Skocz do zawartości
BartexXx20

Fallout 4

Rekomendowane odpowiedzi

Fallout 4

 

fallout%204_zps8nqghnjz.jpg

 

:bomb_ie: Informacje ogólne: :bomb_ie:
Stopień trudności platyny: 4/10
Ilość trofeów:
:platyna: x1 / :zloto: x1 / :srebro: x15 / :braz: x36
Ilość trofeów offline: 51
Ilość trofeów online: ​0
Minimalna ilość przejść: 1 + wczytywanie wcześniej zapisanych momentów dla trofeów za inne frakcje.
Trofea możliwe do pominięcia: W zależności, jaką frakcję wybierzemy i pójdziemy tą drogą do końca, możemy pominąć trofea innych obozów.
Czas do zdobycia platyny: 40-100h

 

Kilka słów wstępu:

Witajcie.

Na temat samej gry wiele się nie będę rozpisywał, ponieważ każdy ma swój gust i przez pryzmat samego siebie powinno oceniać się grę. Mnie osobiście grało się tak przyjemnie, że na moim profilu pojawiła się platyna, a grę przeszedłem w wszelkich frakcjach i grając jeszcze długo po jej zakończeniu.

Jeśli ktoś lubi post apokaliptyczne światy w połączeniu z rpg to ta gra jest dla niego! :)

 

Czas na właściwy poradnik:

Przejście gry:

 

1. Możecie się trochę przestraszyć możliwością pominięcia kilku trofek (w zależności, za jaką frakcją podążymy), ale nie martwicie się. Jeśli nie chcecie powtarzać gry 3 razy to jest sposób dzięki, którym uda się wam przejść za 1 razem zapisując i wczytując w odpowiednim momencie. W całej grze możemy dołączyć do wszystkich obozów i nic nam się nie stanie z racji tego. W opisie postaram się zaznaczyć miejsca/misje, po których stajemy się wrogiem dla danej frakcji. Aby uprościć całą akcję są tylko 2 miejsca w, których trzeba zapisać grę aby móc zrobić trofea za następną grupę. Misje te mają nazwę "Mass Fusion"(Save numer  1) oraz "Stacja końcowa"(Save numer 2).

 

1.1 Naszą przygodę rozpoczynamy misjami głównymi, czyli "Prolog" oraz "Powrót z przeszłości". Zaraz po tym po raz pierwszy spotkasz pierwsze stowarzyszenie, czyli Minutemanów oraz dostaniesz pierwsze zadanie od nich, a mianowicie "Gdy wzywa wolność". Od tego momentu będziesz mógł robić zadania z głównej linii fabularnej (do zadania "Myśliwy czy ofiara" włącznie) z tymi zadaniami dla naszej nowej grupy. Tutaj proponowałbym robienie wszystkich misji dla frakcji aż do zadania "Stare działa", które jest ostatnim potrzebnym do platyny w tej grupie.

 

1.2 Po wykonaniu "Starych dział" oraz "Myśliwy czy ofiara" mamy wykonane trofki dla Minutemanów oraz rozpoczynamy naszą znajomość z drugą grupą, jaką jest Trasa. Podczas wykonywania misji "Poziom Molekularny" kontaktujecie się z frakcją Trasy i tutaj wykonajcie 2 zadania dla nich ("Droga ku wolności" oraz "Nauka rzemiosła") po czym wróćcie do dalszego wykonywania misji "Poziom molekularny". Po powrocie do misji głównej waszym zadaniem będzie wybudowanie teleportera i poproście właśnie Trasę o pomoc co rozpocznie następne zadanie już dla frakcji jakim jest "Skryci, tajni i podziemni" (ukończ go na tyle ile pozwalają postępy).

 

1.3 Następnie rozpocznie się "Człowiek instytucja" w, którym nawiążecie współpracę z Instytutem. Na początek zróbcie 3 zadania, a mianowicie - "Nadzór Syntków", "Bitwa o Bunker Hill" oraz "Nowe oblicze ludzkości".

 

1.4 I tutaj docieramy do pierwszego punktu gdzie musimy zapisać (zapamiętać który to zapis) przed rozpoczęciem misji "Mass Fusion" - Jest to bardzo ważne gdyż po zakończeniu tej misji zostajemy wrogiem Bractwa Stali.

 

1.5 W tym momencie możemy zrobić wszystkie misje dla Bractwa od A do Z. Spotkacie ich na Bostońskim Lotnisku lub w posterunku policji w Cambridge.

 

1.6 Po zakończeniu wszystkich misji dla Bractwa będziecie już mieli wszystkie trofea Bractwa oraz Minutemanów oraz trofkę "Nuklearna alternatywa". W tym momencie wracamy do zapisu numer 1 zaliczamy zadanie "Mass Fusion" (stajemy się wrogiem dla Bractwa). Wykonaj zadanie "Przygwożdżenie" (podczas przechodzenia tej misji nie pomagaj Minetemantom, a najlepiej dzięki rozmowie odeślij ich) oraz "Mocy Przybywaj" (odbądź opcjonalną rozmowę z syntkiem).

 

1.7 Gdy wykonamy te dwie misji radzę zapisać drugi raz (Save numer 2) i zabrać się za dokończenie misji "Skryci, tajni i podziemi" oraz za resztę misji dla Trasy prócz ostatniego "Nuklearna alternatywa", ponieważ wykonaliśmy go Bractwa (otrzymaliśmy za niego również trofeum)

 

1.8 Już jesteśmy praktycznie na końcu. Mamy już trofea za Minutemanów, Bractwo oraz Trasę. Został tylko Instytut i tutaj wczytujemy Save numer 2 i naszą zadaniem powinno być "Stacja końcowa" (Trasa staje się dla nas wrogiem). Do zakończenia zostały nam dwa ostatnie questy dla Instytutu, a mianowicie "Ostatni lot Bractwa" oraz "Nuklearna rodzina".

 

Gratuluję, udało się wam zrobić wszystkie questy związane z frakcjami oraz główną linią fabularną.

 

Trofea:

 

small_min_805640892.png  Platynowe trofeum :platyna:

              - Zdobądź wszystkie pozostałe 50 trofeów.

Jeśli zobaczysz ten obrazek to GRATULUJĘ !!

 

small_min_1917507646.png  Wojna nigdy się nie zmienia :braz:

            - Wkrocz na pustkowia.

Pierwsze trofeum, które dostaniemy. Po zrzuceniu bomb i opuszczeniu Krypty.

 

small_min_1160038092.png  Gdy wzywa wolność :braz:

            - Ukończ "Gdy wzywa wolność".

Zadanie otrzymujemy od Prestona Greya w Muzeum Wolności. Musimy zdobyć pancerz wspomagany, zabić napastników oraz Szpon Śmierci który się pojawi.

 

small_min_1471356278.png  Detektyw o stalowym sercu :braz:

            - Ukończ "Detektyw o stalowym sercu".

Musisz pomóc odszukać detektywa Nick'a, który będzie przetrzymywany w Krypcie 114.

 

small_min_439555749.png  Dawni znajomi :braz:

            - Ukończ "Dawni znajomi".

Za pomocą detektywa oraz psa dostaniesz się do Fortu Haggen w poszukiwaniu Kelloga. Trzeba go zabić (polecam zabrać ze sobą dużą ilość granatów, ponieważ często korzysta z Stealth Boya.

 

small_min_1939389495.png  Niebezpieczne umysły :braz:

            - Ukończ "Niebezpieczne umysły".

Misja zaprowadzi nas do Dobrego sąsiedztwa gdzie Nick Valentine pomoże nam "odszyfrować" pamięć Kolloga".

 

small_min_1852166647.png  Myśliwy czy ofiara? :braz:

            - Ukończ "Myśliwy czy ofiara?".

Musisz dostać się do ruin ITW, ustawić radio na częstotliwość łowczego, znaleźć go i odzyskać Chip. Odnajdziecie go idąc w kierunku Greentech Genetics.

 

small_min_1935038499.png  Poziom molekularny :braz:

            - Ukończ "Poziom molekularny".

Budujemy teleporter!

 

small_min_153599895.png  Nuklearna alternatywa :srebro:

            - Ukończ "Nuklearną alternatywę".

Zakończenie dla 3 frakcji - Minutemanów, Bractwa oraz Trasy

 

small_min_22289138.png  Człowiek i instytucja :braz:

            - Ukończ "Człowieka i instytucję".

Musimy dostać się do Instytutu i porozmawiać z "Ojcem".

 

small_min_977102225.png  Nowe oblicze ludzkości :braz:

            - Ukończ "Nowe oblicze ludzkości".

Zadanie otrzymujemy od Ojca, jest to bardzo krótki quest (wystarczy kliknąć każdą opcję dialogową).

 

small_min_1620596249.png  Mocy, przybywaj :braz:

            - Ukończ "Mocy, przybywaj".

Trzeba naprawić radio-transmiter w Diamond City.

 

small_min_1291650966.png  Nuklearna rodzina :srebro:

            - Ukończ "Nuklearną rodzinę".

Zakończenie dla Instytutu.

 

small_min_1724628182.png  Pierwszy krok :braz:

            - Dołącz do Minutemanów.

Pierwsza frakcja do której możemy dołączyć.

 

small_min_710999956.png  Sanktuarium :braz:

            - Ukończ "Sanktuarium".

Zadanie otrzymujemy od Sturges'a w Sanktuarium - bardzo proste

 

small_min_104611693.png  Sprzątanie Zamku :braz:

            - Ukończ "Sprzątanie Zamku".

Musimy przejąć kontrole nad miejscem, którym jest Zamek oraz po pokonaniu wszystkich wynaturzeń oraz doprowadzić zasilanie do stacji nadawczej.

 

small_min_583776873.png  Stare działa :srebro:

            - Ukończ "Stare działa".

Zadanie otrzymujemy od Prestona lub od Roonie. Polega na dostaniu się do zbrojowni oraz wybudowaniu artylerii.

 

small_min_499935441.png  Semper invicta :braz:

            - Dołącz do Bractwa Stali.

Spotkacie ich na Bostońskim Lotnisku lub w posterunku policji w Cambridge w zależności od postępu głównej fabuły.

 

small_min_994911174.png  Ślepa zdrada :braz:

            - Ukończ "Ślepą zdradę".

Zostaniesz poinformowany, że Danse jest syntkiem - zadanie polega na jego zabiciu.

 

small_min_337610503.png  Ad victoriam :srebro:

            - Ukończ "Ad victoriam".

Uruchamiamy Liberty Prime i podążamy za nim, aż do ruin ITW gdzie zrobi w ziemi dziurę, którą dostaniemy się do Instytutu. Trzeba uważać aby nie znaleźć się  zbyt blisko wroga podczas podążania za robotem, ponieważ może nas skrzywdzić atomówką :)

 

small_min_1141063116.png  Nauka rzemiosła :braz:

            - Dołącz do Trasy.

Podczas wykonywania misji "Poziom Molekularny" kontaktujecie się z frakcją Trasy.

 

small_min_168051975.png  Skryci, tajni i podziemni :braz:

            - Ukończ "Skrytych, tajnych i podziemnych".

Długi quest podczas, którego pomagamy synkom chcącym uciec z instytutu i pomagamy w przygotowaniach do przewrotu.

 

small_min_341339804.png  Operacja Czerwony Blask :srebro:

            - Ukończ "Operację Czerwony Blask".

Za pomocą statku latającego, którego zdobywamy w posterunku policji w Cambridge udajemy się na statek Bractwa gdzie podkładamy bomby. Uciekamy ze statku i podziwiamy upadek Bractwa.

 

small_min_2085222587.png  Pomost międzyludzki :braz:

            - Wejdź w sojusz z 3 osadami.

Gdy będziesz z Minutemanami będziecie pomagać innym osadom czy to oczyszczając je z potworów czy pomagając uporać się z najeźdźcami, prosta do zdobycia trofka.

 

small_min_407099592.png  Serce Ludu :braz:

            -  Osiągnij maksymalny poziom zadowolenia w dużej osadzie.

Od razu mówię, jest to najtrudniejsza trofka do zdobycia... więc zalecam zabrać się za nią na samym końcu.

 

Aby cokolwiek zacząć będziemy potrzebowali perkę "Burmistrz" na poziomie drugim. (min. 14 poziom)

 

Materiału na stworzenie:

2 łóżka (6 szt. tkaniny/płótna (nie pamiętam dokładnie))

1 wieżyczkę ochronną dającą 5 obrony (umieścić ją na jakimś daszku lub drewnianej kładce aby nie można było się do niej dostać i uderzyć z broni

1 Bar lub Restauracje

1 osadnik (możemy go przenieść z innego miejsca)

20 szt. Mutoowoca lub innych warzyw/owoców (jeśli nie mutowoc to trzeba liczyć razy 2, ponieważ aby zaspokoić jednego mieszkańca potrzeba 1 mutoowoc lub 2 np. marchewki). Ja włożyłem 10szt. do ekwipunku mieszkańca, a drugie 10 do warsztatu.

 

Ja osobiście korzystałem z miejsca jakim był postój cieżarówek Red Rocket.

 

asdaczxas.png_zpsfohpydru.jpeg

 

Jak na screenie widać nie potrzeba budować żadnych urządzeń dla pozyskiwania wody bądź sadzić warzywa itp. Wystarczy 1 wieżyczka, 2 łóżka i Bar. Pasek z prawej strony (u was będzie w prawym górnym rogu) musi być na pomarańczowo. Jeśli tak nie jest czyt. jest na zielono musicie wybudować około 90 skrzynek (3 drewna). Po zbudowaniu w dowolnym miejscu na terenie postoju pasek powinien podskoczyć i zmienić kolor na pomarańczowy.

Bazowe statystki powinny wyglądać tak, że posiadam:

5 Obrony, 2 łóżka, 50 szczęścia i pomarańczowy pasek

Po tym ściągamy 1 mieszkańca na postój i od razu rozkazujemy mu pracować w barze/restauracji. ( W tym czasie szczęście może spaść).

 

Wrzucę link gdzie są dodatkowe wymagania, ale ja je pominąłem, a trofeum i tak wpadło.

Po przyjściu mieszkańca szczęście spadło mi do 30, ale przy liczniku pojawiła się zielona strzałka wskazująca wzrost.

 

I zaczynając od godziny 8am czekałem w trybie warsztatu do godz. 12am (w tym czasie zazwyczaj wzrastało mi szczęście, i teraz jeśli szczęście wzrośnie po 1-2minutach możemy przejść do kolejnego kroku lub czekamy max 15 minut prawdziwego czasu)

12am -> 8pm czekanie na krześle (też można wybudować)

8pm -> 8am spanie w łóżku

 

I teraz znów od godziny 8am czekamy w trybie warsztatu i sprawdzamy czy wzrasta szczęście (może to trwać max 15 minut, po 15 minutach szczęście rzadko kiedy wzrasta).

 

I tak robimy w kółko aż szczęście wzrośnie do 100 kiedy otrzymamy trofeum.

 

Jeśli zatrzymacie się na 98/99 to stwórzcie tyle obrazów/rzeźb ile się wam uda. Wtedy nie powinno być problemu. Jednym zajmuje to 10dni w grze, a mnie przykładowo zajęło to około 45dni w grze. Także czasem się nie przejmujcie.

A to link z którego korzystałem.

https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3wyn21/psa_benevolent_leader_achievement_the_basic

 

 

small_min_1747046389.png  Spluwa do wynajęcia :srebro:

            - Ukończ 10 zadań pobocznych.

Zobacz trofeum Precyzyjna robota.

