Skocz do zawartości
redo

Gran Turismo Sport

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 24.06.2018 o 22:32, mataman napisał:

Zawsze na kierze robi się lepsze czasy. Nawet w takim arcade jak GTS.

Zatem polecam ci pojeździć na Nurbie (tym pełnym) Civiciem grupy N500. 
Auto z napędem na przód a rzuca nim gorzej niż Z3 z początków gry. Potem to samo zrób na padzie i porównaj sobie zachowanie auta względem kiery i czym będziesz mieć pełniejsza kontrolę ;)
Zdaje sobie sprawę z tego, że to trudniejsze niż napisać jakikolwiek krytyczny komentarz bez sprawdzenia faktycznego stanu rzeczy, niemniej jednak uważam, że tak błache rzeczy są mozliwe do weryfikacji nawet przez niespecjalnie ogarnietych ludzi.

Co do jeżdżenia w ligach to sorry ale podziekuje, wystarczy mi jeżdżenia 2-5 wyścigów daily raz w tygodniu, szkoda moich nerwów na więcej, zwłaszcza godzinne sesje z podziałami na X etapów, bo gra nie jest w stanie wytrzymać ruchu sieciowego a wyścig odbywa sie na zasadzie player to host co już daje pewną przewagę innym graczom.
 

Edytowane przez tm-tz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich nerwów? Liga to najlepsze miejsce aby się ścigać online. Pcars2 akurat jest na przecenie

I proszę Cię skończ w tymi docinkami i głupimi tekstami, bo ich poziom jest żenujący.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Wasza ewentualna konfrontacja na torze nic by nie udowadniała, a zwłaszcza wyższości tego czy innego kontrolera.
Ja jeżdżę wyłącznie na kierownicy - z pominięciem krótkiego epizodu kiedy przesiadając się z PS3 na PS4 musiałem zakupić nową kierownicę. 
Lepsze ode mnie czasy kwalifikacji (ale też i gorsze) mają jedni i drudzy a tym samym nic to nie udowadnia.
Tzw próby czasowe w GT5, GT6 pokazywały jakiego kontrolera używał gracz i nie raz w absolutnej czołówce byli zawodnicy z padami. Prawdziwą przyjemność jazdy, nieporównywalnie bardziej zbliżoną do reala daje mi wyłącznie kierownica. Delikatne kontry kierownicą, precyzyjne operowanie pedałem gazu, hamulca - czasem równoczesne - ta przyjemność nie jest osiągalna na padzie. Nie wykluczałbym, że tm-tz może mieć jednak rację w kwestii łatwości kierowania pojazdem z pomocą pada. Być może PD zaimplementowała w ten kontroler funkcje ułatwiające prowadzenie stąd tm-tz ma takie odczucia.

Edytowane przez utracjusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, utracjusz napisał:

Nie wykluczałbym, że tm-tz może mieć jednak rację w kwestii łatwości kierowania pojazdem z pomocą pada. Być może PD zaimplementowała w ten kontroler funkcje ułatwiające prowadzenie stąd tm-tz ma takie odczucia.

Ja jestem wręcz pewien takiego działania.
Pamiętam jak PC1 odpaliłem na padzie i po drugim wyścigu podłączyłem kierownicę bo na padzie owszem, dało się, aczkolwiek chcąc rywalizować nawet z botami, trzeba było używać kierownicy, chyba że ścigało się go-kartami.
W GTS przy zestawieniu z PC1 miałem wrażenie jakbym włączył NFS`a. Z resztą już nawet z fizyki jazdy widać, że te auta nie jeżdżą tak płynnie jak powinny a dosłownie się uślizgują względem konkurencji. Nawet jak teoretycznie płynnie skręcasz to na powtórkach widać, że "jedziesz bokiem" xD 

Ta gra obecnie daje mi fun tylko w dwóch sytuacjach - Monza + Le Mans, wszelkie inne wyścigi porzuciłem a tytuł odpalam tylko po to by spojrzeć jakie tracki są w danym dniu.
Road Cars`y wołają o pomstę do nieba i jestem na 99,9% pewien, że ludzie z PD nawet nie prowadzili takiego Golfa czy Meganki po parkingu a co dopiero torze ;)

 

 

9 godzin temu, mataman napisał:

Pcars2 akurat jest na przecenie

Myślałem, że piszez o GTS. 
Do PC2 się przymierzam od jakiegoś czasu ale dla mnie ten tytuł musi spaść do granicy 50zł w innym przypadku nie ma sensu kupować, to samo było z GTS. Póki co uzywki sa po 70-80zł więc jeszcze trochę poczekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat umiera jak sam GTS ;)
Ja dziś z nudów wbiłem na daily i na dzień dobry wygrana i to bez przykładania się do kwalifikacji. Na Monzie w Gr.4 tabele obryzgane Veyronami i Megankami więc wziąłem Citroena odrabiając 10 pozycji z czasem Q na poziomie 2 minut xD Swoją droga ten Citroen to taki troche nieoszlifowany diament, rzadko go widuję a przyjemnie się tym jeździ w GR4, ciekawe jak na innych torach.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepowiadanie śmierci GTS może być przedwczesne. Twoje wczorajsze obserwacje mogą być związane z Mundialem.
Dzienne statystyki z kudos optymista zinterpretuje, że asymptotycznie zbliżają się do pewnej wartości nieuchronnej dla każdej gry,

pesymista powie że lecą na mordę.

 

ryc1.jpg.e1f8244a535f48039a7dcdf57c5c4b24.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, utracjusz napisał:

Dzienne statystyki z kudos optymista zinterpretuje, że asymptotycznie zbliżają się do pewnej wartości nieuchronnej dla każdej gry,

pesymista powie że lecą na mordę.

Przypominam, że gra nie jest nawet rok na rynku a ma ledwie 30-40k graczy w szczycie spadając z poziomu 100k a jeśli dobrze widzę, to statystyka graczy rośnie w dni kiedy są rozgrywane zawody FIA i drastycznie potem spada.
Mundial mundialem ale w kwietniu czy maju mundialu nie było a staty porównywalne ;)
Nie wiem czy są jakieś statystyki dla poprzednich odsłon ale odnoszę wrażenie, że to najszybciej ginący GT w historii.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tm-tz

Statsow nie pamietam - nie oszukujmy sie ze swojej natury GTS jest gra usluga skupiona w kolo spolecznosci. I byly przyklady takich gier ktore startowaly slabo (jako produkty niedorozwiniete - patrz niektore gry od UBI) aby pozniej zalapac trakcje i zwiekszyc ilosc graczy ktora oczywiscie sie zmieniala ale po jakims czasie osiagnela poziom stabilny i to wyzszy nizli ten z pierwszych 2-3 miesiecy. 

W wypadku GT to co pamietam to ze wielu gralo jeszcze online w GT5 po wyjsciu GT6 (ktore czesc osob nazwala GT5,5). Przesiadka na 6tke zostala wymuszona patchem ktory wywalal z GT5 wszystko co zwiazane z online. Trzeba by poszukac statsow GT6 bo zdaje sie serwery jeszcze zyja i porownac z GTS. 

GT6 tanialo tez ostro ale to byl wynik ze wydano gre na przelomie generacji. 

Wiele osob zostalo z GT6 bo na PS4 nie bylo gier ktore by im oferowalo to co GT6. Pojawilo sie pCARS ale to tez troche podzielilo graczy (glownie tym ze nie zawsze domyslny setup wozu oddawal jego czucie, a grzebanie w opcjach lub nawet wykorzystywanie gotowych presetow do ustawiania fizyki aut i testowanie to masa czasu zanim nie wskoczymy na tor i bedziemy mieli fun). 

 

EDIT: a nie jednak ubili GT6 a ja to przespalem... 

Cytat

On 28 March 2018 at 12:00 UTC, the online services of the PlayStation®3-exclusive software “Gran Turismo 6” will come to an end. Prior to this on 31 January 2018, we will also end the distribution of downloadable content that can be used in-game.

W sumie sie nie dziwie polityka jak przy GT5 -> GT6. 

 

Edytowane przez MagEllan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tm-tz napisał:

Przypominam, że gra nie jest nawet rok na rynku a ma ledwie 30-40k graczy w szczycie
 

Uściślając: 30-40k to aktywność dzienna w trybie sport.

W tygodniu 03.06-09.06 przybyło 78,3k nowych graczy, zdecydowanie więcej niż w poprzedzających okresach.

Łącznie daje to ponad 4mln. Nie wszyscy z tej  liczby są zainteresowani trybem sport. Dość często w  Top10 można dostrzec zawodników , którzy w swoim profilu mają 0 lub 1 wyścig na koncie.

Gracze różnie sobie radzą z trybem sport  i ze  stresem, który generują niepowodzenia.

Stąd tak wielu, którym wystarczy satysfakcja z dobrego czasu w kwalifikacji, bez tych negatywnych emocji o których wcześniej się rozpisywaliśmy.

 

 

ryc2.jpg.8ad5cd143ebbb318308baa41a7529df9.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, utracjusz napisał:

Uściślając: 30-40k to aktywność dzienna w trybie sport.

W tygodniu 03.06-09.06 przybyło 78,3k nowych graczy, zdecydowanie więcej niż w poprzedzających okresach.

Łącznie daje to ponad 4mln.

Czyli jak dobrze rozumiem z 4 milionów graczy zaledwie 30-40k gra w tryb sport?
To jest tak bardzo wymowne, że nawet nie wiem czy powinienem dodawać, jak mocno obrazuje to skalę beznadziejności tego trybu i tytyłu.
 

Jakby ktoś miał problem, według tych danych

 w trybie sport gra zaledwie 0,7-1% posiadaczy kopii GTS 

 

To jest przerażające.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tm-tz

@utracjusz

Chcialbym zauwazyc ze te statsy to estymaty bazuja na grupe 100 razy mniejszej nizli domniemana w grze o czym informuje wklejony zrzut. Wiec traktowalbym te dane jako przyblizenie i to z mozliwym sporym marginesem bledu. 

 

Patrzac na inne popularne gry i ich player count - jesli dziennie 40tys ludzi zagra w tryb sport i liczba ta bedzie w miare stabilna nie widze jakiejs uber porazki. Jesli o kazdej porze mozna wbic i znalezc scigantow nie widze problemu.

Nie jest to moze jakas ogromna liczba ale zawsze cos.

 

Pamietajmy ze gry z zakresu moto-sportu to czy tego chcemy czy nie są nisza - gry z tego gatunku nie dobijaja do sprzedazy CoD czy innego TLOU lub Horizon:ZD

 

Z ciekawosci mozecie sprawdzic przyblizone statsy - dirt rally, i pcars na PC te nie dziela graczy na online i offine i tez wychodzi ze wiecej ludzi gre kupuje a gra nikly procent a czasami promil.

Powtorze sie te statsy nie da dokladne weryfikacja jesli chodzi o online powinna byc jedna jak latwo znalezc ludzi do scigania.

 

Grajacym zycze szerokiej drogi :D i radosci z grania.

(mniejsza juz o to w jaka gre wyscigowa ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, MagEllan napisał:

Chcialbym zauwazyc ze te statsy to estymaty bazuja na grupe 100 razy mniejszej nizli domniemana w grze o czym informuje wklejony zrzut. Wiec traktowalbym te dane jako przyblizenie i to z mozliwym sporym marginesem bledu.

Nie napisałem tego w swoim poście ale ogólnie  odnoszę wrażenie, że te 4 miliony to nie ilość posiadaczy gry a ilość łącznych logowań graczy w miesiącu.
W innym przypadku wypada traktować tą grupę jak potraktowałem.
Dla odmiany, w COD`zie tygodniowo gra 4 miliony graczy (tak wiem, że porównywanie  FPS z wyścigami ma się nijak ale chodzi o coś innego) i to obrazuje faktyczny stan rzeczy (a konkretniej community) gdyż aby liczyć się w tej statystyce musisz odpalić przynajmniej jeden cały mecz w online i zlicza to ciebie do tygodniowej puli (na 10 milionów sprzedanych sztuk aktywnych jest ponad 4 miliony graczy).

 

20 minut temu, MagEllan napisał:

Z ciekawosci mozecie sprawdzic przyblizone statsy - dirt rall

Dirt Rally w pół roku po premierze nie miał bogatej bazy graczy zwłaszcza, że byłem w bodajże pierwszej 300 graczy, którzy wbili platyne w tej grze a ilość graczy to ledwie 30k i niewiele wzrosła od dnia premiery.
Już nie wspomnę, że tytuł jest tak niszowy (mimo, że świetny) iż miałem spore problemy z jego sprzedażą.
Ogólnie szkoda, że nie ma dla PS4 żadnej strony w postaci trackerów jak steamDB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tm-tz

Wez pod uwage ze SteamDB czesciowo korzystal ze SteamSPY ktory padl po RODO-srodo-GDPR.

Wiec tez traktowalbym to jako przyblizone dane.

Co do DiRT Rally - wzialem na PC w promocji - nie jestem fanem Rally ba lamma jestem, ale gra ma cos w sobie. Doceniam to ze CM postanowili zrobic cos dla community. To byla gra z Early Access.

Przez to byla kierowana do jeszcze bardziej waskiego grona odbiorcow.

 

Ale korzystajac ze SteamDB mozesz sprawdzic tez inne gry jak pCARS czy Assetto - dalej pamietajac ze to przyblizenia.

 

Ogolnie nie dziwie sie ze firmy chowaja takie statsy a chwala sie tylko nimi kiedy maja duze liczby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 lipca wprowadzono zmiany w algorytmie nakładania kar:
・ Gracze na poziomie kierowcy A lub wyższym nie będą już poddawani surowszym ocenom za kolizje. Ocena będzie następować według tych samych zasad, co w przypadku graczy o niższym poziomie;
・ Delikatny kontakt między autami nie będzie już skutkował karami;
・ Zostanie skrócona nakładana kara czasowa.
Ciekawe czy tym razem trafili w oczekiwania graczy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.07.2018 o 19:24, tm-tz napisał:

byłem w bodajże pierwszej 300 graczy, którzy wbili platyne w tej grze a ilość graczy to ledwie 30k i niewiele wzrosła od dnia premiery.
Już nie wspomnę, że tytuł jest tak niszowy (mimo, że świetny) iż miałem spore problemy z jego sprzedażą.
Ogólnie szkoda, że nie ma dla PS4 żadnej strony w postaci trackerów jak steamDB.

 

Mówiąc o 30k, jeśli chodzi o liczbę graczy (300 platyna pewnie również), zapomniałeś dodać, że dane wziąłeś z psnprofiles. Liczba 30k oznacza tylko i wyłącznie, iż 30k użytkowników portalu psnprofiles ma tą grę w swojej bibliotece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc odpuściłem sobie granie w GT Sport.

 

Przełknąłem już fakt, że od pewnego momentu nie nalicza mi dziennych - przejechanych kilometrów, nie daje aut za przejechanie 44km, itd. Po wyjsciu w wyścigu niemożliwe było cokolwiek zakupić za punkty milowe. Dramat, ale mówie sobie ok. Kit z tym.

 

Ostatnio odpalam wyścig online i co? Jadę kwalifikacje, czekam do końca - trwa dobieranie i tak do usranej śmierci.. Poczekałem 10 minut, włączyłem grę ponownie i znów to samo, a dodatkowo nie zapisało mi mojego najlepszego czasu kwalifikacji.. Pomyślałem, pewnie coś z grą nie tak. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Nadal to samo.

 

Stwierdziłem że pierdziele tę grę, bo naprawdę limit bugów i wywalania mnie z sesji się wyczerpał. 

 

Może ktoś miał podobnie i może mi pomóc? Byłoby super. 

 

Czekam na aktualizacje, jeśli ona nic nie poprawi, to kasuje grę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Oranje Ostatnio są problemy z online GTS. Nie wiem czy to wina ogólnie PSN, czy samej gry, jednak wielu graczom wyskakiwały błędy, nie łączyło z innymi itd. Część jeszcze się na to skarży. Być może też jesteś w tej grupie.

Edytowane przez ShadowEX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, ShadowEX napisał:

@Oranje Ostatnio są problemy z online GTS. Nie wiem czy to wina ogólnie PSN, czy samej gry, jednak wielu graczom wyskakiwały błędy, nie łączyło z innymi itd. Część jeszcze się na to skarży. Być może też jesteś w tej grupie.

 

Ok. taki chwilowy błąd jestem w stanie zakceptować, ale jednak problem z naliczaniem kilemtrówki i darmowe auta to niewiele mniejszy problem. Tymbardziej, że błąd ten występuje od ponad miesiąca..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.07.2018 o 21:49, Oranje napisał:

Szczerze mówiąc odpuściłem sobie granie w GT Sport.

 

Przełknąłem już fakt, że od pewnego momentu nie nalicza mi dziennych - przejechanych kilometrów, nie daje aut za przejechanie 44km, itd. Po wyjsciu w wyścigu niemożliwe było cokolwiek zakupić za punkty milowe. Dramat, ale mówie sobie ok. Kit z tym.

 

Ostatnio odpalam wyścig online i co? Jadę kwalifikacje, czekam do końca - trwa dobieranie i tak do usranej śmierci.. Poczekałem 10 minut, włączyłem grę ponownie i znów to samo, a dodatkowo nie zapisało mi mojego najlepszego czasu kwalifikacji.. Pomyślałem, pewnie coś z grą nie tak. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Nadal to samo.

 

Stwierdziłem że pierdziele tę grę, bo naprawdę limit bugów i wywalania mnie z sesji się wyczerpał. 

 

Może ktoś miał podobnie i może mi pomóc? Byłoby super. 

 

Czekam na aktualizacje, jeśli ona nic nie poprawi, to kasuje grę. 

Miałem dokładnie to samo co ty,po napisie dobieranie graczy gra sie zawieszała i tylko zamknięcie aplikacji pomagało i potem znowu to samo.........miałem tak przez dobry miesiąc.U mnie pomogło usunięcie wszystkich malowań i powtórek zapisanych w grze.Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy ale niestety  malowania i powtórki poszły w pizdu:48_weary:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.07.2018 o 14:29, MrArt-PL napisał:

Miałem dokładnie to samo co ty,po napisie dobieranie graczy gra sie zawieszała i tylko zamknięcie aplikacji pomagało i potem znowu to samo.........miałem tak przez dobry miesiąc.U mnie pomogło usunięcie wszystkich malowań i powtórek zapisanych w grze.Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy ale niestety  malowania i powtórki poszły w pizdu:48_weary:

 

Zrobiłem dokładnie to co napisałeś. Bez skutku. Dalej nie ma oocji, żeby zagrać wyścig po pojechaniu kwalifkacji. 

 

A to jak bardzo mnie wkur*** ten brak naliczania km to się w głowie nie mieści. Aut za przejechanie dziennego dystansu nie dostaje już od dawna. Jeśli nowy patch nie poprawi tu niczego to niestety ale pozbywam się tej gry w cholerę. 

 

Szkoda moich nerwów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przykra sprawa, ciekawe ile jest takich przypadków jak twój, jak będzie to na większą skale to powinni to naprawić. Mam grę od 4-5 miesięcy i nie miałem żadnych problemów, nie widziałem też żadnych błędów, może poszukaj rozwiązania na innych forach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.07.2018 o 12:39, manoszek napisał:

Bardzo przykra sprawa, ciekawe ile jest takich przypadków jak twój, jak będzie to na większą skale to powinni to naprawić. Mam grę od 4-5 miesięcy i nie miałem żadnych problemów, nie widziałem też żadnych błędów, może poszukaj rozwiązania na innych forach.

 

To jest na tyle przykre, że ja nigdy nie miałem większych problemów z jakąkolwiek grą. 

 

W Gran Turismo gram od GT4 i nigdy nie widziałem takiego cyrku. Jak mówiłem - czekam na patcha, jak on nic nie poprawi, to odpuszczam. Będę chciał zagrać w dobre GT to odpalę sobie Gran Turismo 5 na PS3 bez żadnych problemów i tyle. Szkoda, że już nie online, no ale trudno. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.neosite.pl/news/65627/mikrotransakcje-w-gran-turismo-sport-za-prawdziwa-kase-kupimy-teraz-218-aut.html

 

A pamiętam jak Sonoklapy się śmiały że w Forza 7 były skrzynki płatne z samochodami które notabene wcale nie musiałeś kupować żeby grać i z których Microsoft się w ostatniej aktualizacji wycofał...............proszę teraz macie to tutaj.Tak zaraz będą komentarze i tłumaczenia 'że wcale nie trzeba ich kupować,że tak jest w każdej grze" itd itp hehehehehehehe:good:Kurwa zamiast zająć się zjebanymi karami w multi,dodawać jakieś konkretne znane tory to robia takie pierdoły i dodaja takie gówna jak Mercedes F1 która i tak nikt nie bedzie jezdził.Jak to mówi moja córka ŻAL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż nie będę tutaj wojenek Forza vs GTS robił ale było mówione gra bez micro przejechali się na tym już w gt6 no ale widać siano się nie zgadza i trzeba dać graczom ”wybor"
Nieładnie


Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×