Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie sorry może za glupie pytanie ale zamówiłem sobie GT i chciałbym was podpytać czy na padzie da się w miarę fajnie grać? Kierownicy nie kupię bo inne wydatki a Wy już na pewno tyle przejechaliście że macie jakieś zdanie w tym temacie. Z góry dziękuję za odpowiedź

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu się rozpisywać: oczywiście, że się da, model jazdy jest tak stworzony, że daje przyjemność również na padzie i również na padzie można bez problemu kręcić niezłe czasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co tu się rozpisywać: oczywiście, że się da, model jazdy jest tak stworzony, że daje przyjemność również na padzie i również na padzie można bez problemu kręcić niezłe czasy.
Dziękuję za odpowiedź, to fajnie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, jarek_79 napisał:

Panowie sorry może za glupie pytanie ale zamówiłem sobie GT i chciałbym was podpytać czy na padzie da się w miarę fajnie grać? Kierownicy nie kupię bo inne wydatki a Wy już na pewno tyle przejechaliście że macie jakieś zdanie w tym temacie. Z góry dziękuję za odpowiedź

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Oczywiscie i bez problemu mozna ścigać sie z ludzmi co smigaja na kierownicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@areko86 lub ktokolwiek inny, może(cie)sz potwierdzić lub zaprzeczyć moim odczuciom?

Po długiej przerwie w graniu na kierownicy podłączyłem ją i nie powiem, jeździło się spoko, dziś odpaliłem wyścig FIA, latam Corvettą GR4/GR3 (dziś GR4) na Brands Hatch przed wyścigiem w oczekiwaniu na dobór do lobby wybrałem sesję treningową trwającą około 7 minut i bez przykładania się wykręciłem czas 1:31 z hakiem.
Po dobraniu do lobby i rozpoczęciu sesji kwalifikacyjnej .:

  1.  Corvetta zaczęła prowadzić się jak czołg, dosłownie
  2. Dupa zaczęła tak uciekać, że ustawiłem TCS na 3 (mimo to potrafiła tańczyć)
  3. Nie byłem w stanie w 8 minut wykręcić lepszego czasu aniżeli 1:34:893 :wacko:

Ja rozumiem, że przed wyścigiem jest RO ale ubytek/wzrost tych kilko procentów z pewnością nie może się aż tak przekładać na prowadzenie samochodu, w sesji treningowej mój czas dałby mi miejsce w top 3 a jadąc równo mógłbym bić się o podium,  w wyścigu mój czas dał mi oszałamiającą 16 pozycję i walkę o 11 miejsce i wykręcenie 4 bączków o.O
Przyznam, że na padzie nijak nie miałem podobnych odczuć a z pewnością nie czułem aż takiej różnicy w prowadzeniu, zupełnie jakbym jechał dwoma innymi autami...


EDIT 02.03.2018

Przejechałem dzisiaj  3x11 okrążeń w daily na Monzie i oto kilka spostrzeżeń po ostanim patchu.:

  1. kary czasowe to efekt PLACEBO - przejechałem 6 okrążeń z karą 6 sekund i nie wzrosła mi ta kara ani o sekundę, zatem w bajki można włożyć to, że kary rosną tak jak deklarowało to Polyphony - ktoś nieświadomy jak to działa zwolni, ja obecnie zwalniać nie będę bo i tak dam radę połowę z tego gdzieś odrobić.
  2. Polyphony klasycznie zamiast poprawiać to psuje - dzisiejsze dzienne rozgrywałem w klasie B/A ścigając się z ludźmi D/B, D/C D/E A/A - czysty absurd. Nie muszę mówić, że ci z rangą kierowcy D sporządzali najwięcej kolizji prawda? 
    Odnoszę wrażenie, że kluczowe jest patrzenie nie na to kto ma jaką rangę PFP a właśnie PK bo nie pierwszy raz PK D/B robi większe destruction derby aniżeli B/D czy B/C
  3. System kar za kolizje chyba jest surowy, uderzyłem raz na dużej prędkości w kogos i zgarnąłem 5 sekund kary pomimo że ten ktoś nie wyleciał z toru, jeszcze bym to musiał sprawdzić dokładniej ale chyba solidne gongi są mocno karane, nie wiem jak ocierki albo takie delikatne celowe uderzanie by wypchnąć z trasy.
  4. Poza jednym uderzeniem nie zaliczyłem żadnego kontaktu z innym kierowcą (raz ktoś we mnie wjechał), prawie cały wyścig z PFP zielonym, wypadłem 3 razy z toru i spadłem z rangi B/A na B/B - wygląda na to, że wypadanie z toru nakłada kary do PFP mimo iż tego nie pokazuje, bo nie wierzę, że za jeden kontakt z kierowcą mgołem stracić całą rangę PFP zwłaszcza że od paru dni systematycznie zbierałem punkty na S (ranga A cały czas na niebiesko w 4 wyścigach a w jednym spadek na B/B przez 1 kontakt i 3 wypadnięcia z toru :wacko: )


