Skocz do zawartości
LionelPL

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Rekomendowane odpowiedzi

dla mnie grafika jest równie ważna co fabuła, miało wyglądać obłędnie .. UnrealisticComplexGrunion.gif

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubię te argumenty "grafika nie jest najważniejsza". To tak jakbym kupił płytę CD w jakości patefonu ale cieszył się z tekstów piosenek ;)

Jak by była najważniejsza to bym w życiu nie kupił ani PS3 ani PS4.

...tylko bym regularnie inwestował w PC w którym sama grafika jest droższa niż PS4  ;)

Dla jednych jest grafa bardziej ważna dla innych mniej ...i też zależy od gry.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie grafika jest równie ważna co fabuła, miało wyglądać obłędnie .. UnrealisticComplexGrunion.gif

 

Mogli zobić taką grę, ale pewnie przeczytali komentarze internautów pod ogłoszonymi wymaganiami w stylu: WTF MÓJ KOMPUTER; POGRAM ZA 20 LAT, CO TO MA BYĆ, KAJ JE MOJE KOŁO

Oczywiście połowę z tych komentarzy pisało gimbazjum, ale pod naciskiem potencjalnych graczy, zrobili downgrade, by gra poszło na większej ilości sprzętu. Na 100% udostępnią mody, albo narzędzie do modowania, to wgracie sobie przepiękną grafikę. NA PS4 NIE MA TO RACJI BYTU ZROZUMCIE!

Powtarzam to po raz już n-ty i nie powiem czegoś unikalnego: czego oczekujemy po konsoli za 1800 zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli zobić taką grę, ale pewnie przeczytali komentarze internautów pod ogłoszonymi wymaganiami w stylu: WTF MÓJ KOMPUTER; POGRAM ZA 20 LAT, CO TO MA BYĆ, KAJ JE MOJE KOŁO

Oczywiście połowę z tych komentarzy pisało gimbazjum, ale pod naciskiem potencjalnych graczy, zrobili downgrade, by gra poszło na większej ilości sprzętu. Na 100% udostępnią mody, albo narzędzie do modowania, to wgracie sobie przepiękną grafikę. NA PS4 NIE MA TO RACJI BYTU ZROZUMCIE!

Powtarzam to po raz już n-ty i nie powiem czegoś unikalnego: czego oczekujemy po konsoli za 1800 zł :)

problem polega na tym, że ten materiał z przed kilku dni 7 minut, był puszczony z kompa a nie z konsoli ... na ps4 grafika będzie w jakimś tam stopniu gorsza. 

 

oczywiście trzeba być dobrej myśli, może RED faktycznie dotrzyma obietnic i przez te 2 miesiące poprawi grafikę, na pewno najwięcej kopii sprzedadzą na konsole więc tu doszlifowanie produktu powinno być priorytetowe, wrzuce wam jeszcze kilka porównań z różnych trailerów, gameplayów ... 

 

Jak na moje oko jest zmienione oświetlenie, tekstury oraz jest mniejszy draw distance, przedtem grafika była jak z obrazów, teraz wygląda bardzo bajkowo ... jak z jakiejś animacji dla dzieci od Disneya. I jak mówię, wiadome było że będą cięcia na konsolach, to oczywista oczywistość, mnie najbardziej denerwuje że materiały są pokazywane z pc - a wygląda to jak z konsoli.

bsRFR0o.jpghmYZbR0.jpg9sCIMcT.pngrRajaa3.jpgEAxu8Ks.jpg

Edytowane przez Malakay
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jeszcze wyjdzie "pacz", który podciągnie oprawę do ultra i grafika z gifów się ziści. A wszystko będzie hulać na sprzęcie za min. 15 koła z 2x gtx 980 na pokładzie. Dlatego dywagacje nt grafiki są zbędne, trzeba w końcu się pogodzić z faktem, iż na sprzęcie za 1/10 tej ceny, będzie można pograć co najwyżej w "szarpane" medium :P Jeśli chodzi o obietnice... obiecanki, cacanki, a głupiemu radość. Nie pierwszy to i nie ostatni raz.

Ps. Widzę, że z grafiką, jak z przyrodzeniem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Hp8bERFvGHc#t=9m44s

Edytowane przez Laptok
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak ludzie ich bronili że to nie Ubi, to REDzi oni na pewno dopracują i dotrzymają obietnic .

Nawet jak przesunęli premierę to był poklask no bo przecież idą w jakość chcą dopracować .

Eh wielka szkoda, w moich oczach bardzo stracili i W3 pewnie kupię używkę ,

Ogólnie jak patrzę na rynek konsol to mi się rzygać chcę, hype? jaranie się trailerami ?

Dajcie spokój, chyba tylko gimbaza to łyka .

Nic mnie tak nie wqurfia jak robienie z ludzi idiotów, bo porównania tych screenów wyglądają jak ultra vs low a ponoć miał być odpowiednik high .

Dla mnie grafika nie jest najważniejszym aspektem i wiem że ten Wiedzmin zaoferuje mi 100h wspaniałej przygody ale niesmak pozostaje .

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w kolekcjonerce z figurką też będzie steelbook bo wyglądają przepotężnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy i ostatni raz się wypowiem w kwestii grafiki w grach na konsole. Panowie - z gówna bicza nie ukręcisz, tyle. Kropka.

 

Bardzo średni sprzęt za bardzo średni piniondz nie da Wam cudów, nadto developer nie wyłoży kosmicznej kasy na optymalizację bo mu się to nie opłaca. Zresztą nawet jakby wyłożył... patrz wyżej.

 

Ja mam takie podejście i generalnie dobrze mi z tym, przynajmniej nie płaczę porównując sobie gify i inne pocztówki z wakacji :)

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec po co z ludzi robią idiotów?

Trzeba było pokazać realna grafikę i dzisiaj by były ohy i ahy. Grafika jest i tak dobra wiec bez oszustw dzisiaj w sieci była by inna atmosfera. A tak? CDP z firmy którą dażyłem wielkim szacunkiem i liczyłem, że rośnie 2 blizzard mamy oszustów stojących w 1 szeregu z ubisoftem.

Ja gry na premierę nie kupię w sklepie za oszukiwanie. Grę kupie kilka tygodni po premierze, używaną.

Edytowane przez BogitoX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ludzie dają z siebie robić idiotów, simple as it is.

 

W ogóle w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze wierzy devom, że gry na łże-konsole obecnej generacji  będą w dniu premiery wyglądać tak jak w trakcie kampanii marketingowej? Rly?

 

NINJAEDIT: żeby nie było OT - złożyłem pre-order na W3, dzisiaj. Nie będę płakał z powodu grafiki, wqurwię się jeśli dadzą ciała z fabułą.

Edytowane przez azrael88
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dziś to może i nie dzięki watch dogsom czy unity. Jednak w momencie premiery pierwszego trailera jeszcze nikt nie podejrzewał co niesie ze sobą ta generacja więc ludzi teraz to wkurza, że albo zrobili dowgrade albo picowali do niemożliwości pierwsze zrzuty i trailery. Swoją drogą ten  ostatni gameplay ściągałem nieskompresowany. Nie wygląda tak źle moim zdaniem prócz tej sceny na klifie, Gdzie tekstury skał i zasięg rysowania są ohydne. Bardziej w oczy rzuca mi się niezbyt ładna animacja lotu wiwerny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tekst puszczony przez translator, ale całkiem nieźle ... zapraszam do lektury :) 

 

Tłumaczenie rosyjski wywiad z forum CDP. Pytania kursywą. To będzie najlepsza gra w historii.
 
 
 
Wywiad z starszego pisarza CD Projekt RED, Jakub Szamałek.
 
Trzy godziny wspólnej gry w sesji był niewątpliwie głównym, ale nie jedynym punktem w porządku obrad na rosyjskim praktycznego imprezy. Po zagraniu w demo na razie, wszyscy uczestnicy mieli szansę na małą pogawędkę z deweloperami i zadać im kilka pytań. Oczywiście, nie mogłem się oprzeć, aby nie skorzystać z tej okazji, że byłem strasznie martwi się z myślą, że muszę zrobić wywiad po raz pierwszy w moim życiu, w języku angielskim. Byłem gotowy do rozpaczy, ale potem mi z pomocą przyszedł mój przyjaciel Kitty Venom i Valentina Zlobina, PR-manager CDPR w krajach WNP, udało im się psychicznie wspierać mnie w tej trudnej sytuacji, na co mają głęboką wdzięczność.
 
Miałem rozmowę z starszego pisarza gry Jakub Szamałek, bardzo niezwykłego człowieka i na jego ojczyźnie, w Polsce, znany nie tylko przez jego zaangażowania w tworzenie "Wiedźmina 3". Jakub historyk i archeolog, jest jego podstawowym wykształceniem, a on jest doktorat z Uniwersytetu w Cambridge w zakresie historii starożytnej i archeologii basenu Morza Śródziemnego i Bliskiego Wschodu. Nawet przed rozpoczęciem jego współpracy z CD Projekt RED (od maja 2012 roku do daty) ujawnił się jako utalentowany pisarz, autor historycznych detektywów. Jego pierwsza powieść, "KIEDY Atena odwraca WZROK" ("Kiedy Atena odwraca wzrok»; Akcja rozgrywa się w starożytnych Atenach), został wydany w 2011 roku i był nie tylko dobrze przyjęty przez krytyków, ale również w tym samym roku został odznaczony nagrodę "Wybór Czytelników" na Międzynarodowym Festiwalu kryminałów we Wrocławiu. Druga powieść Jakuba, "Morze Niegościnne» («Unwelcoming Sea"), poświęcony wydarzeniom w starożytnych greckich kolonii nad Morzem Czarnym, pojawił się w 2013. Wiedząc o jakiego rodzaju niezwykłych ludzi pracujących na trzecim historia "Wiedźmina", nie sposób było nie zapytać:
 
Jaki dokładnie był Twój obszar odpowiedzialności jako pisarz gry: z zadań pobocznych, coś jeszcze?
 
Nasz zespół składał się z pięciu osób, a my jesteśmy odpowiedzialni za prawie wszystko, co ma zrobić z działką. Opracowaliśmy ogólny zarys fabuły, wszystkie główne zadania, zadania poboczne, małych zadań itp Osobiście robiłem wszystkie questy dla Prologu, zarówno główne i boczne. Co obejrzałeś dzisiaj, w przeważającej części, napisany przeze mnie. Druga część [czyli quest w archipelagu Skellig - przyp Elle] zrobił kolegom.
 
Zauważyłem, że każda misja w Prologu jest wyjątkowy.
 
Tak, są. Mamy, i to należy szczególnie podkreślić, że nie ma [automatycznie] generowane zadań. Swego czasu staraliśmy się eksperymentować z tym, ale questy się nudne i prymitywne, znaki zostały pozbawione głębi, a jednocześnie wykonując zadania, trzeba było powtarzać tego samego działania przez cały czas. Takie sytuacje nie jest korzystne dla nas, a my postanowiliśmy zrobić inaczej. W naszej grze każdy questów, które można spotkać, została wykonana ręcznie.
 
W innych grach z otwartym światem istnieją zadania, takie jak "go-kill", "go-fetch", "go-zebranie" ... To naprawdę nudne.
 
Och, nie, na pewno nie takie zadania dla Wiedźmina 3. Chcielibyśmy, aby każdy znak posiadający własną historię. Nawet, jeśli nie powiedzieć wszystko, my, jako autorzy wiem dlaczego ludzie zachowują się jak to w taki czy inny sposób. Celowo starał się uciec od tego samego wzoru sceny, takich jak "iść do jakiegoś miejsca, czy coś tam i powrót"; staraliśmy się zdywersyfikować strukturę narracji. Na przykład, masz zamiar zabić potwora i uważają, że nie jest na miejscu, albo dowiedzieć się, co człowiek, który daje kontrakt stara się oszukać, lub po powrocie, a on mówi, że będzie można dostać tylko połowa zgodziła kwota zapłaty za swoją pracę ... W ogóle, za każdym razem można spodziewać się czegoś nowego. Jest o wiele bardziej realistyczne, nie?
 
Całkowicie zgadzam się z tobą ... Powiedz mi, czy istnieje jakieś decyzje rozgrywki, mechaniki gry, które szczególnie lubię, być może twój ulubiony?
 
Bardzo podoba mi się sposób, w jaki wprowadziły tego rodzaju zadań, jak potwory łowieckich. Podczas podróży z miasta do miasta, można oczywiście śledzić fabułę. Jednak mieszkańcy poszczególnych miejscowości, dostanie się na drodze, mają swoje własne problemy, a ty, jak Wiedźmin, może pomóc je rozwiązać. W pobliżu wsi znajduje się wiele potworów, a chłopi, którzy chcieliby, aby się ich pozbyć. Te zadania rozpocznie się o tym samym, ale staraliśmy się włączyć każdy z nich w małym opowieści z niespodziewanym i mylące działce, w którym Geralt będzie musiał zagłębić się w tajniki lokalnej społeczności oraz ustalenia prawdziwe motywy i intencje osób. Realizacja tych zadań pozwoli zdobyć doświadczenie i zyskać lepszy sprzęt, a także dowiedzieć się czegoś intrygującego i spotkać ciekawych ludzi.
 
