Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, tm-tz napisał:

Ostatnio jeździłem Alfą 4C LAUNCH EDITION na Monzie,  jeśli to auto tak się zachowuje realnie to przyznam, że wcale mnie nie dziwi jej brak na drogach ani to, że kierowcom dokonującym zakupu wciskano kursy szkoleniowe xD
 

 

Sorry ale pozwolę się nie zgodzić z Twoją opinią. W niedzielę trochę pojeździłem  Alfą 4C na Monzie i nie mam takich krytycznych uwag. 

Przeciwnie - bez asyst udało mi się zbliżyć do TOP10, po raz pierwszy z tak niewielką różnicą 1sek. Frustracja przyszła w czasie wyścigu.

Trzy razy startuję z P1 i za każdym razem jeszcze przed pierwszym zakrętem kierowcy z P2 i P3 bez trudu dochodzą i wyprzedzają. Po trzecim wyścigu kiedy na tym zakręcie dostałem uderzenie z boku i wyleciałem poza trasę zrezygnowałem z dalszej rywalizacji w tym dniu. Tylko w niewielkim stopniu poprawiłem sobie humor odrabiając ostatnią pozycję z ostateczną lokatą na 5 miejscu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@utracjusz bo ponownie wrócił Grip Bug :)

EDIT
#FaktNieOpinia - z D/E do B/S da się dojść w 4 wyścigi, co właśnie uczyniłem. Tym, którzy mają więcej farta lub są wiekszymi cwaniakiami i moga liczyć na pozycje w top 3 do top 5 uda się szybciej, więc bez skrupułów i obaw można karać waginy, które nie potrafią w żaden inny sposób wywalczyć pozycji aniżeli cwaniactwem/wypychaniem z drogi czy parkowaniem komuś w kufrze. 

 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, tm-tz napisał:

@utracjusz bo ponownie wrócił Grip Bug :)
 

Do wczoraj sądziłem, że zjawisko które opisywałem jest wynikiem przyjęcia przez algorytm dla tego samochodu, na tym torze nadmiernego efektu cienia aerodynamicznego. Zainspirowałeś mnie swoją odpowiedzią do ponownego przemyślenia i zaczynam przypuszczać, że przyczyna leżeć może w pingu.

Grip Bug dawałby przewagę któremuś z zawodników, ale to po mojej stronie był najlepszy czas okrążenia - więc chyba jednak to nie to. Dotychczas na czas wyścigów przenosiłem ruter do pokoju gdzie jest konsola.

Tym razem to zbagatelizowałem i zdaje się, że mam za swoje.:wacko:

 

Grip Bug dawałby przewagę któremuś z zawodników, ale to po mojej stronie był najlepszy czas okrążenia - więc chyba jednak to nie to.
Dotychczas na czas wyścigów przenosiłem ruter do pokoju gdzie jest konsola. Tym razem to zbagatelizowałem i zdaje się, że mam za swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@utracjusz w sumie może być coś takiego, bo czasami zdarzały mi się sytuacje, gdzie mając stałe tempo nagle traciłem sporo więcej do rywali ale jeśli gra jest na serwerach to miałoby to aż takie znaczenie?
Co do GripBug to na reddicie i GTPlanet ludzie twierdzą że powrócił.

EDIT

Ktoś ogarnia jak na Willow Springs TT`ką zrobic czas 1:15.900? 
Choćbym nie wiem jak się starał i robił pod siebie to bez asyst i z manualem wyrobiłem 1:18.900 o.O
Znowu powróciły  glitche z autodrive?

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, tm-tz napisał:

Ktoś ogarnia jak na Willow Springs TT`ką zrobic czas 1:15.900? 
Choćbym nie wiem jak się starał i robił pod siebie to bez asyst i z manualem wyrobiłem 1:18.900 o.O


Przede wszystkim zwróć uwagę na zakręty 3, 4, 5 oraz 8, 9. Jednak mając czas prawie 1:19, albo którąś sekcje jedziesz bardzo wolno, albo całą trasę przejeżdżasz na zdecydowanie niższych prędkościach. Jakiś film z przejazdu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ShadowEX napisał:


Przede wszystkim zwróć uwagę na zakręty 3, 4, 5 oraz 8, 9. Jednak mając czas prawie 1:19, albo którąś sekcje jedziesz bardzo wolno, albo całą trasę przejeżdżasz na zdecydowanie niższych prędkościach. Jakiś film z przejazdu?

Nie wiem, chciałem pojeździc daily na tym torze ale z takim czasem to jest masakra ;)
Obecny filmik jest z najlepszego okrążenia 1:18.092 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie ma prędkości, opisałbym Ci to bardziej szczegółowo. Na ten moment opiszę co jest nie tak:

- na pierwszym zakręcie skręcasz za szybko i bierzesz go zdecydowanie za wolno. Tutaj idealnie pasuje formuła "zewnętrznie - wewnętrznie - zezwnętrznie". Z tego co kojarzę, powinieneś mieć ok. 170km/h na liczniku w momencie przecinania punktu apex.

- na drugim zakręcie staraj się trzymać cały czas wewnętrznej strony do momentu wyjścia z zakrętu. Dobra prędkość tutaj to ok. 180km/h. Unikaj zabawy gazem, trzymaj go w miarę równomiernie na tej samej prędkości.

- kolejna sekcja czyli zakręty 3 i 4 są brane za wolno. Zwłaszcza 4. Przede wszystkim powinieneś go wziąć od zewnętrznej (po wcześniejszym przyhamowaniu) wjeżdżając do wewnętrznej przy okazji trzymając gaz na mniej więcej połowie wartości by później tylko go docisnąć.

- do zakrętu 5 się nie przyczepie, wygląda w miarę ok, choć tak jak wspomniałem, gdyby były prędkości mógłbym się pewnie jakoś do tego odnieść.

- zakręty 8 i 9, za szybko zjeżdżasz do wewnętrznej co zmusza Ciebie ostatecznie do mniejszych prędkości. Przecinając apex zakrętu 9 stan na liczniku powinien wynosić mniej więcej od 190 do 200 km/h. Generalnie przyhamowując na 8 powinieneś wjeżdżać w ten zakręt prawie na pełnym gazie.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans bym zrobił lepszy czas TT`ką.
To jest jeden z dziwniejszych torów w grze, pomijam już to, że na tym torze lepsze czasy mam z kamery zza auta aniżeli z maski czy wnętrza.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w kwestii tego patcha powtórzę tylko to co pisałem na stronie - jeśli BMW z 89 będzie latać bokiem tak jak się tego oczekuje to będę farmił milion punktów driftu ;)
Mam obawy co do RedBulla - pamiętam to auto z GT5 i GT6, znając bolączki aut z GR.X w tej grze boje sie, że będzie nim strasznie rzucać i nijak się to będzie miało do przyczepności jaką ten bolid dawał w poprzednich częściach, obym się mylił. Kurde do dziś pamiętam jak męczyłem czasy w szkole jazdy by odblokować obie wersje :1_grinning: Eh Brakuje mi starego dobrego GT z akademią Top Gear. Fajnie jakby wprowadzili nową szkołę Grand Tour :1_grinning: 

EDIT 11:40

Polyphony nie byłoby sobą gdyby czegoś nie zbabrało - za nic nie idzie się podłączyć do gry, ta się zatrzymuje na ekranie sprawdzania zapisu sieciowego xD
 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram od 10, czyli od kiedy serwery włączyli i działa wszystko dobrze. 

Za to dostałem najbardziej absurdalną kawę w swojej "karierze":1_grinning:  Pobijcie mnie. 

 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, kristoffer1979 napisał:

Gram od 10, czyli od kiedy serwery włączyli i działa wszystko dobrze. 

Za to dostałem najbardziej absurdalną kawę w swojej "karierze":1_grinning:  Pobijcie mnie. 

 

No ja nie mogłem wbić nie wiedzieć czemu ale już mi się udało, co do kary to standard w GTS`ie xD Mówię, mam godziny materiałów z takimi absurdami.
Grasz na Pro? Kurde w porównaniu do moich materiałów już po obróbce to tu żywcem cięte z konsoli wygląda sto razy lepiej. Czemu oni w PS4 zablokowali na 720P skoro można transmitować w 1080 to ja nie wiem. 
Swoją droga brakuje mi motywu GTS do sharefactory aż dziwne, że Sony do tej pory go nie zrobiło, patrząc po tym jakie crapy takie motywy dostały.

Jeśli chodzi o interesujące mnie zabawki to BMW M3 89' jest miodne, aż bym się chętnie ścigał nim w klasie N200 gdyby tylko wyścigi FIA nie ograniczały się do GR3 i GR4
Co do Red Bulla - POEZJA.
Dokładnie tak pamiętam prowadzenie tego bolidu w GT5, tył napęd a stabilność taka, że trzeba się mocno postarać by zaliczyc spina bez trakcji.
Jeździ się nim fenomenalnie, nadal powoduje jakąś niepewność w trakcie prowadzenia, która wynika nie z braku stabilności tego bolidu a problemu z wyczuciem granicy. 
Na Monzie zaliczyłem przejazd 1:29.xxx - i wiem, że da się jeszcze szybciej ale z drugiej strony jest gdzieś obawa w tym przesuwaniu granicy, pierwszą szykanę w porównaniu do chociażby Porsche 919 można opóźnić bez problemu o 50 metrów a  idę o zakład, że da się jeszcze bardziej, pomijam już fakt pokonywania niektórych zakrętów z dużo większa prędkością niż zazwyczaj. Ciekawe czy będzie on dopuszczony do jakiegokolwiek wyścigu Daily xD

 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram na Pro i jakość zrzucanych materiałów jest naprawdę dobra. Chociaż brak HDR dużo zmienia w kolorystyce i oświetleniu, ale nadal jest świetnie.  

Brak motywu to jakiś żart. To gra z potencjałem na masę zrzutów więc nie rozumiem Japończyków. Poza tym to przecież ich flagowy projekt. 

Widząc wcześniej rozpiskę aut to myślałem, że będzie tak sobie tym razem i niewiele dla mnie. Ale zmieniłem zdanie. Lexus RC F GT3 wprowadził trochę ożywienia do tej kategorii i świetnie się go prowadzi. Do Red Bulla przekonany nie byłem i miałem nie kupować ale chyba mnie przekonałeś i sprawdzę. Chociaż samochody z kategorii 1 to zupełnie nie moja bajka i unikam takich wyścigów. To już za szybko jak dla mnie :1_grinning:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być mną by mieć taki niefart.
Gram na Monzie Daily C.:
1 - startuje z 7 pozycji
2 - pierwszy zakret i ktoś jedzie jak bomba, spadam na 18 miejsce
3 - na 8 okrążeniu po Pit stopie odrabiam na 7 miejsce
4 - 9 okrazenie wbijam na 6 pozycje
5 - 1,5 okrążenia do mety elektryk robiący instalacje u sąsiada myli liczniki i wyłącza mi prąd
6 - pograne :rofl:

Żeby nie być gołosłownym, mam zarejestrowany start tego wyścigu, ranga B/S xD Cisnę bekę z tego, serio, mieć takiego pecha to trzeba się urodzić w latach 80' xD


 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezły dzwon. Takie sytuacje w randze S to kpina. Gdzie ci ludzie mają rozum? Wszyscy wiedzą, że to najbardziej newralgiczny punkt chyba ze wszystkich torów jakie są w GTS, a i tak ta szykana to koszmar. Nigdy nie wiadomo co się wydarzy, bez względu na rangę. 

A tak co do aktualizacji jeszcze. Nowy tor jest nijaki. Zdziwiłem się, że to był wybór graczy. Krótki, płaski, nudne zakręty. Nie ma tam żadnych charakterystycznych odcinków. Nic dziwnego, że nie zapamiętałem go za bardzo z poprzednich części. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, kristoffer1979 napisał:

Niezły dzwon. Takie sytuacje w randze S to kpina. Gdzie ci ludzie mają rozum? Wszyscy wiedzą, że to najbardziej newralgiczny punkt chyba ze wszystkich torów jakie są w GTS, a i tak ta szykana to koszmar.

Ja już i tak na tym zakręcie staram się uciekać na starcie za każdym razem do prawej strony toru bo mniejsza szansa na gonga ale to nie pomaga.
Mnie często zastanawia jak ludzie, którzy tak jeżdżą w ogóle dostają się do rangi powyżej C.

Co do toru, to też mi nie pasuje, mogiliby w to miejsce dać chociazby Laguna Seca. Ciekaw jestem co by się działo na słynnym korkociągu xD
Ewentualnie Le Mans, a obecny tor.. No cóz, już bym wolał Sochi Autodrom xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dwa czyściutkie wyścigi awansując o 6 i 7 miejsc i w obu mój ranking pozostał biały. Zdarzyło Wam się kiedyś coś takiego? Powinien być niebieski i awans. Dotąd zawsze tak miałem za czyste przejazdy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, kristoffer1979 napisał:

Przejechałem dwa czyściutkie wyścigi awansując o 6 i 7 miejsc i w obu mój ranking pozostał biały. Zdarzyło Wam się kiedyś coś takiego? Powinien być niebieski i awans. Dotąd zawsze tak miałem za czyste przejazdy. 

Jeśli chociaz raz wypadłeś za tor, to potrafi zaliczyć czysty wyścig a rangi nie podbić.

Ja właśnie zaliczyłem FIA na Monzie, kocham ten tor xD
Miałbym większą przewagę ale zaliczyłem spina na jednym okrążeniu, na pierwszej szykanie, tam trzeba tak uważać z gazem w 919, że to nieporozumienie.
5abd2746017d0_GranTurismoSPORT_20180329194143-Resizer-800Q100.jpg.df8c49b3027c1d0a80cec30f3908e724.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, kristoffer1979 napisał:

Niezły dzwon. Takie sytuacje w randze S to kpina. Gdzie ci ludzie mają rozum? Wszyscy wiedzą, że to najbardziej newralgiczny punkt chyba ze wszystkich torów jakie są w GTS, a i tak ta szykana to koszmar. Nigdy nie wiadomo co się wydarzy, bez względu na rangę. 

A tak co do aktualizacji jeszcze. Nowy tor jest nijaki. Zdziwiłem się, że to był wybór graczy. Krótki, płaski, nudne zakręty. Nie ma tam żadnych charakterystycznych odcinków. Nic dziwnego, że nie zapamiętałem go za bardzo z poprzednich części. 

Nie wiem dlaczego Tsukuba wam nie pasuje...........tor bardzo fajny idealny na weekendowe sciganie sie autami drogowymi z ekipą i %%%%%%%%%%.Nie jest bardzo wymagajacy ale jezdzi sie bardzo przyjemnie autami o miejszej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, MrArt-PL napisał:

Nie wiem dlaczego Tsukuba wam nie pasuje...........tor bardzo fajny idealny na weekendowe sciganie sie autami drogowymi z ekipą i %%%%%%%%%%.Nie jest bardzo wymagajacy ale jezdzi sie bardzo przyjemnie autami o miejszej mocy.

 

Mogli by dać coś dłuższego, ale pewnie i na takie tory przyjdzie czas. Tsukuba też jest fajna.

 

Jeszcze tak odnośnie "nikomu nie potrzebnych aut drogowych":

 

 

Powyżej mamy fragment ( pierwsze z 4 okrążeń) R1 Nurb Zone. Jak widać 13 osób jedzie w dość  ciasnych odstępach, nikt nikogo nie spycha oraz nie stosuje brudnych zagrywek. Autka na oponach SM prowadzą się bardzo fajnie, nie ma tu mowy o 'pływaniu'. Jako że lig z udziałem aut gr.3 i gr.4 jest sporo, wszystkich zainteresowanych jazdą drogowymi seryjnymi autami po Nurbie zapraszam do wzięcia udziału (info na PW). W najbliższy wtorek - Toyota Supra 3.0GT '88

Prowadzimy też tablicę najszybszych okrążeń, coś na wzór TG, czy TGT ;)

 

 

Przechwytywanie.JPG

Edytowane przez medmaxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w wyścigach codziennych dali RedBull Junior na Maggiore, 10 okrążeń. Ktoś w PD ma poczucie humoru ze zużyciem opon i paliwa :1_grinning:   Masa ludzi z przyzwyczajenia zjeżdżała w połowie nie wiedząc, że można spokojnie dojechać  bez stopu do końca. A sam Junior to czysta przyjemność w prowadzeniu. Zwłaszcza na tym torze. To ciekawe bo w poprzednich częściach nienawidziłem tych dwóch RedBulli. Cały czas podium bądź tuż za ale niestety ani razu nie udało mi się wygrać. Co ciekawe start z miejsca i od razu jakimś cudem niektórzy przysypiają. 

 

@medmaxx Ładny wyścig, sama przyjemność w oglądaniu. Szkoda że wtorek, a nie weekend świąteczny., albo w inne weekendy.  Niestety w dni pracujące nie mam czasu, a chętnie dołączyłbym do wyścigów autami seryjnymi. Może kiedyś uda mi się załapać. 

Edytowane przez kristoffer1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kristoffer1979 napisał:

Dzisiaj w wyścigach codziennych dali RedBull Junior na Maggiore, 10 okrążeń. Ktoś w PD ma poczucie humoru ze zużyciem opon i paliwa :1_grinning:   Masa ludzi z przyzwyczajenia zjeżdżała w połowie nie wiedząc, że można spokojnie dojechać  bez stopu do końca. A sam Junior to czysta przyjemność w prowadzeniu. Zwłaszcza na tym torze. (...) Co ciekawe start z miejsca i od razu jakimś cudem niektórzy przysypiają. 

Junior jest dużo mniej stabilny od normalnej wersji i to jest aż śmieszne ale nie mnie oceniać, w końcu to Polyphony, dorzucili zuzycie opon i paliwa na 15 a i tak opony i paliwo się nie zużywają xD
Szczerze odpuściłem sobie wyścigi RBJ bo .:

  1. Fatalnie dobiera graczy przez co na randze B/S jeździsz z C/B a nawet C/C czy D/B
  2. Zauważyłem, że system kar jest upośledzony w takim lobby - kary za byle gówno dostaje gracz z wyższą rangą co to znaczy? Mając rangę B/S ledwo dotykając kogoś z rangą C/B dostajesz 3 sekundy ale kiedy taki palant uderzy w ciebie na pełnej "k" to potrafi nie zaliczyć kary albo wrzucić 1s
  3. Start z miejsca w tej pier*nietej grze skutkuje ustawieniem 4 biegu i tu masz odpowiedź na to, dlaczego ludzie przysypiają na starcie - zanim się zorientujesz że masz wjebany 4 bieg i go zbijesz by ruszyć to zdążysz stracić 5 pozycji. Polyphony w pigułce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd u Ciebie taki ciągły problem z dobieraniem graczy. U mnie nic takiego nie występuje. Nigdy o dwie rangi. Np jeżeli masz pierwszą range na niskim B to łączy też graczy z wysokim C. Jeżeli masz wysokie B to połączy też z niskim A. Działa to jak najbardziej prawidłowo. Ale nigdy nie łączyło mnie z kimś odmiennym o 2 kategorie.  

Mi dzisiaj jeździło się zaskakująco dobrze w wyścigu z juniorami. Na kilka wyścigów jedynie jedna kara za ścięcie zakrętu. Chociaż zauważyłem, że gra pozwalała tam na wiele przy cięciach. Wiele razy to ja zostałem uderzony ale żadnej kary nie dostałem. Nawet w tłoku na zakręcie, gdy ktoś przede mną stracił kontrolę nad samochodem i  w niego wjechałem to obywało się bez kary. System uznawał, że wina była drugiego gracza i słusznie. To był dobry dzień na torze :1_grinning: Zużycie opon i paliwa było ale nie na tyle duże żeby trzeba było zjeżdżać. Przeważnie kończyło się wyścig z zapasem na  0.1-0.2 okrążenia.  Nie wydaje mi się żeby ktoś tam źle wymierzył zużycie. To raczej celowe było aby pod koniec wyścigu walczyć bardziej z samochodem. 

Edytowane przez kristoffer1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem trochę pojeździłem daily na Maggiore, głównie autami 4x4 takimi jak.:
- Atenza
- Skyline
- Impreza
- Huracan
Z tych wszystkich aut tylko Huracan ma tendencje do... wpadania w poślizg w zakrętach/driftowania czy jak to tam nazwać.
Potrafi mi ktos wytłumaczyć jakim cudem auto 4x4 lata bokiem? 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, kristoffer1979 napisał:

 

@medmaxx Ładny wyścig, sama przyjemność w oglądaniu. Szkoda że wtorek, a nie weekend świąteczny., albo w inne weekendy.  Niestety w dni pracujące nie mam czasu, a chętnie dołączyłbym do wyścigów autami seryjnymi. Może kiedyś uda mi się załapać. 

Od kwietnia zaczynam nową pracę, która domyślnie ma być dwu zmianowa. Także przeniesienie wyścigów na weekendy (prawdopodobnie niedzielę) jest wysoce prawdopodobne w najbliższym czasie :-)

2 godziny temu, tm-tz napisał:

Wczoraj wieczorem trochę pojeździłem daily na Maggiore, głównie autami 4x4 takimi jak.:
- Atenza
- Skyline
- Impreza
- Huracan
Z tych wszystkich aut tylko Huracan ma tendencje do... wpadania w poślizg w zakrętach/driftowania czy jak to tam nazwać.
Potrafi mi ktos wytłumaczyć jakim cudem auto 4x4 lata bokiem? 
 

 Auta drogowe czy gr.4? 

W przypadku aut drogowych to proste - Lambo ma dużo mocy, rozdzial napędu coś kolo 30-70 (odpowiednio przód tył) z możliwością dania do 100% na tył. Do tego jeszcze silnik umieszczony centralnie, dzięki któremu dynamiczne rozłożenie mas jest mocno na tyle. Co za tym idzie, przód jest w górze więc napędzają go (skutecznie) niemal tylko koła tylne. 

Skyline  czy impreza maja raczej napedy, w których przód cały czas bierze udział w oddawaniu momentu na asfalt, do tego dochodzi równiej rozłożona masa w tych autach, mniej mocy i uslizgi nie występują.

 

Ogólnie rzecz biorąc, najwiecej w tej kwestii do powiedzenia ma przeniesienie napędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×