 

small_min_977426942.png  Precyzyjna robota :srebro:

            - Osiągnij 50 celów różnych.

Zacznijmy od tego jak sprawdzić status naszych misji - wchodzimy do Pip Boya - Dane - Statystyki - Misje - 2 od góry pozycja pokazuje ile w tym momencie mamy wykonane.

Do różnych misji na pewno zaliczają się obrony osad, które pojawiają się dosyć często. Zaliczają się wszystkie misje, które pokazane są w PipBoyu gdzie są misje aktywne będzie dział "Różne".

Ja osobiście nie korzystałem z różnych sposobów, ponieważ podczas grania dużo pomagałem osadom i udało się zrobić. Jest to jedna z trudniejszych trofek do zdobycia.

 

Na internecie znalazłem sposób dzięki któremu można zrobić to dosyć szybko, a mianowicie:

 

1. Zakupujemy granaty dymne dla Vertibirda (kupić je można od Teagen'a z Bractwa lub Toma z Trasy. Zawartość sklepu odświeża się co 48h i wystarczy siąść na krześle i przeczekać 2 x 24h aby znów kupić.

2. Udajemy się w miejsce z dala od potworów np. w okolice krypty 111.

3. Rzucamy granat dymny na otwartą przestrzeń np. na wejście do krypty i czekamy aż przyleci statek.

4. Wsiądź do statku co zaliczy zadanie.

5. Uruchom pipboya i udaj się do następnej lokacji bez wrogów. (fast travel)

6. Powtarzaj aż trofeum wpadnie.

Do tego sposobu nie możecie być wrogami Bractwa.

 

Filmik całej akcji.

 

small_min_455342129.png  Zbieractwo :braz:

            - Zbierz 1000 zasobów do rzemiosła.

Powinno wpaść podczas grania, przynosicie rzeczy (śmieci) do np Sanktuarium i je tam rozbieracie w trybie Warsztatu. Rzeczy te są potrzebne do rozbudowy naszej miejscówki (moim zdaniem bardzo ciekawa opcja).

 

small_min_1260867474.png  Co twoje, to i moje :srebro:

            - Otwórz 50 zamków.

 

small_min_2062970900.png  Zmora RobCo :srebro:

            -  Włam się do 50 terminali.

 

small_min_2099569506.png  Człowiek zbrojownia :srebro:

            - Stwórz 50 modyfikacji broni.

Nie trzeba się zbytnio przejmować, wpadnie podczas grania, ponieważ duża większość graczy zawsze chce mieć jak najlepszą broń

 

small_min_390236486.png  Postnuklearne rękodzieło :srebro:

            - Stwórz 100 przedmiotów.

To samo co z modyfikacjami broni. Można zrobić robiąc rzeczy podczas robienia potraw bądź chemii (narkotyki itp).

 

small_min_1082113156.png  Samotności mówimy "nie" :braz:

            - Zrekrutuj 5 różnych towarzyszy.

Musimy zdobyć 5 towarzyszy, w całej grze jest 13 postaci, które mogą się do nas przyłączyć. Są one nie do zabicia, gdy dostaną duże obrażenia są w stanie powalenia (możemy ich uleczyć stimpakiem), lecz po czasie wracają do zdrowia i znów nam towarzyszą.

 

1. Cait - Strefa walki - bez zadania

2. Codsworth - Sanktuarium - bez zadania

3. Curie - Krypta 81 - Krypta 81

4. Paladyn Danse - Posterunek policji w Cambridge - Do broni!

5. Deacon - Sztab Trasy - Nauka Rzemiosła

6. Ochłap - Postój ciężarówek Red Rocket -  bez zadania

7. Hancock - Dobre Sąsiedztwo - Rekrutacja Hancocka

8. MacCready - Dobre Sąsiedztwo - bez zadania

9. Nick Valentine - Krypta 114/Diamond City - Detektyw o stalowym sercu

10. Piper - Diamond City - Historia Stulecia11

11. Preston Garvey - Sanktuarium/Zamek - Gdy wzywa wolność

12. Silny - Trinity Tower - Owacje na stojąco

13. X6-88 - Instytut - Nadzór syntków

 

Wystarczy tylko 5

small_min_398318382.png  Chodzący urok :braz:

            - Osiągnij maksymalny poziom relacji z towarzyszem lub towarzyszką.

Trzeba wejść w romans z jedną z towarzyszek/towarzyszy. Ja polecam do tego Piper - lubi każde włamanie do terminalu lub po otwieraniu zamków, a jest tego naprawdę dużo więc łatwo pójdzie. Gdy to robimy to pokazuje się "X lubi to" lub "X tego nie lubi" etc. Po jakimś czasie będzie możliwość rozmowy i tam zawsze wybieramy opcję flirtu lub romansu. Po tym zabiegu trofka powinna być wasza

 

small_min_49286830.png  Majster Klepka :braz:

            - Zbuduj 100 przedmiotów warsztatowych.

Budowanie miejscówki to podstawa Wystarczy zbudować 100 różnych rzeczy i trofeum jest wasze.

 

small_min_238082651.png  Przyszłość w stylu retro :braz:

            - Zagraj w grę z holotaśmy.

W grze znajduje się 5 magazynów, które po przeczytaniu dają nam możliwość zagrania na jakimkolwiek terminalu. Pierwsza holotaśma z grą znajduje się w kuchni w Krypcie 111. Wystarczy zagrać i trofeum wpada.

 

small_min_1409351867.png  ...tym głośniej pada :braz:

            - Zabij 5 olbrzymich stworzeń.

Musimy zabić 5 wielkich stworzeń. Do tych potworów zaliczają się Behemoty (wielkie supermutanty) oraz królowe błotniaków.

Pomocne będzie tutaj również

https://www.youtube.com/watch?v=pZlSIOsAT7A

 

small_min_469015186.png  Korpus Zwiadowczy :srebro:

            - Odkryj 100 miejsc.

 

small_min_1179681993.png  Nadzieja Czytelnictwa :braz:

            - Przeczytaj 20 czasopism.

Wystarczy znaleźć 20 czasopism co jest bardzo łatwe. A tutaj link do mapy:

http://www.fallout4map.com/

 

small_min_1412560163.png  Ot, psikus :braz:

            - Podrzuć komuś minę lub granat, grzebiąc mu w ekwipunku.

Musimy zdobyć 2 poziom kieszonkowca z drzewka rozwoju percepcji. Gdy mamy to odblokowane wystarczy zakraść się za kogoś i włożyć mu niezauważenie granat do ekwipunku. Dla pomocy zamieszczam filmik

https://www.youtube.com/watch?v=G6umhPQrEUA

 

small_min_1216405123.png  Masobójstwo :braz:

            - Zabij 300 osób.

Wpadnie samo :)

 

small_min_1489664441.png  Kontrola populacji :braz:

            - Zabij 300 stworzeń.

To samo co Masobójstwo. Samo bez większej pomocy :)

 

 

small_min_2103677079.png  Poleciała! :braz:

            - Osiągnij home run.

Udajemy się do Diamond City. Miasto usytuowane jest na starym stadionie. Na ziemi znajdziemy tam 4 bazy. Zaczynając od 1 biegniemy w prawą stronę do drugiej, później trzeciej i następnie do miejsca skąd zaczynaliśmy.

https://www.youtube.com/watch?v=I2M99OTcKS8

 

small_min_834052467.png  Przyłożenie :braz:

            - Wykonaj przyłożenie.

Musisz zostać zabitym przez Mini Atomówkę. Są 3 możliwości:

1. Zostaniemy ustrzeleni z Grubasa :)

2. Sami ustrzelimy się z Grubasa strzałem pod nogi :0

3. Supermutant Samobójca biega z pikającą mini atomówką - wystarczy podbiec :)

 

small_min_1107310598.png  To nie są lalki... :braz:

            - Zbierz 10 figurek Vault-Tec.

