Jump to content
Sign in to follow this  
sieniu

Mała Liga GT 6

Recommended Posts

Gran Turismo by Mała Liga GT. organizatorzy sieniu & KOWI


REGULAMIN
Autor Regulaminu: KOWI opierając się o regulamin ML i GT by Night

Głównym celem przyświecającym każdemu przedsięwzięciu sygnowanym przez Ligę jest dobra zabawa, w przyjacielskim gronie. Nie wyklucza to jednak dobrej rywalizacji, a w takim przypadku potrzebne są ustalone zasady, które zostaną spisane poniżej

Host:kowal9023 lub INODrift


Zasady ogólne
W lidze udział bierze 16 zawodników.
Na torze, podczas wyścigów stosujemy zasady CRC http://pl.lfsmanual....wiki/Zasady_CRC
Zależnie od eventu, istnieje możliwość pojawiania się rywalizacji zespołowej. Więcej w punkcie dotyczącym danego eventu.

Każdy event składać się będzie z 6-8 wyścigów.


Termin
Wyścigi odbywać się będą w NIEDZIELE o godzinie 21:00. Pokój stawiany będzie najpóźniej o 20:45. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są stawić się na torze na minimum 5 minut przed startem. Aby dołączyć do pokoju należy mieć hosta wśród znajomych PSN.

 

Długość
Wyścigi trwały będą około godziny.

 

Ustawienie na starcie
Obowiązuje odwrócona kolejność klasyfikacji ogólnej. W przypadku pierwszego wyścigu nowego eventu startujemy zgodnie z tabelą ostatniego eventu. W przypadku nowych zawodników trafiają oni na pierwsze wolne miejsce w tabeli poprzedniego eventu.

 

Pit stop
W wyścigu obowiązkowy jest jeden pitstop.

 

Ustawienia wyścigów
- ciężkie uszkodzenia
- rzeczywista utrata przyczepności
- włączone zużycie opony/paliwo: normalne
- korytarz aerodynamiczny: słaby
- kolizje włączone
- widoczne uszkodzenia
-Jakość pokoju:…jeszcze do ustalenia
-HS włączony tylko w kwalii na wyścig wyłączony

Punktacja
1. 25
2. 20
3. 15
4. 13
5. 11
6. 10
7. 9
8. 8
9. 7
10. 6
11. 5
12. 4
13. 3
14. 2
15. 1
16. 0

Kary i ograniczenia
Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze wprowadzony zostaje następujący system kar:
-4 pkt za lekkie przewinienie
-8 pkt za poważne przewinienie

Ważnym aspektem są także dla nas nieobecności. Każdy uczestnik ma możliwość jednej nieusprawiedliwionej i wcześniej niezgłoszonej nieobecności. Każda kolejna niezgłoszona nieobecność skutkować będzie odjęciem 2 pkt z klasyfikacji.

Zebranie łącznie -24 punktów w jednym event’cie skutkuje zawieszeniem na 2 wyścigi, zebranie następnych -24 skutkuje usunięciem z listy uczestników.
Wnioski o kary składamy do 48 godzin po wyścigu. Późniejsze złożenie wniosku skutkuje brakiem reakcji na zarzuty.

Asysty

W lidze wszystkie asysty są zabronione. Wyjątek stanowi ABS który można ustawić na wartość 1.

Sędziowie:

 

Tabela wyników 
 https://www.dropbox....vwqu/tabela.png   :biggrin:

post-24092-0-98083000-1390345716_thumb.j

Każdy uczestnik zobowiązuję się do przestrzegania regulaminu.

Pierwszy Event nowej serii: Toyota 86 Race Car Base Model '12 Koszt zakupu 50.000cr 
post-24092-0-54184900-1386693541_thumb.j 
opony-Sportowe Twarde
Moc-211KM (po wymianie oleju)PO-410
Waga-1230kg
Balans-0
Modyfikacje-Seryjne
Aero-seryjne 
Wyścig numer jeden 22.12.2013 tor Fuji Speedway F (22okr)- 1miejsce kowal9023
Wyścig numer Dwa- 29.12.2013 Tor Brands Hatch GP (27okr)-1miejsce jaskiniowiec1995
Wyścig numer trzy-5.01.2014 Tor Mazda Raceway Laguna Seca (28okr)-1miejsce Mr.Kubool

Wyścig numer cztery 12.01.2014 Tor Silverstone (23 okr )-1miejsce sharent
Wyścig numer pięć 19.01.2014 Tor Suzuka Circuit ( 25okr )-1miejsce sieniu
Wyścig numer sześć  26.01.2014 Tor Mount Panorama Motor Racing Circuit (18okr  )-1miejsce Mr.Kubool


Event numer dwa:Auto Renault Sport Megane Trophy Modele '11 Base Model Kosz zakupu 100,000cr
post-24092-0-48997900-1390853225_thumb.j
opony-
Moc-383KM (Po wymianie oleju)PO-518
Waga-955kg
Balans-0
Modyfikacje-Seryjne
Aero-Seryjne
Kalendarz 
Wyścig numer jeden 2.02.2014 tor Nurburgring GP/F (  )

Wyścig numer Dwa 9.02.2014 tor Circuit de Spa-Francorchamps (  )
post-24092-0-08185200-1391464784_thumb.j
Wyścig numer trzy  16.02.2014 tor Twin Ring Motegi (tor Drogowy) (  )
Wyścig numer cztery 23.02.2014 tor Autodromo Nazionale Monza (  )
Wyścig numer pięć 2.03.2014 tor Daytona (tor Drogowy Zmienna pora) (  )
Wyścig numer sześć 9.03.2014 tor Silverstone GP Circuit (  )
Wyścig numer siedem 16.03.2014 tor Ascari (Tor Pełen) (  )
wyścig numer osiem 23.03.2014 tor Cote d'Azur (  )

 

Po zapoznaniu się z regulaminem proszę chętnych o zapisanie się w taki sposób:

 

Zawodnicy
 

1.Mr.Kubool nr.startowy:5
2.Fuczak nr.startowy:69
3.kowal9023 nr.startowy:11
4.sharent nr.startowy:77
5.Rholek nr.startowy:13
6.dropsiu893 nr.startowy:9
7.INODrift nr.startowy:33

8.wrobelrly nr.startowy:15
9.errorpl nr.startowy:19
10.mattaman_PL nr.startowy:76
11.ELMIJO77 nr.startowy:7
12.mlody19870 nr.startowy:10
13.graGITARA nr.startowy:66
14.Dawid_zaw nr.startowy:3
15.GT-NASCAR-88 nr.startowy:88

16.Guciu79 nr.Startowy:99

Rezerwa

1.Rogal1977 nr.startowy:12
2.GTL_Baginiak nr. startowy:2
3.szatan91 nr.startowy:??
4.jaskiniowiec1995 nr.startowy:1
5.dawido23 nr.startowy:8
6.sieniu nr.startowy: 85
7.norcinu nr.startowy:23

post-24092-0-54184900-1386693541_thumb.j

Edited by sieniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz nic nie stoi na przeszkodzie żeby zacząć w gt5 a zakończyć w gt6 :) a jak się domyślam nikt się nie pozbędziesz odrazu GT 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstepnie jestem w tym. Co prawda mialem zamiar zaczac smigac po wyjsciu gt6 ale teraz w sumie tez mozna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja generalnie również jestem za. Od ok. miesiąca już nie wyciągałem kierownicy bo chcę być głodny GT6, ale z chęcią wrócę do rywalizacji jeśli uzbiera się więcej chętnych, tym bardziej, że proponowany dzień i pora sprzyjają ściganiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstępnie się piszę. W sumie tak jak Sharent i Kowi miałem wrócić do ścigania 6 grudnia, ale ostatnio mnie nieźle korci by coś pośmigać. ^_^

 

Co do opon to decyzja ostateczna, wyścigowe miękkie? Z autopsji wiem, że takie auta na takich gumach, to będzie niezła jazda po szynach :/ Ja bym proponował wyścigowe twarde, a jeśli okaże się, że zużywają się za wolno, to można zwiększyć zużycie na szybkie. A najlepiej byłoby spotkać się na jakiś testach.

 

Rezerwuję Lambo :biggrin:

Edited by MrKubool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do opon temat jest otwarty. jak zbierze się co najmniej sześc osób to zrobimy test z miękką i twardą mieszanką. Później podam szczegóły dotyczące samochodów 
W sumie jest już 6 osób jeszcze werdus jest.

Edited by sieniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś trzeba pomyśleć, zobaczyć jak się opony spisują 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro to może nie, ale w weekend pisze się na jakieś testy :P fury w miarę równe? bo nawet nie mam czasu odpalić gt5 sprawdzić :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

oblatałem wszystkie i robiłem podobne czasy a nie jestem wybitnym driverem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą przyniosłem w końcu kierkę z piwnicy, tak, więc dzisiaj będzie ostry trening, by sobie co nieco przypomnieć ;) Jak ktoś chce się przyłączyć to zapraszam gdzieś koło 19, obadało by się przy okazji konkurencyjność autek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem Tak dzisiaj może być problem. Więc może w niedziele o 21:00 zrobimy pierwsze testy nasza mała ekipą co wy na to 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze byc niedziela :) dzisiaj moze tez sie pojawie ale we will say what time will tell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jestem świeżo po 2 godzinnych testach i o to dane, które zebrałem :)

 

Jako, że trudno by było trzymać te limity wag, i mocy, to ustaliłem jeden dla każdego auta limit 1350kg, i 550hp, bez żadnego tuningu.

 

Na tor testowy wybrałem trasę Trial Mountain, znam ją dość dobrze, więc mogłem w miarę skutecznie wyeliminować czynnik ludzki z wyników. Robiłem każdym autem 4 kółka (1 zapoznawcze, i 3 pomiarowe), opony wyścigowe twarde, zużycie wyłączone.

 

McLaren aero 25*

Bardzo, bardzo nadsterowny.. Jedyne auto z którym miałem problemy i zwiedzałem pobocza ;)

Najlepszy 1:27:8, średnio 1:28

 

Audi aero 25

Podsterowny, ale bardzo zwrotny.

Najlepszy 1:26:6 średnio 1:27

 

Ferrari i Merc aero 25

Dwa najlepsze auta z tylnym napędem, Merc ma kosmiczną przyczepność, przez chwilę myślałem, że jadę na wyścigowych miękkich 0_o

Najlepszy 1:26:5 - 1:25:8 średnio 1:26 w obu przypadkach.

 

Na koniec Lambo i GT-R aero 20 - 22

Lambo podsterowne i mało zwrotne, ale myślę, że z dobrym setem, nie będzie źle.

Najlepszy 1:26:9 średnio 1:27

GT-R pupilek Kaz'a tak jak przypuszczałem, zostawia resztę w tyle. 

Najlepszy 1:24:8. średnio 1:25. (12kg nadwyżki w wadze auta)

 

Jak widać jedno auto odstaje dość znacząco (Mclaren), a jedno jest zboostowane (GT-R).

Reszta jest w miarę równa :)

 

Przetestowałem jeszcze dwa autka Astona V12 (aero 20), i Corvette (aero 20), które również w GT3 jeżdżą.

Aston: Najlepszy 1:27:4 (Brakuje mu czegoś ale nie wiem czego..), Corvette: Najlepszy 1:26:4 (Nadsterowny jak Mclaren, jednak nadrabia momentem obrotowym i czas o wiele lepszy)

 

Z mojej strony tyle.. Jeśli mogę coś zaproponować, to jeśli GT-R musi zostać to dałbym go komuś z małym stażem, i może jeżdżącym na padzie, a Mclaren'a zastąpił Vetta :)

*W niektórych autach da się ustawić większe aero: Audi, Ferrari, Merc tylne skrzydło do wartości - 40, Lambo, Corvette, Aston - 20, GT-R - 22, Mclaren -28

Edited by MrKubool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo profesjonalne podejście do sprawy. Podoba mi się tak wyczerpujący i obiektywny test, można nissan zmienić na Astona albo Corvette wydaje mi się że nawet to będzie lepsze rozwiązanie chyba że znajdzie się ktoś kto go tak nie ogarnie jak ty to zostanie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chociaż wiecie, biorąc pod uwagę jutrzejszy trening, do piątkowej premiery zostaną tylko 2 wyścigi, więc nie wiem czy warto przykładać do tego aż tak dużą wagę. Zakładam, że w niedzielę 08.12.2013 wszyscy zainteresowani będą już śmigać na nowej platformie testowej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie co poniektórzy nawet na dwóch nowych platformach testowych będą śmigać :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bliźniacza seria jest organizowa na konkurencyjnym forum,więc nie wiem czy jest tworzenia nowej serii,tym bardziej że GT6 tuż tuż

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle, ze chyba trzeba bedzie jednak na gt6 poczekac :) w sumie niewiele czasu zostalo do premiery a nie sadze zebysmy sie ogarneli na tyle zeby juz w ta niedziele pojechac.

Sieniu ja mam gotowy regulamin, ktory czekal na gt6 wiec moge Ci go podeslac i stworzymy niedzielne sciganie juz na gran turismo 6. Napewno bedzie wiecej chstnych niz teraz i ladnie wypelnimy z gt by night tydzien wyscigami ;) jak cos to juz na pw reszte obgadamy zeby nie smiecic za bardzo :P

Na ten moment spotkac sie pojezdzic w niedziele mozemy ale rozpoczynanie wszystkiego 2 tygodnie przed premiera kolejnej czesci mija sie z celem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemyslalem to i zgadzam się z tym ze to nie wypali. A w gt6 juz będą gotowe auta klasy GT3 więc będzie łatwiej. Chętnie zapoznam się z twoim regulaminem :) a póki co można się spotykać na luźne ściganie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×