ma3x 4 Napisano 2 Marzec 2016 (edytowane) With the launch of The Division less than a week away, it’s a good time to update you on exactly when servers will go live: The Division servers go live officially on:- March 8 at 12:01 AM in Australia (AEDT)- March 7 at 01:01 PM in United Kingdoms (GMT)- March 7 at 02:01 PM in France (CET) https://www.facebook.com/TheDivisionGame Edytowane 2 Marzec 2016 przez ma3x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trzebiat 160 Napisano 2 Marzec 2016 Wiem, że TD niby co innego ale bieganie po mapie i wybijanie siebie na wzajem zaczyna być dla mnie strasznie męczące a tutaj jeszcze trzeba pół magazynku zmarnować celując gościowi w głowę. Polubiłbyś Ghost Recona, tam wystarczy jeden strzał z pistoletu w niezaalarmowanego wroga i to nawet nie w głowę żeby zabić. Tutaj to RPG z naciskiem na statystyki i różne cyferki, nie ma bata, żeby było realistycznie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosciarz 504 Napisano 2 Marzec 2016 With the launch of The Division less than a week away, it’s a good time to update you on exactly when servers will go live: The Division servers go live officially on: - March 8 at 12:01 AM in Australia (AEDT) - March 7 at 01:01 PM in United Kingdoms (GMT) - March 7 at 02:01 PM in France (CET) https://www.facebook.com/TheDivisionGame Tak, ale to serwery. A Ps network i tak Ci nie odblokuje gry predzej. Wygraja Ci ktorzy beda mieli fizyczne kopie gry na PS oraz XB, bo na pc nie ma czegos takiego jak "fizycznosc" ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reku 65 Napisano 3 Marzec 2016 03.03 koleś mi w saturn powie po ile będą wersję gold,jak ogarnę to dam znać, wstępnie mają 400 zł w systemie , ale nie ma pewności co do ceny :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasyczny 11 Napisano 3 Marzec 2016 Przestańcie się tak jarać jak małe dzieci.. We wtorek 08.03 wrócimy z pracy i będzie można grać. Tyle w temacie. Janusze maja urlopy juz od 7.03 lol;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 3 Marzec 2016 klasyczny Mam na imię Piotr i mam urlop od 7 marca N6 & TT 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 3 Marzec 2016 ...uj z urlopem. Żona!! Trzeba jakoś przetłumaczyć i przełożyć z polskiego na babski że pomimo że ma się wolne to tka naprawdę nie istniejemy dla świata zewnętrznego :D 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 3 Marzec 2016 ...uj z urlopem. Żona!! Trzeba jakoś przetłumaczyć i przełożyć z polskiego na babski że pomimo że ma się wolne to tka naprawdę nie istniejemy dla świata zewnętrznego W moim przypadku ten żmudny proces zaczyna się już na długo przed premierą. Staram sie dalikatnie i ostrożnie uświadamiać kobiete. Mimo to czasem potrafi plunąć jadem. W ostateczności jak już wszystko zawiedzie trzeba przysymulować chorobe żeby mieć spokoj. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 3 Marzec 2016 ...uj z urlopem. Żona!! Trzeba jakoś przetłumaczyć i przełożyć z polskiego na babski że pomimo że ma się wolne to tka naprawdę nie istniejemy dla świata zewnętrznego :D Gracz Schrodingera - jednocześnie jest w domu i go nie ma :DJa mam nadzieję, że MediaExpert nie zawiedzie i pobiegam sobie już w poniedziałek, tak żebym wtorek mógł z czystym sumieniem poświęcić Żonie ;) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 3 Marzec 2016 Ja mam taki plan - 8.10 Franek do przedszkola - 8.30 Żona do pracy - 15.00 Franek z przedszkola - 17.00 Żona z pracy N6 & TT 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 3 Marzec 2016 Kolejne wycieczki osobiste nagrodzę banem. Miłego dnia :) A tak na marginesie. Fajnie, że się jaracie bo to jest to co my gracze lubimy najbardziej. Ale... kubeł zimnej wody w postaci niedziałających serwerów to prawie pewnik, więc miejcie to na uwadze, początkowy zawód będzie mniejszy :) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 3 Marzec 2016 Wysoki Sądzie, na swoją obronę mam tylko to do powiedzenia że to mój zaległy urlop (całe 26 dni) N6 & TT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 3 Marzec 2016 Wysoki Sądzie, na swoją obronę mam tylko to do powiedzenia że to mój zaległy urlop (całe 26 dni) N6 & TT #nikogo Napiszcie coś o grze dla odmiany, albo zamknę temat. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 3 Marzec 2016 Wielki sądzie gdzie byłeś kilka dni temu jak mnie jechali.. ale mimo to dobrze, że twarda ręka wreszcie przyszła.. A propo gry: Na stronie PSS przy zamówieniu wersji gold jest napisane, że zawiera m.in: - strój "Gwardia narodowa" Natomiast przeglądając internet natknąłem się na informacje, że wersja gold zawiera: - strój "Hazmat" - strój "National Guard" Więc jak to jest ostatecznie? Dostaje się dwa czy jeden? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 3 Marzec 2016 Mnie naszła ostatnio pewna myśl. Division ma sporo z RPG. Poniekąd możemy nawet tworzyć "klasy" dzięki temu, że ekwipunek zwiększa nam dmg, zdrowie lub umiejętności. I tych ostatnich dotyczy moja wątpliwość. W becie mieliśmy dwa sloty na umiejętności, a jeden był widoczny jako zablokowany. Daje nam to 3 sloty. Trochę mało żeby stworzyć takiego "maga" nastawionego na umiejętności. Chyba, że dadzą możliwość tworzenia takich kompletów umiejętności po trzy i przełączanie się w locie między nimi. Bo jeśli miałbym wchodzić ciągle de menu i je sobie zmieniać to dziękuję bardzo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majudude 68 Napisano 3 Marzec 2016 (edytowane) Masz 2 glowne umiejetnosci, i bodajze po 3 upgrade'y do kazdej z nich (+ upgrade master) Nizej jest konkretniejsza odpowiedz. Edytowane 3 Marzec 2016 przez Majudude Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karaluch69 542 Napisano 3 Marzec 2016 Wielki sądzie gdzie byłeś kilka dni temu jak mnie jechali.. ale mimo to dobrze, że twarda ręka wreszcie przyszła.. A propo gry: Na stronie PSS przy zamówieniu wersji gold jest napisane, że zawiera m.in: - strój "Gwardia narodowa" Natomiast przeglądając internet natknąłem się na informacje, że wersja gold zawiera: - strój "Hazmat" - strój "National Guard" Więc jak to jest ostatecznie? Dostaje się dwa czy jeden? Hazmat masz za preorder (każdy) a National Guard za golda z PSN. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trzebiat 160 Napisano 3 Marzec 2016 Mnie naszła ostatnio pewna myśl. Division ma sporo z RPG. Poniekąd możemy nawet tworzyć "klasy" dzięki temu, że ekwipunek zwiększa nam dmg, zdrowie lub umiejętności. I tych ostatnich dotyczy moja wątpliwość. W becie mieliśmy dwa sloty na umiejętności, a jeden był widoczny jako zablokowany. Daje nam to 3 sloty. Trochę mało żeby stworzyć takiego "maga" nastawionego na umiejętności. Chyba, że dadzą możliwość tworzenia takich kompletów umiejętności po trzy i przełączanie się w locie między nimi. Bo jeśli miałbym wchodzić ciągle de menu i je sobie zmieniać to dziękuję bardzo. Wiadomość z ostatniej chwili - The Division jest RPG. Nie ma natomiast klasycznie rozróżnionych klas postaci, każdy może sobie stworzyć własną klasę dopasowując skille, perki i talenty. Są trzy sloty na umiejętności - 2 podstawowe, do wyboru po 4 z każdej z trzech kategorii, każdy ma 3 mody plus master. Oraz signature skill, po jednym z każdej z trzech kategorii, o wiele silniejszy i z dłuższym odnawianiem. Np. medyczny signature skill pozwala na uleczenie praktycznie całej drużyny ponad maksymalny poziom zdrowia na dużym obszarze a nawet podniesienie sojuszników jak są powaleni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 3 Marzec 2016 Czyli słabo. Moim zdaniem nie będzie się opłacało nosić ekwipunku boostujacego skille. 3 umiejętności? To tylko jako wsparcie, nie da się na tym zbudować całej postaci. Wyobrażacie sobie maga lub kapłana z trzema czarami? Tak czy inaczej nie mogę się doczekać ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 3 Marzec 2016 Jak ktos wbije signature to dodawac do znajomych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karaluch69 542 Napisano 3 Marzec 2016 Czyli słabo. Moim zdaniem nie będzie się opłacało nosić ekwipunku boostujacego skille. 3 umiejętności? To tylko jako wsparcie, nie da się na tym zbudować całej postaci. Wyobrażacie sobie maga lub kapłana z trzema czarami? Tak czy inaczej nie mogę się doczekać ;) To jednak gra akcji przede wszystkim i większość potyczek, z założenia, trzeba rozwiązywać za pomocą broni palnej. Te skille to tak naprawdę dodatek. Myślę, że i tak będzie można całkiem ciekawie wykreować postać jaką się chce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 3 Marzec 2016 Wiesz jak sie inwestuje w skill power to taki sticki bomb z perkiem sieje zniszczenie w szeregach wroga wiec slowo dodatek jest troszke nietrafione IMO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat_eyo 511 Napisano 3 Marzec 2016 (edytowane) To jednak gra akcji przede wszystkim i większość potyczek, z założenia, trzeba rozwiązywać za pomocą broni palnej. Te skille to tak naprawdę dodatek. Myślę, że i tak będzie można całkiem ciekawie wykreować postać jaką się chce.Jasne, ja to wszystko wiem. Chodzi mi tylko o to, że masz 3 grupy statystyk na ekwipunku. Korzyści ze zwiększania dps są oczywiste. Zwiększanie zdrowia kosztem dps też ma sens, zwłaszcza jeśli dodamy leczenie lub coś sensownego z security. Jednak zwiększanie umiejętności kosztem dmg i zdrowia jak dla mnie jest nieatrakcyjne i będzie odstawać od dwóch wymienionych wcześniej. Czyli z trzech archetypów zostają nam dwa i ich wariacje z dodanymi skillami.Żeby uściślić - ja wiem, że główną osią zabawy jest strzelanie i wcale nie nastawiałem się na postać, która nie będzie w ogóle używać broni tylko, "czarować". Jednak marzył mi się snajper-specjalista, niby słaby dps, ale dmg z headshotow wysoki i dodatkowo dopakowane skille. Teraz jak się zastanowiłem to dochodzę do wniosku, że to nie będzie opłacalne. Edytowane 3 Marzec 2016 przez mat_eyo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 3 Marzec 2016 Hazmat masz za preorder (każdy) a National Guard za golda z PSN. O :D no to spoko. Widzę, że jesteś bardziej zorientowany niż ja więc napisz mi proszę czy wiesz coś o pozostałych strojach m.in.: - Policjant - Strażak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 3 Marzec 2016 Jasne, ja to wszystko wiem. Chodzi mi tylko o to, że masz 3 grupy statystyk na ekwipunku. Korzyści ze zwiększania dps są oczywiste. Zwiększanie zdrowia kosztem dps też ma sens, zwłaszcza jeśli dodamy leczenie lub coś sensownego z security. Jednak zwiększanie umiejętności kosztem dmg i zdrowia jak dla mnie jest nieatrakcyjne i będzie odstawać od dwóch wymienionych wcześniej. Czyli z trzech archetypów zostają nam dwa i ich wariacje z dodanymi skillami. Żeby uściślić - ja wiem, że główną osią zabawy jest strzelanie i wcale nie nastawiałem się na postać, która nie będzie w ogóle używać broni tylko, "czarować". Jednak marzył mi się snajper-specjalista, niby słaby dps, ale dmg z headshotow wysoki i dodatkowo dopakowane skille. Teraz jak się zastanowiłem to dochodzę do wniosku, że to nie będzie opłacalne. Moim zdaniem Można bedzie spokojhnie inwestowac w skill power i health kosztem dmg i bedzie to oplacalne i z tego co widzialem w becie to system jest na tyle elastyczny ze mozna tez te statystki dopasować mniej wiecej proporcjonalnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach