Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie jest przecież napisane o problemie dziś. Jest także napisane jak można sobie z tym poradzić.

Mi zajęło to jakieś 7 minut, ale w końcu się udało.

 

Swoją drogą nie pisałem nigdzie, że DC nie nadaje się do gry padem, bo jest to jedna z lepiej nadających się.

Tylko napisałem swoje odczucia odnośnie GT Sport, ponieważ dla mnie jest zdecydowanie bardziej

dopracowana pod tym względem do DC. Każdy ma prawo do swojego zdania.

 

Pozdrawiam 8:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy po dodaniu Kariery Solo jest możliwość naliczania w niej zwycięstw do złotych najtrudniejszych Trofeów w grze?

Wiem, naiwny jestem. Tak tylko pytam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, adick007 napisał:

Czy po dodaniu Kariery Solo jest możliwość naliczania w niej zwycięstw do złotych najtrudniejszych Trofeów w grze?

Wiem, naiwny jestem. Tak tylko pytam :)

 

Niestety nie, ciągle naliczane są tylko w trybie sportowym.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robi nam się powoli prawdziwe GT 

Powiem Wam, że ostatnio odpaliłem GT6 i to jest przepaść między jedną konsolą a drugą. Nie dało się w to coś grać. 

To co będzie na PS5 ?

Nie jestem chyba w stanie na tej trakcji i bez manualnej skrzyni wyjść wyżej niż poziom kierowcy B - masakra jakie niektórzy czasy kręcą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie śledzę gry w ogóle od momentu gdy dowiedziałem się, że jest nastawiona na multi. Moje pytanie - czy jakieś aktualizacje sprawiły, że singlowy gracz znajdzie w tej grze coś dla siebie czy raczej powinien tytuł ten omijać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ostatniej aktualizacji dodali tryb kampanii, który będzie powiększony jeśli chodzi o zawartość. Myślę, że obecnie ta gra jest dobra zarówno dla pojedynczego gracza jak i wyścigów online

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są na dobrej drodze, ale do zawartości single wartej polecenia graczowi, który szuka tego typu rozrywki to wciąż za mało. Singlowy stuff to wciąż zabawa na raptem kilka wieczorów i tyle, ale liczę że będą dbać o samotnego gracza i regularnie dodawać coś ciekawego. Może wróci nawet rynek samochodów używanych, albo myjnia i wymiana oleju? Byłoby fajnie, gdyby przywrócili rzeczy z poprzednich części. Mimo wszystko czas pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PFP czy wam też nalicza ujemne punkty, gdy ktoś was stuknie z tyłu? zaczyna mnie to irytować bo spadłem już do D, choć wczoraj odrobiłem jeden poziom i mam C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, misfit napisał:

PFP czy wam też nalicza ujemne punkty, gdy ktoś was stuknie z tyłu? zaczyna mnie to irytować bo spadłem już do D, choć wczoraj odrobiłem jeden poziom i mam C.

 

Zdarza się i to dość często. Ostatnio nawet dostałem ujemne punkty jak ktoś na prostej postanowił mnie zepchnąć z toru, albo zamiast hamować przed zakrętem 90st uderzył mnie w tył...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Frost Prime napisał:

Nie śledzę gry w ogóle od momentu gdy dowiedziałem się, że jest nastawiona na multi. Moje pytanie - czy jakieś aktualizacje sprawiły, że singlowy gracz znajdzie w tej grze coś dla siebie czy raczej powinien tytuł ten omijać?

Faktycznie dodane GT League jest do przejścia w kilka wieczorów.

Jest jednak sposób by trochę więcej czasu poświęcić nie tylko w trybie sport.

Zaproś do znajomych kilku gigantów z tego forum.

W trybie "Kampanie" masz "Wyzwanie misji" z 8 etapami i każda z 8 zadaniami.

W "Praktyce na torze"  są 22 tory.

Przypuszczam, że potrzeba będzie dużo czasu, żeby  wybić się na pierwsze miejsca w każdym z tych zadań.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.12.2017 o 07:15, misfit napisał:

PFP czy wam też nalicza ujemne punkty, gdy ktoś was stuknie z tyłu? zaczyna mnie to irytować bo spadłem już do D, choć wczoraj odrobiłem jeden poziom i mam C.

Jedyny sposób, gwarantujący że nikt nie stuknie nas z tyłu to start z ostatniej pozycji i zachowanie jej do końca xD

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Miłośnikom GTS sukcesów!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś się nastawia tylko na singla to i tak brałbym w ciemno obecne GT, bo naprawdę model jazdy i różnorodne zadania dają masę frajdy, a tymbardziej jak kolega wyżej pisał, gdy dodasz kilku znajomych i spróbujesz poprawić ich czasy, to świetna zabawa gwarantowana i to nie tylko na kilka wieczorów. Podejrzewam , że co jakis czas będą dodawać jakieś nowe zadania. 

I jeśli masz PS Plus to wyścigiem online w trybie Sport też nie pogardzisz. 

 

A co do kar PFP to ja nie mam problemu z utrzymaniem min A , mimo, że czasami faktycznie błędnie nalicza te kary

Gracze na poziomie A i S raczej już starają się jeździć czysto, więc zabawa tym bardziej piękna.. Chociaż nie jestem w stanie nadal wyjść wyżej jak PK B

Na początku krytykowałem jak można grać w singla ale teraz mi się ten tryb tez podoba i jak zaliczę wszystko na złoto, postaram się pobić wszystkich znajomych z forum :) Także bójcie się :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra faktycznie kapitalna i jeździ się wyśmienicie. Oczywiście online to online i nawet w takiej grze jest czasem cyrk. Myślę pograć w to dłużej i pewnie im dalej tym  będzie się jeździć przyjemniej online. Kampanią oczywiście nie gardzę, ale muszą jak dla mnie dodawać zawartość. Żałuję tylko, że nie mam kierownicy w obecnym miejscu zamieszkania, ale chyba zlecę wysyłkę ;P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,
planuję zakup tej gry. W związku z tym dla mnie singiel będzie służył przede wszystkim do opanowania jazdy, po prostu nauki. Żeby nie było, że online rozbijam tylko wszystko wokół.
Cieszę się, że w kolejnych aktualizacjach gra rozwija się w dobrym kierunku.
Pytanie, uczyć się jeździć z asystami czy bez? Mam kierownicę G29. Dziękuję i pozdrawiam Michał

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

ABS - On

TCS - OFF ( do ruszania z miejsca można ustawić 1, później OFF)

Reszta OFF

 

Z czasem na pewno wyjdzie Ci to na lepsze, niż jazda z innymi asystami. Pewne niedogodności aut załatwia się setupem, lub po prostu zmienia się auto ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w kwestii ustawień. ABS można ustawiać na słabe lub standard. Ja mam ustawione słabe, reszta jak wyżej medmaxx89.

W poprzednich wersjach GT można było sprawdzić ustawienia, skrzynię oraz kontroler każdego gracza - dzisiaj jest to niemożliwe a szkoda.

W tamtych GT najlepsze czasy uzyskiwano na ustawieniach jak wyżej (ABS na minimum) i przy skrzyni manualnej .

Niestety ja używam automatu. I tu pytanie do kolegów: co decyduje o przewadze manuala?

"Algorytm" zmiany biegów jest mniej optymalny - za późno? za wcześnie? czy czas zwłoki przy manetkach jest krótszy?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przede wszystkim to, że sam decydujesz kiedy te biegi wbijać. Tak to komputer decyduje. Przykładowo wychodząc z zakrętu automat robi to, albo na zbyt niskim biegu, albo zbyt wysokim ( często się łapałem na tym, że darłem się " no ku** jedź!", a po zmianie na manual robię co mi się podoba i czasy zawsze są lepsze . Po prostu sam decydujesz i to jest najlepsze wyjaśnienie i rozwiązanie. 

Edytowane przez mikelsgrom1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że przede wszystkim to, że sam decydujesz kiedy te biegi wbijać. Tak to komputer decyduje. Przykładowo wychodząc z zakrętu automat robi to, albo na zbyt niskim biegu, albo zbyt wysokim ( często się łapałem na tym, że darłem się " no ku** jedź!", a po zmianie na manual robię co mi się podoba i czasy zawsze są lepsze . Po prostu sam decydujesz i to jest najlepsze wyjaśnienie i rozwiązanie. 
I tym stwierdzeniem też zawsze kończę dyskusję ze znajomymi na temat manualVSautomat.
Mowa o realu.
Chcesz całkowicie panować nad motorem? Manual.
No i hamowanie silnikiem...!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jakby ktoś miał ochotę szlifować Nurba drogowymi autkami, to zapraszam do zapisów ;)

Plakat.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze chyba sam będę musiał przestawić się na Manuala, tylko , że jak na razie jest to dla mnie czarna magia. 

Tak samo z kontrolą trakcji, ale to już idzie lepiej opanować. Do najlepszych rekordzistów, tracę średnio 3-4 sekundy i nie jestem w stanie awansować wyżej niż poziom kierowcy B, gdzie niby walczę o pierwszą piątkę, ale nic poza to... 

Chyba trzeba podkręcić głośność silnika i przerzucić się na Manuala. Oczywiście jeżdzę na kierownicy z łopatkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam pamiętam jak katowałem automata na kierownicy. Nie przekonywały mnie nawet słowa takiego gościa z  youtuba ( najlepszy polski gracz w Dirt Rally ). No, ale w pewnym momencie się przełamałem i jak już przyzwyczaiłem, to się zastanawiałem jak mogłem się tak męczyć na automacie. W żadnych wyścigach nigdy więcej automata od tamtej pory. Różnica wręcz kolosalna i feeling jazdy o niebo lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat w grze to samo zło. Ogólnikowo zostało to opisane już powyżej, poniżej kilka konkretnych przykładów na podstawie Toyoty 86GT i toru Nurb 24H:

- Jest sporo zakrętów, które pokonujemy z prędkością ok. 80km/h. Automat zapiął by nam drugi bieg. Na wyjściu z zakrętu na drugim biegu o wiele bardziej ryzykujemy spinem, niż kończąc ten zakręt na trójce. Można wcześniej wcisnąć gaz w podłogę i mieć mniejsze ryzyko spina, niż na wpiętym drugim biegu, kosztem lekkiego zmulenia.

- Moment wbicia wyższego biegu na prostych lepiej trochę przeciągnąć w stosunku do tego, kiedy robi to AT. 

- Na niektórych długich prostych lepiej przeciągnąć auto na 5 biegu, rozpędzając się do 212-219km/h niż wrzucać szósty bieg i w tych samych miejscach mieć 206-212 km/h (tak zrobił by automat). To samo tyczy się trochę krótszych prostych i niższych biegów. Szóstka w tym aucie to nadbieg, który go mocno zamula.

 

Powyższe to tylko uwagi dot. jednego konkretnego auta. Do każdego auta należy osobno podchodzić, jedne jadą szybciej jak zmienimy bieg 500rpm przed czerwonym polem, inne 500rpm na czerwonym.

Edytowane przez medmaxx
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie i już mnie to przeraża. Trzeba się uczyć grać od nowa eehhhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×