sLk 1405 Napisano 5 Sierpień 2015 Wiadomo coś o planowanym rozmiarze gry? Jeżeli będzie jeszcze więcej contentu niż DkS2 to będzie prawdziwy kolos.... :shok: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vann 327 Napisano 5 Sierpień 2015 (edytowane) Klimacik będzie świetny. Edytowane 5 Sierpień 2015 przez vann 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 5 Sierpień 2015 Jeszcze raz się potwierdza że w designie jest tak: From software > cała reszta lata świetle aby ich dogonić. Trzeba się cieszyć że istnieje taka ekipa który robi gry w starym stylu czyli łupanie przeciwników z odpowiednim timigiem. Tylko tyle i aż tyle. Niema tu żadnych skryptów które zabiły dzisiejsze gry jesteś tylko ty i gra która ci nie pomaga w żadnym stopniu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BulletPOL 203 Napisano 5 Sierpień 2015 (edytowane) Przezajebiście epickie! :yes: Widać tutaj naleciałości Bloodborne'a, część lokacji przypomina trochę wiktoriański styl ale jest też dużo typowych znanych z Soulsów przejść, komnat czy lochów. Dla mnie to jest absolutny must have. Edytowane 5 Sierpień 2015 przez BulletPOL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ivraas 53 Napisano 5 Sierpień 2015 Cholera, żadnych rozgrywek z halabardą, pytanie czy była na ten moment dostępna czy zwyczajnie każdy ma na to wyrąbane?Ale wygląda świetnie,Bloodborne widoczny i już nie chodzi nawet o lokacje, ale o tempo gry, efekt rozbryzgującej się krwi i animacje niektórych przeciwników. Trochę martwią te pogłoski o nie przekraczaniu 30 klatek, sam mam zamiar grać na PC, który choć ciągnie jeszcze dzisiejsze gry to radzi sobie z nimi już coraz gorzej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 5 Sierpień 2015 Mnie to przypomina Demon's Souls, z czego bardzo się ciesze. Wymieszają najlepsze elementy Demons Darków i BB i może z tego powstać coś naprawdę niezwykłego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 5 Sierpień 2015 Ja jestem kupiony. Będzie to trzecia gra od FS którą łykam na premierę i nie będę żałował ani grosza. W DkS3 widać stare dobre motywy z DS jak np: ziejący z boku smok. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schranz 488 Napisano 6 Sierpień 2015 Co tu duzo gadac, jest swietnie fs to bogowie gamingu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 6 Sierpień 2015 Oby jak najmniej z BB bo to najgorsza gra "soulsowa". Wygląda swietnie, jaram się :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ivraas 53 Napisano 6 Sierpień 2015 piachu00 co ty gadasz? Wiem że każdy może mieć prawo do własnego zdania, ale nie wiem czy w tym momencie trollujesz czy zwyczajnie tak myślisz. Pod względem zagęszczenia klimatu, pokręconych oponentów, designu lokacji i muzyki to stoi na równi ze wszystkimi soulsami (pomijając II), sama walka i jej dynamika mi się bardzo podobały.Troszkę kuleje fakt że nie ma zbytniej różnorodności w klasach, brakuje też nieco samego contentu, więcej płaszczy, broni itd. Ale i tak nigdy bym nie powiedział, że to najgorsza gra ze wszystkich soulsów.Pomimo że bardzo lubię dwójeczkę, to chyba postawił bym ją na niższym schodku w porównaniu do reszty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piachu00 3128 Napisano 6 Sierpień 2015 (edytowane) Ni trolluje, ogralem wszystkie soulsy tak na szybko żeby tu nie smiecic zbytnio trzy minusy BB które stawiają najniżej ta produkcję - mało contentu, wcisniete na siłę słabe i nudne lochy, brak jakiegokolwiek powodu żeby zabierać się za ng+. - zero wyzwania, siecz i lec do przodu, mocnym atakiem zestanujesz prawie każdego. - niegrywalny PvP, kiepawe rozwiązanie coopa. To jest tylko moja opinia ale dla mnie BB jest na dnie soulsowym. Edytowane 6 Sierpień 2015 przez piachu00 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ivraas 53 Napisano 6 Sierpień 2015 Lochów mogłoby nie być wcale, ale jednak je dodali, to miłe. Mogli faktycznie siły z lochów zostawić na NG+ to fakt, chociaż i tak ja nigdy nie kończyłem gry na NG+, zawsze dochodziłem do jakiegoś bossa i odechciewało mi się grać, po jakimś czasie wolałem wrócić i zrobić sobie nową postać od zera. Dlatego nie patrzę na to pod tym kontem.Zależy jaką bronią, bo jak się grało toporem to nie było problemu. Z tym się zgodzę, spieprzyli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graqzu 188 Napisano 6 Sierpień 2015 Powrót tarcz. Zawsze wolałem grać bardziej defensywnie. Już nie mówiąc o ciężkich zbrojach które uwielbiam :-). BB jest super ale jednak wole setting DS - Wysłane z fona przez Tapatalk - Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 6 Sierpień 2015 Moim zdaniem BB miał przede wszystkim za mało contentu. W porównaniu do Soulsów, a zwłaszcza dwójki, to nawet śmiesznie mało. Ale klimat..... ehh po prostu mnie zmiażdżył. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 6 Sierpień 2015 Zgadzam się. Covenanty w BB to żart jakiś. 'Ciuchy' no to Fashion Souls bo różnic nie było zbyt znacznych. Dla odmiany teraz gram w DkS2 i czuję się jak dziecko we mgle. Co chwile odkrywam coś nowego. Zmieniam co chwile covenanty, nie mogę sie zdecydować na jedną broń, build już dawno spitolilem i niedługo będę chyba resetował. No gra jest ogromna w porównaniu do BB. Ale... ten klimat BB...level design, fabuła, Lovecraft....no mistrzostwo świata jak dla mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ivraas 53 Napisano 7 Sierpień 2015 Ktoś orientuje się, co mówi kobieta w ostatniej części zdania na gameplay trailerze? Tak muzyka daje po garach że kompletnie zagłusza mówione kwestie, jak pamiętam to Fromsoftware zawsze miało z tym problem w swoich trailerach.Yes indeed, has they said, pilgrimage. The fire fades... and the lords coś tam coś tam blades? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donsarcasm 214 Napisano 10 Sierpień 2015 Jest dobrze http://m.onet.pl/gadzety/gry,0yxwjs Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 20 Sierpień 2015 Jakiś błąd, teraz pisze że początek 2016 roku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sLk 1405 Napisano 20 Sierpień 2015 To jest jakiś event w Japonii. Zapraszają 300 osób do siedziby firmy. Można pograć w triala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost Prime 537 Napisano 31 Sierpień 2015 Kurde chciałbym zobaczyć materiał w pełnym hd jak faktycznie gra się prezentuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 10 Wrzesień 2015 W Dark Souls III powróci pasek many, nie wiadomo jak do końca będzie działało odnawianie go. Jeśli będzie to wyglądało jak w Demon's Souls to po co... przecież rozwiązanie z ograniczoną ilością czarów było perfekcyjne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 10 Wrzesień 2015 (edytowane) Mnie się nie podoba, że znów będzie przenoszenie między ogniskami od początku gry, już nie powróci ta beznadziejność sytuacji i zaszczucie, gdy utknie się przy ognisku w Blightthown w Dks. Edytowane 10 Wrzesień 2015 przez brzmiwtrzcinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ivraas 53 Napisano 10 Wrzesień 2015 Też uważam że ograniczenie czarów było dobrze zrobione, jak chciałeś więcej użyć, musiałeś poświęcić kolejne sloty.Za to ogniska jak już kiedyś pisałem, cieszę się. Nie nazwałbym tego ułatwieniem tylko uszanowaniem czasu, bo nic mnie tak nie denerwowało jak latanie przez te same lokacje po kilkanaście razy. Do przodu, do tyłu, do przodu, do tyłu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 10 Wrzesień 2015 Powrót many daje nam po prostu easy mode. W momencie kiedy któraś klasa zacznie start z pierścieniem odnawiającym MP otrzymamy taki sam motyw jak z Loyalty w DS. Będzie brakowało mi tego uczucia zaszczucia która znika z każdą kolejną częścią gry. Mam cichą nadzieję że FS zrobi coś żeby gra nie była zbyt banalna. Mam cichą nadzieję na mimicbonefire. Takie cudo mogłoby się losowo pokazać na miejscu normalnego ogniska i dopóki go nie pokonamy nie będziemy mogli używać danego ognia do niczego. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 10 Wrzesień 2015 Totalne nieporozumienie z tą szybką podróżą od samego początku. Dupa, nie uszanowanie czasu. Kwintesencją dark, poza walką, jest podróż, eksploracja, wspomniane uczucie niepewności i zaszczucia oraz radoś, kiedy wycieńczony w końcu wypatrujesz upragniony ogień (swoją drogą pomysł z mimicbonfire jest świetny). A nie śmiganie między save pointem, niczym Harry Potter świstoklikiem jakimś. Jeżeli chcieliby uszanować mój czas, to mogliby ponowne przejścia między ogniskami po prostu urozmaicić, choćby przez inne rozmieszczenie mobów. Odnośnie czarów, to też wole taktyczne podejście slotów, ale w sumie mi to lotto, bo używam tylko żelastwa. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach