Brodziu 0 Napisano 21 Grudzień 2015 Witam wszystkich czy wiadomo coś na temat kiedy u nas pojawi się aplikacja ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 21 Grudzień 2015 (edytowane) Nie wiadomo czy w ogóle się pojawi :) Kiedyś na twitterze pytałem playstation polska to odpisali coś takiego. Pytałem 21 października. Zdecydowanie szybszym sposobem i bezproblemowym jest pobranie tej aplikacji z amerykańskiego pss. Jedyny warunek to taki że trzeba założyć tam konto, ale raz że nie jest to problem a przy okazji można czasami skorzystać z dużo lepszych promocji na gry niż na naszym storze (przy okazji Black Friday kupiłem The Order za 40 zł, u nas przeceniony na 100 zł jakiś czas temu?). Zresztą sam store wygląda jakby ktoś dbał o to żeby to dobrze wyglądało, nie to co u nas. Nie wiem czy tylko nasz rodzimy store wygląda tak biednie czy wszystkie w EU ale ten US podoba mi się dużo bardziej Sama aplikacja super, na stronie głównej widać kto z tych których śledzimy streamuje. Jedynie czego mi teraz brakuje to tego że nie działa ta funkcja hostingu. Jeśli ktoś kogo np. śledzimy hostuje innego streamera to na tej aplikacji PS4 to nie zadziała, pokaże nam że kanał jest offline. Nie pamiętam teraz czy w aplikacji jest w ogóle jakaś informacja nt tego czy ktoś hostuje. Ogólnie apka o tyle mnie cieszy że dość długo jej wyczekiwałem, mój laptop jest już na tyle słaby że w HD w zasadzie mam pokaz slajdów, na konsoli takiego problemu nie ma :P Edytowane 21 Grudzień 2015 przez Scooby-Doo 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brodziu 0 Napisano 23 Grudzień 2015 Wielkie dzięki za odpowiedz !! :) Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 23 Grudzień 2015 o widzę ze ta apka z usa psnu wreszcie zaczęła działać , bo jak się ukazała to cały czas był bład Scooby-Doo dzięki za napisanie ze działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 23 Grudzień 2015 Działa działa, ja używam od premiery. Jak miałem błąd to usunąłem apkę i pobrałem raz jeszcze i pomogło. Chyba że nie miałem takiego samego błędu jak Ty, ja miałem coś takiego że jak włączałem stream to po jakiejś chwili wywalało błąd i nie dało się już nic zrobić. Reistnall aplikacji pomógł z tego co pamiętam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 24 Grudzień 2015 no ja tą apke z 5 razy usuwałem i co tydzień sprawdzałem aż olałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 23 Styczeń 2016 (edytowane) Gdyby ktoś miał problem z apką twitcha - wysypywanie się przy odpalaniu z błędem CE 34878-0, to chyba znalazłem rozwiązanie. Wyrzucanie appki z dysku i ponowne pobieranie nie pomaga, instrukcje jak radzić sobie z tym błędem proponowane przez Sony też można odstawić na bok.łoPo X próbach wygląda na to że działa taka metoda, odłączamy konsolę od neta i odpalamy aplikację Twitcha, wyskakuje nam komunikat od apki że coś poszło nie tak i jest opcja "Try Again". W tym momencie podpinamy z powrotem neta do konsoli, klikamy "Try Again" - wszystko się odpala ale nie jesteśmy zalogowani. Jeśli wyłączymy teraz aplikację i spróbujemy znowu ją odpalić to ponownie się wysypie ale jeśli klikniemy na przycisk aktywacji (tak jakbyśmy pierwszy raz próbowali połączyć swoje konto twitcha z applikacją na ps4) po chwili zaloguje nas na nasze konto, jeśli wcześniej było połączone z aplikacją. Od tego momentu kiedy wyłączymy aplikację twitcha i ponownie ją odpalimy błąd już się nie pojawia. Jeszcze potestuje, powyłączam i powłączam parę razy aplikację ale wygląda na to że to może być sposób.Edit: No jednak dupa, raz zadziałało a teraz nic z tego, nawet jak zrobiłem aktywację z wpisanie kodu. Na pewno działa taki sposób że jak się odepnie konsolę od neta i odpali wtedy apkę to rusza ale to z deczka niewygodne więc chyba rozwiązanie na zasadzie jak komuś bardzo zależy żeby coś obejrzeć na twitchu, ew pozostaje przez przeglądarkę na konsoli ale tam jakoś chyba jest sporo gorsza. Nic poczekam parę dni i będę badał temat, na twitterze na razie dostałem tylko odpowiedź od @AskPlayStation i dali mi instrukcję do radzenia sobie z błędem CE 34878-0, nie przebrnąłem całej ale to raczej bez sensu, zresztą na reddit też ktoś próbował i to chyba nawet wszystkie punkty i nie pomogło. Edytowane 23 Styczeń 2016 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 23 Styczeń 2016 Jest opcja żeby odpalić aplikacje z polskiego konta? D5503@Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkVampire217 19 Napisano 23 Styczeń 2016 (edytowane) Nie wiem czy to ten sam błąd co był u mnie (chyba też CE 34878-0 pewnie jednak nie jestem) ale na to że aplikacja nie odpalała z polskiego konta pomogła zmiana języka w konsoli na English (United States). Po zmianie aplikacja działa bez zarzutu, przynajmniej do tej pory nie miałem problemów. Dla osób które nie chcą zmieniać języka w konsoli: zawsze można odpalić twitch w przeglądarce na konsoli, działa bez zastrzeżeń, tylko proponuję się upewnić jak telewizor skaluje obraz, u mnie musiałem zmienić w ustawieniach telewizora bo "obcinało" kawałki po bokach. Właśnie też odpaliłem apkę na eng języku i śmiga bez zarzutu, sam jak oglądam to raz apką, raz przeglądarką, zależnie czy chce mi się zmieniać język w konsoli (korzysta kilka osób i niestety muszę im zmieniać z powrotem na pl). Edytowane 23 Styczeń 2016 przez DarkVampire217 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 23 Styczeń 2016 To chyba robię coś źle. Zainstalowałem appke z konta US, otwieram ja z pl i wyskakuje błąd "cannot use the content. This content can be used only by the following users who have a license for it." I nazwa mojego amerykańskiego konta na dole. Zmiana języka nie pomogła D5503@Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 23 Styczeń 2016 (edytowane) Hm ja używam bez problemu ale możliwe że konto amerykańskie mam ustawione jako podstawowe. Te swoje główne zresztą chyba też, albo już coś mylę, nie wiem bo ustawiłem to chyba z 2 lata temu i działa bez zarzutu, w sensie kontent z konta amerykańskiego na EU. Natomiast co do języka to sprawdzę bo ja język systemu mam na English zawsze ale UK, zdziwię się jeśli przestawienie na US pomoże ale zobaczę. Na reddicie generalnie sporo wpisów od ludzi że nie działa, na twitterze też coś się pojawia ale żaden komunikat od Playstation ani Twitcha nie wypłynął więc pewnie problem dotknął tylko jakiegoś % użytkowników i wuj z nimi xD U mnie na razie działa tylko sposób z odpięciem konsoli od neta (chociaż nie oglądałem dłużej niż parę minut a w necie wyczytałem że i na tym sposobie po 10 minutach apka się wysypuje), potem sprawdzę tą zmianę języka systemu.Edit: No u mnie przestawienie języka na English ale US nic nie pomogło i dalej aplikacja przy uruchamianiu wysypuje się z błędem CE 34878-0... z tym że tak jak mówię ja mam konsolę praktycznie non stop ustawioną na English UK, na polski zmieniam tylko jak gram w Call of Duty bo inaczej gra odpala się w języku rosyjskim. Edytowane 23 Styczeń 2016 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkVampire217 19 Napisano 23 Styczeń 2016 A widzisz, myślałem że może wystąpiła sytuacja jak u mnie gdzie kolega podsunął mi rozwiązanie które znalazł gdzieś w odmętach internetu, pewnie jest tak jak piszesz olewają sprawę bo problem jest za mały ich zdaniem. @bany1987 Tak jak kolega wyżej napisał, zapewnie nie masz dla konta us ustawionej konsoli jako aktywnej czyli ustawionej jako podstawowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j3acek 57 Napisano 23 Styczeń 2016 ja mam konto polskie jako podstawowe , język konsoli polski i od czasu co Scooby-Doo napisał posta , apka działa zajebiscie, nie wykrzaczyla mi sie ani razu , nawet jestem zalogowany na swoje konto na niej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 24 Styczeń 2016 (edytowane) No mi apka chodziła w zasadzie od premiery do wczoraj chyba. Najlepsze że chyba najpierw rzuciło mi się w oczy w necie że coś jest nie tak, sprawdziłem u siebie i faktycznie też miałem problem żeby odpalić. No i tak nie działa do teraz i coś czuje że trochę przyjdzie poczekać na fixa ale będę pewnie coraz próbował reinstalacji albo jakichś innych czarów i może się uda W razie czego jest lapek i na nim mogę oglądać a jak mi będzie zależało żeby obejrzeć na konsoli to zastosuję metodę z odpięciem neta. Tylko muszę przetestować czy przy tej metodzie jak jestem już zalogowany na swoje konto to nie wywali aplikacji po jakimś czasie w trakcie oglądania stream'a bo i takie widziałem wpisy gdzieś na reddicie chyba. Generalnie śmieszna sprawa bo z dnia na dzień przestało to działać :]Edit: No jak napisałem tak zrobiłem, i słabo to wygląda bo po niecałych 5 minutach od włączenia jakiegoś streama (byłem zalogowany na swoim koncie na twitchu) wywaliło z tym samym błędem więc pozostaje mi czekać na jakiegoś fixa albo aż "samo" się naprawi na konsoli :)Edit: No i jest Twitch Support odniósł się wreszcie do problemu, badają sprawę. Edytowane 24 Styczeń 2016 przez Scooby-Doo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scooby-Doo 138 Napisano 27 Styczeń 2016 Wybaczcie że post pod postem ale dzisiaj wyszła aktualizacja do appki Twitcha na PS4, naprawia m.in. problem z crashem. Właśnie włączyłem i odpaliło się bez problemu ale byłem niezalogowany, teraz się zalogowałem i chwile pooglądam jak nie wywali to wyłączę i włączę jeszcze raz żeby zobaczyć czy coś się nie będzie wykrzaczało :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach