Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@mataman - jak najbardziej jest bezcelowe dla ludzi którzy za cel stawiają sobie zdobycie osiągnięć w takiej grze. 
Dla jednego będzie to rekord wygranych, który liczy się tylko w trybie sport, dla drugiego będzie to rekord czystej jazdy, dla trzeciego wbicie platyny - 95% tych aktywności liczy się tylko i wyłącznie w trybie SPORT zatem jeżdżenie w prywatnych pokojach z randomami jest bezcelowe. 
Pozostałe 5% ściga się z botami w singlu albo w ligach, w których jedynym osiągnięciem jest... Wpisanie go na podium na forum, kilka linijek tekstu nie wliczające się do żadnej statystyki globalnej ;) 
I żeby nie było - to też jest jakiś cel i jest przyjemne, niektórzy lubią też kręcić czasy na time trial`u i dla nich to też będzie jakimś celem. 
Swoją droga fajnie jakby lista czasów kręciła się w top 50 a nie ograniczała do top 10 zwłaszcza gdy pierwsza dziesiątka potrafi między sobą mieć ledwie dziesiąte sekundy różnicy ;)

EDIT
Aczkolwiek nie oczekuje by fanboye potrafili coś zrozumieć (piję do ogóły a nie do Ciebie)- a takich nie brakuje - dla nich  już samo to, że coś zostało wydane to powód do stawiania pomników ku czci, produkty bez wad etc ;) 


 

Edytowane przez tm-tz
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, tm-tz napisał:

Tylko że jeżdzenie w prywatnych pokojach nic ze sobą nie niesie, jest bezcelowe i nie podbija żadnych statystyk jak i nie nalicza wyzwań (np tych do trofek, które licza się tylko w trybie sport), nawet poziomu kierowcy się nie podniesie (a im wyższy poziom kierowcy/fairplay tym wiecej punktów w rankigowych wyścigach FIA przy zajmowanych lokatach).
 

 

Czyli według Ciebie ściganie online ma sens tylko wtedy jak coś tam nabijesz,podbijesz,podskoczysz w randze? Człowieku , ludzie też ścigają się dla czystej przyjemności.Po to są zakładane różne ligi w różnych grach aby ze znajomymi czysto porywalizować, przy okazji pogadać i pośmiać się , ogólnie miło spędzić czas bez wkur... niepotrzebnych nerwów.

 

PS. Nie jestem fanboyem GTS , trochę tam jeżdżę , ale tylko jako odskocznia od F1 w której to nic nie muszę nabijać by z ekipą kulturalnie się pościgać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to mi chodziło. W nosie mam te rangi, liczy się fun, a nie powiększanie epenisa ;)

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Lewy69- nie człowiekuj mi tu, każdy gra tak jak chce i ma cele takie jakie chce, nie neguje faktu, że ludzie scigają się "bez celu" w prywatnych pokojach, sam tak jeździłem w kilku ligach ale szybko mnie to znudziło. 
Do wolnej jazdy i pogadanek ze znajomymi mam chociażby The Crew, które sprawdza się w tym celu jak mało co, wyścigi to wyścigi, chce tu jednak o coś walczyć, dla mnie takim celem są rankingi globalne a prywatne pokoje się w to nie wliczają. Mówię o moich celach i celach wielu osób jakie znam a patrząc po globalu nie tylko ja mam takie założenia, nie nazywam każdego fanboyem bo ma taki a nie inny cel, bardziej piłem tu w stronę zachowań na głównej stronie portalu, potem te same nicki widzę w innych miejscach gdzie psioczą na potęgę (chociażby grupy na PS4) a na stronie rzucają teksty "gra ekstra, najlepsza, bez wad" xD 

Drugą kwestią jest to, że słabość ludzkiej inteligencji jest przerażająca - nie ma to jak z braku argumentów sprowadzać rozmowę do analogii o penisie via @mataman. Chapeau Bas.

A i między bajki można włożyć czystość jazdy w wysokich rangach - tak dla przykładu ranga B/A i bezkarność kierowcy o takim zachowaniu to norma, oczywiście ja otrzymałem karę za wypadniecie z toru (nie pokazuje tutaj ujemnych punktów ale po wyścigu a była to jedyna sytuacja gdzie miałem kontakt a rangę oznaczyło mi na biało a nie niebiesko) - zablurowane więc może SEN się nie dowali xD

 

Edytowane przez tm-tz
Literówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

tm-tz ,  piszesz  że  jazda w ligach czy prywatnych pokojach szybko ci się znudziła, ale przy The Crew świetnie się bawisz... Współczuję gustu.To już lepszy model jazdy jest w GTA.

Przyznaję ci rację że jazda w wysokich rangach w GTS też do czystych nie należy. I właśnie dlatego większość woli zebrać ekipę " normalnych " i bez stresu,kulturalnie , w prywatnym pokoju,bądź lidze się pościgać.

A że ty wolisz coś sobie tam podbić , czy zdobyć do niczego niepotrzebną trofkę ... włala

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Lewy69 - Manipulujesz tym co napisałem a napisałem wyraźnie, że .:
 

Cytuj

Do wolnej jazdy i pogadanek ze znajomymi mam chociażby The Crew, które sprawdza się w tym celu jak mało co

Ty natomiast sugerujesz że się świetnie bawię w wyścigach w The Crew co jest nieprawdą. Lubię pojeździć po otwartym świecie w party kilkuosobowym i pogadać o tym jak komu minął dzień mknąc przy tym wzdłuż route 66 i do tego The Crew pasuje idealnie. Do niczego więcej. Mało tego, rozdzieliłem moją wypowiedź na dwie części pisząc że.:
 

Cytuj

 wyścigi to wyścigi, chce tu jednak o coś walczyć, dla mnie takim celem są rankingi globalne a prywatne pokoje się w to nie wliczają.

Jasno nawiązując do tego, co jest moim celem w GTS i czego od tej gry oczekuje i co było clue tej dyskusji.

Lubię wbijać pucharki, chyba każdy ma jakąś nutę rywalizacji zwłaszcza w gronie znajomych, więc czemu nie mieć osiągnięć lepszych od nich? ;)
Lubię też platynować tytuły, najczęściej te, które są tego warte, czasami te, które są proste bo platyna wpada przy okazji ale gdyby tylko to było moim celem to miałbym tych platyn więcej aniżeli 10 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty rozmawiasz wogóle? Widać jakieś słabe te ligi były skoro Cię to szybko znudziło. Bo nigdzie nie będzie takiej rywalizacji i takich emocji jak w dobrej lidze.

  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mataman czy masz jakikolwiek argument lub kontrargument w dyskusji aniżeli twoje domniemania i teksty opierające się o zasadę "tak mówię to tak jest"?
Widzisz taki Dirt Rally mimo, że oferował głównie satysfakcję w czasach w globalnym rankingu, był pozbawiony jakiejkolwiek rozgrywki online rankingowej (GTS ma FIA) a mimo to dawał sporą rywalizację z ludźmi którzy bili czasy w tej grze w wymagających odcinkach i często ustanwiajac rekord jednego dnia, drugiego już dwie inne osoby go pobijały aż w końcu padał czas utrzymujący się miesiąc czy dwa.  Zero lig a mimo to rywalizacja i emocje dobre. 
Powiedz mi o co się ścigasz w lidze? Do kogo to dotrze? Do tych ~20 osób na forum które takową ligę urządza?

Czy otwierając zakładki globalne w grze będzie gdzieś jakiś wpis typu "oto mataman, wygrał ligę GTS Polska" ? Śmiem wątpić, natomiast co tydzień są wyróżniani gracze w FIA, Leaderboardy pełne nicków i czasów które dają satysfakcję tym, którzy je ustanowili etc.

Tak, wiem co napiszesz, odpuśc sobie albo poszukaj argumentów bo w pewnym wieku a zwłaszcza takim jaki widnieje przy Twoim nicku (o ile jest realny) wypadałoby jednak zachowywać się i argumentować poważnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O co się ścigam? O satysfakcję.

Do kogo to dotrze? Who cares?

A co Tobie da fakt że ktoś zobaczy twój czas? Czas uzyskany poprzez maksymalne ścianie zakrętów w większości przypadków.

 

Żadne zawody FIA nie dadzą tak wyrównanej i CZYSTEJ walki jak liga. Zresztą kto poważnie traktuje ściganie w GTS?

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, tm-tz napisał:

Powiedz mi o co się ścigasz w lidze? Do kogo to dotrze? Do tych ~20 osób na forum które takową ligę urządza?
Czy otwierając zakładki globalne w grze będzie gdzieś jakiś wpis typu "oto mataman, wygrał ligę GTS Polska" ? Śmiem wątpić, natomiast co tydzień są wyróżniani gracze w FIA, Leaderboardy pełne nicków i czasów które dają satysfakcję tym, którzy je ustanowili etc.

 

Tobie daje satysfakcje patrzenie na nicki innych, którzy są w TOP10, a nam jazda w zgranej i kulturalnej ekipie. Co w tym złego?

 

Osobiście GTS daje mi satysfakcję z:

- turnieju ESL, gdzie mogę mierzyć się z najszybszymi Polakami

- prywatnych lig, gdzie mogę polatać ze zgraną ekipą nie martwiąc się o zachowania jak na filmiku powyżej

- latania seryjnymi streetami po torze i spisywania BL do arkusza Excela, oraz porównywanie tych czasów z prawdziwymi czasami tych aut

 

Wszystko powyższe bez tknięcia trybu SPORT, a już ok. 100h w grze pękło ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po cięzkich bojach o dziwo bardzo czystych dotarłem znowu do rangi C/S............:good:

kolejny cel to S/S ale to już będziemy robic w week bez grama %%%%%% bo to nie słuzy dobrej jezdzie chyba że w prywatnym pokoju.:1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to jakiś cienki jestem. Dziennie przejeżdżam w trybie sport łącznie z kwalifikacjami ponad 200 km, na kierownicy G29, wszystkie asysty na off poza ABS i z PK D nie potrafię wyjść wyżej, PFP na S. Albo jeżdżę za delikatnie uciekając po torze przed innymi, albo jestem jakiś słaby, albo trafiam na gości, którzy jeżdżą jak chcą. Wczoraj miałem szansę na podium, ale jeden mądry zepchnął mnie z toru, oczywiście zakręciłem bączka i po wyścigu. A on dostał kary w sumie za wszystko 18 sekund.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, medmaxx napisał:

 

Tobie daje satysfakcje patrzenie na nicki innych, którzy są w TOP10, a nam jazda w zgranej i kulturalnej ekipie. Co w tym złego?

 

Tracę wiarę w ludzkość... 
Potem tacy głosują na PIS albo inne betony i mamy co mamy włącznie z planowaną wzwyżką roboczogodzin do 48 w tygodniu i nadgodzin za które nikt nie będzie płacic bo pieniąze za nie mają iść na jakiś fundusz + praca w niedziele (gdy firma uzna że jest popyt na produkt, czyli w gruncie rzeczy zawsze może uznać, że ów popyt jest).

Wiem, że drogą dedukcji, do tego dosyć bolesną, było cieżko wpaść na to, że nie chodzi o patrzenie na nicki innych graczy w top10 a na bycie wśród tych nicków z czasami top10 
EOT


@MR ART PL - prostym sposobem na podbicie rangi kierowcy jest jazda w FIA - czysto siedząc komuś na tyłku albo pozorując wyprzedzanie (aczkolwiek nie wyprzedzając, jadąc bok w bok albo mocno w ciągu powietrza - czysto!!) bo system premiuje to podwójnie. W ten spsób z rangi D/D w jeden wyścig FIA wbiłem do B/A  trzymając się w granicy 8-12 pozycji.

EDIT - kluczowa rada - jeśli w wyścigach FIA jest więcej aniżeli 2 hiszpanów to automatycznie opuść wyścig - stracisz trochę PK i PFP ale nie ma innej opcji bo z tymi brudasami nie da się jeździć. 
Dosłownie przed chwilą skończyłem wyścig na Monzie gdzie było 6 hiszpanów - 5 z nich z karami, totalne destruction derby z 4 pozycji wylot na 18 i z B/A spadłem na C/D  ja nie wiem jak te szmaty w ogóle mogą jeździć w tak wysokich rangach...
Powinni zrobic jakąś regionalizacje w tych wyścigach i limit dotyczacy hiszpanów - nie więcej jak jeden brudas na lobby.
BTW te kary to i tak są mocno poodrabiane, sam ElTeTe dwukrotnie wywalił mnie z toru z karą 2x 10sec.
 

2018-02-08 19_44_29-Gran Turismo™SPORT_20180208193928.png ‎- Zdjęcia.png

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wyskakujesz jak poparzony z tym, że wszystko poza trybem SPORT jest bez sensu bo się nie zdobywa trofek i nie podbija rangi. Ciśniesz po fanach GTS, nazywając ich dziećmi kukurydzy czy fanbojami.

Następnie umieszczasz filmik, w którym m.in. zdobywasz P4 bez overlapu, wypychając przeciwnika gdzieś na bok i nie oddając mu pozycji. Jednocześnie narzekasz na nieczyste zagrywki ze strony Hiszpanów i spartolony system kar.

Dalej dorzucasz filmik gdzie przeciwnik mając overlap, dostaje strzała od Ciebie po czym na swój sposób się 'odwdzięcza' (akurat ta wdzięczność była za mocna, ale pierwszeństwo do zakrętu miał on).

Na koniec bawisz się w Macieja i twierdzisz, że głosuję na inną partię polityczną niż Ty, przez co od razu jestem tym gorszym ;)

Polecam meliskę i odpoczynek od GTS.

 

Co do trybu SPORT i czystych wyścigów, polecam poświęcić trochę czasu na wykręcenie dobrego czasu w kwali i dopiero wtedy zapisywać się do wyścigów. Na prawdę nie przypominam sobie, żeby startując z TOP5 czy TOP6 działy się takie akcje.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tm-tz, chłopie ogarnij się. Ludzie ci tu kulturalnie tłumaczą, że dla nich nie jest istotne miejsce w rankingu światowym, ale PRZYJEMNOŚĆ z jazdy w wewnetrznej lidze, w której mają największą pewność respektowania przez innych graczy przyjętych założeń, a ty zaczynasz jakieś politykowanie. To nie jest miejsce na takie wrzutki. Akurat jeździłem z niektórymi tutaj w GT by Night na GT5 i jakoś nikt nie płakał, że pucharki się nie wbijają, ba! nawet nikt o tym nie myślał. A czas spędzony w ten sposób był wyjątkowo przyjemny. Gra ma dawać przyjemność, dla ciebie bedzie to zdobycie top10, albo jakiegoś pucharku (nota bene co ci to da??) a dla nich, pokonanie dystansu wyscigu z ludźmi, którzy się chcą bawić w ten sam sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć.

A kolega @tm-tz powinien zasady CRC poczytać chyba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@medmaxx - sęk w tym, że gra w żaden sposób nie pojmuje overlapu więc z niego nie korzystam, to z resztą była jedna z rad w dyskusji w tym wątku, by umieć wykorzystywać system na swoją korzyść - nie jednokrotnie mając overlap  to ty dostajesz karę za kontakt. Mało tego, gra w żadnym stopniu nie promuje oddawania pozycji a nawet gdy to zrobisz, np po ściętym zakręcie, i zwolnisz puszczając rywala czy dwóch i tak ci wpieprzy 2-3s kary, wolę zatem te 2 sekundy odrobić na okrążeniu  i dojechać na pozycjach w pierwszej piątce (tu ponownie podkreślam ułomność systemu kar w GTS, jeśli inni korzystają z tego w ten sam sposób by za wszelką cenę mieć lepszą pozycję to nie będę się dawał golić) niż kończyć na 8 puszczając dwóch rywali i odrabiając przy tym karę co zwiększy szanse na gonga od kogoś innego.
Nierzadko "brudne" akcje są punktowane przez grę, tzn pozwalają bezkarnie  (tobie, bo to się kończy karą dla przeciwnika) powerslidować o auto rywala w zakrętach (zwłaszcza gdy ten przestrzeli apexy i zostawi kilometry przestrzeni w zakręcie) - wystarczy w niego wbić pod odpowiednim kątem - ty masz czyste PFP i większą prędkość pokonywania zakrętu, on ujemne PFP i nierzadko spin lub wylot za tor.