Patrz trofeum ...to modele kolekcjonerskie

 

small_min_1168017032.png  ...to modele kolekcjonerskie :srebro:

            - Zbierz 20 figurek Vault-Tec.

Jest 20 figurek do zebrania, nie będę ich opisywał, ponieważ prawdopodobnie nie będziecie mieli odkrytych wszystkich miejsc, więc wrzucę film z którego sam korzystałem.

https://www.youtube.com/watch?v=1ysqRSFX-GA

 

small_min_1108262512.png  Na drugie mam "przetrwanie" :braz:

            - Osiągnij poziom 5.

 

small_min_974473767.png  Nowe korzenie, nowy świat :braz:

            - Osiągnij poziom 10.

 

small_min_452999738.png  Niezniszczalna przybłęda :srebro:

            - Osiągnij poziom 25.

 

small_min_112323411.png  Legenda pustkowi :srebro:

            - Osiągnij poziom 50.

Powinno wpaść podczas grania. Po przejściu i zakończeniu przywodząc Instytutowi można nadal wykonywać misje dodatkowe. Exp dostajemy również za otwieranie zamków, łamanie terminali, zabijanie, korzystając z charyzmy podczas rozmów, odnajdywanie nowych miejsc więc jest tego trochę i myślę, że nie powinno być problemu. Grę przechodziłem na 2 sposoby (1 w pełni inteligentny oraz 2 w pełni siłaczem z perką dodatkowego XP z drzewka Szczęścia.)

 

small_min_638936.png  Spoglądając w przyszłość :zloto:

            - Zdecyduj o losie Wspólnoty.

Trofeum za ukończenie gry bez względu jaką frakcje wybraliśmy.

 

 

 

Zakończenie

W większości bazowałem na mojej wiedzy wynikającej z czasu spędzonego z daną grą. Wiele rzeczy pisałem z pamięci, więc mogą pojawić się literówki przy miejscach lub bohaterach. Przy zbieraniu figurek wspomagałem się filmikiem, ponieważ sam nie miałem wszystkich lokacji (brakło mi 2 do kompletu). Grało mi się świetnie i mam nadzieję, że mój poradnik pomoże wam zdobyć platynę. Pozdrawiam Bartek.

 

Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

 

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta metoda do pucharka Benevolent Leader / Serce Ludu jest określana przez jej twórcę jako najłatwiejsza, ale wcale tak nie jest. Obrazuje to nawet wielkość Twojego paragrafu z instrukcjami. Jest znacznie łatwiejsza metoda, która jest sprawdzona i co najważniejsze -  czekania nie wiadomo ile.

 

- wybieramy osadę - taką, która nie ma żadnych osadników na starcie, np. Red Rocket, Zimonja, Murkwater Construction Site (na południu na bagnach)

- potrzeba 3x osadnik (ściągnięci z innych osad), 3x łóżko (zadaszone) 3x żywność, 3x woda (jedna studnia), 2x klinika na 3. poziomie (3600 kapsli), 1x wieżyczka co daje 8 obrony.

- jeden osadnik przedzielony do żywności, dwóch do kliniki

- gotowe, można iść sobie w świat, zająć się grą, szczęście będzie sobie rosło samo, zajmie pewnie 6 do 8 godzin.

- nie trzeba budować nic w osadzie, pucharek w opisie ma napisane, że osada musi być "duża", ale to nieprawda - prawie puste Red Rocket działa normalnie.

 

Ten pucharek i cały system szczęścia w osadzie jest idiotyczny. Nikt tak naprawdę nie wie w 100%, jak to działa. Kiedy komuś wydaje się, że znalazł metodę 100%, zawsze znajdzie się wiele osób, u których to nie zadziała. Teorie spiskowe dawno przekroczył granicę logiki - czytałem nawet opinię, że komuś wskaźnik się zatrzymał i za nic nie chciał ruszyć, dopóki... nie sprowadził kobiet do osady, a miał samych facetów. To tylko pokazuje, jak bardzo skopany jest ten system.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×