Skocz do zawartości
Patricko

Grand Theft Auto V

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo już czy 100 poziom w multi to będzie mega farma czy raczej spokojnie każdemu wpadni w kilka godzin? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misji jest sporo, ale i tak w końcu się kończy pula o zaczyna se farma. Jeśli miałbym mówić na obecną chwilę to mega farma. Zobaczymy kiedy wprowadzą napady i ile zmienią, o ile w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo już czy 100 poziom w multi to będzie mega farma czy raczej spokojnie każdemu wpadni w kilka godzin? 

 

Klika godzin ? :biggrin: dobre :biggrin: ja gram 8h, a mam dopiero 13lvl ;)

 

 

E: no chyba, że boost... :whistling:

Edytowane przez haobao_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jest nadzieja, że będą eventy takie jak w RDR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłem sobie jedną misję jaka mi została od lestera. Chodzi mi o zarobienie kasy na niej. Teraz wystarczy że trzema bohaterami wykupie akcję danej firmy wykonam zadanie franklinem i po czasie gdy wartość dojdzie do 80 % to wypłacać tak? to wszystko żeby zarobić ta kasę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłem sobie jedną misję jaka mi została od lestera. Chodzi mi o zarobienie kasy na niej. Teraz wystarczy że trzema bohaterami wykupie akcję danej firmy wykonam zadanie franklinem i po czasie gdy wartość dojdzie do 80 % to wypłacać tak? to wszystko żeby zarobić ta kasę?

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy do 100% gry wliczają sie misje na złoto czy to jest tylko do tego pucharku za 70 złotych medali, bo nie chce mi sie robić  wszystkiego na złoto do 100 % 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam za sobą 53 misje i jedyne nowe misje które są dostępne do od Lestera (1 dla Franklina i 1 dla Michaela). Którą mogę zacząć, żeby ruszyć dalej wątek, jednocześnie zostawiając sobie możliwość na zarobienie na akcjach po ukończeniu fabuły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 od Lestera związaną z akcjami musisz zrobić, żeby ruszyć fabułę, całej reszty od niego już nie musisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi 3 ostatnich wyścigów offroad. Fabuła zrobiona, ale numerków 4-6 niestety na mapie nie widać u mnie. Jakieś pomysły :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi 3 ostatnich wyścigów offroad. Fabuła zrobiona, ale numerków 4-6 niestety na mapie nie widać u mnie. Jakieś pomysły :)?

Musisz ukończyć pozostałe wyścigi. Wyścigi się odblokowują w miarę kończenia poprzednich.

 

Ja też mam jedno pytanie, czy dobrze mi się zdaję, że do odszukania fragmentów łodzi podwodnej niepotrzebne jest zaznaczanie, robienie wg mapek, bo wszystkie fragmenty wyszuka mi sonar zamontowany na łodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sushi, z tym, że wszystkie dostępne wyścigi mam już ukończone. Z tych wszystkich hobby i rozrywek brakuje mi tylko 3 ostatnich offroad'ów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :) Otóż u mnie w grze wystąpił jakiś błąd czy nie wiem jak to nazwać a do rzeczy nie odblokował mi się 13 skok spadochronowy, mam łącznie 12 skoków wszystkie zrobiłem i nadal 13 nie ma co uniemożliwia mi zrobienie 100% w grze bo brakuje mi ostatniej misij od nieznajomych "Niewliczone ryzyko ". Jeżeli ktoś wie o co chodzi to prosił bym o pomoc bo nie uśmiecha mi się robić wszystkiego od początku mają 99% story :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem - nie pojawił mi się trzeci wyścig samochodowy.

Wszystkie pozostałe wyścigi mam zrobione, z samochodowych zrobiłem dwa i nic nowego się nie pojawiło. Jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem - nie pojawił mi się trzeci wyścig samochodowy.

Wszystkie pozostałe wyścigi mam zrobione, z samochodowych zrobiłem dwa i nic nowego się nie pojawiło. Jakieś pomysły?

Grasz Franklinem i szukasz tego wyścigu w nocy? Jeśli tak, to innych pomysłów - brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyścigi offroad (2 motocyklowe/quady i 1 autem - pierwsze trzy) robiłem Trevorem. By odblokować kolejne trzeba je zrobić Franklinem. Zrobiłem je Frankiem i kolejne odblokowtywały się po zdobyciu nim medalu.

 

Sushi rób wyścigi Frankiem lub jeśli zrobiłeś to czekaj na telefon, wtedy się pojawi :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zacząć mały poradnik/zbiór misji, które są łatwe do wykonania na złoto. Do pucharku potrzebujemy wyzłocić 70 misji. Biorąc pod uwagę, że gra oferuje nam około 120 misji, nie będzie to aż tak drastycznie trudne.

Misje od znajomych i dziwaków wydają się być dużo łatwiejsze, jednak konieczne będzie zrobienie ponad 20 misji fabularnych.

Jeśli za pierwszym razem zaliczyliśmy któreś z wymagań, to wystarczy w powtórce misji dobić tylko brakujące.

 

Listę będę uzupełniał w miarę robienia kolejnych misji, a w wolnej chwili dopiszę jeszcze te, które już mam zrobione. Wszystkich prosiłbym bardzo ładnie o sugestie, które misje są dość łatwe do zrobienia - wówczas taką misję postaram się ozłocić i zamieścić na tej liście.

 

UWAGA! Wymagania i porady zawierają spoilery!

 

Misje fabularne:

W zależności od rozwiązań jakie wybraliśmy w grze, misji jest około 75.

1. Prolog

Wymagania: brak

Porady: wystarczy misję ukończyć.

 

2. Dobry mąż

Wymagania: brak

Porady: kolejna misja, w której złoto wpada za samo ukończenie.

 

3. Zabójstwo w hotelu

Wymagania: 1. zabicie celu snajperką.

Porady: koniecznie przed misją zaopatrujemy się w snajperkę i w miarę szybki pojazd. Na miejscu czekamy w garażu, aż nasz cel wyjdzie - to ten ubrany na sportowo. Strzelamy, pakujemy się do auta i w nogi.

 

4. Jak na szkoleniu

Wymagania: 1. panu K nie może zatrzymać się serce. 2-5. musimy użyć każdego z czterech narzędzi tortur.

Porady: Nie możemy dopuścić żeby naszemu pacjentowi zatrzymało się serce, jest podpięty do aparatury, która to monitoruje. Po prostu nie męczcie go za bardzo :) Kolejne wymagania, to użycie wszystkich narzędzi na stole. Nic prostszego.

 

5. Maski

Wymagania: 1. kupić maski w ciągu 20 sekund. 2. Kupić każdej postaci białą maskę hokejową.

Porady: wszystko jak na tacy podane w wymaganiach.

 

6. Kombinezony robocze

Wymagania: 1. kupić kombinezony w ciągu 30 sekund. 2. każda z postaci ma mieć inne kolor kombinezonu.

Porady: wymagania mówią wszystko..

 

7. Hang Ten

Wymagania: 1. ukończyć w czasie 4 minut.

Porady: wystarczy jechać do wyznaczonego punktu bez zbędnej zwłoki, nie jest to specjalnie wyśrubowany czas.

 

8. Ballada o Rocco

Wymagania: 1. ukończyć w czasie 3 minut.

Porady: proponuję zaopatrzyć się w coś solidnego, czym można strzelać z samochodu (pistolet przeciw pancerny, kompaktowe SMG lub obrzyn). Musimy dogonić auto i wyeliminować pasażerów. Jeśli tylko na samym początku nie ugrzęźniecie w wąskich uliczkach to bez problemu dogonicie ofiary. Jak tylko jest szansa na trafienie, to prujcie w samochód. Mi, co prawda za którymś podejściem dopiero, udało się zrobić w czasie 2:02, więc limit nie jest z kosmosu.

 

9. Kochający tatuś

Wymagania: brak

Porady: wystarczy misję ukończyć.

 

10. ABC rodzicielstwa

Wymagania: brak

Porady: jak wyżej, darmowe złoto.

 

11. Multibójstwo

Wymagania: 1. trzeba się spieszyć, gra jednak nie precyzuje jak bardzo.

Porady: do zabicia 4 osoby. Pierwsze trzy zdejmujemy ze snajperki (do 1. ofiary nie podchodźcie zbyt blisko, 2. i 3. są daleko od wyznaczonego waypointu, więc o to nie ma się co martwić. Ostatnia z nich śmiga na motorze, wystarczy go dogonić, lekko stuknąć i poprawić z broni, albo z koła. Polecam wybrać dość szybki samochód, wtedy łatwiej będzie zmieścić się w czasie - ja ukończyłem w 5:59 i złoto wpadło. Biorąc pod uwagę, że raz zginąłem jadąc na motorze, można spokojnie wykręcić dużo lepszy.

 

 

Misje od nieznajomych i dziwaków:

I Tonya - misje dla Franklina.

Misje polegają na holowaniu samochodów na parking policyjny lub do warsztatu.

 

1. Przysługa

Wymagania: 1. czas 5 minut. 2. utrzymać pojazd na haku przez całą misję.

 

2. Kolejna przysługa

Wymagania: 1. czas 5 minut 30 sekund. 2. utrzymać pojazd na haku przez całą misję.

 

3. Przysługa raz jeszcze

Wymagania: 1. czas 7 minut. 2. utrzymać pojazd na haku przez całą misję.

 

4. Ciągle przysługi

Wymagania: 1. czas 6 minut. 2. utrzymać pojazd na haku przez całą misję.

 

5. Ostatnia przysługa

Wymagania: 1. czas 5 minut. 2. utrzymać pojazd na haku przez całą misję.

 

Porady: wszystkie 5 misji ma limit czasowy w sam raz. Mi przeważnie zostawało 15-30 sekund zapasu. Wystarczy jechać z głową, nie zatrzymywać się i uważać na holowany pojazd - jeśli o coś nim zaczepimy to może zerwać się z haka. Po bodaj dwóch misjach kolejne będą niewidoczne na mapie, trzeba wówczas zadzwonić do Tony'i i w ten sposób uruchomić misje.

 

 

II Beverly (paparazzo) - misje dla Franklina.

W tych misjach pomagać będziemy pewnemu paparazzo w prześladowaniu gwiazd i robieniu im kompromitujących zdjęć.

 

6. Paparazzo

Wymagania: 1. Beverly ma wykończyć innych paparazzi na motorach za pierwszym podejściem. 2. musi zrobić 3 zdjęcia.

Porady: najpierw gonimy autem gwiazdę. Korzystajcie śmiało z umiejętności specjalnej Franklina i podjeżdżajcie pod jej limuzynę tak, żeby mógł robić zdjęcia. Następnie pojawią się inni paprazzi na motorach - tym razem musimy podjechać na tyle blisko, by Beverly ich mógł zrzucić za pierwszym razem. Nic nie powinno sprawić większego problemu w tej misji.

 

7. Sekstaśma

Wymagania: 1. wskoczyć do basenu. 2. dokonać pełnego rozpoznania twarzy.

Porady: wkradając się do domu gwiazdy będziemy podążać za Beverlym, w pewnym momencie będziecie mijać basen - wejdźcie do niego i w ten sposób zaliczycie jedno wymaganie. Kolejna scena w tej misji to pościg, w którym to my tym razem uciekamy. Beverly prowadzi, a my kręcimy film - wystarczy ciągle utrzymywać twarz goniącej nas kobiety w kadrze, Beverly będzie nas uprzedzał przed ostrzejszymi skrętami, a ramka dookoła twarzy bohaterki naszego filmu będzie zmieniać kolor w zależności od tego, jak nam idzie utrzymywanie jej w kadrze. Spokojnie, ja zgubiłem ją z kadru kilka razy i mimo to, zaliczyłem.

 

8. Paparazzo - Krach

Wymagania: 1. trzymaj się blisko Poppy podczas pościgu. 2. zrobić zdjęcie, gdy jest zakuta w kajdanki.

Porady: musimy mieć dość szybkie auto i jak sam opis mówi, trzymać się blisko uciekającej gwiazdy. Zdolność specjalna Franklina będzie z pewnością pomocna, uważajcie tylko żeby nie wjechać w radiowóz!. W końcu Poppy wpadnie na jakieś drzewo i policja się do niej dobierze - zróbcie zdjęcie, jak ta jest w kajdankach - po zakłuciu gdy policjant prowadzi ją do radiowozu.

 

9. Paparazzo - Jej Wysokość

Wymagania: 1. nie daj się zauważyć przy robieniu zdjęcia. 2. zrób zdjęcie księżniczki kupującej narkotyki.

Porady: tym razem będzie łatwiej i szybciej. Jedziemy na miejsce, w którym księżniczka kupuje narkotyki. Transakcja będzie się odbywać za budynkiem, który jest obstawiony przez jej ochroniarzy z obu stron. Najlepiej wskoczcie po jakichś pudłach na dach budynku i z tego miejsca spokojnie róbcie zdjęcia. Istotne jest żeby się nie spieszyć - ze zrobieniem zdjęcia czekałem, aż jeden z jej goryli podszedł płacić - wam polecam zrobić to samo.

 

10. Paparazzo - Otrzeźwienie

Wymagania: 1. zabić Beverly'ego i jego ekipę jednym strzałem.

Porady: zaopatrzcie się w RPG lub coś podobnie śmiercionośnego, strzelcie w gromadkę i odbierzcie zapłatę za swoje wcześniejsze wysiłki.

 

 

III Mary Ann - misje dla Franklina, Michaela i Trevora.

W tych misjach będziemy się mierzyć fizycznie z bardzo sfrustrowaną biegaczką :) Dla każdego z bohaterów jest po jednej misji.

 

11. Szatański wycisk - Michael

Wymagania: 1. wygraj bez używania skrótów.

Porady: wystarczy być uczciwym i nie skracać sobie drogi, gdy mamy ku temu możliwość. Bez problemu powinniśmy ją pokonać bez oszukiwania.

 

12. Szatański wycisk - Franklin

Wymagania: 1. wygraj bez używania skrótów.

Porady: dokładnie to samo co u Michaela.

 

13. Szatański wycisk - Trevor

Wymagania: 1. nie wjeżdżaj w rywalkę. 2. wygraj w czasie poniżej 1:42.

Porady: tym razem śmigamy na rowerach. Nie blokujmy Mary Ann, ani w nią nie wjeżdżajmy. Narzucony limit czasowy jest do zrobienia bez mniejszego problemu - pamiętajcie tylko, że mając taki czas trzeba wygrać.

 

 

IV Epsilon - misje dla Michaela.

Kifflom! Trzy misje na drodze do oświecenia w programie Epsilon mogą zapewnić 3 proste złota. Jak misje odblokować - to napisał Patricko w opisie pucharku Kifflom!

 

14. Pogoń za prawdą

Wymagania: 1. znajdź artefakty bez używania skanera.

Porady: naszym zadaniem jest odnalezienie artefaktów (starego buta, rozklekotanego telewizora i blaszanej skrzynki). Do dyspozycji mamy skaner, jednak by ozłocić misję należy znaleźć przedmioty bez jego użycia.

Najłatwiej będzie to zrobić z pomocą filmiku, możecie też kierować się wibracjami pada.

 

15. Przekazanie prawdy

Wymagania: 1. przeleć pod mostem. 2. nie uszkodź samolotu podczas lądowania.

Porady: musimy wystartować samolotem z polnej drogi i dolecieć nim na lotnisko. Pierwsze wymaganie dotyczy mostu, który znajduje się na południe od miejsca startu (ten przy ujściu rzeki do oceanu) - nie powinien sprawić wam większych problemów. Drugie wymaganie też jest stosunkowo łatwe, nie możemy uszkodzić samolotu. Jeśli macie z tym problem, to polecam zająć się tą misją gdy ukończycie już wszystkie mosty i noże - wówczas będziecie odpowiednio wytrenowani w obsłudze samolotów.

 

16. Zapomnienie prawdy

Wymagania: 1. zabić wszystkich ochroniarzy Epsilonu. 2. zgarnąć kasę.

Porady: drugie z wymagań chyba zdobędzie każdy (zakładam, że nie ma śmiałków/szaleńców, którzy by nie odebrali ponad 2mln$ za bieganie na pustyni i inne głupoty). Co do pierwszego wymagania, polecam zakupić RPG. Gdy ruszymy i przejedziemy kawałek, zostańcie trochę w tyle, wysiądźcie z auta i zacznijcie zabawę z RPG - trzeba zdjąć kilka samochodów i helikopter. Potem wystarczy tylko zgubić policję. Jeśli któryś z ochroniarzy wam jakoś umknął, to macie szansę go dobić do czasu utraty poziomu poszukiwania.

 

 

V Pamiątki z Vinewood (Nigel i Pani Thornhill) - misje dla Trevora.

Para starych, zwariowanych Brytoli przyjechała do Los Santos na polowanie na celebrytów. Misje będą się wiązać z podwędzeniem jakiejś gwieździe konkretnego przedmiotu, czy samej gwiazdy.

 

17. Pamiątki z Vinewood - Kerry

Wymagania: 1. nie stracić psa z oczu.

Porady: musimy złapać psa jednej z gwiazd i zabrać mu obrożę. Złoto wpada za niezgubienie szczekacza z oczu. Mi udało się to zrobić w ten sposób, że niemalże wjechałem autem w tego psa, a jak wysiadłem z samochodu, to sam na mnie wpadł. W innym wypadku będziecie musieli trochę za nim pobiegać i zapędzić go w jakiś róg.

 

18. Pamiątki z Vinewood - Tyler

Wymagania: 1. ogłuszyć ogrodnika. 2. pozostać niezauważonym.

Porady: tym razem kradniemy ubrania kąpiącemu się Tylerowi. Jeśli przeskoczymy przez główną bramę, to zauważymy ogrodnika, który przy czymś majstruje, zakradamy się i ogłuszamy. By spokojnie ukraść ubrania polecam przejść z drugiej strony domu (stojąc przodem do basenu, dom mamy po swojej lewej stronie). Kiedy Tyler zacznie wychodzić z wody po przepłynięciu kilku długości, zakradamy się po ciuchy i uciekamy.

 

19. Pamiątki z Vinewood - Mark

Wymagania: 1. zdobyć kij golfowy w ciągu 30 sekund po zabiciu Marka. 2. zabić Marka headshotem. 3. zabić Marka i wszystkich jego ochroniarzy.

Porady: naszym celem jest kij golfowy, podbiegamy kawałek, tak żeby mieć ofiarę w zasięgu snajperki, kładziemy ją headshotem, zdejmujemy potem czterech ochroniarzy i jak najszybciej biegniemy po kij. Na koniec wystarczy uciec policji i złoto jest nasze.

 

20. Pamiątki z Vinewood - Willie

Wymagania: 1. porozmawiać z ekipą Williego na pierwszym piętrze. 2. nie odnieść obrażeń w walce.

Porady: udajemy się do klubu, najpierw wchodzimy na pierwsze piętro, gdzie siedzi ekipa naszej ofiary - nie będą stawiać żadnego oporu. Schodzimy na dół spotkać się z Williem. Zaczynamy go okładać uważając żeby nas nie uderzył - proponuje ciągle naparzać dopóki nie upadnie. Na koniec przeprowadzamy szybką interwencję dentystyczną i można się zmywać z klubu.

 

21. Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli

Wymagania: 1. nie stracić Ala z oczu. 2. nie potrącić nikogo w szpitalu. 3. nie uszkodzić za mocno naszego samochodu.

Porady: ta misja do pościg za gwiazdorem. Uważamy żeby nam się nie zgubił, będzie jeździł bardzo chaotycznie, więc nie musimy mieć dużej prędkości. Pod koniec Al wjedzie do szpitala, a my za nim - tam uważamy żeby nikogo nie przejechać. Ostatnie wymaganie będzie łatwizną jeśli nie będziecie jechać zbyt szybko. Ja obtarłem raz delikatnie samochód i mimo to zaliczyło.

 

22. Pamiątki z Vinewood - Ostatnie ujęcie

Wymagania: 1. wyskocz z wozu przed kraksą. 2. Al musi zginąć pod kołami pociągu.

Porady: Nigel i Pani Thornhill nie byli zadowoleni z Ala Di Napoli, więc my musimy się go pozbyć. Jedziemy w wyznaczone miejsce, na tory kolejowe. Najłatwiej będzie jechać po torach w stronę pociągu i tuż przed zderzeniem nacisnąć trójkąt. Ważne jest by samochód był w ruchu, w innym wypadku może nie zaliczyć.

 

W przygotowaniu:

VI Straż Graniczna (Joe i Josef) - misje dla Trevora.

Tym razem o pomoc prosi nas znudzony strażnik, który razem z Rosjaninem (obstawiam, że przebywającym w Stanach nielegalnie) będą gnębić imigrantów.

 

23. Straż Graniczna

Wymagania: 1. ukradnij Tornado po ogłuszeniu imigrantów paralizatorem. 2. powstrzymaj imigrantów w ciągu 40 sekund.

Porady: uzbrajamy się w kompaktowe SMG lub pistolet przeciwpancerny i jak tylko zacznie się pościg prujemy po kołach uciekinierów. Jak się zatrzymają, to traktujemy ich paralizatorem i wsiadamy do ich

 

24. Powitanie po amerykańsku

Wymagania: 1. zatrzymać pierwszego podejrzanego w ciągu 30 sekund. 2. zatrzymać drugą grupę w ciągu 55 sekund. 3. użyć paralizatora na wszystkich uciekinierach.

Porady: pierwszy imigrant będzie uciekać na quadzie. Z miejsca, w którym startujemy odbijamy natychmiast w prawo i zjeżdżamy po zboczu na drogę poniżej. Kolejni imigranci uciekać będą na crossach po dojechaniu do fabryki. Tutaj nie ma innego rozwiązania, niż jak tylko ich dogonić. Oba wymogi nie stanowią problemu, wszystkich uciekających można złapać w ciągu kilkunastu sekund. Uwaga na ostatnie wymaganie! By gra je zaliczyła musimy zatrzymać podejrzanych poprzez strzał z paralizatora. Dopiero za którymś razem na to wpadłem, bo gdy strzelałem w opony przeciwnikom, a potem pieściłem prądem, to gra nie zaliczała. Musimy za każdym razem podjechać dość blisko uciekiniera i wówczas jeden z naszych kompanów strzeli w niego paralizatorem - w ten sposób musimy zatrzymać każdego z nich. Jeśli macie z tym problem, to najpierw zaliczcie wymagania czasowe, zatrzymując imigrantów poprzez przestrzelenie opon, a w kolejnym podejściu postarajcie się zdobyć trzecie wymaganie. Za ostatnim podejściem, jak już wiedziałem o co chodzi, udało się zaliczyć wszystkie 3 na raz. 

 

25. Blues pograniczników

Wymagania: 1. popieść prądem Joego i Josefa przed zabiciem. 2. zabij ich obu zanim uciekną z farmy.

Porady: jedziemy w wyznaczoną miejscówkę i po chwili Josef otwiera do nas ogień. Najpierw potraktujmy go paralizatorem, a potem zabijmy. Wówczas Joe zacznie uciekać na traktorze. Wsiadajcie w jakieś auto i strzelajcie w opony. Joe po chwili powinien zacząć uciekać z buta, wówczas wystarczy go dogonić, strzelić paralizatorem, a na końcu zabić. Jeśli nie zdążycie i ucieknie z farmy, to i tak zabijcie go uprzednio strzelając paralizatorem. W drugim podejściu będziecie mogli go szybciutko zdjąć ze snajperki.

Edytowane przez Sushi
  • Like 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą wpadło mi to trofeum.

"Banalne misje" fabularne:

 

Dobry mąż

Chop

Sprawdzanie jubilera

Środek na owady

http://www.youtube.com/watch?v=EUbEK5Se_xU

Granaty gazowe BZ

Chwała lub chała

http://www.youtube.com/watch?v=OKAJr4MoEhM

Zwiad w porcie

http://www.youtube.com/watch?v=mlwQGghew-M

Holownik

http://www.youtube.com/watch?v=dkrS9C4y01A

Śmieciarka

http://www.youtube.com/watch?v=6aiFoMuJPF8

Ktoś wspominał o jodze

Wymiatanie biura

Rodzinne pojednanie

Plany architekta

http://www.youtube.com/watch?v=GBP6sI4jjkM

Kochający tatuś

Wiertło

http://www.youtube.com/watch?v=Gx8rZz-drQM

Zdrowy rozsądek - wystarczy ukończyć

Przyszła pora - wystarczy ukończyć

Mała podwodna

http://www.youtube.com/watch?v=vRbwUiFtaCw

 

A jeszcze jedno - wszystkie filmiki w czasie misji wliczają sie do jej czasu  - najlepiej je po prostu przerywać.

Edytowane przez alien666
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×