xTonks83 8 Napisano 4 Maj 2015 Orientujecie się jak jest z gwarancją produktów zakupionych na saturn.pl? Mogę zanieść pada do stacjonarnego sklepu Saturn, czy wysłać prosto do serwisu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Maj 2015 Nie patrzcie na numery seryjne czy model. Już dawno przecież wspólnie na forum doszliśmy do tego że jest to random i to nic nie da. Orientujecie się jak jest z gwarancją produktów zakupionych na saturn.pl? Mogę zanieść pada do stacjonarnego sklepu Saturn, czy wysłać prosto do serwisu? Jeżeli zaniesiesz do Saturna to oni wyślą do serwisu - jeszcze dłużej będziesz czekał na naprawę. Ja bym od razu na serwis słał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek882 8 Napisano 4 Maj 2015 @Sephirot Kupiłem wcześniej pada białego i ma oznaczenie cuh zct1u a tamten końcówke E czyli Europa a biały USA. Będę miał jakieś problemy z gwarancją skoro pad ma końcówkę U ? Pad kupiony na allegro paragon mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Maj 2015 Nie wiem, coś nie coś wiem ale nie wszystko ;) Myślę że problemu raczej nie powinieneś mieć jeżeli masz paragon ze sklepu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus528 50 Napisano 4 Maj 2015 Ja dziś po raz "enty" wysyłam kolejny raz pada bo w serii 221 pękła gumka i ostatnio sam się wyłączał podczas grania a i numer seryjny się wytarł(w czerwonym 3 raz w czarnym ani razu) Na info pytałem czy jeśli trzymano pada na naprawie przez ponad 3 tygodnie to czas gwarancji jest przedłużony o ten czas i niestety odpowiedz brzmiała NIE dziwne jest tez to że czarny serii 121 ma analogi prawie jak nowe a w czerwonym 221 sliki mimo użytkowania bardziej czarnego A i na infolinii Pani powiedziała że w związku końcówka mojej GW na pada na nowego dostane 3 miesiące GW Zmieniło się też to że teraz sami musimy umówić odbiór z kurierem a czas reklamacji wynosi 21 dni roboczych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek882 8 Napisano 4 Maj 2015 Ciekawe czy w moim padzie serii 221 gumki tak samo się zniszczą. Jedno mnie ciekawi po co dali mi na gwarancji właśnie z ta wadliwa seria.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Maj 2015 Ponownie - seria nie ma nic do gumek. Już na sam widok i pierwszy dotyk powinieneś widzieć czy gumki są inaczej zrobione. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek882 8 Napisano 4 Maj 2015 Te poprawione powinny być bardziej chropowate? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus528 50 Napisano 4 Maj 2015 Tak i inaczej "czuć" je pod palcem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 4 Maj 2015 Ja dziś po raz "enty" wysyłam kolejny raz pada bo w serii 221 pękła gumka i ostatnio sam się wyłączał podczas grania a i numer seryjny się wytarł... Jak sobie poradziłeś z wytartym numerem przy zgłoszeniu ? Paragon musiałeś dołączyć ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus528 50 Napisano 4 Maj 2015 (edytowane) Nie było problemu. W zgłoszeniu podajesz same zera paragonu nie żądali bo pierwszy reklamowałem po 4 miechach, dali nowy wytrzymał 3 miechy, znów dali nowy który wytrzymał nie całe 5 michów( 10 maja mija rok) we wszystkich wytarł mi się numer co parę razy na info sony mówili mi że to norma iż w kolorowych padach ściera się numer i nie jest to jakiś wyjątek a wręcz częste zgłoszenie . Co jest dziwne to czerwone i niebieskie mają na wlepkę z numerem pokryta taka dziadoską przezroczystą folia która chwila i się zawija i odkleja wtedy jak się np. czyści to łatwo się ściera. Czarne nie maja tej przezroczystej foli ale numer jest dobrze nadrukowany i prawie nie ścieralny. Liczę że dostanę już z nowszej serii(131,141,321) bo mają dać nowy. Kolega miech temu wysłał po GW niebieskiego bez numerów i dostał nowego tyle że wysyłał przez formularz. Ogólnie jak masz po GW to lepiej przez formularz. Brak numeru seryjnego to zaleta bo nie mogą sprawdzić czy jest na GW Edytowane 4 Maj 2015 przez Angelus528 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Maj 2015 Czarne też mają folię. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek882 8 Napisano 4 Maj 2015 czyli ja mam pada niepoprawionego bo gałki są inne niż w tym białym co mam.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nejsze666 0 Napisano 6 Maj 2015 Witam , ja z pytaniem o serwis ps4 . model 1116A , od ponad tygodnia zaczęła wyrzucać płyty z napędu , nie raz co parę godzin a nie raz od razu po włączeniu gry , wyciągnięcie gumki z pod przycisku nie pomogło . Usterkę trzeba zgłosić przez stronę Sony ? , konsola zakupiona przez allegro . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 6 Maj 2015 Jeżeli masz paragon, to tak - przez kontakt telefoniczny lub serwis reklamacyjny www wsparcia Playstation. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sewek1988 39 Napisano 6 Maj 2015 Spróbuj dokręcić śrubę awaryjnego wysuwania płyty . U mnie też kiedyś w losowych momentach wysuwał płytę a po dokręceniu śrubki jest juz spokój ponad pół roku. Wysłane z mojego SM-G900F Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niklas 71 Napisano 6 Maj 2015 Wczoraj oddałem pada, reklamacja przez ( Mediamarkt ) zobaczymy ile procedura potrwa, mogłem indywidualnie ale niech sie sklep z tym pier... . 2 x guma na analogach i R2 nie odbija. Czekam na SMS-a jak odbiorę Dsa dam znać, wiem poczekam pewnie ze 3 tyg jak nie dłużej, ale mam 2 kontrolery także nie rzutuje Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabel138 0 Napisano 6 Maj 2015 Panowie mam pytanie, chce kupić ps4 w UK. Wracam do Polski za jakieś 3-4 miesiące, czy gwarancja będę mógł się zgłośić do sklepu sony w Polsce? Nie będzie problemu? Czy będę musiał się męczyć z wysyłką do sklepu w UK? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niklas 71 Napisano 7 Maj 2015 Zadzwon dowiesz się http://pl.playstation.com/contact-us/#tab-705501 Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabel138 0 Napisano 7 Maj 2015 Oooo dzięki bardzo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 8 Maj 2015 Jest może jakiś adres e-mail, na którego można pisać w sprawie gwarancji ? Widzę tylko formularz online, ale tam nie ma do wyboru takiego tematu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Maj 2015 Jest może jakiś adres e-mail, na którego można pisać w sprawie gwarancji ? Widzę tylko formularz online, ale tam nie ma do wyboru takiego tematu... Zadzwon dowiesz się http://pl.playstation.com/contact-us/#tab-705501 Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Tam masz wszystkie formy kontaktu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INTseed 11 Napisano 14 Maj 2015 Pad wymienili w ciągu 2 tygodni na nowy. Jak jest z gwarancją teraz jak paragonu nie mam? Kolega ma na nalepce wyraz japan a ja tylko china. Ciekawe który dłużej pogra :) Wysłane z mojego H60-L02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 14 Maj 2015 Z tym paragonem to rzeczywiście zagwostka. Numer seryjny oraz paragon powinien u nich być więc zadzwoń i się upewnij że mają wszystko w komputrze. Czy Chiny czy Japonia, nie ma już znaczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INTseed 11 Napisano 14 Maj 2015 Właśnie chodzi o to że ja paragonu nie mam w cale. Kupiłem konsole na allegro ponad rok temu więc zaryzykowałem wysyłkę przez stronę internetową. Jak się zepsuje to i tak można zaryzykować drugi raz. Na razie sony pozytywnie mnie zaskoczyło oby tak dalej było. Wysłane z mojego H60-L02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach