Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

Jest zasadnicza różnica między 5ką, 6ką a GTS.

Po raz pierwszy do sędziowania w trybie sport zaimplementowano AI.

Nie wszystko co na zrzutach z zawodów dla nas jest oczywiste - proste jest w ocenie dla algorytmu wrzuconego na PS4. Kierowca z niżą rangą PFP jest w wielu sytuacjach dla nas przezroczysty. To dużo lepiej niż w realu - w sytuacji jak na powyższym filmie, kiedy brakuje czasu na zareagowanie, najlepsze co mogłoby nas spotkać to koniec zawodów. Nie wykluczałbym że Hiszpan chciał zjechać jednak do PIT-stopu. Przegapił pierwszy zjazd i gwałtownie przyhamował dając sobie szansę na zjechanie w drugą aleję.

Nie dostrzegam też winy tm-tz. Trudno wygrywać jeżdżąc asekuracyjnie.

Może (!) kiedyś dopracują się względnie akceptowalnego  algorytmu,  żeby jeszcze ktoś wówczas z obecnych fanów chciał jeszcze w to grać.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, tm-tz napisał:

Przed wczorajszym patchem takie zachowania były albo ignorowane przez system albo karany był ten, kto złosliwie hamował wymuszając kolizję, mało tego, przy prędkościach rzędu 50km/h auta zmieniały sie w duchy, z resztą zmieniają się przy nawet dużo wyższych prędkościach i to niezależnie od posiadanej rangi. 

Nadal karany jest ten który złośliwie hamuje, wiem bo miałem wczoraj 3 razy spotkanie z tego typu Hiszpanami :) 

 

W sytuacji, którą pokazałeś w momencie kiedy w niego wjeżdżasz koleś nie używa hamulca, stąd pewnie zaistniała sytuacja została przez algorytm zinterpretowana jako zawiniona przez Ciebie.

 

Inną rzeczą, że koleś wczoraj na Monzy przeciął szykanę i wpierniczył mi się w bok...i to ja dostałem 5 sek kary...więc nadal system nie jest doskonały i pewnie nigdy nie będzie. Po patchu 1.14 mam wrażenie, że toleruje on więcej, co zresztą widać po liczbie debili jakich napotkałem w randze B (cieżko wrócić obecnie do S :38_worried: ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tm-tz napisał:

Co do siedzenia na zderzaku - to widzisz wszystko na filmiku, nie wiem czy koleś nie miał jakiejś kary i próbował ją wytracić czy o co mu chodziło (dojechał z 3s kary) odrabiałem do niego w miarę szybko 2 sekundy straty, nie widać by miał jakikolwiek problem z opanowaniem wozu.

 

Prawdopodobnie o to właśnie mu chodziło. Być może dostał ta zwiększającą się karę i próbował ją szybko zniwelować, zanim osiągnie jakąś kosmiczną wartość. Nie myślał zbyt intensywnie nad tym, w jakim miejscu to robi i wyszło co wyszło. Nie widzę sensu w jego zachowaniu (czyt. wyhamowywać z tak dużej odległości specjalnie po to, abyś w niego uderzył i dostał karę). Chcąc to zrobić umyślnie, powinien zaczekać aż dojedziesz do niego na bliską odległość.

42 minuty temu, mataman napisał:

Nie kojarzę nikogo z tej polskiej czołówki emoji16.png

 

SRC Fenix to GTPL_magixster, finalista GT Academy z któregoś tam roku. Dwóch pozostałych z SRC to raczej taki low-mid-end tego teamu.

Reszty również nie kojarzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mataman napisał:

Nie kojarzę nikogo z tej polskiej czołówki emoji16.png

Ja tylko jedną osobę.
Teraz pytanie - czy Polska czołówka jest tak słaba, czy GTS jednak nie oferuje zbyt dobrej zabawy więc większość odpuszcza clou tej gry jakim miał być tryb FIA?
 

 

2 godziny temu, medmaxx napisał:

 

Prawdopodobnie o to właśnie mu chodziło. Być może dostał ta zwiększającą się karę i próbował ją szybko zniwelować, zanim osiągnie jakąś kosmiczną wartość. Nie myślał zbyt intensywnie nad tym, w jakim miejscu to robi i wyszło co wyszło. Nie widzę sensu w jego zachowaniu (czyt. wyhamowywać z tak dużej odległości specjalnie po to, abyś w niego uderzył i dostał karę). Chcąc to zrobić umyślnie, powinien zaczekać aż dojedziesz do niego na bliską odległość.

Nie wiem czy dostał bo jeździłem w lobby B/S i nikogo z niższą rangą nie było. Z tego co wiem z własnego doświadczenia (przejechałem 11 okrążeń z tą 3 sekundową karą a wcześniej testowałem na Monzie) kara w moim przypadku nie wzrastała a teoretycznie powinna i jest warunkowana przez PK. 
Swoją drogą patrząc po czasie w samym filmiku, widać, że koleś coś konkretniej kombinował bo nagle zacząłem się zbliżać dużo szybciej, mimo, że nie hamował a hamowanie silnikiem nie powodowałoby aż tak szybkiego odrabiania czasu. 
Wersja z Pit-stopem odpada bo obaj robiliśmy go w tym samym czasie i na tym paliwie jakie było widoczne (61%) w moim przypadku dojechaliśmy już do końca.

Edytowane przez tm-tz
Clue to nie to samo co Clou ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, tm-tz napisał:

Ja tylko jedną osobę.
Teraz pytanie - czy Polska czołówka jest tak słaba, czy GTS jednak nie oferuje zbyt dobrej zabawy więc większość odpuszcza clou tej gry jakim miał być tryb FIA?

 

Polska czołówka była zajęta treningami do finałów ESL, do ligi GTSL oraz do sparingów między-klanowych.

 

22 minuty temu, tm-tz napisał:

Swoją drogą patrząc po czasie w samym filmiku, widać, że koleś coś konkretniej kombinował bo nagle zacząłem się zbliżać dużo szybciej, mimo, że nie hamował a hamowanie silnikiem nie powodowałoby aż tak szybkiego odrabiania czasu.

 

Nie wiem czy ktoś tam już testował, kiedy dokładnie wpada kara narastająca (podbija Ci do góry 1s kary na 2-3s jazdy). Dla mnie wpadała ona np. jak 2-3 razy w ciągu okrążenia/w krótkich odstępach czasowych ściąłem zakręt. Jedyną metodą na zniwelowanie tej kary jest jej całkowite wyzerowanie.

Być może więc powyższy hiszpan próbował ją zatrzymać odpuszczając gaz (wtedy zacząłeś go doganiać) po czym zauważył że kara znowu rośnie więc dał po heblach do oporu (w sensie mocno zwolnił) i wtedy go dojechałeś i w niego uderzyłeś.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ewidentnie miał karę i zwolnił żeby ją zniwelować. Niestety to jest nagminne, że gracze kasują karę tak żeby utrudnić życie jadącym z  tyłu.  Był postulat żeby oznaczać graczy z karami, tak żeby jadący z tyłu wiedzieli, ze nie warto siedzieć na zderzaku. Może kiedyś to wprowadzą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest proste rozwiązanie problemu z niwelowaniem kar.Delikwent  w momencie niwelowania kary powinien być widoczny jako duch... Może w następnej aktualizacji?

 

Edytowane przez Lewy69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nadal będę trwać w przekonaniu, że najlepsze kary byłyby w momencie gdy taki jegomość (np po przekroczeniu 5s kary) musiał odbyć Drive Through w boksach albo Stop&Go.
Ewentualnie wykluczenie kar czasowych za kolizje właśnie karami w boksach. Pytanie tylko ile sk$%#nów robiłoby to co pokazywałem na filmiku stronę wcześniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3/12/2018 o 11:39, emil51 napisał:

Ma ktoś porównanie jak gt sport wypada przy forzie 7? Bo jednak zdecyduje chyba gt może z czasem i zaczne grać przez sieć.

 

Ja mam jako takie, tzn grałem w bete GT:S. Model jazdy jak to w GT, jedni lubią inni mniej, w FM7 auta bardziej "zrywne". Graficznie to niestety GT:S poza paroma sytuacjami i trybem photo to bida. FM7 zdecydowanie lepiej wygląda. Plusem GT:S jest tryb online, a konkretnie kary, w FM7 to jest ram fest w multi.

Co do zawartości dla single, to dosłownie nie ma co porównywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, CePeeN napisał:

 

Ja mam jako takie, tzn grałem w bete GT:S. Model jazdy jak to w GT, jedni lubią inni mniej, w FM7 auta bardziej "zrywne". Graficznie to niestety GT:S poza paroma sytuacjami i trybem photo to bida. FM7 zdecydowanie lepiej wygląda. Plusem GT:S jest tryb online, a konkretnie kary, w FM7 to jest ram fest w multi.

Co do zawartości dla single, to dosłownie nie ma co porównywać.

Forza wygląda jak? Zdecydowanie lepiej? Proszę Cię! Wygląda biednie w porównaniu z GTS. Wystarczy zobaczyć porównanie DF. Beznadziejne drzewa, statyczne cienie i samochody znacznie gorzej wykonane od tych w GTS, a to tylko wierzchołek góry. O oświetleniu nawet nie piszę bo to całkiem inna liga na korzyść GTS.  Przypomnę tylko, że beta to był stary build gry. Więc nie, nie masz porównania. 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kristoffer1979 napisał:

Forza wygląda jak? Zdecydowanie lepiej? Proszę Cię! Wygląda biednie w porównaniu z GTS. Wystarczy zobaczyć porównanie DF. Beznadziejne drzewa, statyczne cienie i samochody znacznie gorzej wykonane od tych w GTS, a to tylko wierzchołek góry. O oświetleniu nawet nie piszę bo to całkiem inna liga na korzyść GTS.  Przypomnę tylko, że beta to był stary build gry. Więc nie, nie masz porównania. 

 

Dlatego pisze ze jakieś porównanie. Oświetlenie było i jest zdecydowanie lepsze w GT:S, auta maja więcej detali ale nie sa zdecydowanie lepiej wykonane, otoczenie torów w becie wyglądało jak z ps3. Może PD dokonało cudu i upiekszylo zdecydowanie ta grę ale w Beata buildzie była tragedia. Nawet do DC ta gra nie miała startu. Poza tym jak pisałem, w singlu to nadal wydmuszka w porównaniu z FM7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu spadłem z B/S na B/A i moge powiedzieć jedno - algorytm systemu kar jest zależny od toru.

Zachowania, które nie skutkują karami na jednym torze, daja kary na innym, co widoczne jest na Willow Spring - tutaj za to, że ktoś siedzi nam na zderzaku, a my hamujemy przed zakrętem (bo nie wyrobimy na ostatnim zakręcie przed metą/startem) dostajemy karę za gonga w dupe LOL.

3 takie kary dziś otrzymałem, wypadając przy tym 2 razy z toru i ranga PFP poszła w dół xD

Szczerze to już wolałbym, żeby nie było żadnego systemu jak w Forzie niż był tak upośledzony, jak w GT.

Przynajmniej za skurwysyńskie zagrywki można by było odpłacić, a tak decyduje przypadek czy ktoś karę dostanie, czy nie. Ewentualnie pieprznięty skrypt.

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, tm-tz napisał:

W końcu spadłem z B/S na B/A i moge powiedzieć jedno - algorytm systemu kar jest zależny od toru.

Zachowania, które nie skutkują karami na jednym torze, daja kary na innym, co widoczne jest na Willow Spring - tutaj za to, że ktoś siedzi nam na zderzaku, a my hamujemy przed zakrętem (bo nie wyrobimy na ostatnim zakręcie przed metą/startem) dostajemy karę za gonga w dupe LOL.

3 takie kary dziś otrzymałem, wypadając przy tym 2 razy z toru i ranga PFP poszła w dół xD

Szczerze to już wolałbym, żeby nie było żadnego systemu jak w Forzie niż był tak upośledzony, jak w GT.

Przynajmniej za skurwysyńskie zagrywki można by było odpłacić, a tak decyduje przypadek czy ktoś karę dostanie, czy nie. Ewentualnie pieprznięty skrypt.

Nie przesadzajmy. W Forze nie da się poważnie grać, tam jest całkowita wolna amerykanka. Masz B/A wiec jest bardzo dobrze. Brak tego systemu to tak jakbyś ciągle jeździł na powiedzmy B/E. Bywałem na E i nie chcę tam więcej być. System jest jaki jest i trzeba się go tylko nauczyć. Narzekałem strasznie na patch 1.13 ale po kilku dniach jeździło mi się naprawdę świetnie. Kary o których piszesz zależą od tego gdzie hamujemy. Jeżeli poza strefą hamowania to jest to wina hamującego. Ten zakręt jest strasznie dziwny bo niby wystarczy tam puścić gaz. Zawsze mam na nim problemy i inni pokonują go zdecydowanie szybciej.  Mało którego toru tak nie lubię jak tego właśnie i jego wariantów. Staram się tam nie jeździć :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam tego systemu znowu.
Wbiłem z B/A do B/S w dwa wyścigi, w trzecim zaliczyłem dwie kolizje i spadłem do B/B o.O

BTW - może mi ktoś powiedzieć, tak całkiem poważnie pytam - kiedy zmieniać w tej grze biegi? Przesiadłem się na manual i odnoszę wrażenie, że manual = auto - te same osiągi te same ujmijmy to "turbodziury" a jedyna różnica to w wyścigach długodystansowych możliwość szybszego wbicia biegu jadąc w strumieniu i tym samym oszczędzając paliwo co da nam 1-2 okrążenia więcej na baku. 
Innych zmian nie odczuwam w żadnym stopniu a wrzucam wcześniej, wrzucam przeciągając, zbijam kiedy uważam, że brakuje mocy itd - czasy praktycznie porównywalne czy to AT czy MT
Do tego dochodzą absurdy typu wpadania w poślizg - inni wpadając w poślizg dostają boosta z gorszych sytuacji potrafią zyskać pół sekundy przewagi niż ja gdy delikatnie mi się ślizgnie koło... 
Zdecydowanie muszę przestać grać w tą grę więcej jak 2 wyścigi dziennie bo kurwicy idzie dostać.

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie, przestań pan w ogóle grać, bo nerwicy się nabawisz. Analizujesz te kary bardziej niż Gmoch mistrzostwa świata w Korei. Zamiast się skupiać na tych wszystkich około pierdołach zacznij się bawić. Potrenuj także tego manuala bo ostatnio też zrobiłem test manual vs automat. Jakieś 2 sek szybciej pojechałem na manualu :)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zalety manuala widać szczególnie przy wyłączonych asystach i włączonym zużyciu.

U siebie w lidze, dzięki metodzie short shifting, oszczędzam nie tylko tylne opony ale i mnóstwo paliwa.

Każde auto ma inną charakterystykę, więc nie ma jednej recepty na to. Jednym autem nie warto dociągać do czerwonej linii bo turbo puchnie (boost gauge zaczyna pokazywać mniejsze wartości doładowania), inne warto przeciągnąć niemal do odcięcia. Kilka stron wcześniej opisywałem przykład na Toyocie GT86.

 

14 godzin temu, CePeeN napisał:

Dlatego pisze ze jakieś porównanie. Oświetlenie było i jest zdecydowanie lepsze w GT:S, auta maja więcej detali ale nie sa zdecydowanie lepiej wykonane, otoczenie torów w becie wyglądało jak z ps3. Może PD dokonało cudu i upiekszylo zdecydowanie ta grę ale w Beata buildzie była tragedia. Nawet do DC ta gra nie miała startu. Poza tym jak pisałem, w singlu to nadal wydmuszka w porównaniu z FM7.

 

Jak jeszcze nie masz GTS to obecnie warto kupić. Kosztuje już nie dużo, co miesiąc darmowe updaty, Sporo prywatnych lig.

Graficznie to cóż, pisać że jest ubogo to gruba przesada. Przesiadając się z GTS do AC czuje się jakbym odpalał grę na PS3. Singiel faktycznie jest cienki, ale wszystkie wyzwania plus kariera to min. 10h grania. Jazda wyłącznie z ABS, na rozsądnych oponach sprawia przyjemność, pomimo że nie ma tu modelu jazdy czysto symulacyjnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, medmaxx napisał:

Dokładnie, zalety manuala widać szczególnie przy wyłączonych asystach i włączonym zużyciu.

U siebie w lidze, dzięki metodzie short shifting, oszczędzam nie tylko tylne opony ale i mnóstwo paliwa.

Każde auto ma inną charakterystykę, więc nie ma jednej recepty na to. Jednym autem nie warto dociągać do czerwonej linii bo turbo puchnie (boost gauge zaczyna pokazywać mniejsze wartości doładowania), inne warto przeciągnąć niemal do odcięcia. Kilka stron wcześniej opisywałem przykład na Toyocie GT86.

 

 

Jak jeszcze nie masz GTS to obecnie warto kupić. Kosztuje już nie dużo, co miesiąc darmowe updaty, Sporo prywatnych lig.

Graficznie to cóż, pisać że jest ubogo to gruba przesada. Przesiadając się z GTS do AC czuje się jakbym odpalał grę na PS3. Singiel faktycznie jest cienki, ale wszystkie wyzwania plus kariera to min. 10h grania. Jazda wyłącznie z ABS, na rozsądnych oponach sprawia przyjemność, pomimo że nie ma tu modelu jazdy czysto symulacyjnego.

Pewnie kiedys kupie, chocby pod kątem photomode :) na razie mam za dużo gier, a dodatkowo ostatnio nabyłem FH3 i mysle ze w zestawie z FM7 wystarczy mi na dluzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, tm-tz napisał:

inni wpadając w poślizg dostają boosta z gorszych sytuacji potrafią zyskać pół sekundy przewagi niż ja gdy delikatnie mi się ślizgnie koło... 
Zdecydowanie muszę przestać grać w tą grę więcej jak 2 wyścigi dziennie bo kurwicy idzie dostać.

Ok, dzisiaj z pomocą przyszedł Z28 i poniekąd wyjaśnił moje domysły co do poślizgów i mniejszych strat z nich wynikających.
Winnym wszystkiemu jest TCS, który działa nawet wtedy kiedy nie powinien działać i stąd wynikają te różnice.
Swoją drogą to też ucina spekulacje na temat tego, co poruszałem z @mataman na portalu - wspomagacze spowalniają a różnica w filmikach z twoich przejazdów mogła wynikać głównie z lepszej linii jazdy ewentualnie jazdy w strumieniu. Test Z28 uważam za najbardziej miarodajny ze względów na warunki dla obu przejazdów i skill gościa ;)


 

 

23 minuty temu, medmaxx napisał:

Dokładnie, zalety manuala widać szczególnie przy wyłączonych asystach i włączonym zużyciu.

U siebie w lidze, dzięki metodzie short shifting, oszczędzam nie tylko tylne opony ale i mnóstwo paliwa.

Każde auto ma inną charakterystykę, więc nie ma jednej recepty na to. Jednym autem nie warto dociągać do czerwonej linii bo turbo puchnie (boost gauge zaczyna pokazywać mniejsze wartości doładowania), inne warto przeciągnąć niemal do odcięcia. Kilka stron wcześniej opisywałem przykład na Toyocie GT86.

No właśnie tak mnie zastanawia czy dla samego short shiftingu warto jeździć na MT. 
Spodziewałem się wiekszych różnic w AT VS MT chociażby takich jakie miały miejsce w GT5- tam obowiązkiem był manual gdy się chciało wbic w top3 w wyścigu. 
120 godzin z grą a człowiek nadal nie może wyczuć pewnych rzeczy.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, mesutOzim napisał:

Panie, przestań pan w ogóle grać, bo nerwicy się nabawisz. Analizujesz te kary bardziej niż Gmoch mistrzostwa świata w Korei. Zamiast się skupiać na tych wszystkich około pierdołach zacznij się bawić. 

Nie wiem jak ty ale ja nie lubie się bawić gdy coś lub ktoś próbuje mnie wy*#ać na każdym kroku.
Najnowsze dziecko systemu kar w GTS wygląda tak.:

Ten system to kopalnia kretynizmów i nigdy nie wiesz na co trafisz xD


EDIT

Właśnie skonczyłem FIA na Maggiore i to samo co wyżej - odrobiłem z 10 pozycji na 5, w trakcie wyścigu ktoś we mnie przypie$%lił, nie straciłem PFP, wypadłem za tor, spadłem na 10 miejsce, odrobiłem ponownie do 5, zero kar przez cały wyścig, premia za czystą jazdę i ranga B/B na czerwono .
To jest jakiś pieprzony żart. :rofl:

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łapcie jeden z moich przejazdów na 1 miejscu na manualu, mam jeszcze problemy żeby go wyczuć ale większych plusów z manualnej skrzyni, zwłaszcza w krótkich wyścigach, nie dostrzegam, mogę się mylić co do ich nieistnienia ;)
Ponawiam także pytanie o to jak najefektywniej wykorzystywać manuala w GTS oraz jak lepiej się ogląda materiały z gry na YT - czy w kokpicie czy jednak kamera lotna?

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tm-tz tak z czystej ciekawości pytam grasz na padzie czy kierownicy?

Co do twojego pytania to od niedawna mam kierownice i pierwszą grą jaką kupiłem był GTS traktuję to jako czystą zabawę, tak na marginesie to nie wiedziałem że plastikowa zabawka da mi tyle radości, ale wracając do sedna sprawy to jednak wole kokpit mam lepszy podgląd jak zachowuję się kierowca, pokonuję zakręty i staram się coś podpatrzeć, oglądnąłem cały film może kiedyś też tak będę jeździł Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@manoszek - ten filmik powyżej jest grany na padzie, kupiłem kierownicę pod GTS jeszcze przed odwołaną premierą i w gruncie rzeczy podpinam ją rzadko, raz, że zajmuje dużo miejsca, a nie mam do tego warunków, dwa, że nie czuję większej różnicy w tej grze grając na padzie a na kierownicy. Różnicę czułem np. w DIRT Rally czy Project Cars (pierwsza część) gdzie bez kierownicy nie było sensu gry, w GTS jest tak sobie.

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze chce dyskutować o systemie kar w tej grze? :xzibit:
FIA B/B

 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×