Lubię też nasze mechaniki negocjacji. Po zarejestrowaniu się na wykonanie zamówienia, można targować. Ludzie albo zaakceptować warunki, albo oferują własne, tańsze ceny. Jest to prosty system, ale to pozwala poczuć się jak Wiedźmin. W grze, jak w książkach, Wiedźmin mieć do czynienia z bardzo niebezpiecznej pracy za niewielkie pieniądze, a klienci nie chcą płacić, co powinno zostały wypłacone lub krzyczeć, że został okradziony. Myślę, że okazja do rokowań będzie można doświadczyć to wszystko na siebie, dlatego podoba tak bardzo.
 
(Zauważyłem systemu negocjacji podczas sesji. Będąc w negocjacji umowy Geralta teraz za darmo, aby nie zgodzić się z proponowaną kwotę, i zaoferować swój własny, wyższe. Jaki wzrost do opłaty podstawowej otrzyma Geralta w wyniku, zależy . na podraŜnienie indicatior z dawcą questów zwiększenie pierwotnej ceny do nieskończoności, i oczywiście, to nie będzie działać, ale otrzymywać dodatkowe 20-25% jest całkiem możliwe. - notatka Elle).
 
Czy będziemy mieli okazję, aby nie zabić potwora, ale także, by go uratować?
 
Tak, jest to możliwe. Geralt w zasadzie zabija potwory, które są niebezpieczne dla ludzi, ale istnieją uzasadnione potwory, którzy mają uzasadnione powody, aby pokazać agresję. Możesz spotkał potwora, z którym mieszkańcy traktowani źle, a nawet wtedy trzeba zdecydować, czy go zabić lub, wręcz przeciwnie, do czynienia z ludźmi, którzy wkładają umowę na nim. Będzie kilka potworów, który pomoże Ci w realizacji niektórych zadań pobocznych. W każdym razie, trzeba się tego spodziewać kilka różnych scenariuszy.
 
Och, wyobrażam sobie, że potwór krzyczy: "Nie zabijaj mnie, czy mogę się przydać!". Są tam potwory pomagają Geralt walki z ludźmi ?!
 
No tak, czasami trzeba będzie w stanie zaufać potwora i użyć go do śledzenia kogoś.
 
Wspomniałeś możliwość rokowań. Proszę powiedzieć nam o szczegółach systemu gospodarczego w grze. Rozumiem, że to będzie trudniejsze niż w poprzednich częściach?
 
W Wiedźminie 3, istnieje kilka regionów, każdy z własną gospodarkę. Ty, jeśli chcesz, możesz zajmować się handlem i zarabiać pieniądze poprzez dostarczanie pewnych towarów z jednego regionu do drugiego. Ziemia niczyja, w Velen, powiedzmy, ludzie są bardzo biedni i głodni. Jeśli kupisz jedzenie wszędzie i przyniesie go ze sobą dadzą najlepszą cenę. Ponadto, niektórzy dealerzy są skłonni zapłacić więcej za niektóre towary. Na przykład, kowale metalowe daje wyższą cenę niż w przypadku innych podmiotów gospodarczych.
 
W niektórych przypadkach, Geralt będzie mógł wpływać na stan gospodarki lokalnej. Na przykład, w pobliżu niektórych wsiach zamieszkałych przez potwora, który terroryzuje wioskę. Jeśli wiedźmin zabija zwierzę, wtedy będzie mógł następnie kupić towary z lokalnych kupców po niższych cenach, ponieważ ze śmiercią dróg stworzonych będą bezpieczniejsze i bardziej energiczny handel. A w takiej sytuacji wszystko będzie trochę łatwiejsze nawet dla ciebie.
 
Mamy kilka walutę w grze. Główną walutą - Novigradian Korony. Mogą być akceptowane wszędzie. Ponadto, istnieje drugi dodatkowy walut - Temerski Orens, który krąży w poprzednich gier i nilfgaardzkie Florins. Po podboju Nilfgaardem byłego Temerii, niektórzy sprzedawcy odmawiają przyjęcia orenów, woli handlować florenów. Aby uniknąć problemów z różnych walutach, Geralt może je odebrać, a następnie raz w Novigrad, wymiany [o koronę] w banku Vivaldiego, która została wymieniona w książce. Tak więc, system ekonomiczny mamy jest bardzo skomplikowany, a w tym samym czasie, całkiem realistyczny.
 
Geralt będzie mógł dokonywać wpłat w bankach Novigrad?
 
