mierniczek 130 Napisano 17 Styczeń 2018 Bo wydajesz na glupoty Ja za tydzien to bede "na nartach" ... a tak czekalem na ten GE. No nic, sie wroci to moze zostanie koncowka eventu na farme. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 17 Styczeń 2018 Godzinę temu, KOMARZYSKO napisał: Kierwa a ja nadal mam tylko 500 tech :/ ja mam na dziń dzisiejszy już pomiędzy 4452 a 4768 techów trzeba przewidywać to daje około 89-95 optymalizacji.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ridcully76 50 Napisano 17 Styczeń 2018 10k elektroniki, nastawienie na moc sygnalu plus troszke na przyspieszenie, wszystkie mody na poszerzenie obszaru dzialania apteczki i czuje ze druzyna ma sie lepiej Ustaw jeszcze odpowiednie talenty, i weź broń też z dobrymi talentami pod ten set. Wtedy to będzie dopiero odpowiednio działać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 17 Styczeń 2018 (edytowane) Bron mam miejskiego MDR z utalentowaniem plus Kasyno, takze z utalentowaniem Z talentami to sie wlasnie zastanawiam ktore warto, ale ustawilem sobie te "pod medyka" i gra gitara. Edytowane 17 Styczeń 2018 przez mierniczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ridcully76 50 Napisano 17 Styczeń 2018 Bron mam miejskiego MDR z utalentowaniem plus Kasyno, takze z utalentowaniem Z talentami to sie wlasnie zastanawiam ktore warto.Kurde mam problem z zapamiętaniem który talent co daje. Najlepiej jakbyś miał fachowość i utalentowanie, ew. plus determinacja. Jak masz schemat to wykręcić sobie M4 możesz odpowiednie, do użycia na krótko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 17 Styczeń 2018 Bron mam miejskiego MDR z utalentowaniem plus Kasyno, takze z utalentowaniem Z talentami to sie wlasnie zastanawiam ktore warto, ale ustawilem sobie te "pod medyka" i gra gitara.Talenty to na pewno ten który powoduje że po zabiciu przeciwnika działanie umiejętności wydłuża się o 10% i drugi który przyspiesza odnawianie umiejętności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 17 Styczeń 2018 Mam na obu broniach utalentowanie, czyli zabicie przeciwnika wzmacnia moc umiejetnosci (to jest mega), a drugi talent moge sobie akurat zmienic na jaki chce i prawdopodobnie wybiore ten, ktory po zabiciu przciwnika zmniejsza mi cooldowny umiejetnosci. Mniejsze cooldowny zawsze na czasie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 17 Styczeń 2018 Mam na obu broniach utalentowanie, czyli zabicie przeciwnika wzmacnia moc umiejetnosci (to jest mega), a drugi talent moge sobie akurat zmienic na jaki chce i prawdopodobnie wybiore ten, ktory po zabiciu przciwnika zmniejsza mi cooldowny umiejetnosci. Mniejsze cooldowny zawsze na czasie.Ja nie pisałem o talentach ma broniach tyllo o talentach w umiejętnościach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 17 Styczeń 2018 A to O.K. Na pewno mam wziety ten który wydłuża czas trwania umiejetnosci jak sie kogos ubije. A ten drugi to chodzi ci o zmniejszenie cooldownow gdy masz malo HP? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 17 Styczeń 2018 A to O.K. Na pewno mam wziety ten który wydłuża czas trwania umiejetnosci jak sie kogos ubije. A ten drugi to chodzi ci o zmniejszenie cooldownow gdy masz malo HP?Tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 17 Styczeń 2018 8 godzin temu, mierniczek napisał: Ammo bierze sie "na zapas" - zawsze Chocby brakowalo jednego pocisku. Wczoraj udalo mi sie wreszcie uzbierac pelny 6cio elementowy set odzysku i ... jest swietny. Kiedys pisalem, ze zawsze lubilem grac kaplanami czy innymi aurodajkami i teraz grajac w druzynie czuje sie jak "kaplan" hehehe 10k elektroniki, nastawienie na moc sygnalu plus troszke na przyspieszenie, wszystkie mody na poszerzenie obszaru dzialania apteczki i czuje ze druzyna ma sie lepiej Idealny set na farme lotniskowca. Jak sie postawi skrzyneczke to obszar dzialania jest fantastyczny. Az sie micha cieszy. Sugeruje żebyś założył mody na szybkość leczenia, obszar skrzynki nie jest aż taki ważny. Jak szybko leczy Twoja skrzynka? Przy 10k elektroniki powinno być +/- 28k na sekundę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 17 Styczeń 2018 Sugeruje żebyś założył mody na szybkość leczenia, obszar skrzynki nie jest aż taki ważny. Jak szybko leczy Twoja skrzynka? Przy 10k elektroniki powinno być +/- 28k na sekundę.Też tak pomyślałem. Sam mam leczenia ponad 29k. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ridcully76 50 Napisano 17 Styczeń 2018 Przy ok. 10.200 elektroniki i dwóch modach na szybkość leczenia i dwóch na zasięg mam ok 30k/s leczenia na 12m zasięgu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 18 Styczeń 2018 (edytowane) Zeby nie sklamac z tego co pamietam mam ponad 10k elektroniki i moc umiejetnosci ok. 350 tys. Leczenie na karcie postaci, bodajze 27k/s. Do tego dochodzi oczywiscie "utalentowanie" na broni, ktory naprawde dosc czesto podbija mi moc (co sie przeklada na wzmocnienie leczenia). Co do modow - to wlozylem te na powiekszenie obszaru, bo akurat takie mialem. Nie upieram sie na nich. Jak znajde/kupie/wytworze takie na leczenie to i takie przetestuje. PS Wczoraj robilismy fale i to leczenie wystarczalo w zupelnosci, a zaszlismy naprawde "dosc" daleko. Edytowane 18 Styczeń 2018 przez mierniczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 18 Styczeń 2018 Tylko pamiętaj taka rada. Utalentowanie nie działa na już użyte skile. Więc jak postawisz apteke i dopiero wtedy zabijesz mobka i dostaniesz bonus do siły umiejętności to ten bonus niejest wliczony do apteki która juz stoi. Nalezy najpierw zabic moba i wtedy postawic apteke bo nawet jak bonus sie skończy to apteka leczy mocniej. Bo skill został użyty w czasie kiedy miałeś bonus. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 18 Styczeń 2018 2 godziny temu, mierniczek napisał: Zeby nie sklamac z tego co pamietam mam ponad 10k elektroniki i moc umiejetnosci ok. 350 tys. Leczenie na karcie postaci, bodajze 27k/s. Do tego dochodzi oczywiscie "utalentowanie" na broni, ktory naprawde dosc czesto podbija mi moc (co sie przeklada na wzmocnienie leczenia). Co do modow - to wlozylem te na powiekszenie obszaru, bo akurat takie mialem. Nie upieram sie na nich. Jak znajde/kupie/wytworze takie na leczenie to i takie przetestuje. PS Wczoraj robilismy fale i to leczenie wystarczalo w zupelnosci, a zaszlismy naprawde "dosc" daleko. Nie pamiętam już gdzie dokładnie, ale na bank mod z +5% szybszym leczeniem jest do kupienia u sprzedawcy w DZ. Dzisiaj widziałem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 18 Styczeń 2018 2 godziny temu, Edmunt napisał: Tylko pamiętaj taka rada. Utalentowanie nie działa na już użyte skile. Więc jak postawisz apteke i dopiero wtedy zabijesz mobka i dostaniesz bonus do siły umiejętności to ten bonus niejest wliczony do apteki która juz stoi. Nalezy najpierw zabic moba i wtedy postawic apteke bo nawet jak bonus sie skończy to apteka leczy mocniej. Bo skill został użyty w czasie kiedy miałeś bonus. Jak najbardziej rozumiem to co napisales, ale w takim razie jak to dziala np z postawionym dzialkiem? Stawiam działko. Widze jak strzela w przeciwnika ok. 10k za jeden pocisk. Zabijam przeciwnika z broni palnej i pokazuje mi sie ikona tej glowki (wlaczylo sie "utalentowanie"). W tym momencie dalbym sobie glowe uciac, ze postawione wczesniej dzialko zaczyna strzelac duzo mocniej (plus/minus 13k za pocisk). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarnokPL 7 Napisano 18 Styczeń 2018 13 minut temu, donsarcasm napisał: Nie pamiętam już gdzie dokładnie, ale na bank mod z +5% szybszym leczeniem jest do kupienia u sprzedawcy w DZ. Dzisiaj widziałem... Masz racje DZ East 42nd East 64th Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edmunt 218 Napisano 18 Styczeń 2018 (edytowane) Zamiast "ja widziałem to a ja widziałem tamto chyba jeszcze jest.." a nie lepiej wejść na strone i poprostu sprawdzić co gdzie jest? http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/ Edytowane 18 Styczeń 2018 przez Edmunt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 18 Styczeń 2018 Pany apka na fona Tactivision i tam macie podane co sprzedaje każdy kupiec. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 18 Styczeń 2018 Pany apka na fona Tactivision i tam macie podane co sprzedaje każdy kupiec.No, i to jest konkret. Jak najbardziej rozumiem to co napisales, ale w takim razie jak to dziala np z postawionym dzialkiem? Stawiam działko. Widze jak strzela w przeciwnika ok. 10k za jeden pocisk. Zabijam przeciwnika z broni palnej i pokazuje mi sie ikona tej glowki (wlaczylo sie "utalentowanie"). W tym momencie dalbym sobie glowe uciac, ze postawione wczesniej dzialko zaczyna strzelac duzo mocniej (plus/minus 13k za pocisk). No ale utalentowanie to nie jest talent odnoszący się do broni na której ów talent się znajduje? Działko nabija taktyka a odzysku nie. Chyba nie. Poprawcie jakby co.No ale utalentowanie to nie jest talent odnoszący się do broni na której ów talent się znajduje? W momencie zabicia przeciwnika nabija umiejętności czyli działko też ma ppdwyższony dmg. Działko nabija taktyka a odzysku nie. Chyba nie. Poprawcie jakby co.Ok. Dobra. Właśnie sprawdziłem. Działko nabija siłę umiejętności o te 15% z utalentowania na odzysku. Stawiamy działko które nabije nam siłę i ono będzie zabijało dalej z siłą większą o 15% i również po zabiciu będzie odnawiało odliczanie i stawiamy stację która leczy również z większą o te 15% siłą. Czyli generalnie cały czas siła powinna być większa o te 15%. Działa to podobnie do taktyka tylko z mniejszym przyrostem siły umiejętności. No chyba że mobów nie ma i działko nie zabija nikogo. No o i warunek jest taki że broń z utalentowaniem musi być w łapie w trakcie gdy rzucimy działko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 18 Styczeń 2018 Sprawdzilem właśnie na swoim medyku to utalentowanie z mdra. Postawiłem aptekę i działko, po czym zabiłem mobka mdrem i staty poszły w górę. Apteka leczenie z bazowego 28 k na 33 k a działko obrażenia z 9 k na 11k. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 18 Styczeń 2018 Sprawdzilem właśnie na swoim medyku to utalentowanie z mdra. Postawiłem aptekę i działko, po czym zabiłem mobka mdrem i staty poszły w górę. Apteka leczenie z bazowego 28 k na 33 k a działko obrażenia z 9 k na 11k. Nie musisz zabijać z mdra ani z innej broni. Wystarczy że broń z talentem będziesz trzymał w ręce w momencie rzutu/ postawienia działka. Działko samo nabija siłę. Sprawdzone. Możesz się od razu skampić, rzucasz działko, działko zabija moba i rzucasz stację. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 18 Styczeń 2018 Gomezik mnie bardziej chodzilo o sprawdzenie tego ze nie trzeba rzucac apteki po wbiciu utalentowania by ta mocniej leczyla. Jest tak jak pisalem wyzej, stawiam potem zabijam i utalentowanie tez działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgomez 161 Napisano 18 Styczeń 2018 Gomezik mnie bardziej chodzilo o sprawdzenie tego ze nie trzeba rzucac apteki po wbiciu utalentowania by ta mocniej leczyla. Jest tak jak pisalem wyzej, stawiam potem zabijam i utalentowanie tez działa. No kuźwa fakt, działa jak piszesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach