Skocz do zawartości
pablos_83

EA SPORTS UFC 2

Rekomendowane odpowiedzi

Undisputed było super pod względem gempleju i zawartości której może brakować w  EA UFC.

EA MMA to była porażka, ale EA UFC po ostatnich paczach zagrywam z przyjemnością do dziś, według mnie nie potrzebnie dużo ludzi po sprzedawało grę na początku gdy dopiero zaczęli ją wspierać paczami poprawiającymi ogrom, ta gra na premierę a teraz to zupełnie dwa różne tytuły.

Wyboru za dużego nie ma więc zostaje nam tylko ta gierka.

 

EA UFC i Driveclub to według mnie dwie gry które są praktycznie innymi grami od momentu premiery do dziś.

W tych tytułach jest to bardzo widocznie, tak mi się jakoś skojarzyło.

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób zniechęciło się po pierwszych glitchach gdzie postacie randomowo latały po klatce, przenikały się, dziwne historie. Należę do tego grona. Nigdy gry nie miałem, testowałem tylko demo i jeśli wnioskować po tym - cholernie płaska, nudna to gra. Jeśli poprawili - dobrze dla Ciebie :)

 

Co do systemu poddań to to co mieliśmy w Undisputed 3 było spoko. Próba złapania paska, który poruszał się zgodnie z wychyleniem drążka. Absolutnie nie na tempo. Spryt, kombinowanie, podpuszczanie a samo odzwierciedlenie klasy grapplerskiej w postaci szybszego i dłuższego paska to też bardzo zgrabny sposób. Trudno powiedzieć, czy to samo jest w obecnej nowości UFC ale z grubsza się zgadza, przy czym możliwe opcje są podpisane (chyba, że tylko bieżąca, nie przyglądałem się).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek był okej ale nie kręcenie gałką ;)

Przynajmniej według mnie, ale to już historia.

 

Jeśli nowe UFC będzie przynajmniej tak dobre jak jeszcze obecne teraz, to zdecydowanie zakupię.

(Oczywiście po wcześniejszym wypróbowaniu pełnej wersji, 10 dni przed premierą w cudownej usłudze EA Access której posiadam abonament, na równie cudownej konsoli jaką jest iksboks łan)

Edytowane przez toreso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UFC od THQ to największy chłam jeżeli chodzi o "bijatyki", niegrywalne multi, system poddań z dupy. Ale się grało to fakt - z ziomkami na bani, tylko złota zasada "nie sprowadzamy do parteru".

EA UFC o wiele lepsze, zresztą EA ma doświadczenie - seria fight night.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufc od thq to najlepsze ufc niezależnie od platformy :) Jedyny minus to serwery w multi, fakt.

A co ma seria o boksie do mma? Nic dziwnego, że stójkę wybierałeś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufc od thq to najlepsze ufc niezależnie od platformy :) Jedyny minus to serwery w multi, fakt.

A co ma seria o boksie do mma? Nic dziwnego, że stójkę wybierałeś :)

Dałem dwa razy za tą grę w premierę ponad 200zł, dwa razy byłem zawiedziony nie grywalnym online. Były wielkie obietnice, że będzie już wszystko dobrze - później zwinęli firmę LuL.

 

Co ma ? doświadczenie w produkcji. THQ to jedynie czerstwy wrestling na PC zrobili, przestańcie EA UFC o wiele wiele lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest tak jak z nba 2k14 next gen byla grafika i nic pozatym 2k15 juz byla niezla i teraz 2k16 wymiata ea ufc zaczelo od podstaw i teraz beda dodawac coraz to wiecej animacji i trybow w tym roku ma byc ultimate , KO, event mode i normalne online.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma ? doświadczenie w produkcji. THQ to jedynie czerstwy wrestling na PC zrobili, przestańcie EA UFC o wiele wiele lepsze.

To inaczej: co ma doświadczenie w produkcji gry o boksie do robienia gry o mma? To totalnie inne światy, kolosalna przepaść w ilości płaszczyzn. MMA to nie boks z jakimś dodatkiem. MMA to kilka niezależnych płaszczyzn, które z osobna muszą być opracowane na wysokim poziomie. Boks jako taki to nie ten boks, który znamy z mma. Szczególnie wymagający jest parter i uważam, że THQ odwalił kawał dobrej roboty - jest to powszechny fakt branżowy. To cholerne wyzwanie zrobić to jak należy, jest tam masa niuansów, które trzeba obsłużyć i nie sprowadza się to tylko do odpowiedniego wachlarza technik. W jednym momencie gra musi być przystępna dla niedzielnych graczy a z drugiej - satysfakcjonująca dla kumatych w kulance. Wiadomo, kompromis. THQ było za to właśnie chwalone i ja podzielam to zdanie. Zresztą wygląda mi to na powrót do korzeni bo prawa do silnika THQ ma właśnie chyba EA. Kilka ciekawych trybów merytorycznych, nienaganny online, szeroki roster, przystająca do czasów oprawa i właśnie ewolucja silnika THQ a gra pozamiata.

 

W materiale od Jacksona podoba mi się natomiast możliwość używania uników (head movement, po angielsku brzmi to lepiej niż polski odpowiednik :) ) - mam nadzieję, że wynika to z faktycznych, pojedynczych ruchów gracza a nie jest gotową animacją, która działa  automatem (w sensie, że właściwy timing w jej inicjacji pozwala na hurtowe uniknięcie 5 ciosów pod rząd, zależnie od np. umiejętności postaci w tym zakresie). Życzę sobie więcej takich smaczków np. oddania specyfiki graczy "elusive", walczących na kontrze (typu Machida, Cruz) gdzie na odpowiednim skillu można zdominować walkę w ten sposób i nie przegrać na punkty. Generalnie głębokość przyda się w każdym aspekcie :)

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z silnika thq jedynie pamiętam sprint po pierwszym gongu haha i klincz, obalenie - tak to komicznie wygladalo, że glowa mała :)

Stary o plusach UFC od thq nic nie mogę powiedzieć bo ja gram tylko online - tam to nie działało więc jak dla mnie 1 na 10 gra :)

Fakt, można ten chlam pochwalić za tryb pride, z sentymentu meczylem się z serwerami, lagami, rozlaczeniami żeby choć trochę pograć :)

Jeżeli już się udało zagrać to trafiało się na wyjadaczy którzy niedali z ziemi wstać - bo nikt po za masochistami w to nie grał . w grze od EA jakoś to było logicznie skonstruowane i zanim trafilem na takich to już byłem na tyle obity, że mogliśmy konkurować (stworzone dywizje).

Mam nadzieję, że nie wrócą do tego śmiesznego kręcenia galami, ale to tylko moje osobiste życzenie.

Niech EA udoskonala to co jest i broń boże nie cofa się do rozwiązań od thq.

Edytowane przez piachu00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kręcenie miałeś tylko przy poddaniach raptem. Klinczowania można było unikać :) Online tragiczny, może dlatego odkryłem zalety tej gry w domowym versusie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem całego arta bo zbyt dużo tam odwołań do klawiszologii (bez gry to jak pływanie na sucho) ale zapowiada się obiecująco. Ten HUD może nieco oswoić temat ludziom nie wnikającym dotąd w zagadnienia parterowe ale ciekawe czy będzie opcja jego wyłączenia, taki pro mode czy coś. Cieszy zwrócenie uwagi na takie elementy jak łatwiejsze sprowadzenie kiedy przeciwnik za dużo uwagi poświęca obronie przed ciosami (stun) - nie wiem czy to było w jedynce. Jeszcze bardziej cieszy to, że ktoś faktycznie poświęca tej płaszczyźnie czas i idzie w takie szczegóły. Jedyne co mnie martwi to przerost formy nad treścią, zmniejszenie dynamiki rozgrywki. Odpukać.

 

Widzę też, że nie będzie machania stickami, wystarczy wychylić gałkę w konkretnym kierunku i poczekać aż załaduje się pasek. Nie pamiętam też w poprzednich grach możliwości sprowadzenia tak by wylądować w bocznej - tu ma to być ale powodzenie ma być wypadkową kilku parametrów (np. staminy).

 

Edyta.

 

A jednak doczytałem nieco więcej i szykuje się uczta: niezależne akcje w parterze! Pewnie wszystko rozbije się o szczegóły ale - jak koleś napisał - nie jesteśmy już skazani na blokowanie tranzyszonów czy sweepów kiedy przeciwnik rozpocznie taki manewr. Można działać niezależnie, ciekawe jakie akcje przewidziano dla poszczególnych ruchów przeciwnika.

 

Mam nadzieję, że to tylko czubek góry lodowej i koleś puści więcej pary z ust :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety on jest jedynym aktywnym developerem od ufc a zajmuje sie tylko parterem z tego co mowil na forum reszta nie jest tak sklonna ku zmianom.

Ponoc przekazal obawy ludu ze np Nick Diaz ma tornado kick w ufc 2 ale ci od stojki nie widza w tym problemu...

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Thetruth90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać jak się znasz ;) Nick ma mieć Lungs of steel i działa tylko w przerwie między rundami. 

 

Zapomniał bym: mają być poddania w stójce. Ktoś bierze preordera? Co tam dają w bonusie poza Saku, Basem i Majkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać jak się znasz ;) Nick ma mieć Lungs of steel i działa tylko w przerwie między rundami. 

 

Zapomniał bym: mają być poddania w stójce. Ktoś bierze preordera? Co tam dają w bonusie poza Saku, Basem i Majkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać jak się znasz ;) Nick ma mieć Lungs of steel i działa tylko w przerwie między rundami.

Zapomniał bym: mają być poddania w stójce. Ktoś bierze preordera? Co tam dają w bonusie poza Saku, Basem i Majkiem?

Ja biore na premiere jak zawsze

Edytowane przez Thetruth90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie już wiesz, ale żeby mieć możliwość (co nie jest pewne) aby dostać kod, musisz posiadać cyfrówkę EA UFC z amerykańskiego sklepu na amerykańskim koncie.

Wtedy rejestrujesz się na stronie i czekasz, może dostaniesz może nie. Niestety ja spełniałem wszystkie warunki, a nawet nie mogłem się zarejestrować, już po ptokach.

A co do kupienia to pewnie będą gdzieś latać znając życie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany a powiedzcie mi jak był zorganizowany on-line w jedynce tj.:

- stabilność rozgrywki

- tryby do wspólnej gry (jakaś liga np. czy tylko niezależne pojedynki 1na1)

 

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany a powiedzcie mi jak był zorganizowany on-line w jedynce tj.:

- stabilność rozgrywki

- tryby do wspólnej gry (jakaś liga np. czy tylko niezależne pojedynki 1na1)

 

?

 

 

Byl tylko ranked cos jak sezony w fifie 

stabilnosc byla b.dobra ja niemialem zadnych lagow.

 

w tym roku bedzie tak:

 

https://www.easports.com/ufc/news/2015/modes

 

edit

 

Tu masz wiecej informacji:  http://www.operationsports.com/forums/ea-ufc/

 

http://www.operationsports.com/forums/ea-ufc/863298-ea-sports-ufc-2-features-revealed.html

 

http://www.operationsports.com/forums/ea-ufc/873640-ea-sports-ufc-2-ultimate-team-trailer-twitch-live-stream-tomorrow.html

Edytowane przez Thetruth90
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=SLx4mfhgqCc&sf44099349=1

Mały smaczek - na filmiku widać Michała Materlę podczas treningów w AKA ;)

Szkoda ze nie bedzie Mameda albo Janka. Ale podbije online Joanna licze na podzial dywizji i zgnojenie Rondy

Licze rowniez na Luka i Robbiego.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Thetruth90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ronda już zgnojona. Ja się zastanawiam czy do gry wrzucą Cyborgową, w końcu jest niejako w zasobach UFC i taki fantasy mecz w grze można by było zaaranżować. To by dopiero było gnojenie :) 

 

Zaczynam się nieco jarać :) Trybów gry jest faktycznie wiele, ciekawa ta opcja z live events. Gdyby jeszcze w online można było stworzyć własną, customową ligę i zaprosić do niej znajomych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, jak dobrze wnioskuję to ten tryb Ultimate, będzie online i da nam możliwość grania własnymi zawodnikami, cos jak wspomniane OWC w FNC cieszę się i w takim układzie zakupię na pewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ronda już zgnojona. Ja się zastanawiam czy do gry wrzucą Cyborgową, w końcu jest niejako w zasobach UFC i taki fantasy mecz w grze można by było zaaranżować. To by dopiero było gnojenie :)

Zaczynam się nieco jarać :) Trybów gry jest faktycznie wiele, ciekawa ta opcja z live events. Gdyby jeszcze w online można było stworzyć własną, customową ligę i zaprosić do niej znajomych...

Ronda zgnojona ale jej gnojenia nigdy za wiele. UFC 1 bylo ich pierwsza gra cos jak ufc 2009 dlatego bylo tak malo trybow i animacji wszystko bylo splycone a mimo to rozgrywka mi sie bardzo podobala teraz wszystko bedzie rozbudowane no i ta ilosc zawodnikow 250+ Wow i to czolowka a nie np chris leben...

Jeszcze raz przypomne jako fan nba 2k(gram od 2k6) nba 2k14 na ps4 byla gorsza niz 2k9 nie miala zadnych trybow developerzy tlumaczyli to tym ze wprowadzili do gry nowy silnik i ze nie mozna bylo skopiowac z poprzedniej generacji musieli pisac kod od nowa. Nba 2k15 to juz taki sredniak no i teraz 2k16 na prawde wymiata zrobili wszystko o czym mowili od 2 lat.Spodziewam sie podobnej histori w tym wypadku.

Edit

Jesli nie bedzie lig online mozemy tutaj jakas zorganizowac wiem ze na tamtym forum co podawalem beda tworzyc. Stworzylibysmy zasady albo prowadzic ufc universe np kazdy gracz mialby 5 zawodnikow z roznych dywizji , walki o pas walki o szanse o pas itp itd ... sa rozne opcje

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Thetruth90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×