sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Ja nie mogłem siła wyższa :(No juz sie martwiliśmy ze cos sie stało ;)Dokonałem poprawek i aktualizacji pierwszej strony Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez sieniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yelon65 168 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Renault Clio Cup film jest moim komentarzem, ale rzeczywiście dobry wyścig rekompensuje minusy gry Edytowane 16 Czerwiec 2015 przez yelon65 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Ginetta JuniorUmnie tez film jest komentarzem, bo naprawde tyle sie działo ze nawet ten blad gry ktory mnie pozbawił P2 a moze nawet P1,został wybaczony przez świetna walkę i atmosferę ;) od 8:30 do 11:55 jakiś bład można przewinąć :D https://www.youtube.com/watch?v=CPHosUDO16YWysłane z mojego iPhone 5przez Tapatalk Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez sieniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek1234itd 12 Napisano 15 Czerwiec 2015 Kilka kwestii: 1) Kiedy koljeny wyścig? Bo jestem ślepy i nie mogę znaleźć 2) W wyścigu miałem na kilkanaście kółek przed końcem dużą przewagę nad cienglaszem i spokojnie sobie jachałem. Tylko trochę ciężko się kontroluje przewagę jak raz pokazuje 30 sekund raz 5 sekund a za chwilę 1,5 minuty o.O 3) Co do tabelki to jeżdżę na padzie. No i z ciekawości dlaczego tabelka jest po angielsku? :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laptok 529 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Ponieważ polskie odpowiedniki są za długie i ogólnie lepiej wygląda to w języku motorowym, dlatego zdecydowałem się na "inglisz" :P Jak będziemy jeździć w klasie pikaczento po torze w Poznaniu, to zapodam polskie znaki ;) Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez Laptok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Czerwiec 2015 Kilka kwestii: 1) Kiedy koljeny wyścig? Bo jestem ślepy i nie mogę znaleźć 2) W wyścigu miałem na kilkanaście kółek przed końcem dużą przewagę nad cienglaszem i spokojnie sobie jachałem. Tylko trochę ciężko się kontroluje przewagę jak raz pokazuje 30 sekund raz 5 sekund a za chwilę 1,5 minuty o.O 3) Co do tabelki to jeżdżę na padzie. No i z ciekawości dlaczego tabelka jest po angielsku? :P Fakt, z tą przewagą/stratą było dziwnie ale po przejechaniu mety info to było aktualizowane. Nie wiem od czego to zależy bo już moja przewaga nad Toreso była poprawna. Wyścig co niedziela. Pewnie więc jedziemy w najbliższą :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 Juz wszystko zostało poprawione na pierwszej stronie, w przeciągu kilku dni podam ilośc okrążeń Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Czerwiec 2015 Sieniu a może by tak pojechać na przyspieszonym zużyciu? Przy obecnych ustawieniach nie czuć w zasadzie wpływu opon a paliwa wystarcza na cały wyścig - trochę tak łyso kiedy nie ma elementu taktyki. Oczywiście pewnie trzeba by potestować i dobrać odpowiednie ustawienia zużycia, tak tylko pomysł rzucam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laptok 529 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Taka luźna propozycja. Dałoby radę minimalnie zmniejszyć ilość okrążeń? tak aby wraz z kwalifikacjami nie przekraczać 1h. Również optuje za zmianami w zużyciu opon i paliwa :) Druga sprawa, może warto w końcu wzorem z wątków z ps3 utworzyć subfora? - pytanie raczej do moderów i adminów :) Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez Laptok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Miałem zamiar jutro badz pojutrze dokonać testów wlasnie z elementem szybszego zużycia opon i paliwa. W kwesti twojego zapytania laptok moze i warto by było, tylko w tedy potrzebował bym pomocy. Jesli jest ktoś chcemy aby pomagać mi rozwijać ligę i prowadzić ja zemna to bardzo chętnie przyjmę takiego kogos ;) A co do wyścigu z kwali wychodzi 1h 15minut, ale zobaczymy co da sie zrobic Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez sieniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zybi 6 Napisano 15 Czerwiec 2015 2) Poproszę o info dot. pad czy kiera :) Jeżdżę na padzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMokey76er 119 Napisano 15 Czerwiec 2015 (edytowane) Czesc, Ja na kierownicy ;) Co do wyscigu to jak dla mnie miod malina. Zwlaszcza ze spedzilem wczesniej 10 minut na tym torze Zyleta. Walka z siedzacym na ogonie Zybim przekozacka. Pooprawilem B/L o ponad 3 sekundy ;P i trzepalem regularnie niskie 0:55, a Zybi caly czas w lusterku :) Swietna walka. Po pitach bronilem sie przed Piotrasem...chwile... :) Sieniu, co sie stalo z Toba? P4 dostalem od Ciebie gratis, jakas awaria? Cisnienie mi podniosl jeden jedyny spin jaki mialem. Oczywiscie na 3 zakrecie..przedostatnie kolko...juz mi sie goraco zrobilo i zegnalem sie z P4, ale przewagi starczylo, a stracilem tam 20 sekund. Nie wiem jak odebrala wyscig reszta, ale ja gratuluje wszystkim czystego wyscigu. Jak na pierwszy start gdzie tak jak ja, pewnie nie wszycy ze soba juz jezdzili, to kultura na torze 1 klasa. Widac bylo szacunek dla innych w kazdym manewrze wyprzedzania/obrony, a juz dublowanie to byla przyjemnosc. Cienglasz, Torreso, akurat chyba po tym moim spinie, mnie wyprzediliscie i widzialem ten moment jak po S/M lecicie jak zakochana para w milosnym uscisku :) Fajnie to wygladalo, bo tam akurat z gory sie nadjezdza.. p.s. mialem niezlego stracha przed startem, bo na treningach i kwali zdarzalo sie, ze na ostatnim lagodnym prawym przez prosta S/M przekrecalo mi kierownice w lewo i walilem w bande. Na szczescie na wyscigu bez problemu. Ale za kazdym razem gdy tam przejezdzalem, to mialem spiete poslady. Faktycznie, miedzyczasy przeklamywaly Poza tym po wymianie opon, praktycznie caly czas mialem je "na czerwono". Ktos podopowiadal ze moze zalozyli mi deszcowe, ale czasy krecilem praktycznie identyczne, chociaz trzeba bylo nieco inaczej pokonywac zakrety p.s. cienglasz, to zdaje sie Sieniu sam wkurzony komentowal to, ze nie wylaczyl inzyniera. Ja mu tylko delikatnie zwrocilem uwage ;) Sieniu, wylacz za pamieci ;) jeszcze raz dzieki za super start eventu i ligii, Edytowane 15 Czerwiec 2015 przez SMokey76er 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 Tak to ja przez chwile komentowałem to ze nie wyłączyłem tego gamonia, a co do wyscigu blad gry ktory przez chwile nie pozwolił mi jechac i stad spadek na z P1 naP5 tu masz filmik z ta awaria https://vimeo.com/130773381 Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMokey76er 119 Napisano 15 Czerwiec 2015 Wyglada jakbys biegu nie mogl wrzucic..co pomoglo? Wylaczales kiere? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Czerwiec 2015 Wyglada jakbys biegu nie mogl wrzucic..co pomoglo? Wylaczales kiere?Gram na padzie a niewiem co pomogło, moze to ze wyszedłem do menu głównego i wróciłem bo po chwil wszystko było okej. Ale zagotowalem sie jak silnik w maluchu ;)Wysłane z mojego iPhone 5 przez Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 16 Czerwiec 2015 Mniejsza ilość okrążeń ? po co ? spieszy się komuś do spania ? te samochody są wolne więc trzeba mieć więcej czasu na dogonienie i atak przeciwnika, godzinny wyścig i 15 min kwalifikacji jest OK. Paliwo też jest w porządku, jedno tankowanie lub jego brak podczas wyścigu to chyba odpowiednia liczba, przecież nie będę tankował 2-3 razy ... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yelon65 168 Napisano 16 Czerwiec 2015 zgadzam się z Tacho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 16 Czerwiec 2015 Też jestem za tym, żeby wyścigu nie skracać ale - jak pisałem - element taktyczny się przyda. Teraz mamy sztucznie wymuszony pit stop, nie dyktuje go ani zużycie opon ani paliwa - tylko decyzja "administracyjna". Zróbmy warunki, w których pit stop naprawdę ma znaczenie, paliwa może nagle zabraknąć (swoją drogą, co wtedy w pCars? też dojeżdżamy w trybie "serwisowym" do boksu?) albo ryzykujemy jazdę na zużytych oponach oszczędzając czas na zjazdach do boksu. Dlaczego nie tankować 2-3 razy? Nie widzę przeszkód, pomijając potencjalne problemy z bugami w pitstopie, które trzeba ogarnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 16 Czerwiec 2015 paliwa może nagle zabraknąć (swoją drogą, co wtedy w pCars? też dojeżdżamy w trybie "serwisowym" do boksu?) Paliwo się kończy, silnik gaśnie, stajesz i kończysz wyścig, tak to wygląda. Chyba że uda Ci się doczołgać jakoś 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yelon65 168 Napisano 16 Czerwiec 2015 Ilość okrążeń w czasie wyścigu musi być tak obliczona aby każdy mimo woli musiał zjechać do pit stop, na każdym torze będzie to inna suma okrążeń,jeśli będzie taka potrzeba mogę przed każdym torem przetestować ile okrążeń da się wycisnąć na pełnym baku.Renówki mało zużywają paliwa, tak że trochę pojeździmy ,ale jak pisał Tachograf bedzie więcej czasu na odrobienie strat jak i na więcej walki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wyso52 35 Napisano 16 Czerwiec 2015 (edytowane) Przeciez ostatniego wyscigu renault nie dalo sie dojechac bez tankowania. Z imprezy na okolo 25 kolku rowniez dochodzily glosy " Tez macie wrazenie, ze opony coraz gorzej trzymaja?" Wedlug mnie aktualna formula wyscigow jest praktycznie idealna Edytowane 16 Czerwiec 2015 przez Wyso52 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yelon65 168 Napisano 16 Czerwiec 2015 zgadza się :thumbsup: mi się udało dojechać do 31 okrążenia przy dosłownie paru litrach paliwa ale opony już puszczały Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Laptok 529 Napisano 16 Czerwiec 2015 Może w Clio, ja odnosiłem się do Ginetty. Może warto pomyśleć o subforach admini :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yelon65 168 Napisano 16 Czerwiec 2015 (edytowane) Renault Clio Cup jeżeli chodzi o zużycie paliwa na torze Donington Park to wygląda następująco - 42 litry paliwa około 33 okrążenia -3/4 czasu wyścigu ,a z oponami minimalnie słabsze czasy od 30 okrążenia, czyli można by było zużycie opon dać x2, ale to już decyzja Sienia , te dane należy traktować +/- Edytowane 16 Czerwiec 2015 przez yelon65 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polo508 54 Napisano 16 Czerwiec 2015 Akurat zwiększanie zużycia przy Clio nie ma większego sensu moim zdaniem , akurat w tym samochodzie to nie będzie miało żadnego wpływu na strategię. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach