Skocz do zawartości
cwir

Serwis/Gwarancja PS4

Rekomendowane odpowiedzi

maxresdefault.jpg

 

Temat służący do wymiany doświadczeń związanych z serwisowaniem konsoli oraz padów.

 

UWAGA: Nie jesteśmy serwisem ani infolinią Sony. W przypadku awarii konsoli lub pada zalecamy kontakt telefoniczny z infolinią Sony gdzie dowiecie się dokładnie co należy zrobić aby odesłać sprzęt do naprawy/wymiany. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za informacje podane tutaj przez administrację forum lub innych użytkowników. 

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pad dzisiaj do mnie przyszedl czyli uwineli sie bardzo szybko w sumie ok 10 dni.

Pad wymieniony na serie 221. Bardziej matowy jest i faktycznie inna guma na analogach. Jest znacznie cichszy przy wibrowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, wymienili Ci na starą serię? Słyszałem, że teraz wymieniają już na najnowszą 131. Swoją drogą ta nowsza seria i tak jest g**o warta. Pad po niecałym miesiącu ma już starte gałki. Tyle dobrze, że guziki (jeszcze) nie trzeszczą.

Orientujecie się czy "łyse" gałki podchodzą pod reklamacje, czy dopiero pęknięta guma na analogu?

 

UPDATE: na infolinii twierdzą, że łysa gałka też podchodzi pod reklamację. Nie mają informacji czy "nowe" duale są już poprawione. Dobre.

 

Dualshock 4 to największa porażka PS4. NIe wiem co za kretyn projektował ten kontroler. Do tego ładowanie pada co 6 godzin. Poza tym, ergonomia pada jest rewelacyjna.

Edytowane przez Tomisior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja reklamowałem  konsolę i pada

konsola wymieniona na inna bardzo dobrze zapakowaną byłem zadowolony jedyny minus to czas reklamacji 21 dni

Pad reklamowałem jeszcze w pram i tam to nawet na info się nie dało dodzwonić, pada dostałem nowego czas realizacji 14 dni

Edytowane przez Angelus528

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś reklamować pada w sklepie, np. Saturn? Wysyłają do serwisu czy może wymieniają od ręki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pytałem o to w Saturnie. Wysyłają do serwisu, więc od razu lepiej dzwonić na infolinię Sony i tam się dogadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiecie jak to jest w rtv euro agd bo wlasnie rozwalil mi sie pad czy wymieniaja czy wysylaja do sony pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci się "rozwalił" to jedynie możesz skorzystać z ubezpieczenia o ile je wykupiłeś bo gwarancja usterek mechanicznych nie obejmuje (poza startymi gumkami) - jeśli jest i pochodzi z The Warranty Group to pad trafi do nas na serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

mam takie pytanie pośrednio związane z serwisowaniem konsoli. Padł mi czytnik płyt - co parę sekund słychać buczenie silniczka, nie wciąga płyt. Szykuje się naprawa serwisowa. Moje pytanie: jak "przygotować" konsolę przed wysłaniem? Co powinienem zrobić - mam na myśli zabezpieczenie zapisanych danych gier itp. Zgrać na pendrive'a? Jest możliwość zrobienia jakiegoś back up'u ustawień systemowych? No i domyślam się, że muszę się wylogować z PSN'u i usunąć konto...? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź, bo (całe szczęście) do tej pory nigdy nie miałem potrzeby korzystania z naprawy gwarancyjnej.

 

EDIT:

I jeszcze druga sprawa. Lepiej reklamować przez sklep (MediaExpert) czy samemu dzwonić na serwis Sony? Bo z tego co czytam w internecie załatwianie przez serwis bywa bardzo problematyczne, konsole nie wracają w oryginalnym opakowaniu, tylko w jakiś innych luźno zapakowanych pudełkach. Ewentualnie będę wdzięczny za linka do tematu na forum gdzie ta cała procedura reklamacyjna jest opisana, bo nie mogę aktualnie znaleźć.

Edytowane przez FRK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam takie pytanie pośrednio związane z serwisowaniem konsoli. Padł mi czytnik płyt - co parę sekund słychać buczenie silniczka, nie wciąga płyt. Szykuje się naprawa serwisowa. Moje pytanie: jak "przygotować" konsolę przed wysłaniem? Co powinienem zrobić - mam na myśli zabezpieczenie zapisanych danych gier itp. Zgrać na pendrive'a? Jest możliwość zrobienia jakiegoś back up'u ustawień systemowych? No i domyślam się, że muszę się wylogować z PSN'u i usunąć konto...? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź, bo (całe szczęście) do tej pory nigdy nie miałem potrzeby korzystania z naprawy gwarancyjnej.

Zrob kopie na penie sejwow i zrob format konsoli bo i tak to zrobia w serwisie.

Moja pojechala na to samo. Wrocila i juz jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrob kopie na penie sejwow i zrob format konsoli bo i tak to zrobia w serwisie.

Moja pojechala na to samo. Wrocila i juz jest ok

 

Dzięki za info. A załatwiałeś przez serwis bezpośrednio czy przez sklep? I powiedz czy to prawda, że konsole wracają w nie oryginalnym opakowaniu? Ile czekałeś na zwrot? Dostałeś ten sam model czy wymieniony na nowy (?)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... dziś wyciągnąłem swoją PS4 z wnęki (spora, dobrze chłodzona, bez plecków) żeby ją przeczyścić. 

Zobaczyłem, że obudowa odbarwiła się na biało... no łapy mi opadły. Konsola nigdy nie była czyszczona chemikalami, wodą, niczym.

Sony jedyne co może poradzić to wysyłka konsolkę do francji (2 tygodnie minimum) i odesłanie konsoli z odzysku. Przypominam, że moja konsola nie ma jeszcze 30 dni. To najnwosza sercia CUH 1116A....

 

takiego dziadostwa w życiu nie widziałem. poniżej zdjęcia. Spotkaliście się z czymś takim?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w tym samym miejscu.

Ale mam to gdzieś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to była biała ale ją przemalowali :) A na poważnie to to co oni odstawiają z 4 to przechodzi ludzkie pojęcie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w tym samym miejscu.

Ale mam to gdzieś.

toreso kiedy kupiłeś i jaki model?

 

DarkShadow, ja jestem załamany. Takiego szajsu nie widziałem jak zyję. Ps3 mam 5 lat i nic się nie dzieje. Dramat!! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dziwne. CIepło ciepłem ale od środka w tym miejscu nie ma czym się odbarwić bo jest metalowa osłona i płyta główna ...a wentylator i radiator są "od spodu".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy model chyba. Początek Grudnia 2013.

Cos Ci się dzieje konkretnego?

Bo mi nie, i tak jak napisałem mam to gdzieś, nie wpływa to ani na prace konsoli, tak naprawdę to Ty mi przypomniales o tym bo juz dawno to olalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest zdjęcie ściągniętej obudowy.

Temperatura tu problemem raczej nie będzie tylko parszywy plastik.

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/2rYZeI4ONmVn5cNx

Edytowane przez SephiroT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestie estetyczne , wygląda to paskudnie koło telewizora. Konsola musi pójść we wnękę. Taki szmelc za 1700 zł :/ sprzęt do salonu, great.

SephiroT czego to może być wina?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomi, nie mam może tak jak Ty widoczne. Ale pojawiło się to u mnie praktycznie kilka tygodni od zakupu. Zajarany byłem i zlalem. I jakoś tak zostało, nic się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że bezpośrednią wina jest ciepło ale tak jak pisałem, patrząc na to jak konsola jest zbudowana to będzie to raczej problem badziewnego plastiku niż problem przegrzewania się.

Tam ma co się nagrzać "po drodze" i jakby plastik był dobrej jakości to z płyty głównej była by już lawa :D

Walory estetyczne to inna bajka i jak najbardziej reklamuj jak ci to przeszkadza bo tka nie powinno być.

Naklejek czy innych rozwiązań nawet nie sugeruję żeby nie pociągnąć kolejnej lawiny shitstormu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta wnęka jest biała, więc może ona się odbarwiła od ciepła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

góra półki jest biała, ale bez przesady. PS3 była w tej wnęce 5 lat i nic się nie działo, paranoja. PS4 jest mniejsza więc miała jeszcze więcej luzu.

nie wyobrażam sobie ją oddać i dostać używkę z francji :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×