Oceniasz sytuację z BMW gdzie gośc miał wystarczająco miejsca na przejście - patrz linia jazdy, która jest nie bez przyczyny ustawiona u mnie na ciągle widoczną a mimo to wali mi strzał - wyraźnie widać -ponownie linia jazdy- że gość zamiast skręcać i wyjść z zakrętu na zewnętrzną to leci do środka przed moją maskę jakby kompletnie ten zakręt przestrzelił, zakładam że gdyby się nie odbił ode mnie to wyleciałby prawą stroną w barierki. 
Polecam oglądać filmiki w całości, zwłaszcza gdy mają mniej niż te 30 sekund.

Co do trybu Sport to czasy Q w top 5 nie gwarantują ci niczego na niektórych torach a w szczególności na Monza, Interlagos, Tokio, Alzacja, Maggiore -Pierwszy ciasny zakręt na ogół kompletnie wywala stawkę do góry nogami bo wszyscy się pchają do wewnętrznej i to niezależnie od linii jazdy - polecam ci się z nią zapoznać bo to, że zjedziesz do wewnętrznęj nie oznacza że masz overlap/pierwszeństwo/cokolwiek  zwłaszcza gdy wrzynasz się w prawidłową linię jazdy. Pokonywanie zakrętów jest jasne zewnętrzna - wewnętrzna - zewnętrzna -  to że ty ciągle jedziesz zewnętrzną i przecinasz komuś tor jazdy (via sytuacja z BMW)  nie daje ci prawa bym cię puscił, mało tego każdy kontakt spowodowany takim ruchem to wina atakującego via F1 jakbyś miał jakieś wątpliwości. Oczywiście GTS nie potrafi czytać tego kto jest bliżej prawidłowego toru jazdy i nie rozstrzyga takich sytuacji, mało tego, potrafi wrzucać kary za to, że hamujesz wcześniej aniżeli przewiduje to gra (np widząc ścisk w zakręcie i nie chcąć wydupczyć kogoś przed tobą) - w tej sytuacji wjeżdżający w ciebie jest bezkarny.
Chcesz jeszcze pogadać o kulawym systemie kar w GTS? 
A może masz ochotę powymieniać się terminami?
Tylko może przygotuj się wtedy na jakieś konkretne argumenty a nie tylko słowniczek pojęć ;)

@CePeeN - Może sam się ogarnij? Polecam poczytać moje posty i zwrócić uwagę na to co piszę i jaka potem jest pretensjonalność osób odpowiadających, że ktoś ma inne cele aniżeli oni.
Przypominam, że dla części z tych osób wbicie pucharku to "powiększanie e-penisa" ale już bycie pierwszym w jakiejś prywatnej lidze "powiększaniem e-penisa" nie jest. 

Także może panowie zamiast czytać zasady CRC powinniście przede wszystkim je rozumieć i odnieść do sytuacji ;)

 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tm-tz napisał:

@medmaxx - sęk w tym, że gra w żaden sposób nie pojmuje overlapu więc z niego nie korzystam, to z resztą była jedna z rad w dyskusji w tym wątku, by umieć wykorzystywać system na swoją korzyść - nie jednokrotnie mając overlap  to ty dostajesz karę za kontakt. Mało tego, gra w żadnym stopniu nie promuje oddawania pozycji a nawet gdy to zrobisz, np po ściętym zakręcie, i zwolnisz puszczając rywala czy dwóch i tak ci wpieprzy 2-3s kary, wolę zatem te 2 sekundy odrobić na okrążeniu  i dojechać na pozycjach w pierwszej piątce (tu ponownie podkreślam ułomność systemu kar w GTS, jeśli inni korzystają z tego w ten sam sposób by za wszelką cenę mieć lepszą pozycję to nie będę się dawał golić) niż kończyć na 8 puszczając dwóch rywali i odrabiając przy tym karę co zwiększy szanse na gonga od kogoś innego.
Nierzadko "brudne" akcje są punktowane przez grę, tzn pozwalają bezkarnie  (tobie, bo to się kończy karą dla przeciwnika) powerslidować o auto rywala w zakrętach (zwłaszcza gdy ten przestrzeli apexy i zostawi kilometry przestrzeni w zakręcie) - wystarczy w niego wbić pod odpowiednim kątem - ty masz czyste PFP i większą prędkość pokonywania zakrętu, on ujemne PFP i nierzadko spin lub wylot za tor.

