Skocz do zawartości
pack

Destiny

Rekomendowane odpowiedzi

To poczekasz minimum pół roku bo nieliczę na taki spadek cen

na premierę wyjdzie podstawka ok 200 i tak się utrzyma, używki pokażą się po ok 2 tyg. ale będą to 2-3 szt. w cenach po 180 po miesiącu dalej mało będzie używek a cena min 150-160 wiec do spadku będzie daleko.

Większość zatrzyma się przy tej grze bo jest w niej coś magicznego co wciąga i nie pozwala się od niej oderwać

Taka opcja wcale mi nie przeszkadza ;) Połowy gier z plusa jeszcze nie ściągnąłem. Co do spadku cen to pół roku to maks, kiedy wartość tej gry mocno ulegnie deprecjacji. Tak jak już nie raz pisali przedmówcy na pewno znajdzie się grupa niezadowolonych osób z preorderami, które nie zdążyły ograć bety lub po prostu pod wpływem hype-u postanowiło zakupić grę. Liczę na to, że grupa takich osób będzie spora i rynek wymusi srogą konkurencję cenową :D "TLoU" i "Infamous: SS" też ograłem w terminie dość odległym od premiery i też nie było tragedii ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Polak zawsze będzie narzekał" – ponoć mamy taką naturę :) A tak na poważnie to wcale nie uważam że lokacje są za małe. Jak dla mnie są wystarczające. Gdyby były za duże to pewnie część osób też by narzekało :) Od samego początku nie napinałem się żę to będzie świat pokroju World of Warcraft. Cała reszta jest taka jaką chciałem zobaczyć (z drobnymi mankamentami). Dostane gre nastawioną głównie na farme i jak ktoś to lubi i nie przeszkadza mu robienie po raz enty tego samego strikea to będzie zadowolony.

Jedyny problem/dylemat na chwilę obecną jest taki jaką klasę wybiorę sobie w pełnej wersji :) Ograłem 3 postacie: Titan (53 gier - 9 story, 12 strike, 18 crucible, 19 explore) Warlock (25 – 6, 8, 4, 7) i Hunter (59 – 8, 24, 15, 12) i za cholere nie mogę sie zdecydować jaka klasą grać :) Do PvE zdecydowanie Titan jest najlepszą klasą, do PvP Hunter a Lock to takie pół na pół.

Ma ktoś z was podobny dylemat czy tylko ja jestem jakiś "inny" ? :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Polak zawsze będzie narzekał" – ponoć mamy taką naturę :) A tak na poważnie to wcale nie uważam że lokacje są za małe. Jak dla mnie są wystarczające. Gdyby były za duże to pewnie część osób też by narzekało :) Od samego początku nie napinałem się żę to będzie świat pokroju World of Warcraft. Cała reszta jest taka jaką chciałem zobaczyć (z drobnymi mankamentami). Dostane gre nastawioną głównie na farme i jak ktoś to lubi i nie przeszkadza mu robienie po raz enty tego samego strikea to będzie zadowolony.

Jedyny problem/dylemat na chwilę obecną jest taki jaką klasę wybiorę sobie w pełnej wersji :) Ograłem 3 postacie: Titan (53 gier - 9 story, 12 strike, 18 crucible, 19 explore) Warlock (25 – 6, 8, 4, 7) i Hunter (59 – 8, 24, 15, 12) i za cholere nie mogę sie zdecydować jaka klasą grać :) Do PvE zdecydowanie Titan jest najlepszą klasą, do PvP Hunter a Lock to takie pół na pół.

Ma ktoś z was podobny dylemat czy tylko ja jestem jakiś "inny" ? :biggrin:

Ja nie gralem warlockiem ani titanem ale gralem duzo pvp z niezlymi masakratorami (przewaznie bylem w srodku lub na koncu tabeli wsrod czlonkow fireteamu) i postacie sa naprawne mocne i bogate w roznorakie umiejetnosci... Zaczelem grac huntem i nie narzekam wiec przy nim zostaje, przynajmniej na premiere. Fajnie gdyby w pvp pojawil sie tryb bez wszelkiego rodzaju pojazdow i dzialek lub innej artylerii. Gdzie bedzie mozna ustalic rodzaj broni, tam sie najlepiej odnajduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Polak zawsze będzie narzekał" – ponoć mamy taką naturę :) A tak na poważnie to wcale nie uważam że lokacje są za małe. Jak dla mnie są wystarczające. Gdyby były za duże to pewnie część osób też by narzekało :)

Widzisz, warto odróżniać narzekanie dla narzekania od wyrażania opinii wynikającej z oczekiwań. Oczekiwań nie biorący się z nieba tylko z wcześniejszych informacji od producenta. Bungie obiecywało że świat gry będzie przeogromny i nieograniczony .. a tu wszędzie niewidzialne ściany przez które nie da się przejść... to rozczarowuje. Ale nie poddaje się, grę kupię i zagram w nią z przyjemnością :)

Edytowane przez czacha79
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Polak zawsze będzie narzekał" – ponoć mamy taką naturę :) A tak na poważnie to wcale nie uważam że lokacje są za małe. Jak dla mnie są wystarczające. Gdyby były za duże to pewnie część osób też by narzekało :) Od samego początku nie napinałem się żę to będzie świat pokroju World of Warcraft. Cała reszta jest taka jaką chciałem zobaczyć (z drobnymi mankamentami). Dostane gre nastawioną głównie na farme i jak ktoś to lubi i nie przeszkadza mu robienie po raz enty tego samego strikea to będzie zadowolony.

Jedyny problem/dylemat na chwilę obecną jest taki jaką klasę wybiorę sobie w pełnej wersji :) Ograłem 3 postacie: Titan (53 gier - 9 story, 12 strike, 18 crucible, 19 explore) Warlock (25 – 6, 8, 4, 7) i Hunter (59 – 8, 24, 15, 12) i za cholere nie mogę sie zdecydować jaka klasą grać :) Do PvE zdecydowanie Titan jest najlepszą klasą, do PvP Hunter a Lock to takie pół na pół.

Ma ktoś z was podobny dylemat czy tylko ja jestem jakiś "inny" ? :biggrin:

Każdy będzie miał dylemat. Pomyśl, którą z klas grało Ci się najprzyjemniej i wtedy wybierz. Dodam, że kolejne dylematy pojawią się przy lvl.15 gdy odblokujesz subclassy. Dla przykładu, taki Hunter zupełnie mi nie podszedł, ale bladedancer zapowiada się bardzo ciekawie. Jak dla mnie Warlock na start musi być i koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czacha79 fakt nie gralem duzo eksploracji ale szczerze to przez 30h+ gry nie trafilem na ani jedna niewidzialna sciane :) bez urazy brachu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, warto odróżniać narzekanie dla narzekania od wyrażania opinii wynikającej z oczekiwań. Oczekiwań nie biorący się z nieba tylko z wcześniejszych informacji od producenta. Bungie obiecywało że świat gry będzie przeogromny i nieograniczony .. a tu wszędzie niewidzialne ściany przez które nie da się przejść... to rozczarowuje. Ale nie poddaje się, grę kupię i zagram w nią z przyjemnością :)

Nie wiemy czy te ściany nie zostały postawione tylko jako bariery dla bety, tak jak było w przypadku bety Diablo 3. Jednak jeśli potwierdzi się ilość misji nadmieniona parę postów wyżej to faktycznie jak na shooter rozrywki będzie sporo, ale w porównaniu do Skyrim (do którego ktoś się odwoływał), to bez żartów. Skyrim był na 100h+ (na poprzednim save miałem przegrane 160h i nie zwiedziłem zbyt wielu opcjonalnych jaskiń).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bany, bo nie probowales dostac sie tam gdzie nie mozna :P Majac ten super skok nie mozesz czasem podskoczyc na jakas belke lub dach bo cos niewidzialnego blokuje Cie od gory.. albo od przodu. Probujesz wejsc na gorke i nie mozesz, pomimo ze doskakujesz ..

 

Eksplorowalem mape dosc intensywnie i takie niewidzialne przeszkody sa wszedzie. Podazajac wyznaczona sciezka przez waypointy nie spotkasz tego, ale ja od gier oczekuje czegos wiecej .. zwlaszcza TAKICH gier :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czacha, glownie skupialem sie na eliminowaniu wrogow ale nie przecze, ze jak natrafilem po drodze na jakas fajna jaskinie albo inny zakamarek to mialem z tego radoche :) no i faktycznie gdyby mnie cos wtedy ograniczalo to mialbym lekkiego wqrwa. Wiesz Destiny to produkcja na chyba 8 lat, 3 czesci + dlc  z tego co czytalem i mysle ze jeszcze jest bardzo duze pole do rozwoju. Jak dotrwam do i ogram destiny 3 to wydaje mi sie ze bede mial niezly feeling jak sobie przypomne o becie, 1 czesci :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie urzekly krajobrazy i przez to zachecily do zwiedzania.. no i takie kwiatki wyszly ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świeży raport marudy! Destiny rośnie! (no, prawie....) :)

 

Activity Type  Speculated Amount of Activities (148)
Clash  13
Salvage  13
Social  5 (Duplicates of Tower)
Rumble  15 (13 Known, 2 Unknown)
Explore  5 (4 Known, 1 Duplicate of Venus)
Story  32 (23 Known, 8 Unknown, 1 Credits)
Skirmish  16 (2 Duplicates)
Raid  2 (Expected Duplicated)
Control  17 (3 Duplicate)
Strike  23 (5 Nightfall, 6 Normal, 4 Vanguard, Duplicates)
Story Challenge  1
Iron Banner  1
The Crucible  4 (2 Unknown, 2 Duplicate)
Combined Arms  1

 

Większość to i tak duplikaty, ale powyżej jest chyba spis wszystkich możliwych rzeczy do robienia w grze.

Bez dodatkowych eventów rzecz jasna, bo nikt nie wie co tam Bungie wymyśli.

 

Szkoda, że drugi Raid to będzie ten sam tylko na innych zasadach, ale mimo wszystko.

Zastanawiają mnie te duplikaty niektórych miejscówek, szczególnie wierzy. Może wraz z rozwojem fabuły będzie się tam coś dziać? :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...albo te duplikaty to są po prostu zreplikowane serwery (podział na regiony?) żeby jednego nie przeciążyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj wypowiedź jednego z gości pracujących w Bungie i może nad Destiny (community manager) i udzielający się na NeoGafie:

 

 


Oh, hello.

 

Destiny's pretty big. It's the biggest game we've ever made, by far, and we're sort of known for making games you can play for months, years, and even decades if you're a little bit...dedicated.

 

With Destiny, we're looking to exceed what we've done before, not just in terms of scale - the Moon is our smallest destination - but in terms of scope and breadth of activities. That's true for day one, as you expect, but it also means we want Destiny to have super long legs.

 

If we're fortunate enough to have you playing months after launch, you still find lots of compelling stuff to do. That will manifest itself in a myriad of ways, from straight up content to cool activities we've yet to show off.

 

We think we did a decent job supporting Halo, post launch, but we were only ever able to cater to the competitive set. That left a lot of players out in the cold. That made a lot of the team grumpy. We wanted to do better. So, Destiny is philosophically built support every type of player, and all modes with ongoing activities and events. We look at it quite a bit like television programming, as opposed to a singular film, as we had in the past. We think it's gonna be pretty great, but we wanted to test out a bunch of our new stuff with Beta, to make sure we could flip knobs and levers live, reacting and responding with lots (and, ho boy, did we see LOTS) of players online and playing.

 

Beta was water wings. Level 8 is nothing. You barely scratched the surface, and it seems like some folks had fun with what was there.

 

If you did, good news. More soon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w pełnej wersji gracze będą mogli kupować od siebie bronie itp. Itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w pełnej wersji gracze będą mogli kupować od siebie bronie itp. Itd?

Nie, nie ma żadnej formy handlu/wymiany pomiędzy graczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiemt to nie ma takich planów i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w sumie nie powiedział nic, za wyjątkiem potwierdzenia post release-dlc-activision-manii.

Jak pięknie wyglądał Hells Mouth na Księżycu - chcecie go zwiedzić - pierwsze dlc tylko czeka aby je zakupić :/ a dałbym sobie łapy przy samych jajach uciąć, że ta lokacja została na siłę wycięta z podstawki :/ meh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka maniera dzisiejszych wydawcow - okrajaja pelna wersje i wypuszczaja w chwile po premierze DLC. Ale czemu by tak nie mieli robic skoro my jelenie godzimy sie za to placic :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Dodatek I: The Dark Below – akcja umieszczona zostanie pod powierzchnią księżyca. Gracze odkryją tam starożytny grobowiec, a Armia Mrocznego Boga strzec będzie podziemi Hellmouth, gdzie osiedliła się tajemnicza rasa Hive. 
                 - Dodatek II: House of Wolves – szczegóły zostaną ujawnione później;
                Na konsole PlayStation pojawi się także dodatkowa zawartość w obu dodatkach i będzie ona dostępna jedynie na tej platformie co najmniej do jesieni 2015.

Źródło: http://www.euro.com.pl/gry-playstation-4/activision-destiny-limited-edition.bhtml#ixzz38lHKNZRK

 

czyli wychodzi na to, że ekskluzywna zawartość na PS dotyczy tylko dodatków do dodatków, a nie całych dodatków :) 

Dla mnie najważniejsze, aby te największe dodatki, oprócz nowych terenów, wprowadzały jakieś ciekawe mechaniki do rozgrywki i ją rozwijały (jak np. w Diabolo)

O zawartość gry się nie boję (choć mam oczywiście nadzieję, że będzie jak największa). Myślę że całe Destiny to doskonale przemyślany projekt na lata i po prostu nie mogą tego spier**** ;)
No a z dodatkami trzeba się po prostu pogodzić - jak będą ciekawe to na bank nie będziemy żałować wydanych "glimerów".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak skoro juz teraz można nabyć wersje z dodatkami na xone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka. Jako posiadacz ps4 postanowiłem sobie pobrać i sprawdzić tę nahajpowaną produkcję, o której tak rozprawiacie. Spędziłem w niej chyba coś ok. 10h, może troszkę więcej i chciałbym podzielić się wrażeniami osoby, która podeszła do tego tytułu z zimną głową. Ogólny zamysł gry jest dla mnie genialny, można powiedzieć, że długo czekałem na coś takiego. Połączenie mmo z fps i rpg wyszło dość dobrze. Jako mmo brakuje mi rozleglejszych lokacji, jako fps nietrafionym pomysłem jest auto aim, który psuje dla mnie grę i wprowadza chaos a nie dynamikę, już wyjaśniam dlaczego. Jako gracz przyzwyczajony do idealnego sterowania z KZ Shadow Fall, aż się zdziwiłem, kto wpadł na tak niepoważny pomysł, dokładając do tego martwą strefę jak z Polski na Alaskę. Tutaj mam problemy, bo gra mi przeszkadza w precyzyjnym celowaniu nawet mimo tego, że wydaje się pomagać. To jak dwie siły chcące zrobić coś innego, a takie połączenie nie jest dobre przy dynamicznym pvp. Nie mam problemów z celowanie w KZ, tutaj zaś czasami nie udaje mi się wycelować. Teraz wróćmy do elementów rpg, brak tutaj drzewek umiejętności, element ten jest tylko po to, by był i byśmy odblokowywali jakieś umiejętności. Może to będzie trochę inaczej wyglądało w pełniaku, no ale przecież to są moje wrażenia z bety, taką wypuścili, więc na takie opinie muszą być przygotowani. Zaskoczyła mnie oprawa graficzna, jest to produkcja cross-genowa i nie spodziewałem się tak dobrej grafiki. Oczywiście nie przyglądałem się jak maniak na każdą teksturę czy element, ale ogólne wrażenie jest dobre. Muzyka też dość ciekawa i fajnie zwiększa dynamikę. Fps wydaje się wyć stabilny jak skała i każdy dev powinien brać przykład z Bungie, jak zrobić dobrą produkcję, którą nie trzeba łatać co tydzień, bo boryka się z różnymi problemami, w tym najbardziej frustrującym jaki jest skaczący framerate. Tutaj wydaje się wszystko działać w stałych i niezmiennych 30 fps, co jest dość komfortowe i nie przeszkadza. Al jest dobre, przeciwnicy nie pchają się nam pod lufę, a starają chować, zajść nas z boku. A na widok osoby celującej ze snajperki spieprzają gdzie tylko mogą xD To, co mnie najbardziej boli, to wszelakiej maści dlc, które będzie wydawane. Wycięta gra dodana jako dodatek na premierę czy po jakimś czasie. Boli bardzo. Ale teraz się tak zastanawiam, bo gra wydaje się ciekawa. Tak się zastanawiam, bo pewnie będzie season pass, mam nadzieję, że nie równowartości drugiej gry. I może bym zakupił grę jak i pass. Ten pierwszy raz, bo to jednak dla mnie coś nowego.

