Skocz do zawartości
Padwee

FINAL FANTASY XV

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym chciał to dostać, ale kwadraciki ostatnio skopali wszystko co mogli tylko skopać, więc moja wiara w nich przygasła i ledwo się tli, a z Type zero miałem podobnie do Bansai'a tylko ja sobie darowałem grę na psp.

To co pokazują teraz robi wrażenie, ale oby w to tak samo fajnie się grało jak się to ogląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę żeby mi z FF robili Skyrima czy Dragon age .

Ja już wolę rynnę ze spójną wkręcającą fabułą i dobrymi postaciami .

Rynna 13 > nierynnowej 13-2  .

Ale niestety śmierdzi sandboxem i pewnie znów główny wątek z dupy .

Walka też mi nie specjalnie się widzi, SE to sprzedajne dziw@# pewnie 99% walk przejdziemy wciskając X .

Jedyna nadzieja że Type 0 był b. trudny, ale patrząc na ten cały bełkot o robieniu gier przyjaznych dla wszystkich(większa grupa odbiorców) blablabla 

śmierdzia Awesome butonem .

Oby nie .

Edytowane przez schranz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabula w XIII nie byla spojna, sama gra tez nie miala ciekawych postaci, wszystkich bym w tej grze utylizowal.

Z dwojga zlego tez wybralbym XIII a nie XIII-2, ale to jest taki wybor jak pomiedzy krzeslem elektrycznym a lobotomią reggie.png

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko napisać że nie korytarzowość 13 była problemem a właśnie fabuła i postacie .

Gdyby to było tip top to nikt by nie narzekał, mi tam 12 nie przypadła jakoś specjalnie do gustu pomimo otwartych terenów .

Niedawno ogrywałem X HD i nie przeszkadzał mi korytarz, choć wiadomo tam contentu upchali 5x tyle co w 13 .

Nie wiem nie ufam SE, a ten otwarty świat może być właśnie przykładem tego że jednak nie mają pomysłu na dobrą zwięzłą fabułę i napierdzielą questów przynieś  wynieś pozamiataj .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jest przecież w Xilli 2,choć to nie otwarty świat to jest napierdzielone questów które się powtarzają w kółko aby popchnąć grę do przodu, a mimo to fabularnie kopie pisanki (wielkanoc za pasem to mam nastrój :P ) więc skoro Bamco się udało to i może Kwadratom się uda, chociaż ja w to nie wierze zbytnio, ale Type Zero im wyszło przynajmniej do momentu w którym darowałem sobie na rzecz wersji HD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wygląda kozacko, co jak co ale dziadko Ramuh im wyszedł.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciągle sobie w głowie powtarzam, że nie dam 200zł za demo ale ten Ramuh.. puszczał bym go na okrągło i pokazał bym tą animacje każdemu znajomemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem demo wiec pora na jakas opinie. Tak, do dema na pewno wroce, pewnie jeszcze nawet dzisiaj i tak, na pewno spedze z nim wiecej czasu niz z Orderem. Coolface.gif

 

Graficznie bardzo mi sie podoba, jednak mocno czuc tutaj jakas inna rozdzialke niz 1080p (na ps4 gram), miejscami aliasing jest okropny i niektore tekstury sa bardzo rozpackane, ogolem jednak demo prezentuje bardzo wysoki poziom pod tym wzgledem wiec podejrzewam ze bedzie niezle jak dostaniemy gotowy produkt.

 

Postacie nawet spoko reggie.png kazdy ma inny charakter i jakas swoja role w walce wiec nie ma tak ze ten czy ten jest bezuzyteczny, skoro juz przy walce, no to zacznijmy moze od tego ze mi sie podoba, mozna sobie ustawiac kolejnosc lub akcje podczas ktorych jakie bronie nam sie "materializuja" przed atakiem, system bardzo wporzadku i dziala wysmienicie, jednak caly ten koncept srednio mi sie podoba, wole tradycyjne podejscie, stal w reku podczas walki i do boju (moglbym przyjac materializacje przed walka, to akurat wyglada fajnie) a nie chodzenie z golymi piesciami. Walka glownie polega na tym zeby klepac kwadrat, no tego nie obejdziesz, trojkatem jest umiejetnosc specjalnia, a X to warp, obie rzeczy bardzo przydatne ale uzyjemy ich srednio raz na 100 klepniec w kwadrat jako ze mana spala sie w zastraszajacym tempie. Ale tak jak mowie, udalo im sie to jakos zrobic ze calosc jest bardzo przyjemna, trzeba zagrac, ciezko to opisac smile.png

 

Pod koniec dema odblokowujemy jakis ancient sword ktory wlacza nam tryb gdzie wszystkie nasze bronie w tej magicznej przestrzeni pojawiaja sie i atakuja razem z nami, sa slabo widoczne, ale widoczne, wtedy noctis robi teleporty od przeciwnika do przeciwnika i ich gwalci, taki limit mode. Jest tez oczywiscie Ramuh, kto ogladal streama wie co ten skurwiel wyprawia na ekranie obama.png

Ale watpie ze YT czy Twitch oddadza te przepiekne efekty czasteczkowe jakie mi sie sypaly po ekranie jak pierdolnal atomowke, TO TRZEBA ZOBACZYC. Dziwi mnie tylko ze sposob jego przyzywania to koniecznosc bycia w stanie smierci. A skoro przy tym no to ten motyw z 0 hp wcale nie jest taki zly, na 25+ levelu bodajze dalej byly moment gdzie mnie zasypywali wrogowie i szybko zaliczalem zgona, bez tego patentu gra byla by bardzo frustrujaca gdyby nie dali nam opcji wypicia czegos czy otrzymania pomocy od npc zanim game over sie pojawi, niby ulatwienie, ALE za to walka jest znacznie bardziej wymagajaca niz w takim gownie jak XIII-123.

 

Teren po ktorym biegamy jest dosc duzy, choc wydaje sie na mapce maly, jednak za duzo tam pustych przestrzeni oraz za malo zroznicowanych potworkow, 2-3 rodzaje i tyle, czasem zrobia nam desant z powietrza zombiaki imperium, fajnie to wyglada, choc jak walczylem wczoraj z behemotem to podlecieli i po chwili olali sprawe i nie zeskoczyli tylko odfruneli yao.png

 

Smuci brak skrzynek, tylko jakies hologramy pokazujace ze tu przedmiot lezy. Na minus chaotyczna walka, czasem jest tak wielu wrogow ze kamera nie nadaza, a lock-on moze w 30% przypadkow sam lata za naszym celem, dziwi mnie tez zachowanie niektorych potworow, biegaja w kolko i nie da sie im nic zrobic skillem lub zwyklym atakiem bo za szybkie sa. reggie.png

 

All in all, bardzo mi sie podoba, po tylu latach na pewno moglo byc lepiej, ale jest zayebiscie tak czy siak, poki co mnie kupili. Jakby byly jakies pytania to walcie.

Edytowane przez Bansai
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tak zajebiście? puste tereny i walka na zasadzie maszowania ataku ....

Kurcze można się było tego spodziewać w końcu gra musi być przystępna dla jak największej ilości graczy .

Mam jednak nadzieję że wraz z rozwojem postaci wachlarz skilli/magii/buffów itd będzie na odpowiednim poziomie i dadzą jakiś bonus content dla ludzi pragnących wyzwania .

Puki co ta gra nadal niespecjalnie mnie kręci, co innego Bloodborn - już się  nie mogę doczekać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem demo wiec pora na jakas opinie. Tak, do dema na pewno wroce, pewnie jeszcze nawet dzisiaj i tak, na pewno spedze z nim wiecej czasu niz z Orderem. Coolface.gif

 

Graficznie bardzo mi sie podoba, jednak mocno czuc tutaj jakas inna rozdzialke niz 1080p (na ps4 gram), miejscami aliasing jest okropny i niektore tekstury sa bardzo rozpackane, ogolem jednak demo prezentuje bardzo wysoki poziom pod tym wzgledem wiec podejrzewam ze bedzie niezle jak dostaniemy gotowy produkt.

 

Rozdziałka to temat dnia na n4gu. Co za czasy... Anyway. 900p.

http://n4g.com/news/1693063/ffxv-episode-duscae-runs-at-900p-on-ps4-xbo-screenshots-reveal-sub-800p-resolution-report

 

 

 

 

Popatrzyłem sobie z godzinkę jak grasz i mam mieszane uczucia. Oczywiście to tylko mały fragment ale walka... nie podobała mi się. Chaos, zero jakiejś kontroli nad tym co się dzieje i rozbiegana kamera. No i zabicie Behemotha jednym summonem Ramuhamuha jakoś też nie specjalnie do mnie przemawia.

 

Natomiast ogólnie miałem ochotę pograć :) Kandydat na cebulę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chaos jest masakryczny, o czym napisalem, musza troche poprawic kilka rzeczy, glownie zachowanie potworow ktore biegaja od lewej do prawej jak poyebane. Co do Ramuha, no problem jest taki ze expa ani dropa nie dostajesz za jego uzycie, wiec cos za cos :)

 

Udalo sie zabic Behemotha po kilku probach :), nawet udalo mi sie 2 kontry mu wsadzic (ciezka rzecz z tym potworem bo okno jest bardzo krotkie) w tym jedna na sam koniec walki, piekna animacja :banderas:

 

Chyba tylko w MonHunie sie meczy czlowiek tyle zeby bestie ubic, choc z drugiej strony przy 1-2 godzinach jakie spedzilem klepiac Yiazmat'a te 20+ minut wydaja sie smieszne xD

 

 

Edytowane przez Bansai

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Demko ocenie jak ogram, ale z tego co do tej pory widzialem, to muszę przyznać że nowy UI i cały HUD wygląda naprawdę nowocześnie i fajnie. No i czadowo, że łapka została.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam cichą nadzieję że ta gra wyjdzie w tym roku ponieważ poza Bloodborne nie widzę dla siebie innego erpega na Ps4 na chwilę obecną. Z tego co słyszałem to gra czerpie garściami z najbardziej rozbudowanej części tej wieloletniej serii czyli FFXII i przesuwa granicę zajebistości o kilka metrów. Co bardzo mnie cieszy. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam cichą nadzieję że ta gra wyjdzie w tym roku ponieważ poza Bloodborne nie widzę dla siebie innego erpega na Ps4 na chwilę obecną. Z tego co słyszałem to gra czerpie garściami z najbardziej rozbudowanej części tej wieloletniej serii czyli FFXII i przesuwa granicę zajebistości o kilka metrów. Co bardzo mnie cieszy. 

Nie wyjdzie w tym roku - nie ma na to żadnych szans.

 

Lepiej módlcie się aby chociaż P5 zdążyła trafić na zachód w 2015.

Edytowane przez Starh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O! właśnie Persona 5...kolejna gierka dla której warto mieć Ps4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograłem pare dni temu demo i niestety nie jest za dobrze .

Duża mapa ale pusta, do tego popup  blur i aliasing .

Jedynie postacie(zwłaszcza) i przeciwnicy wyglądają super .

Animacje też spoko .

Ogólnie grafika jak na wczesne demo jest co najmniej ok ale .......

System walki jeden wielki chaos, o ile przy walce z max 2/3 przeciwnikami da radę ogarnąc o tyle przy 10(a są takie sytuacje) ni huhu nie dało rady .

Praca kamery dramat nic nie widać, problem z lockowaniem skille jakoś dziwnie mi nie wchodziły .

Wskrzeszanie jak w dragon age, poklepiesz po pleckach i wstają co wygląda nieco komicznie .

Najbardziej rozwaliła mnie jednak akcja gdzie w nocy nawiedził mnie statek "ufo" z desantem krzyżaków z flagami :D

Ja jebie co to jest ...... killzone ?

Ogólnie nie podobało mi się demo i chyba 2 raz go już nie odpalę .

Tylko jakieś niesamowite story może dla mnie uratować tą grę .

Nie mogę się też oprzeć wrażeniu że zostało wrzucone na siłę co by sprzedać więcej kopii FF type 0 na premierę .

Jak na tak szumny tytuł robiony od tylu lat to jestem zawiedziony .

Dla mnie jest nie fajnalowo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aj tam będziesz pykał w tego "killzone'a" aż będzie furczało :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem lajtning riturn nie kupiłem .

Być może posucha w temacie jrpg sprawi że kupię tą grę ale szczerze to jak odpalałem zajarany demko(na streamach mi się podobało) to po ograniu go nie chce mi się tego 2 raz odpalić gdzie demko takiego NNK odpalałem z 20 razy choćby żeby chwilę po mapce polatać i posłuchać soundtracka .

Wolał bym 100 x aby Zestirię na ps4 wydali a czytałem ostatnio że jest szansa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby Zestiria ma być na ps4 na co cholernie liczę, ja 4 wieczory z rzędu siedzę przy demku Toukidena, co finala to fajne by było jakby go nie przekombinowali zbytnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 lat temu wstawki robiły wrażenie, ale teraz wygląda to dosyć słabo, mimo że kwadratowi są mistrzami w tego typu sekwencjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej na silniku gry, a nie wstawka filmowa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cuda wierzysz? Ja po ostatnich popłuczynach od kwadratowych jakoś nie daje wiary że to jest na silniku gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubie to co się zaczyna dziać z serią FF. Type-0 potrafiło pokazać brutalność wojny itp itd. A teraz FFXV idzie tą samą drogą. Oczywiście dalej nie zmienia to faktu że główna ekipa wygląda jak stado "zachwianych seksualnie nastolatków" którzy jeszcze nie wiedzą czy wolą szybkiego lodzika w łazience czy bukkake na twarz. Mimo wszystko zapowiada się bardzo fajny miks najlepszego pod względem mechanik FFXII/KH z tym jak to powinno wyglądać od dawna. Szykuje się bardzo syty czas dla fanów japońskich gier. Tales Of Zestiria, Tales Of Berseria, Metal Gear Solid 5, Final Fantasy XV, Kingdom Hearts 3....boli brak Scalebound na Ps4 ale może bedzie port w końcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cuda wierzysz? Ja po ostatnich popłuczynach od kwadratowych jakoś nie daje wiary że to jest na silniku gry.

100% całość jest na silniku gry. Potwierdzili to na dzisiejszej konferencji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×