Zachwalałem poprawki w systemie kar ale Polyphony spieprzyło sprawę - zamiast dodać pewne elementy i poprawić istniejące, oni woleli tworzyć koło na nowo.
Spróbuję później jeszcze pojeździć i posprawdzać działanie tego systemu ale obecnie mój zapał co do tych zmian mocno zmalał.



 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, spędziłem z tą grą ponad 3 godziny jazdy na Monzie w trybie SPORT, używałem Porsche 919.
Wcześniej grywałem nie więcej jak godzinę i to różnymi klasami pojazdów więc nie dostrzegałem pewnych rzeczy.

  1. Potwierdza się to co pisałem o PFP za wypadanie z toru - gra o tym nie informuje ale  bez wątpienia nawet jeśli nie zaliczycie żadnego kontaktu z przeciwnikiem a wylecicie z toru to skończycie z białym/czerwonym PFP na koniec. Udało mi się utrzymać B/B, szkoda B/A ale trudno. Dla mnie jest to kretyńska zmiana bo nie widzę żadnego związku z FairPlay jeśli wylecę z toru i stracę tylko na tym czasowo.
  2. Gra ma jakieś dziwne bugi, nie wiem jak na innych torach ale na Monzie pozycja na której się znajdowałem skakała co chwilę z 2 na 3 z 3 na 2 mimo iż byłem drugi i miałem odpowiednio +5 sekund do rywala przede mną i -7s do rywala za mną, koniec końców po 3 godzinach wywaliło błąd sieci.
  3. Gra absurdalnie ingeruje w osiągi i zachowanie samochodu .:
    Jeżdżę Porsche 919 z napędem 4x4
    Wyłączona kontrola trakcji = spin na zakrętach
  • 1- Rettifilio
  • 3- Variante della Roggia
  • 9- (Rzadziej) Curva Parabolica 

Auto 4x4 (wyżej wymienione Porsche) z wyłączoną kontrolą trakcji zachowuje się jak typowa tylnonapędówka to jest czysty absurd, ustawienie TCS na 3 w zakręcie 1 i 3 też potrafi wykręcić bączka, debilizm w najczystszej postaci. Nie może być tak, że autem 4x4 na Monzie na zakręcie nr 9 z obawą wciskam gaz w miejscu w którym powinienem mieć już full w podłodze, bo wykręcę bąka a wiem, że każdą tylnonapędówką w tym miejscu mogę zrobić to czego nie mogę zrobić autem 4x4 :wacko:

Dla mnie granie obecnie straciło sens, to dobry tytuł na 20-30 minut w FIA, potem jest męczący i zaczyna się dostrzegać coraz więcej absurdów.
Osobiście gdyby nie fakt, że mam cyfrówkę to wypieprzyłbym tą grę byle odzyskać chociaż 70zł, specjalnie pod nią kupiłem kierownicę (potem się okazało że przesunęli premierę) i obecnie rozważam jej sprzedaż bo nie ma różnicy czy się gra na kierownicy czy na padzie, czasy są porównywalne a auta zachowują się równie idiotycznie na obu kontrolerach i jak macie wykręcić bączka to wykręcicie ;) 
Chwaliłem nowe zmiany w ostatnim patchu ale byłem naiwnym kretynem, licząc, że te zmiany będą lepsze. Znaczna ich część to efekt placebo, PD po prostu zagrało psychologicznie i być może część graczy jeździ ostrożniej, druga część została przebudowana w dobrym założeniu ale kompletnie spieprzona w wykonaniu. 

Szczerze nie dziwi mnie, że gra co kawałek jest w promocjach za 100zł, że pudełko w folii kosztuje obecnie w granicy 120 zł a gre wciskają nawet za darmo z PS+ przy rocznej subskrypcji.
 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zauważyłem, że wcześniej  nagminnie dostawałem kary za to, że ktoś inny się we mnie wpakował, a po ostatnim patchu ten problem zniknął niemal całkowicie, co jak dla mnie jest wystarczające, żeby pochwalić PD....

 

Kary czasowe nalicza teraz za kolizje, wcześniej tego nie zauważyłem...po patchu efekt jest taki, że często gracze, którzy nie jadą czysto i dzięki temu dojeżdżają do mety na 1 miejscu, dzięki karze czasowej spadają na miejsca dalsze, a my grając "swój czysty wyścig" wskakujemy przed nich, ewidentnie w moim odczuciu wyścigi zrobiły się czystsze i nie jest to z pewnością efekt placebo. Nie jestem jakimś analitykiem od gier wyścigowych, nie rozbieram tej gry na czynniki pierwsze, nie analizuje każdego szczegółu - to fakt, ale gram w GT Sport codziennie po kilka godzin i dla mnie granie po ostatnim patchu jest po prostu przyjemniejsze. 

 

Czekam jeszcze, żeby dodali jakiś mechanizm karający graczy, którzy wykorzystują lekkie, kilkukrotne stuknięcia do zepchnięcia nas po za tor, bo ten problem niestety nadal występuje.

Edytowane przez Dilerus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dilerus ja skupiam się na tym co obserwuję od dnia premiery po dzień dzisiejszy. Nowy patch jak najbardziej przyniósł poprawki i nie podważam tego, przyniósł też złe rzeczy, które mają wpływ na wynik końcowy.
Obecnie jestem po wyścigu FIA na Panoramie - z 20 graczy wyścig ukończyło... 12. 
To efekt patcha - kary czasowe + wywalanie za kolizje.
Problem w tym, że gra wrzuca kary czasowe z dupy (nie mówię tu o kolizjach).
Jak bardzo beznadziejny jest w.w tor to wie chyba każdy, bardziej spie*lone jest chyba tylko Tokio. uderzając w ściany na tym torze dostajemy kary, nieważne, że zwolniło to nas, że jedna ze ścian jest błędnie skonstruowana (ta z zakrętem przed długą prostą do boksów) i uderzenie w nią = zatrzymanie w miejscu - dostajesz od 1s do 3s kary mimo, że straciłeś X pozycji albo sekund przewagi.
Wyjedziesz na trawnik (nie mówię o celowym ścinaniu) lub się obrócisz wypadając z toru - dostajesz karę PFP (gra o tym nie informuje ale sektor zalicza bez zielonej informacji o PFP) co w efekcie końcowym sprowadza się do psucia rangi. Jak mówiłem, wystarczyło poprawić drobne mankamenty a PD wolało wymyślić koło od nowa z marnym skutkiem. 
Mało tego - wjeżdżając do boksu robiąc tankowanie , przy wyjeżdzie dostałem 7s kary i pomarańczowe PFP ch#$j wie za co bo w nikogo nie uderzyłem ani niczego nie ściałem :wacko: 

Do tego przyczepność opon jest fatalna, ich żywotność to ledwie 50% po tej granicy leci spin za spinem jakbyś jechał na kapciach

Co do kar czasowych, chodzi mi dokładnie o ten fragment.:

Cytuj
  • Jeśli kierowca będzie jechał dalej bez stosowania się do otrzymanej kary czasowej, nakładane będą na niego kolejne takie kary. (Wysokość dodatkowej kary czasowej zależy od OK);
     
  • Po kolizji dwóch samochodów poza karą czasową w niektórych okolicznościach może również zostać nałożona kara do oceny kierowcy (OK);

Nic takiego nie ma miejsca, celowo przejechałem w jednym wyścigu 6 okrążeń z karą czasową i nie wzrosła mi ona ani o setną sekundy, mało tego, nie zależało mi na jej zniwelowaniu a mimo to odrobiłem połowę kary zbytnio nie tracąc tempa.
Dodatkowo nie ma w grze czegoś takiego jak OK, domniemam że chodzi o PK ale patrząc na moje PK po dzisiejszych wyczynach i kolizjach z innymi graczami jest ono nietknięte. 

In plus jest to, że tak jak zauważyłeś w miarę poprawnie system zaczął interpretować kolizje, w sytuacji gdy się zderza bok w bok chyba system nie karze żadnego z kierowców ale nie chce mi sie już tego sprawdzać, w każdym razie w kilku sytuacjach byłem pewien, że otrzymam karę PFP a mimo to zaliczyło mi ją w sektorze na zielono.

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PK mają wpływ wyniki PFP, więc jeśli jeździsz nieczysto i kończysz wyścigi z karami, to spada Ci PFP oraz sukcesywnie również pasek postępu w PK, ale to raczej wiesz, więc nie wiem po co to piszę :) Dziwna rzecz natomiast jest od początku odkąd gram, a mianowicie o ile po wyścigu PFP jest widoczne od razu, o tyle spadek PK odbywa się dopiero po jakimś czasie, nie wiem, ale pewnie to kwestia doczytania danych na serwerze...w związku z tym, chyba ciężko byłoby nawet zauważyć od razu karę do PK po kolizji.

 

Co do naliczania kar czasowych, to faktycznie jadąc normalnie nic się nie dzieje, zauważyłem jedynie, że jak się zatrzymasz to wtedy sukcesywnie nalicza kary czasowe...udało mi się tak osiągnąć ponad 2 minuty kary i dyskwalifikację :) Być może dolicza dopiero powyżej jakiegoś progu czasowego...co do kar, nie masz wrażenia, że teraz naprawdę trzeba zwolnić aby je zbić? Wcześniej w zasadzie kara zbijała się sama na zakrętach, teraz podczas zwalniania przed zakrętami kara ani drgnie.

 

Z błędów, które mi się jeszcze rzuciły w oczy, ale na poprzedniej wersji (nie wiem jak jest teraz w tej kwestii), to żółte flagi - kilkukrotnie naliczało mi kary czasowe za wyprzedzanie podczas żółtych flag, a nikogo nie wyprzedałem, omijałem jedynie gracza, które te flagi wywołał.

Edytowane przez Dilerus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Dilerus napisał:

 Dziwna rzecz natomiast jest od początku odkąd gram, a mianowicie o ile po wyścigu PFP jest widoczne od razu, o tyle spadek PK odbywa się dopiero po jakimś czasie, nie wiem, ale pewnie to kwestia doczytania danych na serwerze...w związku z tym, chyba ciężko byłoby nawet zauważyć od razu karę do PK po kolizji.

To się dzieje od premiery gry i też nie wiem czym jest spowodowane. Nie raz wyłączałem grę z PK D albo C i włączałem mając już C lub B.

Jeśli chodzi o samo PK to nie mam ochoty wychodzić powyżej B ewentualnie A gdyż poziom rozgrywek już w B jest dosyć wysoki, tzn inaczej - czasy są na tyle wyśrubowane, że ciężko walczyć o miejsca w top 5.
Jeszcze jak ma sie takiego pecha jak ja, że w 4 miesiące zalicza się chyba 4 miejsca na podium jako pierwszy i około 120 (już nawet nie liczę) na pozycji 2-3 to można się wściec, tym bardziej, że te pozycje nie wliczają się do osiągnięć i trofeów (do tego ograniczone są do trybu sport a w nim jeżdżę tylko FIA).
 

Cytuj

Co do naliczania kar czasowych, to faktycznie jadąc normalnie nic się nie dzieje, zauważyłem jedynie, że jak się zatrzymasz to wtedy sukcesywnie nalicza kary czasowe...udało mi się tak osiągnąć ponad 2 minuty kary i dyskwalifikację :) Być może dolicza dopiero powyżej jakiegoś progu czasowego...co do kar, nie masz wrażenia, że teraz naprawdę trzeba zwolnić aby je zbić? Wcześniej w zasadzie kara zbijała się sama na zakrętach, teraz podczas zwalniania przed zakrętami kara ani drgnie.

To faktycznie dziwna sytuacja bo czemu kara ma być za stanie, skoro stojąc zmieniam się w ducha  lub zwalniając by zbić tą karę.
System albo tłumaczenie (chciałbym sprawdzić oryginał) mówi, że kara będzie rosnąć gdy kierowca będzie dalej z nią jechał czyli automatycznie wymusza zatrzymanie lub zwolnienie by ją zniwelować. Wygląda na to, że PD po prostu schrzaniło sprawę i algorytm działa odwrotnie do zamierzonego celu xD
I owszem zgadzam się z tym, że kary czasowe ciężej teraz zbić ale to znowu zależy od toru. Na Monzie (oj pokatowałem ten tor wczoraj i muszę przyznać, że żadnego toru tak nie uwielbiam w grach, jak właśnie Monze) jest o to ciężko ale już np grając na Interlagos było dużo łatwiej te straty odrobić natomiast na wczorajszym Mount Panorama  myślałem, że krew mnie zaleje. 8 graczy odpadło przez kary czasowe, które na tym torze sa naliczane za wszystko.

Żółte flagi chyba naprawili, w ogóle problem z karami za żółtą flagę nie był stały, raz się pojawiał raz nie, pytanie kiedy znów powróci ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie od wczoraj gram w GT ale mam pytanie odnośnie trybu Sport online. Biorę udział w wyscigu gdzie wszyscy gracze mają takie same auta o jednakowych osiągach ale np. na prostych mijają mnie jakbym jechał jakąś furmanką z węglem. Daję pełen gaz a tu jeden za drugim mnie wyprzedza. Może coś ustawić trzeba inaczej, sam nie wiem...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam tu jeden z wczorajszych przejazdów na Monzie.
Dawno nie spędziłem tylu godzin na jednym torze ale zabawa przednia. 
Widoczne na początku ścięcia wynikają z uderzeń od innych graczy - przed ostatnim patchem na 99,9% miałbym wyścig z karą a tutaj (co widać na koniec) zaliczyło mi czysty wyścig dając premię procentową do PD i kasy.
Przy okazji mogę się pochwalić moim malowaniem dla 919 ;)

@jarek_79 - na to wpływ może mieć kilka czynników, począwszy od buga, który się czasem trafia (było przerabiane kilka postów wcześniej) po używaną kontrolę trakcji i inne  asysty.
Dodatkowym czynnikiem jaki może mieć tu miejsce jest MANUALNA skrzynia biegów i praca obrotami, automat niestety w grach spowalnia, co w gruncie rzeczy jest trochę mitem bo obecne generacje automatów dają osiągi zbliżone do manuali ale w końcu to gra i czymś muszą "karać" graczy. Mi osobiście brakuje skrzyń semi-auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wrzucam tu jeden z wczorajszych przejazdów na Monzie.
Dawno nie spędziłem tylu godzin na jednym torze ale zabawa przednia. 
Widoczne na początku ścięcia wynikają z uderzeń od innych graczy - przed ostatnim patchem na 99,9% miałbym wyścig z karą a tutaj (co widać na koniec) zaliczyło mi czysty wyścig dając premię procentową do PD i kasy.
Przy okazji mogę się pochwalić moim malowaniem dla 919
[mention=59085]jarek_79[/mention] - na to wpływ może mieć kilka czynników, począwszy od buga, który się czasem trafia (było przerabiane kilka postów wcześniej) po używaną kontrolę trakcji i inne  asysty.
Dodatkowym czynnikiem jaki może mieć tu miejsce jest MANUALNA skrzynia biegów i praca obrotami, automat niestety w grach spowalnia, co w gruncie rzeczy jest trochę mitem bo obecne generacje automatów dają osiągi zbliżone do manuali ale w końcu to gra i czymś muszą "karać" graczy. Mi osobiście brakuje skrzyń semi-auto.
Dzięki spróbuję te asysty dać w dół i zobaczymy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecny system kar jest totalnie spartaczony i podnoszą to także najlepsi gracze, którzy robią o tym nawet filmy na Youtube.  Kary czasowe są nagminne i totalnie z czapy.  Dzisiaj na 8 okrążeniach miałem 2 kary czasowe za wypadnięcie z toru i zaliczenie bandy i ranking po wyścigu spadł mi do E. Dwa wyścigi z małymi błędami i spadłem z B na E! Jakiś absurd, cały wyścig poza tym miałem na zielono.  Kumulacja kar to nie wymysł. Sam miałem 2 sekundy i po kilku kolejnych zrobiły się 4. Może nie każda kara czasowa się podwaja, może są konkretne sytuacje, nie wiem. Pomysł w założeniach słuszny ale kończy się tak, że gracze natychmiast hamują i blokują drogę innym kierowcom, w zasadzie psując wyścig. Byle kontakt, nawet mały i kara czasowa. Wcześniej po prostu małe punkty spadały co pokazywał żółty znacznik. Teraz za wszystko są kary czasowe.  Mam nadzieję  że zrobią szybko reset ustawień do tego co było kilka dni temu. Obecnie gra jest niegrywalna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem jednak jakiś dziwny, bo mi się gra lepiej po patchu....trzeba po prostu jeździć czysto, mi kar bez przyczyny nie nalicza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się gra całkiem nieźle po patchu, na tyle, że bez problemu wszedłem do rangi B/S, chociaż szybko ją straciłem na B/A przez pewnego Francuza wczoraj.
Śledzę jego profil bo wiem, że w wyścigu FIA zraportowało go przynajmniej 5 osób, ciekawe czy dostanie jakiegoś bana i co tak szczerze daje to raportowanie. 

@kristoffer1979 wątpię byś miał rangę PK na B bo nie ma szans z taką rangą by kary rosły, testowałem to przez cały dzień jeżdżąc po torze z minimum 6 sekundami kary przez co najmniej 5 do 6 okrążeń.
Do tego mimo częstego wypadania z toru, kolizji itp zagrywek (w ramach normy co np może się każdemu przydarzyć w wyścigu) nie spadłem z B/A  poniżej rangi B/B więc nie mam pojęcia jakim sposobem mogłeś stracić B na E i to w PK, na który wpływ głównie mają wyniki i miejsca w kwalifikacjach a nie kolizje (chociaż podobno po ostatnim patchu ma to też niewielki wpływ).

Co do celowego hamowania i blokowanie to system chyba nauczył się takie rzeczy wyłapywać bo wczoraj miałem takich sytuacji od groma i za każdym razem myślałem, że skończy się to karą gdy takiemu graczowi za szybko hamującemu lub przecinającemu mój tor jazdy wjeżdżałem w tył - za każdym razem skończyło się zielonym PFP i karą czasową dla takiego gracza (zwalniał by ją zniwelować) - co ciekawe gra już nie informuje o tym, czy dany gracz otrzymał karę czy my, trochę to uciążliwe. 
Jedyne co by mogli poprawić to kary na niektórych torach, zwłaszcza na Mount Panorama i mimo wszystko jestem zwolennikiem kar typu przejazd przez boks czy stop&go aniżeli czasowych. Każda taka kara powinna odbywać się w ciągu 3 okrążeń inaczej +30s do wyniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie sobie odpuszczam i poczekam na rozwój sytuacji w trybie Sport. Assetto Corsa leży i czeka w końcu na ogranie :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie, zwłaszcza na stronie z newsami, uchodzę za naczelnego hejtera GTS`a przez opisywane w nim absurdy, teraz stałem sie jego obrońcą a widze, że inni zaczynają hejtować xD
Gra ma błędy i dziwne rzeczy się w niej dzieją ale pomimo kilku niedogodności dla mnie w końcu system kar stał się sensowny i eliminuje cwaniaków, mało tego, chyba zaczął dawać kary za uderzenia od boku, musiałbym to sam sprawdzić ;)
Więcej contetnu, więcej lig w trybie SPORT (nie dziennych wyścigów a faktycznie jakichś konkretnych lig) i byłoby ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma ochotę na polatanie w zgranej ekipie, bez wściekania się na hiszpanów, to zapraszam już jutro na start nowego eventu. Zabawa zaczyna się od znalezienia najlepszego dostępnego auta, spełniającego kryteria serii.

Obecnie zapisanych 8 osób a przydało by się tak min. 12 ;)

20180305174612.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.03.2018 o 11:01, tm-tz napisał:

Ja ogólnie, zwłaszcza na stronie z newsami, uchodzę za naczelnego hejtera GTS`a przez opisywane w nim absurdy, teraz stałem sie jego obrońcą a widze, że inni zaczynają hejtować xD
Gra ma błędy i dziwne rzeczy się w niej dzieją ale pomimo kilku niedogodności dla mnie w końcu system kar stał się sensowny i eliminuje cwaniaków, mało tego, chyba zaczął dawać kary za uderzenia od boku, musiałbym to sam sprawdzić ;)
Więcej contetnu, więcej lig w trybie SPORT (nie dziennych wyścigów a faktycznie jakichś konkretnych lig) i byłoby ok.

Nie zauważyłem żeby obecny system kogokolwiek wyeliminował. Na razie eliminuje dobrych graczy bo ci mają dosyć niedorzeczności jakie obecnie mają miejsce na torze.  Fala hejtu leje się na PD i albo coś z tym zrobią albo stracą najlepszych. Zobacz sobie ten film i powiedz, że system teraz działa świetnie. To tylko jeden z wielu takich filmów. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, 

 

Mógłby ktoś bardziej doświadczony wrzucić najlepsze auta z poszczególnych klas. Ogólnie jak to wygląda, wszystkie auta są mniej więcej konkurencyjne czy są jakieś OP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gr.3 - zależnie od toru to Mustang, BMW M6, Corvette. M6 i Vette jest szybka na większości torów, Mustang na torach z długimi prostymi.

gr.4 - tutaj niech kto inny się wypowie, ale chyba M4 bryluje.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Corvetty nie polecam, to jest muł jakich mało i obecnie po podpisaniu kontratku w zeszłym sezonie na Vette po 3 wyścigach przestałem jeździć wyścig marek bo się tylko wkurzałem. 
Mustan GR3 na Monzie  daje rade ale tutaj  trzeba uważać na rzucanie dupy no i przede wszystkim odpowiedniu wyczuć w nim biegi, na automacie da sie wykręcić w wyścigach 3 pozycje, sam wczoraj zgarnąłem ponad1k punktów właśnie Mustangiem lądując w Top3 - ciekawostka - miejsca 1-3 to właśnie mustangi w tym wyścigu, może wrzucę później filmik (odpowiednio skrócony bo wiało nudą);) 

W GR.4 nadal rządzą Meganki z Scirocco - pod warunkiem, że nie ma symulacji zużycia opon/paliwa  wtedy albo Viper albo M4 chociaż Astona też można ładnie poprowadzić.

Swoją drogą Polyphony to banda debili, serio - niech się zdecydują czy w grze są uszkodzenia mechaniczne czy nie, a nie kuźwa w trakcie wyścigu jakiś kretyn na pełnej k*wie wlatuje komuś w tył i na około 30 sekund auto dostaje totalną zmułę (miga na czerwono konstrukcja i silnik) i wleczesz się z trudem 180km/h a cielak który w ciebie trzepnął gna ile fabryka dała. 
Nie ogarniam tych skośnookich debili, serio.
 

17 godzin temu, kristoffer1979 napisał:

Nie zauważyłem żeby obecny system kogokolwiek wyeliminował. Na razie eliminuje dobrych graczy bo ci mają dosyć niedorzeczności jakie obecnie mają miejsce na torze.  Fala hejtu leje się na PD i albo coś z tym zrobią albo stracą najlepszych. Zobacz sobie ten film i powiedz, że system teraz działa świetnie. To tylko jeden z wielu takich filmów. 

 

Byłeś jednym z największych krzykaczy i minusujących mnie użytkowników gdy pisałem o absurdach i błędach w GT, miło teraz patrzeć, że na forum powielasz to samo, za co w komentarzach mnie hejtowałeś xD

Do rzeczy

  •  5:10 w tym filmiku koleś faktycznie dostaje karę z czapy, głównie dlatego, że gra błędnie interpretuje "racing line". Ten problem występuje od 4 miesięcy z mniejsza lub większą częstotliwością. 
  • 5:18 tu już sytuacja jest dużo klarowniejsza - mając na uwadze to co wyżej pisałem o lini jazdy + koleś w żółto-czarnym Porsche był na przegranej pozycji (był już wyprzedzony przez czarne Porsche) czyli otrzymał prawidłową karę za kontakt.
  • 11:40 - dla mnie dosyć klarowna sytuacja - winny jest autor materiału, zwłaszcza biorąc pod uwagę racing line, mimo że jest pierwszy w zakręcie to zajeżdża prawidłowy tor jazdy innemu graczowi - tu wracamy do punktu pierwsze o tym, że gra błędnie interpretuje takie sytuacje  - system działa 0-1 chociaż pamiętając ostatnie sytuacje w F1 mam wrażenie, że to kierowca z tyłu w tym przypadku powinien dostać karę. Algorytmy są takie jakie są, niestety.
  • 13:25 - prawidłowa kara, z resztą sam autor nie wydaje się być nią zdziwiony
  • 15:26 - często mnie takie kary irytują, głównie w kontekście wydarzeń przede mną (np  nagłe hamowanie bo w kogoś wjadę) co kończy się karą, w tej sytuacji na filmiku gość gwałtownie hamuje i dostaje strzał w tył (system znowu nie bierze pod uwagę wydarzeń przed kierowcą aczkolwiek w tej sytuacji nic się nie działo) - kara prawidłowa
  • 16:20 - Znowu problem z interpretacją toru jazdy - dla mnie kara wydaje się być totalnie bzdurna

4 na 6 kar jest prawidłowych - to tylko moja interpretacja, chętnie bym przeczytał interpretacje osób, które w ligach na zasadach CRC oceniają sporne wydarzenia. 

Wracając jeszcze do toru jazdy i wydarzeń  w 11:40 - prawidłowy tor jazdy w takim zakręcie wygląda tak jak na obrazku poniżej
tory-jazdy-02.1200-Resizer-600Q100-Resizer-300Q100.jpg.f0796c3e9bc14926ca6533d162eb6ea3.jpg

Z mojej strony to tyle. 
System w znacznym stopniu uległ poprawkom, teraz płakać mogą ci, którym wydawało sie, że jeżdżą bezbłędnie. 
Swoją drogą prowadzenie auta na takiej kamerze jak w filmiku a na kamerach z maski/kokpitu, daje dużo lepsze panowanie nad samochodem... Nie pojmuję jakim cudem.

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalny tor jazdy w takim zakręcie jest z szerszym wejściem I wyjściem.


Co do kar:

5:18 ciemne Porsche nie trzyma lini I zajezdza drogę autorowi filmiku. Kara błędna.


11:40 będąc z przodu w zakręcie ma prawo do wyboru toru jazdy. Kierowca za nim nie zachował ostrożności i nie miał prawa do zakrętu. Kara błędna.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, mataman napisał:

11:40 będąc z przodu w zakręcie ma prawo do wyboru toru jazdy. Kierowca za nim nie zachował ostrożności i nie miał prawa do zakrętu. Kara błędna.

Gość w Porsche popełnił błąd na wejściu w zakręt, pojechał za szeroko i zostawił otwartą wewnętrzną zakrętu, po czym na wyjściu próbował ją zamknąć, czy to na pewno prawidłowe zachowanie?

 

Inną kwestią jest zachowanie Francuza, gdzie doszło do podwójnego kontaktu, z czego drugi ma charakter czysto złośliwy i służy zepchnięciu Porsche z toru.

 

Ogólnie sytuacje na tym filmiku są dziwne...dziwne tym bardziej, że nie spotkałem się z tak złym naliczaniem kar, natomiast zastanawiam się czy to nie zależy od toru...bo na torach, na których grałem ostatnio, tj. Alsace, Nurburgring, Suzuka, Tokio nie zauważyłem złego naliczania kar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×