 

Tak na zakończenie, czytam forum od nie wiem jak starych czasów i jeśli bym grę zakupił, a najpewniej to zrobię, to chciałbym być częścią tej społeczności. Z czasem to różnie bywa, czasami dysponuję nim ciągle, czasami mogę zaoferować swoją osobę tylko wieczorami do późnych godzin nocnych. To tyle ode mnie. Pozdro.

Edytowane przez Mardok_1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz wróćmy do elementów rpg, brak tutaj drzewek umiejętności, element ten jest tylko po to, by był i byśmy odblokowywali jakieś umiejętności.

 

Ogólnie zgadzam się z tym co piszesz. Jednak odnośnie tego fragmentu - nie da się wybrać wszystkich 'perków'. Musisz podejmować decyzje w którą stronę idziesz (Armor, Recovery i Agility). Jest to dość okrojone i chciał bym większej ingerencji w drzewko skilli, ale trzech graczy (a może i więcej, zależy ile będzie kombinacji) grających tą samą klasą będzie miało inne statystyki.

Edytowane przez czacha79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Co do elementów RPG to się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że jest tego mało. Może nie ma drzewek umiejętności, ale mamy wybór między umiejetnościami aktywnymi, pasywnymi oraz nie zapominajmy o umiejętnościach do wyboru w samym sprzęcie. Samo rozwinięcie umiejętności postaci zajmie dużo czasu, szczególnie jak ktoś będzie chciał grać sub-klasą- wtedy od 15 lvl startujemy od zera z umiejętnościami (przynajmniej tak mi się wydaje)

Mam tylko jedno ale co do tzw. "buildu"- obok umiejętności do wyboru po prawej stronie jest "skill" który blokuje zapisuje nam wybrane umiejętności i daje boosta do jakiejś statystyki. Na YT ktoś tłumaczył, że jak się wybierze wszytskie porządane umiejki i zapisze je to nie ma potem możliwości zmiany. Czy ktoś się w stanie to potwierdzić/ zdementować?

nie wiem czy napisałem to w sposób jasny i zrozumiały :p

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czasem to różnie bywa, czasami dysponuję nim ciągle, czasami mogę zaoferować swoją osobę tylko wieczorami do późnych godzin nocnych...

 

Anonse? :D Kolego pomyliłeś fora :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anonse? :biggrin: Kolego pomyliłeś fora :biggrin:

Yyyy xDD Chodzi mi o to, że taka praca. Aktualnie mogę pogrywać czasami w godzinach popołudniowych, często gęsto wieczorami i nocami, bo wstaję dość późno, więc aż tak mi to nie szkodzi. Nie oferuję siebie, tylko swoją obecność w grze hehe xD

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×