Talerz 38 Napisano 21 Czerwiec 2015 przyjaciele, która grę trzeba przejść by zrozumieć F4 Każda z gier stanowi odrębną całość. Łączy ją tylko i wyłącznie setting świata. A że zaczynasz grę jako (najprawdopodobniej) ostatni ocalały ze schronu 111, który (najprawdopodobniej) został wybudzony z 200-letniej hibernacji to absolutnie nie wymagane jest od Ciebie cokolwiek jeżeli chodzi o znajomość świata. Ominął Cię pewne niuanse, na pewno będziesz się zastanawiał dlaczego świat przyszłości wygląda jak żywcem wyjęty z lat 50 i 60 ale jak tutaj kolega powyżej napisał, wystarczy odpalić falloutową wiki o nazwie "Krypta" żeby zorientować się co i jak. Polecam jednak zagranie w Fallouty bo to świetne gry są po prostu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalEEEk 471 Napisano 22 Czerwiec 2015 Fallout 4 w 1080p i 30 FPS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 22 Czerwiec 2015 No i bardzo fajnie...byle trzymało stałe 30 klatek a nie jak w New Vegas. Tam czasami wejście do pokoju z jednym krzesłem powodowało spadek klatek do poziomu słabej prezentacji w power point'cie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polo508 54 Napisano 28 Czerwiec 2015 (edytowane) Eric jak zawsze w formie :) Edytowane 28 Czerwiec 2015 przez polo508 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 18 Lipiec 2015 Nikt nie wrzucił gameplaya? Szok. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wili23 258 Napisano 18 Lipiec 2015 Przypomina mi sie stary dobry F3 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 18 Lipiec 2015 Nikt nie wrzucił gameplaya? Szok. Oby ten filmik był pod publiczke bo inaczej to FPS z tego wyjdzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Talerz 38 Napisano 18 Lipiec 2015 Przypomina mi sie stary dobry F3 :) A mi koszmarek jakim był F3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tahike 0 Napisano 19 Lipiec 2015 Nie ma co oceniać książkę po okładce, mi akurat najbardziej podobał się f3 ale fnv przeszedłem również z dużą przyjemnością. Trzeba czekać cierpliwie do premiery. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zmstr 365 Napisano 19 Lipiec 2015 Nie ma co oceniać książkę po okładce, Dokładnie. Może akurat to będzie część, w którą się zagłębimy jak za starych dobrych czasów. F1 przeszedłem 2 razy, F2 kilkanaście, F3 już tylko raz, a F:NV do połowy. Im później tym gorzej. Mam nadzieję, że tendencja się odwróci. O ile na powrót do grywalności z dwóch pierwszych części nie ma szans, o tyle na powrót do grywalności niezłego F3 już tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 19 Lipiec 2015 Może i wygląda to jak dopieszczona i poprawiona trójka, ale mi się na razie podobają te wszystkie patenty, które dodali. Bardzo lubiłem F3, więc mam nadzieję że i tu się szybko odnajdę. Budowanie własnej "twierdzy" zapowiada się świetnie, oby tego nie spieprzyli, bo zapala mi się ostrzegawcza lampka, że tutaj pojawią się mikropłatności ;) Trochę jest za kolorowo, podobał mi się ten brudno-zielonkawy filtr z trójki. No i mam nadzieję, że nie zrobią z tego zwykłego shootera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 20 Lipiec 2015 (edytowane) Uwielbiam F3 i F:NV i czekam jak cholera. Jest tylko jeden mały problem - Wiedźmin 3 :P. Do tej pory tłumaczyłem sobie, że nijaki wątek główny i beznadziejne postaci w grach Bethesdy to koszt, jaki trzeba ponieść za wielkość świata, mnogość różnych szczegółów, historii i zadań pobocznych. Redsi pokazali jednak, że można stworzyć olbrzymi i przebogaty świat, nie rezygnując jednocześnie z wciągającego i spójnego scenariusza oraz wielu wyrazistych i zapadających w pamięci postaci. Da się? Da się. Boję się trochę, że w wypadku F4 powyższe będzie mnie mierziło bardziej niż do tej pory. Na bank będzie to mega klimatyczna podróż po świecie post-apo, ale jednak fajnie by było, gdyby tym razem Bethesda większą uwagę skupiła na elementach, które dotychczas olewała. Edytowane 20 Lipiec 2015 przez Numinex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BulletPOL 203 Napisano 20 Lipiec 2015 Podoba mi się ten gameplay a dokładnie jego pierwsze dwie minuty, ten klimat post-apo oraz podróżowanie, szkoda tylko że poźniej jest taka sieka :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 25 Lipiec 2015 Nowe informacje z pokazu na Quakeconie (niestety tylko za zamknietymi drzwiami dla tych co tam byli), oto moje luzne tlumaczenie na podstawie roznych informacji ktore byly pisane na zywo przez osoby ogladajace ten pokaz: -Skille [barter, male bronie, duze bronie etc.] i cechy ktore wybieramy na poczatku gry zostaly przerobione i polaczone z nowym systemem perkow ktory jest jakos zwiazany z atrybutami SPECIAL, w zaleznosci od