Jak pamiętam, ta opcja, jako depozyty, nie jest dostępna w grze, ale będzie można wziąć kredyt w banku, a następnie kupić coś chcesz.
 
Analogowe karty kredytowej?
 
Tak to jest. Dlaczego nie?
 
Co procentach?
 
Cóż, najpierw musisz płacić za wcześniej otrzymał kredytu przed podjęciem nowego.
 
W jednym ze screenów zapasów zauważyłem, między innymi, elementy uprzęży. Czy to oznacza, że ​​będziemy w stanie poprawić Roach?
 
Nie można poprawić samego konia, ale będziesz miał okazję poprawić swój sprzęt. Jeśli, na przykład, można powiesić na lepszą siodle, ilość sprzętu wzrośnie, a można nosić więcej rzeczy w nim. Jeśli masz na lepszą siedzibę, która, nawiasem mówiąc, można wygrać biorąc udział w wyścigach, będzie to wzrost wytrzymałości konia, a może wykonywać dłuższe galop. Zmniejszyć lęk z pomocą fartuchów. Bez nich Roach może obawiać się panikę i rzucić się z siodła w najbardziej odpowiednim momencie. Z fartuchów przestanie się bać potworów i dostarczy dużo mniej kłopotów podczas montażu walki.
 
(Konie w grze o dwie główne cechy:.. Wytrzymałość i lękowe pierwszy jest odpowiedzialny za czas, w którym klacz może ścigać się w galopie, drugi - na poziomie spokoju / paniki Jeśli gdzies w pobliżu pojawi się drapieżnika lub potwór lęk zaczyna rosnąć. - uwaga Elle).
 
Oprócz plecaka Geralta i sakw płoci, co jeszcze znajdą się w grze jako przechowywania łupów? W poprzednich grach mieliśmy specjalne skrzynie. Kładziemy wszelkiego rodzaju rzeczy w bagażniku w jednym rozdziale, a następnie zabrać je z tego samego pnia w innym rozdziale.
 
Szczerze mówiąc, nie jestem pewien, że tym razem będziemy mieli coś podobnego. Myślę, że trzeba w przeważającej części, niosąc je wszystkie razem.
 
Niestety, czas przeznaczony na rozmowy z tobą to wygasa. Pozwól mi zadać jedno pytanie. W rozmowie z Adamem Badowski styczeń które przełożyło dla rosyjskich fanów Wiedźmina, nie mówiło się, że w tym momencie opcja w grze z ubersempling jest obecnie zablokowana. Ta informacja jest, ku mojemu zdziwieniu, bardzo podekscytowany członkowie naszej społeczności, i zaczęli się zastanawiać wheither jeśli opcja ta będzie niedostępna w pierwszym dniu wydania i dni po nim?
 
Nie jestem do końca pewien, ale myślę, że będzie dostępna, gdy gra zostanie wydana w maju. A jeśli masz kartę graficzną NVidia, można włączyć HairWorks.
 
Dziękuję bardzo, Jakub. Po dzisiejszej prezentacji czekamy do tej niesamowitej gry z jeszcze silniejszym pasji, gra z takiego wspaniałego zespołu.
 
Dzięki Natalii "Elle" Orlova z Gamer.ru dla niesamowitej materiału wywiadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wiedźmin 3 na Xboksie One będzie ładniejszy niż na minimalnych ustawieniach na PC, z drugiej strony pecety mają przewagę rozdzielczości." chodzmy jak bedzie z ps4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzę jak będzie na ps4, lecz pisano, że gra na xboxie wygląda ładnie, a na ps4 odpowiada high.

Oby nie okazało się, że high z wyłączonym wszystkim co się da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od miesiąca ze 3 wpisy w temacie .

Widzę że nie tylko mi opadł sztucznie budowany hype na ten tytuł :P

Co nie znaczy żę go skreśliłem, konkurencji nie widać więc i tak grę się kupi .

Czekam na nowe gameplaye z PS4 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilka miesięcy temu były wszystkie "Uwaga! Liczba steelbooków ograniczona!"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od miesiąca ze 3 wpisy w temacie .

Widzę że nie tylko mi opadł sztucznie budowany hype na ten tytuł

Co nie znaczy żę go skreśliłem, konkurencji nie widać więc i tak grę się kupi .

Czekam na nowe gameplaye z PS4 .

Po prostu większość zajęta umieraniem w bloodborne
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz raczej szczeka nie opadnie. Dla mnie BB to gra roku na 100% i zbieram szczene od kilkunastu dni z wrazenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×