Skocz do zawartości
bany®

Buildy/Klasy

Rekomendowane odpowiedzi

Doświadczenia związane z rozbudową postaci.

ps.

Wyjaśnieniedla Edmunta - Jakie umiejetności, perki, atuty dobrać, jak rozłożyć statystzki (życie, skill, atak) i jakimi brońmi grać żeby uzskać najlepszy efekt grając w określony sposób np. jako Tank, Healer itp

Edytowane przez bany1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zamieszczanie screenów z masterowania postaci i podawanie gdzie można je kupić? Czy jakieś porady czym warto grać i dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

typ buildu //// glowne atrybuty //// skille

PVE solo //// DPS >Health >Skill //// Heal z overhealem + Survivor + pulse z damage

PVE w grupie (tutaj juz zalezy co masz w tej grupie robic...)
- dps //// max dps //// cover z dmg + tactical + pulse z dmg
- tank //// health + armor //// deployable cover + survivor + heal

- healer //// skillpower > health //// station z hp + medical + heal

mniej wiecej tak to wygladalo wczoraj. Pewnie cos bedziemy jeszcze zmieniac. Gralismy 2x dps, tank + healer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum jakoś się strasznie cicho zrobiło.. Masakra. Oto mój build jaki udało mi się wczoraj zmontować :D

image.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Edmunt napisał:

Na forum jakoś się strasznie cicho zrobiło.. Masakra. Oto mój build jaki udało mi się wczoraj zmontować :D

image.jpg

Cicho bo jak przystało na UBI gra już umiera

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w tej chwili mam już zebrane tak dużo setów, że aż ciężko się zdecydować, który wybrać. Mam gotowych kilka różnych kombinacji w zależności od potrzeb, bez wymiany modów, tylko zmiana poszczególnych elementów. To jest najtrudniejsze do zrobienia ale zalety są ogromne. Wymiana dwóch elementów w kilka sekund i już build nastawiony bardziej pod PvP z większym życiem.

Ostatnio bawię się z wysokim EDR. Brakuje mi jeszcze jednego elementu żeby zrobić idealnego tanka pod PvE.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stwierdziłem że poświęcenie siły ognia na rzecz EDR nie ma sensu. Jedyny "minus" to trzymanie dystansu do miotaczy.


@Edmunt, jak na build nastawiony na elektronikę słabo z wytrzymałością trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, mataman napisał:

Ja stwierdziłem że poświęcenie siły ognia na rzecz EDR nie ma sensu. Jedyny "minus" to trzymanie dystansu do miotaczy.


@Edmunt, jak na build nastawiony na elektronikę słabo z wytrzymałością trochę.

No wiesz.. nie mam jeszcze żadnego 240 same 214 :P więc sprawa by mogła wyglądać z goła inaczej..

Ale momentami mnie tak drażni ta gra grrrr... trzeci dzień z rzędu spotykam na DZ jakiś 4 osobowe grupy pajaców. Zabijają wszystkich i wszystko a jak taki dostanie stikiem to w porywach mu 1 segment życia tylko zabiera.. nie idzie ich wybić. Co prawda oni też mnie nie mogą ubić ale mimo wszystko. A jak wybiją już wsyzstkich innych i zostaje z nimi sam na sam to mnie jadą już jak szmatę.. Ten BFB powinien mieć większą moc przy elektronice 3500pkt +

 

Mimo to nadal czuje nieodparty pociąg do tej gry :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, KaKtuSSoS napisał:

Chyba specjalnie nikogo nie atakowałeś bo nie wieże że z dpsem na poziomie 86 można kogoś zabić :D

DPS gówno znaczy. Na tym zestawie wbiłem manhunta na DZ06 w pobliżu właśnie tych palaczy. Osłona przy takim SP daje mi obrażenia broni na takim poziomie jaki mam przy 2500 firearms. Poza tym przetrwanie jest kluczem teraz. Czterech gości nie było mnie w stanie zabić, mimo że używali sticka, który kładł innych na strzała, kilku wieżyczek i samej przewagi 4 na 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi stikami to są jakieś jaja normalnie.. albo mam pecha i trafiam na prawdziwych koksów.. ja ma 80K + 75% armor a mnie kładą jak szmatę a jak ja trafiam stikiem kolesia to mu tylko buty zakurzyłem :/ Ten stick staje się na prawdę coraz mniej użyteczny. Prawie nikogo już nie idzie nim zabić.. Musze jeszcze trochę pofarmić jakieś dobre sety 240..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz grać 3x2 to ja bym podmienił te dwa strikery na sentry (30% headshot damage), a dwa lone star na final measure (50% exotic damage resilience).

Ja aktualnie pykam z 4 tactician, 2 sentry i gra się też całkiem przyjemnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja gram 2x final measure, 3x napastnik, 1x lone star (na 240 god roll :D) 

przy czym statystyki z tego co pamietam to 230/350/20 przy 75% armor res, 50% exotic res, 42% crit chance i bodajze 170% cit dmg. 

przedtem biegalem bez final measure przy 420 wytrzymalosci, ale padalem czesto od sticka i od tego miarka sie przebrala, final measure na dz to must have

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Następny ze sticky :/ Ja nadal biegam 3xsentry z 3xstriker i wystarczy aby przetrwać jeden lamerski atak sticky bomb. Drugiego już zazwyczaj nie ma :24_stuck_out_tongue:

Zobaczymy czy po 1.3 LMG będą takie mocne jak zapowiadają. Mam już przygotowanego RPK ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sticky jest chvjowy teraz, sam biegalem chwile, ale odkad ludzie zaczeli zakladac final measure to ciezko ubic kogokolwiek. co aug to aug :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, nenesior napisał:

sticky jest chvjowy teraz, sam biegalem chwile, ale odkad ludzie zaczeli zakladac final measure to ciezko ubic kogokolwiek. co aug to aug :) 

Starcia z osobami, które grają ze stickiem i leczeniem są żałosne - walnie sticka a potem turla się przez 20 sekund czekając aż się odnowi, wszystko władowane w życie więc nawet nie próbują strzelać. Spotkałem paru gości, którzy usilnie próbali mimo zgonów ubić nas ze sticka mimo że widzieli że nie zabiera nam nawet połowy życia od hita. Aż się śmiać chce.

Ja dla odmiany dzisiaj wypróbowywałem 2x Final Measure, 2x Taktyczny, 2x Sentry - 45k skilla, tylko 80k życia przy pełnym pancerzu, ale za to 2100 firearms co wystarcza na odblokowanie talentów na broniach. Wymaksowany sticky, smart cover na 50% do obrażeń i 70% redukcji i ulti na obrażenia. Bez leczenia i tak dłużej się utrzymywałem przy życiu niż randomy w teamie. Muszę potestować w zgranym teamie później.

O 6.06.2016 o 09:59, mataman napisał:

Ja stwierdziłem że poświęcenie siły ognia na rzecz EDR nie ma sensu. Jedyny "minus" to trzymanie dystansu do miotaczy.

Wracając do tego, jedyne poświęcenie grając z niskim firearms to talenty na broniach. Przy wymaksowanej osłonie mając tylko 1000 firearms obrażenia broni są o wiele wyższe niż przy 2600, które jest potrzebne by odblokować talenty. W PvE sprawdza się wyśmienicie. Gram zazwyczaj też ze ofensywnym zbalansowanym buildem 4x Sentry i 2x FM/TA ale póki co żaden inny build nie dał mi tyle frajdy co tank EDR. Nie ma to jak przyjmować na klatę ogień od tych grubasów z miotaczami i śmiać im się w twarz. Nie mogę się doczekać kolejnego najazdu z Cleanersami, ma być 4 bossów i dodatkowo finalny boss zmodyfikowany wóz strażacki, który ma pluć ogniem.

 

10 godzin temu, mataman napisał:

Zobaczymy czy po 1.3 LMG będą takie mocne jak zapowiadają. Mam już przygotowanego RPK ;)

Polecam L86, no chyba że masz wersję Black Market RPK ze slotem na uchwyt, jak dla mnie to za bardzo kopie. Ja trzymam L86 z brutalnością i przebiciem pancerza. Praktycznie jak karabinek szturmowy ale o wiele bardziej celny i stabilny, i z wyższym bonusem do headshotów (100%, karabinki mają 75%). Po 1.3 z boostem 30% do obrażeń dla celów poza osłoną będzie pewnie lepszy od wszystkich karabinków oprócz M4/LVOA-C ze względu na szybkostrzelność, zwłaszcza w PvP gdzie karabinki nie dostają nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety możemy obecnie chomikowane bronie przerobić na materiały. Bonus dostaną tylko bronie dropiące po patchu 1.3. Dodatkowo striker i sentry dostają nerfa. Podobnie jak Vector i AUG, którym obniżą base dmg. Czyli w skrócie;

- striker, sentry, AUG, Vector, M1A nerf

- nowe bronie w tym nowe smg i specjalny karabin dla B.L.I.N.D

- nowe talenty i bonusy dla broni, smg bedą mieć CHD zamiast CHC.

- możliwość rekalibracji talentów na broni

- nowe sety (dopiero w sierpniu z DLC) w tym B.L.I.N.D. który wydaje się całkiem spoko.

 

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4phidt/weapon_balance_in_update_13/

 

 

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was ale mi częściej leci złoto na poziomie 229 niż zielone 268. A w rekalibracji jest tańsze i ma wyższefprzedziały :1_grinning:

image.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ kilka osób pytało co dokładnie jest w moim buildzie tak więc prezentacja:

Oczywiście klasa postaci "gear score" to o kant du*y rozbić..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mataman napisał:

Gdzie ci G36 dropnęło?

W DZ 03-04 ze zwykłej skrzyni (tej na klucz)..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera nonstop latam po DZ 05 i 06 i nawet ze zrzutów nic :/ RNG mnie nie lubi :24_stuck_out_tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×