Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O Bloodborne też mówili że będzie trudniejszy, szczerze mówiąc, nie był. W sumie miałem problem tylko na początku, ale i tak nie było tragedii, później jak już gra była w miarę opanowana to było z górki.
W DkS II borykałem się częściej, Demon Kuźni i jego hitboxy to mój nemesis, do dzisiaj leczę rany po tych walkach. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie lochy kielicha w BB łatwe nie były  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lochy kielicha w BB był sztucznie zawyżane, dostawaliśmy w nich wrogów na małych arenach, z trylionem życia i DMG a na koniec ucinali nam połowę HP, ja nie dotrwałem do końca lochów, zwyczajnie mnie znużyły. To nie jest prawdziwe znaczenie trudności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te lochy są żałosne, a sam BB jest najłatwiejsza grą z serii.DS to jest to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Noo pomysł się nie sprawdził, moim zdaniem. Niby miały być generowane losowo, ale lokacji było tak mało, że zaczynały się powtarzać bardzo szybko. Poza tym tak na prawdę nie było motywacji, żeby po nich biegać. Gdyby można w nich było znaleźć jakieś na prawdę potężne itemy. Te bronie uncanny itp to różniły się kosmetyką, a runy po jakimś czasie wypadały cały czas te same. Gdyby nie to, że chciałem dotrzeć do królowej to pewnie bym zrezygnował. Co nie zmienia faktu, że nie zgodzę się z twierdzeniem, że były proste  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bloodborne w porównaniu do DS to bułka z masłem, tym bardziej cieszę się na powrót do korzeni jeżeli chodzi o poziom trudności.

Na Dark Souls 3 czekam wypiekami na twarzy, to będzie mój absolutny must have. Uwielbiam ten klimat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam cicha nadzieję ze nie odpuszcza pomysłu z ng+ jaki był w dks2. Dodatkowe duszę za bossow, zmieniony spawn mobkow i dodatkowe utrudnienia. To było mega a samo wspomnienie z walki przeciwko 7 red phantom przed wejście do bossa....damn więcej takich zagrywek. Przydałoby sie żeby też bossowie na ng+ sie zmie jaki lekko. Dodanie im jakiegos buffa co otruwa albo psuje eq.

Wysłane z kota podlaczonego do pralki za pomocą szpadla aka TapTalk. Więc nie wołajcie mnie na sb. now Free

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się to strasznie podobało, ale są obawy, bo w Bloodborne wszystko było tak samo. Zwiększało się życie i DMG przeciwników, ale nic nowego nie było. Pamiętam do dzisiaj jaką minę miałem kiedy Freya wyskoczyła na mnie w w tej wiosce, przed Magiem i Kongregacją, kurde to było coś, ogólnie sporo rzeczy się zmieniało. BB naprawdę nie ma po co przechodzić drugi raz, nad czym niestety ubolewam. Tyle że tam, zwyczajnie sami sobie zbudowali mur, narzucając taki charakter świata, który był świetny, ale doprowadziło to do tego że każdy praktycznie ma taką samą postać, ile razy by nie grał i jakich buildów by nie stosował.

Wracając do lochów, czy chciałbym ich odpowiednik w DkS III, tak, ale inaczej wykonany niż w BB, bez tych samych bossów i sztucznego zawyżania trudności.
sLk, nikt nie mówi przecież że lochy są proste, są nudne, żmudne i bez polotu :/ a ich trudność polega na tym o czym pisałem wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taak to była moc...albo moment gdzie po walce ze Smelter Demonem najpierw wyskakiwał jeden Pursuer a na NG+ walczyło się w tym miejscu z dwoma naraz. 

 

FS osiągnęło bardzo wysoki poziom DkS2 i mam nadzieje że go przebiją przy DkS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jak ng+ przyciąga czymś więcej niż tylko większą ilością expa z przeciwników. Wtedy faktycznie masz ochotę przechodzić grę jeszcze raz. W BB nie było czegoś takiego i dlatego moją przygodę z ng+ zakończyłem po pierwszym bossie  :)

Osobiście podobało mi się jak to było rozwiązane w indyku Transistor, ng+ oferował trochę nowego contentu, który nie był dostępny przy pierwszym przejściu gry. W DkS 2 też chyba tego trochę jest  :)

Jeżeli chodzi o lochy to nie chciałbym, żeby pojawiły się w DkS3. Zresztą FS chyba coś wspomniało, że to część uniwersum BB i nie będą tego mieszać  :) Moim zdaniem takie losowo generowane lokacje sprawdzają się w grach pokroju Diablo, gdzie dostępne są przepastne pokłady lootu na który można polować  ;) W BB było tego na tyle mało, że łażenie po lochach było praktycznie bezcelowe i po prostu nudne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym bym odpowiedzialny za zrobienie DS3, który miałby być ostatnim z serii to:

- zwiekszylbym znaczenie grania w kolejne NG, np tworząc broń z duszy danego bossa - oprócz standardowego +10 - można byłoby dokładać do tej broni dusze tego samego bossa z kolejnych NG zwiększając tym samym dmg a ponadto wkładając powiedzmy piąta ta sama duszę broń uzyskalaby unikalny wygląd albo moveset.

- finalnego bossa na pewno nie dałoby się zabić ani w pierwszym NG ani w NG+ Za każdym razem fabularnie czegoś byśmy się dowiadywali/odkrywali i dopiero za trzecim razem można byłoby go pokonać.

- na pewno w jednego z bossów mógłby wcielić sie inny gracz tak jak było z Old Monkiem i szklanym rycerzem (aczkolwiek z tym się nigdy nie spotkalem)

- gra na pewno nie miałaby aż tylu bossów jak w DS2 i byłaby bardziej spójna, ale za to w każdym kolejnym NG odkrywalibyśmy nowa krainę np w którymś miejscu znalezlibysmy parę drzwi do których klucze dostalibysmy dopiero ginąc przy ostatnim bossie, w jednej krainie byłby do zdobycia jakiś surowiec, w drugiej dusza jakiegoś bossa i dopiero z tym do kowala a on wykuje nam jakąś broń dzięki której możemy zabić ostatniego bossa.

- niektórym NPC i może jakiemuś bossowi dałbym większą świadomość, żeby zdawali sobie sprawę, że dla mnie to już jest ng+, że spotkaliśmy się wcześniej i oni np zginęli itp. We wcześniejszych darkach/demons za każdym razem jak zaczynalem nowe ng+ to podczas np rozmowy z jakimś NPC zawsze sobie myślałem "tak tak głupi jesteś, ciągle o tym gadasz itd", wiec tym razem sprobowalbym zaskoczyć gracza

- widząc znak co-op/pvp na ziemi można by było sprawdzić jakaś podstawowa statystykę typu ile razy pomógł, wygrał, przegrał itp.

- dodałbym możliwość do wyzwania na walkę dowolnie wybranego gracza np każdy konwenant miałby swój ranking graczy i chcesz się spróbować z najlepszym? Wysyłasz wiadomość, on akceptuje, ladujecie na jakiejś arenie i walczycie.

- co do pvp to dałbym możliwość zemsty na najeźdźcy, który nas zabił w jakiś mało honorowy sposób. Ginie my, używamy jakiegoś itemka i zaraz my go najezdzamy. Żeby nie było tak cały czas to powiedzmy takich itemkow byłoby do zdobycia max 5 na jedno przejście gry, wiec ludzie by tego używali tylko wtedy gdyby ktoś naprawdę nas wkurzył.

Uff...

Reasumując to wszystko, jak gramy w każdą kolejną część DS, przez pierwsze przejście gry jesteśmy zachwyceni tym wszystkim, ale juz kolejne NG gramy juz prawie na pamięć i głównie po to żeby zdobyć brakujące duszę/surowce na broń. Ja bym się skupił bardziej na NG+ żeby dalej zaskakiwalo gracza i miało jakieś fabularne zastosowanie...

Aha i jeszcze jedno, przy tworzeniu postaci każdy mógłby sobie stworzyć jakiś herb, który byłby widoczny przy znakach, albo po wygranej walce pvp gracz automatycznie wbijalby w ziemię np jakaś chorągiew czy coś w tym stylu. Tworząc zbroje/tarcze można by było również umieścić herb, może nawet wybrać kolor zbroi itp. Mieć po prostu większy wybór w wyglądzie postaci

Edytowane przez donsarcasm
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym bym odpowiedzialny za zrobienie DS3, który miałby być ostatnim z serii to:

- zwiekszylbym znaczenie grania w kolejne NG, np tworząc broń z duszy danego bossa - oprócz standardowego +10 - można byłoby dokładać do tej broni dusze tego samego bossa z kolejnych NG zwiększając tym samym dmg a ponadto wkładając powiedzmy piąta ta sama duszę broń uzyskalaby unikalny wygląd albo moveset.

- dodałbym możliwość do wyzwania na walkę dowolnie wybranego gracza np każdy konwenant miałby swój ranking graczy i chcesz się spróbować z najlepszym? Wysyłasz wiadomość, on akceptuje, ladujecie na jakiejś arenie i walczycie.

- co do pvp to dałbym możliwość zemsty na najeźdźcy, który nas zabił w jakiś mało honorowy sposób. Ginie my, używamy jakiegoś itemka i zaraz my go najezdzamy. Żeby nie było tak cały czas to powiedzmy takich itemkow byłoby do zdobycia max 5 na jedno przejście gry, wiec ludzie by tego używali tylko wtedy gdyby ktoś naprawdę nas wkurzył.

Uff...

Reasumując to wszystko, jak gramy w każdą kolejną część DS, przez pierwsze przejście gry jesteśmy zachwyceni tym wszystkim, ale juz kolejne NG gramy juz prawie na pamięć i głównie po to żeby zdobyć brakujące duszę/surowce na broń. Ja bym się skupił bardziej na NG+ żeby dalej zaskakiwalo gracza i miało jakieś fabularne zastosowanie...

Aha i jeszcze jedno, przy tworzeniu postaci każdy mógłby sobie stworzyć jakiś herb, który byłby widoczny przy znakach, albo po wygranej walce pvp gracz automatycznie wbijalby w ziemię np jakaś chorągiew czy coś w tym stylu. Tworząc zbroje/tarcze można by było również umieścić herb, może nawet wybrać kolor zbroi itp. Mieć po prostu większy wybór w wyglądzie postaci

Ogółem dobre pomysły, ale...

- To jest zły pomysł, nie wszyscy przechodzą kolejne NG+ i myślę że nie o nowy czy stary kontent tam chodzi. Niektórym się już zwyczajnie nie chce, tłuc tych samych bossow, choćby nie wiem ile nowych rzeczy dołożyli...

- Jak sieć będzie tak działać jak dotychczas, gdzie problemem jest się połączyć z kimkolwiek, to nie wyobrażam sobie tego.

- To jest świetny pomysł, aczkolwiek nie ograniczał bym użyć, zwyczajnie po każdym ataku najeźdźcy można by było się zemścić, np. dołączając do odpowiedniego konwenantu. Miałem wrażenie że coś takiego miało być, ale nie do końca wyszło. Mówię o Błękitnych w DkSII...

Ogólnie mam obawy że po tym co zaserwowali w BB mogą odejść całkowicie od nowego kontentu w DkSIII

PS. Ja do oczekiwań dołożyłbym 

- Brak powtórki jak ze "Scholar Of The First Sin" i nabijania sobie kabzy, rozczłonkowywania społeczności itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogółem dobre pomysły, ale...

- To jest zły pomysł, nie wszyscy przechodzą kolejne NG+ i myślę że nie o nowy czy stary kontent tam chodzi. Niektórym się już zwyczajnie nie chce, tłuc tych samych bossow, choćby nie wiem ile nowych rzeczy dołożyli...

- Jak sieć będzie tak działać jak dotychczas, gdzie problemem jest się połączyć z kimkolwiek, to nie wyobrażam sobie tego.

- To jest świetny pomysł, aczkolwiek nie ograniczał bym użyć, zwyczajnie po każdym ataku najeźdźcy można by było się zemścić, np. dołączając do odpowiedniego konwenantu. Miałem wrażenie że coś takiego miało być, ale nie do końca wyszło. Mówię o Błękitnych w DkSII...

Ogólnie mam obawy że po tym co zaserwowali w BB mogą odejść całkowicie od nowego kontentu w DkSIII

PS. Ja do oczekiwań dołożyłbym

- Brak powtórki jak ze "Scholar Of The First Sin" i nabijania sobie kabzy, rozczłonkowywania społeczności itp.

Biorąc pod uwagę, że DkS3 ma być ostatnia z serii, wiec moim zdaniem powinna być skierowana głównie do "starych wyjadaczy" i myślę że zdecydowana większość będzie chciała grać ng+ itd

Nie rozumiem zarzutu z siecią. Fakt, że zdarzają się pingi, fakt że w bloodborne co-op i pvp było jak na lekarstwo (przynajmniej w moim przypadku), ale w każdym z DkS i DS najazdow było aż nadto. Często gęsto do bossa nie mogłem się dostać bo co chwile była walka z innym graczem. Wczoraj odpaliłem DkS2 i przez dwie godziny walczyłem chyba że 20 razy a gra w sumie jest już stara.

Co do ewentualnego podobieństwa nowego Darka z bloodborne to jestem spokojny. Na pewno nie będą do siebie podobne. Jedyne co mogliby "zapozyczyc" z bloodborne to odrobinę szybsze tempo walki bo grając wczoraj po dłuższym czasie w DkS czułem się jakbym sterowal Titaniciem.

Aha, jeszcze jedno. Fajnie by było gdyby do pewnego momentu zrezygnowali z możliwości teleportow między ogniskami. W DkS1 czesto czułem się zagubiony, sfrustrowany i do tej pory pamiętam radość z otrzymania możliwości teleportacji w Anor Londo. Grając w DkS2 czułem się cały czas lekko i przyjemnie. Zresztą nawet teraz jestem w stanie wymienić większość nazw krain z DkS1 (mimo, że ostatni raz grałem jakieś dwa lata temu) a z DkS2 wymienię może 3-4. Mimo że dwojka mi się podobała to kompletnie nic mi nie zapadło w pamięci. A Anor Londo, wilka będę pamiętał dluuugi czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że DkS3 ma być ostatnia z serii, wiec moim zdaniem powinna być skierowana głównie do "starych wyjadaczy" i myślę że zdecydowana większość będzie chciała grać ng+ itd

 

 

Zabawne :) Gra się ma sprzedać w jak największej ilości kopii więc te "do starych wyjadaczy" można schować między bajki :)

Nie wiem czy ja jestem wyjadaczem ale przeszedłem wszystkie soulsy, zamiast ng+++++++++++++++++ wole grać nową postacią od początku. Bo jechanie setny raz tego samego tą samą postacią, tym samym eq itp mnie strasznie nudzi.

 

Zazwyczaj przechodzę pierwszy raz grę typowym tankiem pod siłę, później jadę postacią pod dex i na końcu jakiegoś maga robię - więc wole 3 razy przejść trzema różnymi postaciami przy tym grając jakies PvP niż bawić się w NG gdzie nie oszukujmy się, jest praktycznie to samo :P

Edytowane przez piachu00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabawne :) Gra się ma sprzedać w jak największej ilości kopii więc te "do starych wyjadaczy" można schować między bajki :)

Nie wiem czy ja jestem wyjadaczem ale przeszedłem wszystkie soulsy, zamiast ng+++++++++++++++++ wole grać nową postacią od początku. Bo jechanie setny raz tego samego tą samą postacią, tym samym eq itp mnie strasznie nudzi.

Kwestia gustu, jedni lubią skupić się na "single player", grać w fabułę jak Ty i to im wystarcza, inni poza fabuła chcą sobie też powalczyć w pvp/co-op co przedłuża żywotność gry kilkukrotnie.

A z Twoim stwierdzeniem, że gra ma się sprzedać w jak największej ilości zgadzam się. Niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem czy ja jestem wyjadaczem ale przeszedłem wszystkie soulsy, zamiast ng+++++++++++++++++ wole grać nową postacią od początku. Bo jechanie setny raz tego samego tą samą postacią, tym samym eq itp mnie strasznie nudzi.

 

 

 

Co do zasady się z tym zgadzam. Zwykle dobijam do levelu PvP, czyli takiego, który pozwala na największą liczbę połączeń, w DkS ok. 120. Zaczynam wtedy singla nową postacią. NG+ w ogóle mnie nie  jara. 

Edytowane przez Grabeq
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie jara, dobrze zrobione NG+ jest świetną sprawą, ale nie chciałbym żeby NG+ ingerowało w jakikolwiek sposób w fabułę gry. Niech ma tony zmian i nowego sprzętu, ale niech nie dotyka w jakikolwiek sposób fabuły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tony zmian i sprzętu przydatnego do PvP np. zachęciły by dużo ludzi w tym i mnie do robienia ng, ale zazwyczaj były to jakieś drobne zmiany.. Typu fantomy czy czar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BB po  przejściu za bardzo nie ma co robić. W DkS2 contentu jest dużo, dużo więcej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BB po  przejściu za bardzo nie ma co robić. W DkS2 contentu jest dużo, dużo więcej. 

Pewnie dlatego szykują jakieś rozszerzenie do BB bo tak to bym już grę sprzedał, a tak to trzymam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego szykują jakieś rozszerzenie do BB bo tak to bym już grę sprzedał, a tak to trzymam.

 

Ma wyjść jakieś dlc i bardzo dobrze. Fabularne dlc od FS  :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nikt nie wcisnął na magnetowidzie przycisku FF   ;)  to nieźle podkręcili tępo rozgrywki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ niesamowity klimat, chociaż nieco niepokoi mnie to zbludbornienie lokacji, nie żeby to było coś złego, ale zwyczajnie nie chcę ciągle chodzić po gotyckich zamczyskach. Co mi się rzuciło w oczy to fakt że jeden z bossów, 1:36 mianowcie ten grubasek, ma ataki niczym mroczna bestia Paarl. 

Ale za to moveset kilku broni, jak te obroty, przeskoki, faktycznie ktoś tu włączył przyspieszenie. Ciekawe jak na tym wyląduje balans w PVP ;D

Ogromne te monstra, uwielbiam takie motywy jak te z tą czaszką wyłaniającą się z cienia, nawet jak to tylko jakaś oskryptowana scenka, ale robi wrazenie i buduje klimat.
Motyw muzyczny już sciągnięty i będę się nim delektował aż do premiery :D
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×