Skocz do zawartości
MagEllan

Ustawienia FF i samochodow w pCARS

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli tak to dobrze wiedzieć bo  tego nie wiedziałem.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ustawia się te SoPy z ustawień? Nigdzie nie mogę tego znaleźć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzieli się ktoś ustawieniami dla G29? bo gra leży i się kurzy, bo nie mam czasu na ustawienia, a w końcu bym coś pograł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O 12/13/2016 o 23:31, cieglo napisał:

Gdzie ustawia się te SoPy z ustawień? Nigdzie nie mogę tego znaleźć

 

jak masz ustawienia i tunning wozu to przechodzisz do zadkladki FFB (nie pomne albo R/L 1 albo 2) potem w tej juz zakladce masz mase ustawien Fx, Fy itd i wtedy znow albo R/L 1 albo 2) zmieniasz to co masz dostepne w ramach FFB. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Fuczak napisał:

Podzieli się ktoś ustawieniami dla G29? bo gra leży i się kurzy, bo nie mam czasu na ustawienia, a w końcu bym coś pograł...

 

Probowales te: 

 

 

Powiem tak, zmarnowalem sporo godzin probojac bawic sie ustawieniami. I poleglem. 

 

Pozniej postanowilem uproscic sprawe i po wyzerowaniu dead zones, glowny FFB dalem na 100 oraz zredukowalem Tyre Force do 40 bo to wlasnie opory toczenia opon sa glowna sila dzialajaca. I po prostu zaczalem jezdzic. 

 

W porownaniu do GT6 jakos inaczej czuje auta, szczegolnie przednionapedowe czuc przodem, a to co robi tyl wnioskuje bardziej z tego co widze nizli z tego co czuje na kierownicy. Ale po prostu zaakceptowalem taki stan rzeczy. 

 

Proba zabawy ustawieniami sil dzialajacych na woz (F x, y, z, SoP i inne takie) po prostu mnie przerasta a configi z netu mi tez nie lezaly. 

 

Co prawda mialem przerwe od grania ale wroce do jazdy. 

 

Co prawda mam T300 ale mysle ze przy G29 tez powinnies zaczac tylko od globalnych ustawien. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, próbowałem od tego co pisał Tacho. Jednak tak jak pisał ustawił koło na 900, czego w G29 nie ma, i prowadzenie było nędzne w odczuciu. Próbowałem z kilkanaście ustawień ze stron o PC i niestety z każdym miałem problem z jazdą.

 

Obadam sprawę w sposób który proponujesz, czyli pracą u podstaw, resztę dam na default. Zobaczymy :)

 

thx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Fuczak napisał:

Tak, próbowałem od tego co pisał Tacho. Jednak tak jak pisał ustawił koło na 900, czego w G29 nie ma, i prowadzenie było nędzne w odczuciu. Próbowałem z kilkanaście ustawień ze stron o PC i niestety z każdym miałem problem z jazdą.

 

Obadam sprawę w sposób który proponujesz, czyli pracą u podstaw, resztę dam na default. Zobaczymy :)

 

thx

 

no to jeszcze 2 pomysly:

- Kalibracja kontrolera w pCARS - moze tam mozna jakos oszukac gre zebys myslala ze masz 900 stopni zamiast 1080. 

- (gorszy pomysl) zabawa parametrem czulosc sterowania kierownica (jesli sie nie myle steering saturation) dla kazdego z wozow, powinna pozwolic na podobny efekt. 

 

powodzenia :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba oszukiwać, poprostu ustawia się w kalibracji kiery 900°.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy tam w tej naszej małej lidze parę dobrych ustawień i ustawiaczy FF. Zapraszamy, przywitamy, podzielimy się chętnie ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że przez wkd pojeżdżę, jednak się nie udało. Na dniach dopiero sobie posprawdzam Panowie co poradziliście. Dzięki za odpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak doszla kierownica T150 i testuje rozne ustawienia ffb. Obecnie uwazam, ze ustawienia standardowe samochodow sa najlepsze. Ale nie zawsze, macie jakis zloty srodek czym sie kierowac w jak najlepszym ustawieniu ffb ?  Na inside sim racing preferuja  TYRE FORCE - 115,  jak dla mnie opor jaki stawia kierownica wtedy jest mega mocny... zmniejszalem, ale znowu nie czulem dobrze samochodu. Glownie zalezy mi na tym zeby wszystko bylo czusc na kierownicy, nierownosci, utrate przyczepnosci, ale zeby kierownica nie staweiala tak mocnego oporu... pomoze ktos ? Z gory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ustawiać parametry w tuningu fury. Siły Fx, Fy i Fz, wszystko jest na necie i tutaj na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam, zakpiłem kierownice Thrustmater 150, która nie chce współpracować z PC2. PC2 wykrywa kierownice, mogę wybrać opcję z koła kierownicy ale problem pojawia się podczas wyjechania z boxu wtedy wyświetla nie komunikat "przełączano na sterowanie ręczne" i muszę kontynuować wyjścig za pomocą DS4. Nadmienię, iż problem ten nie występuje w przypadku GTS. Ma ktoś może jakiś pomysł czym to może być spowodowane?

Edytowane przez cyricano
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×