 

 

I właśnie dlatego niektórzy jeżdzą w prywatnych lobby, bo się umawiają na respektowanie zasad na torze. Nie musisz tego rozumiec. Co do reszty twojej wypowiedzi to bez komentarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tm-tz napisał:

Chcesz jeszcze pogadać o kulawym systemie kar w GTS? 
A może masz ochotę powymieniać się terminami?

 

Nie dziękuję, postoję ;)

 

Terminy? Mam wrażenie że sam ich nie znasz, powerslide w środowisku samochodowym to nie wjeżdżanie komuś pod łokieć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, medmaxx napisał:

Terminy? Mam wrażenie że sam ich nie znasz, powerslide w środowisku samochodowym to nie wjeżdżanie komuś pod łokieć.

 

Odnosimy się do gry a tu jak najbardziej powerslidy i rubberbandingi mają zastosowanie. 
W środowisku samochodowym w jednej kategorii nie umieszczamy tez Megane z  Lambo i Veyronem i nie deklasuje ono tej dwójki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da radę usunąć z ekranu listę zawodników, widok całej trasy? Żeby został sam dolny pasek informacji.

Błąd z zapisywaniem bliskości kamery pamiętam że był niby naprawiony w pierwszych łatkach a ja do tej pory mam że po odpaleniu gry muszę sam zmieniać kamere za pojazdu z dalekiej na bliską :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

tm-tz, pouczasz tu wszystkich , nikt oprócz ciebie nie ma racji , znasz dużo fachowych terminów wyścigowych , frakcje polityczne również nie są ci obce... Tylko powiedz mi w takim razie dlaczego w GTS jeździsz jak ostatnia lama, z włączoną linią wyścigową? Reszta asyst pewnie też włączona bo zasłaniasz panel z ikonkami.

I ty piszesz że masz satysfakcję jak twój nick widzisz w top10 lub gdy wbijesz sobie jakiś pucharek? Co to za satysfakcja jak połowę roboty robi za ciebie gra?

Mi osobiście było by wstyd publicznie takie filmiki wstawiać.

 

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Lewy69-  wystarczyło czytać dlaczego zasłoniłem nazwy graczy i wszystkie panele w zapisie z rozgyrwki, powtórzę raz jeszcze - dostałem od hiszpańskiego działu SEN ostrzeżenie po publikacji filmu na YT - za co - nie wie nikt.
To z czym jeżdzę też było niejednokrotnie omawiane - TCS1 na starcie + wspomaganie podczas grania padem, linia jazdy? Chociażby do tego by udowodnić jak bardzo ubogi jest system kar i jak wielu rzeczy nie ogarnia, wystarczyło zajrzeć na YT by zobaczyć czy i kiedy jeżdżę z linią no ale nie będę wymagać od dziecka kukurydzy by pomyślał zanim coś napisze. Mi osobiście wstyd by było mieć taki iloczyn zamiast ilorazu inteligencji, do czego jeszcze się dopuścisz by umniejszyć komuś? Nastepny z twoich argumentów będzie dotyczyć płci? Czy może koloru skarpetek? Kto jeździ lepiej? Ten w czerwonych czy czarnych? Powiedz mi mistrzu xD

Edytowane przez tm-tz
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tm-tz napisał:

... no ale nie będę wymagać od dziecka kukurydzy by pomyślał zanim coś napisze. Mi osobiście wstyd by było mieć taki iloczyn zamiast ilorazu inteligencji, do czego jeszcze się dopuścisz by umniejszyć komuś? Nastepny z twoich argumentów będzie dotyczyć płci? Czy może koloru skarpetek? Kto jeździ lepiej? Ten w czerwonych czy czarnych? Powiedz mi mistrzu xD

 

Ja to tylko tu zostawię. Przeczytaj to raz jeszcze kolego @tm-tz i przypomnij sobie opowiastkę o drzazdze i belce.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×