjemniejsze bez tego patyka hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziele 6 Napisano 30 Listopad 2011 Właśnie nie wiem czy w patchu coś się zmieniło czy po prostu ustawienie tv w tryb do gier. Jak strzelałem do kogoś 1 v1 to tak jakbym w niego nie trafiał, a on mnie ubijał. Teraz jak widzę, że do niego strzelam to go przeważnie zabijam. No to dobrze mam nadzieje ze poprawiłi to sterowanie. A możesz nagrać i wrzucić na YouTube pada na tle TV tak zeby było widać ile jest spóźnienia od momentu ruszenia gałka do reakcji tv ;))) Właśnie nie wiem czy w patchu coś się zmieniło czy po prostu ustawienie tv w tryb do gier. Jak strzelałem do kogoś 1 v1 to tak jakbym w niego nie trafiał, a on mnie ubijał. Teraz jak widzę, że do niego strzelam to go przeważnie zabijam. Albo spróbuj ustawić tv tak jak miałeś przed patchem i zobacz czy jest różnica bez opcji gra na tv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mroczas87 147 Napisano 30 Listopad 2011 Właśnie nie wiem czy w patchu coś się zmieniło czy po prostu ustawienie tv w tryb do gier. Jak strzelałem do kogoś 1 v1 to tak jakbym w niego nie trafiał, a on mnie ubijał. Teraz jak widzę, że do niego strzelam to go przeważnie zabijam. Bo zmienili to, ze po naszej smierci nasze pociski nadal leca w strone wroga i mozna go zabic po smierci:) moze to jakos wplynelo na to, ze teraz kazdy pocisk wylatuje z lufy, a nie jest slepakiem... Tak tylko teoretyzuje, ale mozliwe jest to, ze gra mogla nas czasem odbierac jako martwego i pociski, ktore lecialy we wroga go nie zabijaly a my padalismy, mialem tak z hmmm 50+ razy, moze niewiele ale jednak. Sprawdze jak jest teraz to bede wiedzial. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DonBilson 29 Napisano 30 Listopad 2011 patch na plus. Nie wiem czy chat naprawili bo mi działał od początku dobrze. Chyba flary się szybciej ładują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilicz 4 Napisano 30 Listopad 2011 oto lista update'u https://help.ea.com/article/battlefield-3-ps3-client-update-begins-nov-30 pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DonBilson 29 Napisano 30 Listopad 2011 Co będzie w nowej opcji w mój żołnierz która się nazywa zadania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 30 Listopad 2011 Dla tych co nie mogą zassać patcha. W tej chwili pobiera go pierdyriald osób, więc przynajmniej do jutra będzie szło jak krew z nosa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DonBilson 29 Napisano 30 Listopad 2011 mi pobrało za 6 razem :-) ważne ze się pobrało. Co z twoi zadaniami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szlachcic* 251 Napisano 30 Listopad 2011 Udało mi się pobrać. Chyba z 8 razy próbowałem, ale jest :) Co do sterowania to być może jest jakaś NIEWIELKA różnica ale naprawdę niezauważalna. Miłym zakoczeniem było G3A3 do wyboru mimo iż nie odblokowałem jeszcze tej broni w CO-OP :D To tak na szybko bo zagrałem pół rundki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilicz 4 Napisano 30 Listopad 2011 ja jestem chyba inny:) mi zassalo sie za pierwszym razem, mialo jakies male potkniecia ale calosc weszla bez anulowania:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzykacz 239 Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) ...Nie wiem czy chat naprawili bo mi działał od początku dobrze... Ha ha ha... dobry żart... Do tej pory dosłownie kosmetyczne zmiany, plus balans. Nie dodali za to nic z istotnych rzeczy, private match, usunięcie input lag'a (jest poprawa delikatna, albo efekt obecapl), voice chat nie sprawdzałem dokładnie, bo mało kto jest. Dla mnie rozczarowanie, jeśli poprawią Voice chat to opinia zmieni się o 180 stopni, jednak z tego co czytam na to się nie zanosi. Zrobili, żeby był, głównie pod DLC... Wyrzuciłbym z pracy kolesie, który stwierdził, że wszystkie te duperele są ważniejsze od Voice Chat'u. Wiem, wiem, ten patch to w istocie DLC i biznes, ale do Pana Wacława dla mnie jest to poniżej krytyki. Jeżeli jednak będzie różnica w Chat'cie (na razie grałem we 2 osoby, różnic brak) to zmienie zdanie o 180 stopni. Edytowane 30 Listopad 2011 przez bzykacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 30 Listopad 2011 To widac malo latales, ja po 20 godzinach w heliku moge Ci smialo powiedziec, ze w 3/4 przypadkow zamiast eksplodowac to wlasnie mnie obracalo, a co najlepsze, nawet nie musial wlatywac, wystarczylo, ze do mnie strzelal, a jak akurat bylem w "pewnej" pozycji helikiem to tez mnie obracalo do gory nogami....... Myslalem, ze to poprawia, no ale coz.... moze tak jest na zywo tez xD No dokładnie jak widać path nic nie zmienił. Irytują mnie takie akcje jak pilotuję heli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkon777 0 Napisano 30 Listopad 2011 ja jestem chyba inny:) mi zassalo sie za pierwszym razem, mialo jakies male potkniecia ale calosc weszla bez anulowania:) Potwierdzam - też nie miałem najmniejszych problemów z zassaniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DonBilson 29 Napisano 30 Listopad 2011 uwaga zmniejszyli ilość pkt do odblokowania broni z trwać wpółpracy. Nawet rexa nie miałem a teraz aż 3 bronie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duch_75 8 Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) Bo zmienili to, ze po naszej smierci nasze pociski nadal leca w strone wroga i mozna go zabic po smierci:) moze to jakos wplynelo na to, ze teraz kazdy pocisk wylatuje z lufy, a nie jest slepakiem... Tak tylko teoretyzuje, ale mozliwe jest to, ze gra mogla nas czasem odbierac jako martwego i pociski, ktore lecialy we wroga go nie zabijaly a my padalismy, mialem tak z hmmm 50+ razy, moze niewiele ale jednak. Sprawdze jak jest teraz to bede wiedzial. Dokladnie tak, dlatego czesto starcia broni z wiekszym RPM teoretycznie slabsze powalaly szybciej ta mocniejsze a jednoczesnie wolniejsze, najlepiej to bylo zobrazowane gdy stoimy na przeciwko palacego sie czolgu, slemy mu RPG a on sporo pozniej traktuje nas z kmu, my zgon, a nasz pocisk znika ... ile razy tak mialem to normalnie historia ... PS Path sciagnol sie bez problemow za pierwszym razem :) ide grac :D Edytowane 30 Listopad 2011 przez Duch_75 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach