Jump to content
Sign in to follow this  
GT Sunday Cup

GT Sunday Cup - Droga Do F1

Recommended Posts

 

 

GT-Sunday_eshsqrw.jpg

 

Zapraszamy wszystkich do wspólnego ścigania. Jeżeli interesują Cię emocje związane z wyścigami online jest to miejsce dla ciebie!


REGULAMIN

 


Autor Regulaminu: KOWI opierając się o regulamin ML i GT by Night

Głównym celem przyświecającym każdemu przedsięwzięciu sygnowanym przez ** jest WSPANIAŁA ZABAWA, w przyjacielskim gronie. Nie wyklucza to jednak dobrej rywalizacji, a w takim przypadku potrzebne są ustalone zasady.

Host: kowal9023 lub INODrift lub

 

Każdy zawodnik jest zobowiązany dodać do  w/w osoby do listy znajomych.

 

Osoby odpowiedzialne za ligę:

 

KOWI - główny organizator, akceptacja eventów, zmiany regulaminu, ogólny porządek w lidzę, sędzia

Ino - Host pokoju, Pomoc przy tworzeniu eventów, ogólna pomoc KOWIemu, sędzia

Elmijo - strona graficzna, pomoc przy tworzeniu eventów, sędzia

Ikon - sędzia, ogólna pomoc w organizacji

Zasady ogólne

 

Do ligi może dołączyć każdy, od początkujących kierowców do weteranów wirtualnych wyścigów włącznie. 

W każdym wyścigu moze brać udzial do 16 zawodników. Lista zawodników dzieli się na "Listę Główną" oraz "Rezerwę" sporządzaną przed samym wyścigiem (sobota/niedziela). Jeżeli lista chętnych z licencją *** przekroczy 16 osób tworzymy "rezerwę" - również z licencją **.

 

Zasady zapisow do wyscigu:

 

Zapisy rozpoczynaja sie zawsze po 18.00 w  sobote. KAZDY uczestnik (z wazna licencja) ***, moze rozpoczac zapisy, zapisujemy sie osobiscie. Osoby ktore nie sa pewne swojego startu z automatu trafiaja na liste rezerwowa. Jezeli ktos nowy otrzymal licencje to przy pierwszej probie zapisania sie do wyscigu (pierwszego w swojej karierze w ramach ***) wedruje z obowiazku do rezerwy... Kazde nastepne zapisy beda juz traktowani jako pelnoprawni uczestnicy wyscigow.

 

Uwaga : NOWI zawodnicy otrzymują akceptację na start dopiero po pierwszym wspólnym, "udanym" treningu.

Przed wyścigiem Ligowym należy odbyć trening w gronie minimum 3 obecnie startujących z Licencją ****.

Pozytywnie oceniony kandydat otrzymuje licencję, która uprawnia go do udziału w wyścigach Ligowych.

Osoby bez aktualnej licencji nie są uprawnione do udziału w wyścigu....

 

Na torze, podczas wyścigów stosujemy zasady CRC http://pl.lfsmanual....wiki/Zasady_CRC
Zależnie od eventu, istnieje możliwość pojawiania się rywalizacji zespołowej. Więcej w punkcie dotyczącym danego eventu.

 

Każdy event składać się będzie z 5 wyścigów.

NOWOSC!! Kazdy nastepny event musi byc przedstawiony na 1 stronie tematu **** - GT6 na 2 tygodnie przed startem. NOWOSC!!

 

Termin

Wyścigi odbywać się będą w NIEDZIELE o godzinie 21:00. Pokój stawiany będzie najpóźniej o 20:45. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są stawić się na torze na minimum 5 minut przed startem. Aby dołączyć do pokoju należy mieć hosta wśród znajomych PSN.

 

Po wyscigu glownym... Nastepuje RED vs WHITE Destruction Derby !!

w celu odreagowania po wyścigu ;)

Zachęcamy do wzięcia udziału i nie opuszczanie pokoju po wyścigu Ligowym....

Dobra zabawa gwarantowana... można się nawet popłakać ze śmiechu...

Szczegóły i zasady

 

 

Długość

Wyścigi trwały będą około godziny w formacie 10 minut kwalifikacje ok.50 minut sam wyścig.

 

Ustawienie na starcie

 

O kolejności na polach startowych decydują kwalifikacje. Osoba z najlepszym czasem zdobywa Pole Position. 

 

Pit stop

W wyścigu obowiązkowa jest zmiana typu opon zależnie od trwającego eventu

 

Ustawienia pokoju

- uszkodzenia - Ciężkie
- utrata przyczepności - Realistyczna
- włączone zużycie opony/paliwo: Bardzo Szybkie
- siła korytarza aerodynamicznego: Realistyczna
- kolizje Wł.
- widoczność uszkodzeń - Wył.

- start w kwalifikacjach i wyścigu - opony zależnie od eventu.
-Jakość pokoju: Bardzo wysoka/Standard
 

Punktacja

 

1. 25
2. 20
3. 15
4. 13
5. 11
6. 10
7. 9
8. 8
9. 7
10. 6
11. 5
12. 4
13. 3
14. 2
15. 1
16. 0

Kary i ograniczenia

 

Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze wprowadzony zostaje następujący system kar:
-4 pkt za lekkie przewinienie
-8 pkt za poważne przewinienie

Zebranie łącznie -24 punktów w jednym event’cie skutkuje zawieszeniem na 2 wyścigi, zebranie następnych -24 skutkuje usunięciem z listy uczestników.
Wnioski o kary składamy do 48 godzin po wyścigu. Późniejsze złożenie wniosku skutkuje brakiem reakcji na zarzuty.

 

Do podjęcia decyzji potrzebna jest decyzja minimum trzech sędziów.

 

Sędziowie:

- INO

- Elmijo

- KOWI

- ikon

 

Asysty

 

W lidze wszystkie asysty są zabronione. Wyjątek stanowi ABS który należy ustawić na wartość 1.

 

Przygotowanie Eventów

 

Każdy z licencjonowanych uczestników ligi ma możliwość przygotowania eventu. Osoba ta może wybrać następujące parametry wyścigów:

-Samochody

-Opony

-Tory

-Wybór pomiędzy określoną liczbą okrążeń a wyścigiem na czas

-Pogodę 

 

Wszystkie parametry muszą zostać zaakceptowane przez KOWI'ego przed opublikowaniem informacji o Evencie.

 

Zawodnicy z Licencją **** :

28210239130931389206_thumb.jpg   66837371296081142692_thumb.jpg   16291354045724382871_thumb.jpg   19494144791306591429_thumb.jpg   40513887887007760004_thumb.jpg

 

69607805154673092117_thumb.jpg   67013129971787365432_thumb.jpg   88957810649253699140_thumb.jpg   69713291299701473221_thumb.jpg   15812924919186537160_thumb.jpg

 

31139918126684532447_thumb.jpg   73729602220696515445_thumb.jpg   72208301722652493012_thumb.jpg   41794432524724272753_thumb.jpg   76889736729635804251_thumb.jpg

 

65546301852635604992_thumb.jpg   00972878644368352556_thumb.jpg   05060102321017802384_thumb.jpg   06481928354214539452_thumb.jpg   53733533742665383778_thumb.jpg

 

40164341053430152688_thumb.jpg   12182956851067927423_thumb.jpg   62129999390952503802_thumb.jpg   44133559669807803494_thumb.jpg   36134819023800374221_thumb.jpg

 

54109785765319568286_thumb.jpg

 

NOWI zawodnicy otrzymują akceptację na start dopiero po pierwszym wspólnym, "udanym" treningu.

Przed wyścigiem Ligowym należy odbyć trening w gronie minimum 2 obecnie startujących z Licencją ****.

Jeździmy codziennie w godzinach popołudniowych do wieczora więc zawsze można dołączyć i trenować razem z nami a przy okazji zdobyć licencję...

 

Zapisująć się do GT Sunday Cup oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem i zobowiązujesz się przestrzegać wszystkich jego postanowień!

 

 

Bierzący EVENT:   "DROGA DO F1"

 

droga-do-_ewqrxwa.jpg

 

 

Wyścig nr 1.- MATTERHORN (tor krótki) 07.20

 

DAP RACING KART#17 "80 (do zdobycia za darmo lub 100.000 Cr. ) PO-485. MOC-30KM.

 

pogoda - stała. czas podczas startu - 11:50 

 

 

Wyścig nr 2.- RED BULL RING 07.27

 

WSR 1983 AYRTON SENNA (do zdobycia za darmo lub 1.000.000 Cr.) PO- 559. MOC-175KM. 

 

pogoda - podczas startu 70%. zmienność 10. wilgotność przy starcie 100%. czas podczas startu - stały

 

opony- bez ograniczeń. Start WD. 

 

 

Wyścig nr 3. - AUTODROMO NAZIONALE MONZA "80 08.03

 

LOTUS 97T "85 (do zdobycia za darmo lub  3.000.000 Cr.) PO-902. MOC-1064 KM.

 

pogoda - podczas startu 20%. zmienność 15. czas podczas startu - stały

 

opony- start WM. jedna obowiązkowa zmiana na WT.

 

 

Wyścig nr 4.- BRANDS HATCH GRAND PRIX CIRCUIT "80 08.10

 

LOTUS 97T "85 (do zdobycia za darmo lub  3.000.000 Cr.) PO-902. MOC-1064 KM.

 

pogoda - podczas startu 70%. zmienność 40. wilgotność przy starcie 0%.  czas podczas startu -  12: 00. upływ 1.

 

opony- bez ograniczeń start WM. 

 

 

Wyścig nr 5. - COTE D"AZUR 08.17

 

FORMULA GRAN TURISMO (2.000.000 Cr.) PO-884. MOC-949 KM.

 

pogoda - stała. czas podczas startu - stały

 

opony- start WM. jedna obowiązkowa zmiana na WT.

 

 

Nadchodzace Eventy!!

 

1. norcinu Event

W przygotowaniu

2. kamellPL Event

W przygotowaniu

 

Zarezerwowane numery aut wg. schematu (numer na torze - zawodnik)

  1.    -1- jaskiniowiec1995

  2.    -3- Dawid_zaw
  3.    -5- norcinu
  4.    -7- ELMIJO77
  5.    -9- dropsiu893
  6. -10- młody19870
  7. -11- kowal9023

  8. -12- rogal1977
  9. -13- Rholek

10. -16- ikon10
11. -19- errorpl

12. -20- plebann
13. -22- lalek_
14. -33- INODrift

15. -45- itsONLYinstinct
16. -49- slawek197777

17. -55- MrKubool

18. -66- kamellPL

19. -72- Hells_Angels
20. -76- mattaman_PL
21. -77- sharent

22. -85- sieniu

23. -89- marta__PL

24. -90- lukaszasada

25. -91- cienglasz

26. -99- Gucio1979

....

 

 

Archiwum:

Event 1:  Toyota 86 Race Car Base Model '12 Koszt zakupu 50.000cr

66016091774854567365.jpg
Moc-211KM (po wymianie oleju)PO-410
Waga-1230kg
Balans-0
Modyfikacje-Seryjne
Aero-seryjne

Wyścig numer jeden 22.12.2013 tor Fuji Speedway F (22okr) - 1 miejsce kowal9023

Wyniki Wyscigu

Error TV


Wyścig numer Dwa- 29.12.2013 Tor Brands Hatch GP (27okr) -1 miejsce jaskiniowiec1995

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

 Error TV

Sieniu TV


Wyścig numer trzy-5.01.2014 Tor Mazda Raceway Laguna Seca (28okr)- 1 miejsce Mr.Kubool

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

 

Wyścig numer cztery 12.01.2014 Tor Silverstone (23 okr )- 1 miejsce sharent

Wyniki Wyscigu

Do wyników wkradł się błąd - na 10 miejscu dojechał młody19870, którego nie widać na foto.

Zniknął pod koniec wyścigu u sienia.

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer pięć 19.01.2014 Tor Suzuka Circuit ( 25okr )- 1 miejsce sieniu

 

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

Sieniu TV


Wyścig numer sześć 26.01.2014 Tor Mount Panorama Motor Racing Circuit (18okr )-1miejsce Mr.Kubool

 

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

Tabela końcowa eventu 1:

1962809_682608875130383_2128004124_n.jpg

Event 2: Renault Sport Megane Trophy Modele '11 Base Model Koszt zakupu 100,000cr

DSC03722a_epsrxwa.jpg

Opony- Kwalifikacje i początek wyścigu WM, później obowiązkowa zmiana na WŚ lub WT.
Moc-383KM (Po wymianie oleju)PO-518
Waga-955kg
Balans-0
Modyfikacje-Seryjne
Aero-Seryjne

 

Wyścig numer jeden 2.02.2014 tor Nurburgring GP/F (  ) 1 miejsce MrKubool

 

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer dwa 9.02.2014 tor Circuit de Spa-Francorchamps (  ) 1 miejsce Gucio1979

 

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

Gucio TV


Wyścig numer trzy  16.02.2014 tor Twin Ring Motegi (tor Drogowy) (  ) 1 miejsce Gucio1979

 

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer cztery 23.02.2014 tor Autodromo Nazionale Monza (  ) 1 miejsce Gucio1979

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer pięć 2.03.2014 tor Daytona (tor Drogowy Zmienna pora) ( 30okr. ) 1 miejsce Gucio1979

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer sześć 9.03.2014 tor Silverstone GP Circuit (  ) 1 miejsce slawek197777

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV


Wyścig numer siedem 16.03.2014 tor Ascari (Tor Pełen) (20okr.) 1 miejsce lalek_

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

wyścig numer osiem 23.03.2014 tor Cote d'Azur ( 33okr. ) 1 miejsce jaskiniowiec1995

Wyniki Kwalifikacji

Wyniki Wyscigu

FotoRelacja

Error TV

Tabela końcowa eventu 2:

1962809_682608878463716_2130486681_n.jpg

Event 3: Subaru Impreza GT300 Base Model '08 Koszt zakupu 500,000cr

14248537802739538824.jpg

 

1173749_680665115324759_1823093639_n.png

Relacja Foto + wyniki

ErrorTV - Video Relacja

Rogal Special!!!

 

Wyścig numer dwa 6.04.2014 -  (40okr.) od 9:00-16:00 stałe warunki pogodowe

1975052_680665121991425_1360021409_n.png

FotoRelacja + Wyniki

ErrorTV - VideoRelacja

fotoINvideo - ElmijoTV

 

Wyścig numer trzy  13.04.2014 -  (38okr.) od 18:00-8:00 stałe warunki pogodowe

1972267_680665118658092_1058619148_n.png

ErrorTV - Video Relacja

FotoRelacja + Wyniki

FotoINvideo - ElmijoTV

 

Wyścig numer cztery 20.04.2014 -  (7okr.) 24h deszcz

1493163_680665135324757_548161731_n.png

FotoRelacja + Wyniki

ErrorTV - VideoRelacja

FotoINvideo - ElmijoTV

 

Wyścig numer pięć 27.04.2014

1978795_680700551987882_1538331839_n.jpg

ErrorTV - VideoRelacja

FotoRelacja + Wyniki

FotoINvideo - ElmijoTV

Tabela końcowa eventu 3:

06356548070955189893.jpg

 

Event 4: Scirocco GT24 Base Model '08 Koszt zakupu 420,000cr

76701053084473858422.jpg

 

Opony- SŚ, SM

Start w kwalifikacjach i wyścigu SŚ

Pierwsza zmiana opon obowiązkowo na SM
Moc-341KM, PO-484 (Po wymianie oleju)

Napęd FF
Waga-1120kg
Balans-0
Modyfikacje-Seryjne
Aero-Seryjne

 

Kalendarz:

Wyścig numer jeden 11.05.2014 -  (35okr.)

Willow Springs International Raceway

stały czas i warunki pogodowe

 

Sprawozdania po wyscigu:

ErrorTV - VideoRelacja

FotoRelacja + Wyniki

 

 

Wyścig numer dwa 18.05.2014 -  (49okr.)

Tsukuba Circuit

stały czas i warunki pogodowe

 

Sprawozdania po wyscigu:

ElmijoTV - VideoRelacja

FotoRelacja + Wyniki

ErrorTV - VideoRelacja

SharentTV

 

 

Wyścig numer trzy  25.05.2014 -  (35okr.)

Matterhorn Riffelsee

stały czas i warunki pogodowe

 

Sprawozdania po wyscigu:

ErrorTV - VideoRelacja

FotoRelacja + Wyniki

ElmijoTV - VideoRelacja

NorciuTV

 

 

Wyścig numer cztery 1.06.2014 -  (28okr.)

Indianapolis Road Course

stały czas i warunki pogodowe

 

Sprawozdania po wyscigu:

FotoRelacja + Wyniki

MattamanTV

RholekTV 1 + RholekTV 2

ErrorTV - VideoRelacja

 

Tabela eventu 4 - VW Cup!

10363605_719429898114947_832462075104484

 

Event 5: "Są samochody... i jest Ferrari"

Gion%2C%20Kioto.jpg

 

Wyścig nr 1.Circuito de Madrid (08.06) UWAGA!!! START GODZINA 22.00

Ferrari Dino 246 GT (90 000 Cr)

FotoWyniki

ErrorTV - VideoRelacja

 

Wyścig nr 2.Circuito di Roma/Odwrócony (15.06)

Ferrari 512 BB (102 500 Cr)

ErrorTV - VideoRelacja

 

Wyścig nr 3.Grand Valley Speedway (29.06)

Ferrari F40 (450 000 Cr)

ErrorTV - VideoRelacja

FotoWyniki

 

Wyścig nr 4.Curcuit de Spa – Francorchamps (06.07)

Ferrari 458 Italia (283 000 Cr)

Zmienna pogoda/zmienna pora.

Wilgotność na starcie 0%. Zmienność pogody 5-krotna.

Start – 08:10.

 

Wyścig nr 5.Nurburgring GP/F (13.07)

Ferrari Dino/Ferrari Enzo (1 000 000 Cr)

Zmienna pogoda/zmienna pora.

Wilgotność na starcie 0%. Zmienność pogody 5-krotna.

Start – 12:00 (Stint #1)/13:00 (Stint #2).

 

Opony

Domyślne dla każdego samochodu (Sportowe Twarde).

 

Zasady wyścigu nr 5.

Wyścig składa się z dwóch 25 min stintów poprzedzonych 5 min kwalifikacji każdy (Stint #1 i Stint #2)

 

Zawodnicy z listy startowej dzieleni są na dwie grupy A i B wg kolejności zajmowanej w klasyfikacji generalnej po 4 rundach, w myśl zasady, że zawodnik zajmujący miejsce 1. trafia do grupy A, zawodnik z miejsca nr 2. do grupy B, z nr 3. do grupy A itd.

 

Grupy jadą dwiema różnymi klasami samochodów.

 

Stint #1

Grupa A – Ferrari Dino

Grupa B – Ferrari Enzo

 

Stint #2

Grupa A – Ferrari Enzo

Grupa B – Ferrari Dino

 

Punktacja

Przyznawane punkty za każdy Stint to 50% normalnej puli punktowej. Punkty zdobywa się wyłącznie w obrębie własnej klasy (grupy). Punkty z obydwu stintów są sumowane. Maksymalnie można uzyskać 12,5 pkt za każdy stint. Może zdarzyć się sytuacja w której będzie dwóch zawodników, którzy w wyścigu nr 5. uzyskają maksymalną ilość 25 punktów.

 

Zasady walki na torze nie różnią się względem pozostałych wyścigów.

Galeria NASZYCH Ferrari

Edited by GT Sunday Cup
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wyścigu głównym... Następuje RED vs WHITE Destruction Derby !! w celu odreagowania po wyścigu ;)

 

 ZASADY SĄ NASTĘPUJĄCE...

 

  • Lista zawodników jest dzielona na dwie ekipy - auta czerwone i białe
  • O przydziale do drużyny decyduje pozycja na liście w pokoju - pierwszy białe, drugi czerwone i dalej na przemian
  • Wyścig wygrywa drużyna - nie zawodnik
  • Każda z drużyn aby wygrać wyścig ma prawo stosować wszelkiego rodzaju chwyty, nawet te poniżej pasa - dozwolona jazda pod prąd przy liczbie uczestników większej niż 6.
  • Auto wybierane jest z garażu GT6 jedno dla wszystkich
  • 1 runda trwa trzy wyścigi
  • W przypadku gdy po dwóch wyścigach jedna z drużyn osiągnie przewagę 9pkt. runda dobiega końca i następuje zmiana toru i auta. Tym samym rozpoczyna się nowa runda.
  • Punkty zdobyte przez zawodników są sumowane na konto drużyny

Punktacja za zajęte miejsca w wyścigu:

  • 1 miejsce - 5pkt
  • 2 miejsce - 3pkt
  • 3 miejsce - 1pkt

Zachęcamy do wzięcia udziału i nie opuszczanie pokoju po wyścigu Ligowym....

Dobra zabawa gwarantowana... można się nawet popłakać ze śmiechu...

Edited by GT Sunday Cup
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak powstaliśmy   << KLIK :yes:

 

Video relacja z pierwszych testów Małej Ligi GT5 autorstwa Patricko  ...  

 

 

Podsumowanie miesiąca testów autorstwa GTPL_NEXUS666

 

 

Podsumowanie testów 03 marzec 2013 autorstwa errorpl

 

 

Podsumowanie 03 marzec 2013 autorstwa KOWI

 

Edited by Mala Liga LTE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przygotujcie sie na jak do tej pory najdluzsza relacje z wyscigu.. ok 23 minut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już się nie mogę doczekać :) Kiedy planowo się ma pojawić?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro... musze komentarz dograc jeszcze... pozatym Elmijo super wstawki graficzne zrobil:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Error nie rozumiem tylko jednego... w jakim celu dzielić wszystko na 2 posty ?
Nie wyglądałoby to bardziej przejrzyście gdyby Archiwum umieścić w spoilerze na końcu 1 posta ?

Mniej więcej w ten sposób:

Można dodawać wyniki wyścigów, fotorelacje i kabarety.

Albo inaczej - dać wyniki, fotorelacje i video w spoilerze po każdym wyścigu...

Trzeba przedyskutować to jeszcze na spokojnie w pokoju GT6, może wspólnie "na żywo" dojdziemy do porozumienia..

P.S. Myślałem, że z nowym tematem ruszymy wraz z nowym sezonem....

Edited by INO1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ino chopie... 2 posty sa na wszelki wypadek.. mozemy walic do jednego. kowi mial zadzialac ale.... stalo sie cos Panie Kowi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo wszystko proponuję aby ten temat "po starcie" posprzątać ze zbędnych postów.

Jak na razie nie ma w nim nic ze ścigania, są tylko ustalenia, pomysły itp...

Trza powołać dyżurnego moderatora... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś odpaliłem pierwszy raz konsolę od niedzieli i zainstalowałem patcha. Te głupie żółtki nadal nie poprawiły buga z oponami? Ja pier....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej konkretni panowie.. Sa posty 2 Kowi robi pierwszego ale on robi aspekt ligi... a moze ktorys z was zajal by sie aspektem co robic aby miec jak najmniej problemow przy polaczeniu z innymi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy post wyedytowany. Prośba o uzupełnienie listy aktualnie jeżdżących osób oraz rezerwy, wrzucenie aktualnej tabeli i w miarę możliwości tabeli za pierwszy event. Post w toku tworzenia, trzeba jeszcze podopisywać kilka rzeczy żeby wszystko było jasne i żeby każe wiedział jak to wszystko funkcjonuje w praniu podczas niedzielnych wyścigów.

 

Proponuje drugi post zrobić jako nasz dział medialny gdzie będą zamieszczane zdjęcia po każdym wyścigu, oraz filmy. Oczywiście wszystko ładnie poukrywane w spojlery żeby nie zajmować za dużo miejsca :)

Edited by KOWI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwoliłem sobie poprawić sekcję Ustawienia pokoju - wprowadziłem aktualne ustawienia zawodów - coby nikt nowy nie był zdziwiony...

Za opcje DMZ itp. zabiorę się jak tylko znajdę wolny czas (do końca tygodnia powinno się udać) tylko pytanie: gdzie to wkleić - koniec pierwszego czy początek drugiego posta ?

Po wszystkiemu zbuduję całe archiwum w drugim poście - od pierwszego sezonu oczywiście...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamy wyłączoną widoczność uszkodzeń? A po co?

Nie dość, że żadna to rozrywka z oglądania poobijanych aut (w GT to i tak lipnie wygląda) to w czasie wyścigu w 16 osób mamy mniej powodów do lagów.

No i fotorelacja wygląda "normalnie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gumy RS przed pitem pozwalają na 2:03, a może i więcej, ale ja niżej nie zszedłem. Po pit stopie dolicz sobie dwie sekundy. Odnośnie trwałości moim rekordem na miękiej mieszance było 10 okrążeń. Paliwa też na tyle starcza, na 11 myślę, że odetnie. Chyba o to chodziło z tymi danymi, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodajcie mnie do listy numer startowy 14. Errorku co do relacji tak z 2-3 minuty mogłeś poświęcić na to co się dzieje z tyłu stawki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×