Jump to content
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Recommended Posts

maxresdefault.jpg

 

Temat służący do wymiany doświadczeń związanych z serwisowaniem konsoli oraz padów.

 

UWAGA: Nie jesteśmy serwisem ani infolinią Sony. W przypadku awarii konsoli lub pada zalecamy kontakt telefoniczny z infolinią Sony gdzie dowiecie się dokładnie co należy zrobić aby odesłać sprzęt do naprawy/wymiany. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za informacje podane tutaj przez administrację forum lub innych użytkowników. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pad dzisiaj do mnie przyszedl czyli uwineli sie bardzo szybko w sumie ok 10 dni.

Pad wymieniony na serie 221. Bardziej matowy jest i faktycznie inna guma na analogach. Jest znacznie cichszy przy wibrowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwne, wymienili Ci na starą serię? Słyszałem, że teraz wymieniają już na najnowszą 131. Swoją drogą ta nowsza seria i tak jest g**o warta. Pad po niecałym miesiącu ma już starte gałki. Tyle dobrze, że guziki (jeszcze) nie trzeszczą.

Orientujecie się czy "łyse" gałki podchodzą pod reklamacje, czy dopiero pęknięta guma na analogu?

 

UPDATE: na infolinii twierdzą, że łysa gałka też podchodzi pod reklamację. Nie mają informacji czy "nowe" duale są już poprawione. Dobre.

 

Dualshock 4 to największa porażka PS4. NIe wiem co za kretyn projektował ten kontroler. Do tego ładowanie pada co 6 godzin. Poza tym, ergonomia pada jest rewelacyjna.

Edited by Tomisior

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja reklamowałem  konsolę i pada

konsola wymieniona na inna bardzo dobrze zapakowaną byłem zadowolony jedyny minus to czas reklamacji 21 dni

Pad reklamowałem jeszcze w pram i tam to nawet na info się nie dało dodzwonić, pada dostałem nowego czas realizacji 14 dni

Edited by Angelus528

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj pytałem o to w Saturnie. Wysyłają do serwisu, więc od razu lepiej dzwonić na infolinię Sony i tam się dogadać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam nie wiecie jak to jest w rtv euro agd bo wlasnie rozwalil mi sie pad czy wymieniaja czy wysylaja do sony pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ci się "rozwalił" to jedynie możesz skorzystać z ubezpieczenia o ile je wykupiłeś bo gwarancja usterek mechanicznych nie obejmuje (poza startymi gumkami) - jeśli jest i pochodzi z The Warranty Group to pad trafi do nas na serwis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

mam takie pytanie pośrednio związane z serwisowaniem konsoli. Padł mi czytnik płyt - co parę sekund słychać buczenie silniczka, nie wciąga płyt. Szykuje się naprawa serwisowa. Moje pytanie: jak "przygotować" konsolę przed wysłaniem? Co powinienem zrobić - mam na myśli zabezpieczenie zapisanych danych gier itp. Zgrać na pendrive'a? Jest możliwość zrobienia jakiegoś back up'u ustawień systemowych? No i domyślam się, że muszę się wylogować z PSN'u i usunąć konto...? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź, bo (całe szczęście) do tej pory nigdy nie miałem potrzeby korzystania z naprawy gwarancyjnej.

 

EDIT:

I jeszcze druga sprawa. Lepiej reklamować przez sklep (MediaExpert) czy samemu dzwonić na serwis Sony? Bo z tego co czytam w internecie załatwianie przez serwis bywa bardzo problematyczne, konsole nie wracają w oryginalnym opakowaniu, tylko w jakiś innych luźno zapakowanych pudełkach. Ewentualnie będę wdzięczny za linka do tematu na forum gdzie ta cała procedura reklamacyjna jest opisana, bo nie mogę aktualnie znaleźć.

Edited by FRK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

mam takie pytanie pośrednio związane z serwisowaniem konsoli. Padł mi czytnik płyt - co parę sekund słychać buczenie silniczka, nie wciąga płyt. Szykuje się naprawa serwisowa. Moje pytanie: jak "przygotować" konsolę przed wysłaniem? Co powinienem zrobić - mam na myśli zabezpieczenie zapisanych danych gier itp. Zgrać na pendrive'a? Jest możliwość zrobienia jakiegoś back up'u ustawień systemowych? No i domyślam się, że muszę się wylogować z PSN'u i usunąć konto...? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź, bo (całe szczęście) do tej pory nigdy nie miałem potrzeby korzystania z naprawy gwarancyjnej.

Zrob kopie na penie sejwow i zrob format konsoli bo i tak to zrobia w serwisie.

Moja pojechala na to samo. Wrocila i juz jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrob kopie na penie sejwow i zrob format konsoli bo i tak to zrobia w serwisie.

Moja pojechala na to samo. Wrocila i juz jest ok

 

Dzięki za info. A załatwiałeś przez serwis bezpośrednio czy przez sklep? I powiedz czy to prawda, że konsole wracają w nie oryginalnym opakowaniu? Ile czekałeś na zwrot? Dostałeś ten sam model czy wymieniony na nowy (?)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie... dziś wyciągnąłem swoją PS4 z wnęki (spora, dobrze chłodzona, bez plecków) żeby ją przeczyścić. 

Zobaczyłem, że obudowa odbarwiła się na biało... no łapy mi opadły. Konsola nigdy nie była czyszczona chemikalami, wodą, niczym.

Sony jedyne co może poradzić to wysyłka konsolkę do francji (2 tygodnie minimum) i odesłanie konsoli z odzysku. Przypominam, że moja konsola nie ma jeszcze 30 dni. To najnwosza sercia CUH 1116A....

 

takiego dziadostwa w życiu nie widziałem. poniżej zdjęcia. Spotkaliście się z czymś takim?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo w tym samym miejscu.

Ale mam to gdzieś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo w tym samym miejscu.

Ale mam to gdzieś.

toreso kiedy kupiłeś i jaki model?

 

DarkShadow, ja jestem załamany. Takiego szajsu nie widziałem jak zyję. Ps3 mam 5 lat i nic się nie dzieje. Dramat!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dziwne. CIepło ciepłem ale od środka w tym miejscu nie ma czym się odbarwić bo jest metalowa osłona i płyta główna ...a wentylator i radiator są "od spodu".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy model chyba. Początek Grudnia 2013.

Cos Ci się dzieje konkretnego?

Bo mi nie, i tak jak napisałem mam to gdzieś, nie wpływa to ani na prace konsoli, tak naprawdę to Ty mi przypomniales o tym bo juz dawno to olalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestie estetyczne , wygląda to paskudnie koło telewizora. Konsola musi pójść we wnękę. Taki szmelc za 1700 zł :/ sprzęt do salonu, great.

SephiroT czego to może być wina?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomi, nie mam może tak jak Ty widoczne. Ale pojawiło się to u mnie praktycznie kilka tygodni od zakupu. Zajarany byłem i zlalem. I jakoś tak zostało, nic się nie dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo że bezpośrednią wina jest ciepło ale tak jak pisałem, patrząc na to jak konsola jest zbudowana to będzie to raczej problem badziewnego plastiku niż problem przegrzewania się.

Tam ma co się nagrzać "po drodze" i jakby plastik był dobrej jakości to z płyty głównej była by już lawa :D

Walory estetyczne to inna bajka i jak najbardziej reklamuj jak ci to przeszkadza bo tka nie powinno być.

Naklejek czy innych rozwiązań nawet nie sugeruję żeby nie pociągnąć kolejnej lawiny shitstormu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta wnęka jest biała, więc może ona się odbarwiła od ciepła?

Share this post


Link to post
Share on other sites

góra półki jest biała, ale bez przesady. PS3 była w tej wnęce 5 lat i nic się nie działo, paranoja. PS4 jest mniejsza więc miała jeszcze więcej luzu.

nie wyobrażam sobie ją oddać i dostać używkę z francji :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×