ilosci punktow w danym atrybucie bedziesz mial do wyboru coraz to nowsze/lepsze perki. -Perki maja rozne rangi/poziomy, wiec bedzie mozna je wzmacniac -Wracaja ksiazki dodajace punkty do skilli [ciekawe na jakiej zasadzie beda dzialac z tym nowym systemem perkow] -Lootowanie zwlok czy skrytek nie powoduje juz pauzy gry, wszystko odbywa sie w czasie rzeczywistym -W grze znajdzie sie okolo 12 kompanow, bedzie mozna romansowac wiekszosc z nich [bethesda i romans XD] -Jesli ktos lubi grac bez kompanow [np ja] bedzie mial do wyboru specjalny perk ktory sprawi ze samemu ponoc bedzie mozna rownie efektywnie grac co z kompanem [napisalbym dokladniej ale dosc sprzeczne informacje lataja na ten temat] -Koniec ze spamowaniem kilku stimpakow naraz, Bethesda wprowadzila animacje ich wstrzykiwania -Mozna uderzac z kolby broni, mozna tez zamocowac bagnet dla wzmocnionego efektu i innej animacji -NPCe beda roznie reagowac na nas, wszystko bedzie zalezec od naszej karmy [fuuj, system karmy wraca :f] -Legendarne wersje potworow pojawia sie w Falloucie 4, nie wiadomo jednak czy za ich zabicie dostaniemy specjalne bronie jak w NV -Super Mutanty w wersji BEHEMOT wracaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Lipiec 2015 (edytowane) Im więcej czytam, tym coraz większe mam ciśnienie na tę grę, a do listopada jeszcze szmat czasu. Tutaj trochę więcej informacji i rozwinięcie tego co napisał Banzai: http://www.ppe.pl/news-37534-quakecon_2015__nie_moglo_zabraknac_nowych_szczegolow_z_fallout_4.html edit: i jeszcze ciekawostka, szkoda że tylko na pc. Przygarnąłbym taką kolekcję: Edytowane 26 Lipiec 2015 przez Sithman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 26 Lipiec 2015 To jest GOTY, nie inaczej. Znów przez długie lata gra będzie ogrywana przez miliony ludzi. Nie mówiąc już o modach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Lipiec 2015 (edytowane) Tylko czemu takie cudeńka zawsze omijają konsole? Ubolewam szczerze. Już samo wydanie genialne. Chociaż mi zostało pudełko śniadaniowe po F3, figurkę niestety kot skasował. Edytowane 26 Lipiec 2015 przez Sithman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosciarz 504 Napisano 26 Lipiec 2015 Tylko czemu takie cudeńka zawsze omijają konsole? Za duzo jeb*nia z portem , zeby to dac na konsole. Wszystko poza new vegas mam na pc. Patryk Ty generlanie sie fascynujesz i oddasz dusze za fallouta. Co oni mowili na modach na ps4 ( or konsole generlanie)? Bo zastanawiam sie czy brac na ps4 czy pc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 26 Lipiec 2015 Na razie powiedzieli, że Xbox dostanie mody, które będą na PC, oczywiście zatwierdzone przez nich, więc nie wiadomo o co chodzi. Powiedzieli też, że nie ma problemu, żeby pojawiły się mody i na PS4, tylko ktoś coś tam musi wyrazić zgodę, czyli mówiąc krótko, jak będzie hajs, to będą mody. Zresztą ograłem wszystkie Fallouty bez modów, więc jakoś nie czuję ich wielkiej potrzeby i w kolejnej części. Wiadomo, fajnie pogrzebać w grze i usprawnić kilka elementów, ale przeżyję bez tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 26 Lipiec 2015 Chyba tu nie do końca chodzi o kasę, ale też jakieś tam zasady Sony. Nie chcę mędrkować, bo spory czas temu o tym czytałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 26 Lipiec 2015 To będą mody z gatunku dodatkowa broń lub Chatka Puchatka. Bardziej skomplikowane wpłyną na płynność działania oraz stabilność gry. Sam nad ponad 120 modami do Skyrim spędziłem ponad 50 godzin by całość działała bez problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Talerz 38 Napisano 3 Sierpień 2015 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=93260 F4 dostanie polską wersję. Niestety, wciąż nie wiadomo czy konsole również. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malpka 931 Napisano 3 Sierpień 2015 (edytowane) No to mam zgryz. Chciałem brać preorder na PSN US bo wychodzi taniej. Ale tam nie będzie wersji PL. Z drugiej strony pamiętam że Cenega pierwotnie zapowiadała wersje PL Skyrim i Bioshock Infinity na konsolach. A wyszło jak wyszło. Edytowane 3 Sierpień 2015 przez malpka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMIN@TOR_88 187 Napisano 3 Sierpień 2015 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=93260 F4 dostanie polską wersję. Niestety, wciąż nie wiadomo czy konsole również. Oby dali chociaż napisy .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 3 Sierpień 2015 Skoro będzie polska wersja na PC to nie widzę problemu, żeby zrobić i na konsolach. To tylko napisy, w dodatku to nie jest początek generacji, żeby robić ściemy ala EA, że nie zdążyli czy inne gówniane wymówki. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach