Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki medmaxx za podane przykłady. Właśnie takich argumentów oczekiwałem.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jako mały gnojek, grając w GT1 na psx, Automat zabijał mi frajdę z gry i nigdy nie rozumiałem, i nadal nie rozumiem, jak można jeździć automatem. W realu faktycznie nim jeżdżę, bo jestem leniwy ale w momencie gdy trzeba podkręcić tempo, to zmieniam na łopatki i sam dyktuję, kiedy bieg ma być zmieniony, bo komputer tego po prostu nie wie.

Polyphony powinno jeszcze wskrzesić sprzęgło i jego przewagę nad łopatkami, tak jak w GT5. Wtedy heca była największa...

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klaxxon, chyba miało być że automat zabija frajdę z jazdy?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie powyższej dyskusji, nasunęło mi się noobowskie pytanie, więc się delikatnie wtrącę...gram na padzie, cały czas AT, czy na padzie też powinienem przesiąść się na MT, czy powyższe wpisy dotyczą tylko kiery?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej na padzie da się śmigać z manualem. Pod X bieg w górę, kwadrat w dół i bez problemu można śmigać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dilerus jeżdżę na padzie od bardzo dawna i polecam prawy analog gaz/hamulec niż R2/L2 jak dla mnie lepiej czuć jak przyspieszam i hamuje biegi L1/R1 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, czas zatem spróbować zrobić kolejny krok i skończyć z AT :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manual wiadomo, że lepszy od automatu, ale nikt z moich znajomych nie ma poziomu kierowcy A

Nie jeździcie online w ogóle ? 

Mi w wyzwaniach zostało ostatnie 8 zadanie z 8 etapu - 4 okrążenia znienawidzonego Nurburgring :) Masakra jakaś. Zaliczę to i będzie 100% kampanii

Potem to już tylko wyścigi online, bo ścigać się z kompem to porażka. Jadę za liderem , to się wlecze, a jak go wyprzedzam , to nagle jego umiejętności skaczą x3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, arboos napisał:

Manual wiadomo, że lepszy od automatu, ale nikt z moich znajomych nie ma poziomu kierowcy A

Nie jeździcie online w ogóle ? 

Mi w wyzwaniach zostało ostatnie 8 zadanie z 8 etapu - 4 okrążenia znienawidzonego Nurburgring :) Masakra jakaś. Zaliczę to i będzie 100% kampanii

Potem to już tylko wyścigi online, bo ścigać się z kompem to porażka. Jadę za liderem , to się wlecze, a jak go wyprzedzam , to nagle jego umiejętności skaczą x3

 

Żeby atakować poziom A to trzeba mieć albo dużo talentu i sporo czasu, albo mniej talentu i bardzo dużo czasu na granie ;)

Osobiście brak mi i tego i tego :1_grinning: Ale jak dłużej do czegoś potrenuję, to jestem w stanie jechać na równi z kierowcami A, czasem nawet z S ;)

 

Osobiście czekam na jakieś turnieje w Sport Mode, nie koniecznie oficjalny sezon FiA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, arboos napisał:

Nie jeździcie online w ogóle ? 

Przypuszczam, że sugestia jest zbędna ale może komuś się przyda.

Na profilu znajomych jest zakładka 'osiągnięcia' tam można zobaczyć kilka informacji również tych dotyczących gry on-line

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też czasu na granie nie mam, ale zawsze chętnie odpale wyścig na 20 osób, 10 okrążen, które są co pół godziny. Wystarczy mi 15 minut na osiągnięcie jakiegoś przyzwoitego czasu w kwalifikacjach i jazda. 

Jadę na poziomie kierowcy B przeważnie w środku stawki, ale czasami się zdarzy dojechać w czołówce. 

Walka w kompem mnie w ogóle nie rajcuje, bo to nieporozumienie. 

Walka z czasem w porównaniu do innych jest dużo ciekawsza :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj zacząłem moją przygodę z GTS, używam kierownicy Logitecha G29 i mam pytanie jak ustawić w tej grze sprzęgło?. Są to moje pierwsze kroki z kierownicą i wyścigami i jeszcze tego nie ogarniam, zacząłem robić naukę jazdy i korzystam z łopatek ale mam cały zestaw to fajnie by było go wykorzystać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba sprzęgło jest ustawione domyślnie. Warunek, to auto, które posiada możliwość jego użycia. A i w ustawieniach zobacz, czy masz wszystko na ręczne sterowanie.

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,
gram od 2 dni w te dzienne wyścigi. Na kierownicy G29, asysty off tylko ABS on. Ciężko mi się wbić przednią połowę. Przeważnie kończę na 5 - 6 miejscu od końca. PK na D, PFP na S.
Wkurza mnie strasznie jak spychają mnie z drogi i przez to spadam z pozycji.
Jak to jest z tymi karami czasowymi - mając karę np. 10 sekund uczestnik spada o pozycję na mecie, jeżeli następny zawodnik jest za nim mniej niż 10 sekund? Pozdrawiam Michał

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@xenomorph dzięki, będę musiał dorwać jakiś samochód z gałką zmiany biegów zamiast samego systemu łopatkowego i sprawdzę jak to będzie działać, ale spokojnie na łopatkach będę sobie jeździł nie przeszkadza mi to, muszę wyczuć kierownice i ustawić bo jak na razie jest sporo frajdy (tv 55"+słuchawki+kierownica=:awesome:) ale technika tragedia, będę trochę trenował z si bo nie chce zepsuć innym graczom zabawy podczas wyścigów online:1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurwa niech oni w końcu zrobią coś z tym zjebanym systemem naliczania kar bo mnie już krew zalewa.

Wczoraj polatałem 4 wyścigi  FIA i dzięki oczywiście systemowi kar no i zajebistym hiszpanom moja ranga z B/S zleciała na ryj na D/A.

Nie wiem jakim sposobem ta hiszpańska rasa dochodzi tak daleko jeżdząc jak kretyni . Człowiek ma nadzieje już na fajne czyste wyścigi a tu zonk,pierwszy zakret i hiszpan pięknie uderza w bok samochodu spychajac z toru i śmiga dalej a polaczek z 4 spada na ostatnią pozycje z karą 14 sek.Cud miód i orzeszki......:down:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MrArt-PL napisał:

Kurwa niech oni w końcu zrobią coś z tym zjebanym systemem naliczania kar bo mnie już krew zalewa.

Wczoraj polatałem 4 wyścigi  FIA i dzięki oczywiście systemowi kar no i zajebistym hiszpanom moja ranga z B/S zleciała na ryj na D/A.

Nie wiem jakim sposobem ta hiszpańska rasa dochodzi tak daleko jeżdząc jak kretyni . Człowiek ma nadzieje już na fajne czyste wyścigi a tu zonk,pierwszy zakret i hiszpan pięknie uderza w bok samochodu spychajac z toru i śmiga dalej a polaczek z 4 spada na ostatnią pozycje z karą 14 sek.Cud miód i orzeszki......:down:

Hiszpanie...? O co chodzi bo nie w temacie? O systemie kar to słyszałem, ale żeby karać kogoś za to, że ktoś w niego wjechał jak taran to nie wiedziałem że coś takiego jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Frost Prime napisał:

Hiszpanie...? O co chodzi bo nie w temacie? O systemie kar to słyszałem, ale żeby karać kogoś za to, że ktoś w niego wjechał jak taran to nie wiedziałem że coś takiego jest.

Hiszpanie to najgorsze ścierwo jakie jezdzi w GTS,spróbuj takiego wyprzedzić na zakręcie a w następnym juz parkuje w twoim zadzie.

Nie wiem jakim sposobem oni dochodzą do rangi np.A i S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest coś takiego.
Wkurza strasznie. Ja uciekam na pobocza ale i tak dostaję kary bezsensowne.
Czasami nawet nie wiem, za co. To jest mega wkurzające.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieci kukurydzy i tak powiedzą, że nic takiego nie ma miejsca w grze xD
Mogłby ich ktoś orać w dyskusjach na stronie pod postami o GTS xD

A co do takich zachowań.. cóż, ja sobie od dawna za cel wziąłem eliminajcę każego kto jeździ jak pała. Teraz odrabiam spadek z B/B na D/E bo własnie w każdej z kategorii jakie miałem po drodze był frajer który bezkarnie powerslidował o moj wóz byleby wyprzedzić a ja traciłem SR, skoro nie mogłem dojechac pierwszy a nieuczciwa druga pozycja mnie nie satysfakcjonowała to eliminowałem siebie i takiego frajera z wyścigu na pierwszym lepszym zakręcie, tak byśmy obaj zaliczyli spin.
Polecam. 
Odrobienie rangi to 6-7 wyścigów w trybie sport, wystarczy w miarę prosty tor i czasy w top 5 w próbie/kwalifikacji.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżąc w trybie SPORT należy stosować się do zasady ograniczonego zaufania. Obecnie rzadko jeżdżę w tym trybie, ale jak już mi się zdarzy, to nie mam z nikim problemów. Można też odpuścić tryb SPORT i jeździć w prywatnych ligach, gdzie kultura jest na wyższym poziomie.

 

Przypominam, że inne gry z systemami kar również nie są idealne, czy nawet wyraźnie lepsze od GTSa. Mają tez masę innych problemów, przez które "hardcorowi konsolowi simracerzy" przesiadają się na inne tytuły, w tym GTS ;)

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tylko że jeżdzenie w prywatnych pokojach nic ze sobą nie niesie, jest bezcelowe i nie podbija żadnych statystyk jak i nie nalicza wyzwań (np tych do trofek, które licza się tylko w trybie sport), nawet poziomu kierowcy się nie podniesie (a im wyższy poziom kierowcy/fairplay tym wiecej punktów w rankigowych wyścigach FIA przy zajmowanych lokatach).
Ja właśnie wczoraj wbiłem na nowo rangę B/A w niespełna 9 wyścigów z D/E i moje odczucia są takie, że na D lub E ludzie jeżdżą dużo czyściej niż na wyższych rangach, chyba po prostu bardziej im zależy na tym by się z tych dołów wybić bo dziwnym trafem najmniej tam mam głupich sytuacji w wyścigu. 
Wrzucam tu dwa filmiki własnie z takich przejazdów na randze D/D, w pokoju była masa hiszpanów a mimo to nigdy mi się tak przyjemnie z Hiszpanami nie jechało, wyścig wygrałem głównie przez ich indywidualne błędy, zwłaszcza gościa na 1 miejscu z którym potem jeszcze zamieniłem parę zdań, chyba nie uciągnął presji, wszystko widać na filmikach.
Ogólnie nie ogarniam youtuba, filmiki wrzucam ot tak sam dla siebie czy znajomych ale z punktu widzenia kogos kto ogląda - jak lepiej wrzucać takie filmiki? Tak jak w pierwszej wersji czy z widoku w kokpicie jak w filmiku drugim?
BTW - te czarne paski z powtórek to koszmar.
A i swoją drogą te Bugatti to całkiem fajne autko ale dziwnie sie nim steruje jak na 4x4 potrafi strasznie szarpać/rzucić w zakrętach

 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×