pablos_83 4001 Napisano 9 Listopad 2017 Na oficjalnej liście nigdy nie było. B1 pojawia się na nieoficjalnych listach gdzie dane o patch np pochodzą z wywiadu. Pewnie nie wyrobią się do stycznia czy końcówki grudnia i nie chcą by ludzie przestali grać w grę w oczekiwaniu na patcha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 9 Listopad 2017 3 godziny temu, pablos_PRO napisał: Na oficjalnej liście nigdy nie było. B1 pojawia się na nieoficjalnych listach gdzie dane o patch np pochodzą z wywiadu. Pewnie nie wyrobią się do stycznia czy końcówki grudnia i nie chcą by ludzie przestali grać w grę w oczekiwaniu na patcha. To że wsparcie do X1X dostanie to czywiste, pytanie tylko kiedy Stąd faktycznie nie chcą rzucać datami bo są pewnie w czarnej dupie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 9 Listopad 2017 Witcher 3 niespatchowany ciśnie 60fps prawie non stop na X.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 9 Listopad 2017 Jak wy to robicie że widzicie ile klatek na sekundę...Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 9 Listopad 2017 Jak na razie paru godzinach grania jestem więcej niż zadowolony Np taki nowy COD mam na PROsiaku i trochę pogralem więc mam porównanie - widzę różnicę że tu jest pełne 4K, obraz ostrzejszy, matchmaking niebio a ziemia - no chyba że już poprawili na PS, pad zdecydowanie mi lepiej leży i te wibro na spustach (hehe) zajebista sprawa. No i to co robi największe wrażenie - czy to w ogóle chodzi?! - tej konsoli nie słychać w gole! PROsiak w CoDzie wył jak suszara momentami. Jak na razie jest G 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 Muszę tylko odeprzeć stwierdzenie kolegi wyżej na temat kultury pracy pro.Odnieść się mogę tylko do mojej konsoli ale ona naprawdę działa cichutko a jak wiatrak się załączy to nie na najwyższym biegu i trwa to kilka sekund i cisza a gram naprawdę w różne mocne produkcję. Nawet moja kobieta na co zwróciła uwagę to kultura pracy. Wcześniej moja premierowa konsola również nie wyła jak suszarka ale wiatraki chodziły i było je przynajmniej słychać , czasem głośniej ale nic strasznego.Nie wiem, może mam szczęście w tym aspekcie ale co jak co ale do kultury pracy w moim prosiaku nie mogę się przyczepić P.S.Wczoraj byłem o krok od kupna nowego klocka ale udało mi się zwalczyć pokusę Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 9 Listopad 2017 1 godzinę temu, DigitalMan_PL napisał: Jak wy to robicie że widzicie ile klatek na sekundę... Nvidia overlay, MSI afterburner.... ohhh wait to na PC A tak serio subiektwynie - dropy ponizej 30fps sa odczuwalne szczegolnie jesli laduja blizej 20 i trwaja przez jakis czas. Plynosci miedzy 50-60 jesli tylko nie dostane darciem obrazu po oczach nie odczuwam. Wrazenia z konsol, pozniej potwierdzone na PC z licznikiem klatek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 Kolejne porównanie, tym razem najnowsze z AC: Origins od Digital FundaryWysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 9 Listopad 2017 @Kolos28 a grasz w 4K? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 Nie no, nie mam tv 4k ale gram w najwyższych ustawieniach jakie są dostępne na pro a więc chyba tak jakbym grał w 4k? Jedyna różnica, że tv wyświetla obraz w fullhd, czy się mylę?Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Listopad 2017 14 minut temu, Kolos28 napisał: Nie no, nie mam tv 4k ale gram w najwyższych ustawieniach jakie są dostępne na pro a więc chyba tak jakbym grał w 4k? Jedyna różnica, że tv wyświetla obraz w fullhd, czy się mylę? Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Mylisz się i to bardzo. jest delikutaśna różnica w poceniu się konsoli pomiędzy wyświetlaniem 1080p a 4K. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 [mention=45190]SephiroT[/mention]A to nie tv skaluje do fullhd a co jak odpalisz grę w 4k i wyłączysz odbiornik telewizyjny 4k? Nie wydaje mi się ,że jest tak jak piszesz ale może nie mam racji To jest tak samo jak zdjęcie, które zrobisz je w 4k a wyświetlisz na tv fullhd to nadal te same zdjęcie a tylko wyświetlone w maksymalnej rozdzielczości tego tv. Moim zdaniem tak samo jest z grami i jeśli odpalisz je w 4k to są tak odpalone nawet przy wyłączonym odbiorniku a więc na kulturę pracy konsoli nie powinien mieć wpływ jaki podłączymy telewizor. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Listopad 2017 Skalowanie nie jest po stronie TV tylko po stronie konsoli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 Skalowanie nie jest po stronie TV tylko po stronie konsoli.Możliwe, że masz rację ale co jak odłączysz odbiornik 4k a odpalisz grę w 4k?Myślę, że konsola po prostu odpala grę w 4k bez różnicy na jakim TV gramy.Inaczej po prostu nie miałbym możliwości wyboru ustawień gry w 4k tak samo jak z automatu nie jest dostępny HDR, kiedy odbiornik tego nie obsługuje. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Listopad 2017 Próbowałeś kiedyś odpalić coś w nie odsługiwanej rozdzielczości czy to na TV czy na PC?? Dostaniesz czarny ekran , ewentualnie tekst że nie obsługiwana rozdzielczość i tyle. Ogarnij się chłopie bo nie mówimy o rubinie z 640x480 na sztywno tylko o monitorze który dobiera rozdzielczość według sygnału jaki otrzymuje ze źródła (konsoli). Konsola również sprawdza jaką rozdzielczość monitor (TV) może wyświetlić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 Dobra nie wałkujmy dalej tematuWysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mierniczek 130 Napisano 9 Listopad 2017 Kolos28 - Dla przykladu. Odpalilem na moim prosiaku Horizont Zero Dawn. Ustawilem w opcjach gry 4k (mam TV obslugujacy te rozdzielczosc). Konsola dosc mocno pracowala (slychac wiatraki). Pozniej ustawilem w grze "tylko" full HD. Konsola od razu byla cichsza podczas rozgrywki Ogolnie prosiak jest dosc glosna konsola gdy gra sie w "nowe" gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 550 Napisano 9 Listopad 2017 No dobra a terazOdpal HZD w 4k i odłącz HDMI łączący TV z konsolą to gra w jakiej rozdzielczości nadal działa? DALEJ WYJĘ? Myślę, że tak a więc podłącz teraz na odpalonej grze w 4k HDMI do TV fullhd, myślę , że nadal będzie wyła bo będzie odpalona w 4k a zmieni się tylko odbiornik wyświetlający w fullhd. Ty mówisz, że przełączaniu ustawień między 4k a fullhd a mnie bardziej chodzi o to, w jakiej rozdzielczości chodzi gra odpalona w 4k na tv fullhd bo tak gram u siebie i prosiak jest cichutki. Moim zdaniem jest to nadal 4k a wyświetlane w fullhd a korzyść to ostrzejsze tekstury i tyle. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 9 Listopad 2017 Myślę, że Kolosowi chodziło o coś w stylu DSR z PC. Technologia Dynamic Super Resolution sprawia, że gra renderowana jest w wyższej, bardziej szczegółowej rozdzielczości, a następnie skalowana w dół do rozdzielczości Twojego monitora, zapewniając Ci grafikę w jakości 4K na ekranie HD. Czy Xbox X jest wyposażony w taką technologię to nie wiem, ale chętnie się dowiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 9 Listopad 2017 (edytowane) 16 minut temu, kill napisał: Myślę, że Kolosowi chodziło o coś w stylu DSR z PC. Technologia Dynamic Super Resolution sprawia, że gra renderowana jest w wyższej, bardziej szczegółowej rozdzielczości, a następnie skalowana w dół do rozdzielczości Twojego monitora, zapewniając Ci grafikę w jakości 4K na ekranie HD. Czy Xbox X jest wyposażony w taką technologię to nie wiem, ale chętnie się dowiem Niby piszo że taki Titanfall wyciąga 6K na Koksie, a potem skaluje w doł, żeby 4K czy jaką on tam ma rozdzielczość była "lepsza". Nie wiem czy nie pierdolę głupot ale tak to rozumiem Edytowane 9 Listopad 2017 przez TeraJacek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sithman 3250 Napisano 9 Listopad 2017 (edytowane) Z tego co czytałem w różnych recenzjach, to właśnie tak jest. Konsola nadaje obraz w 4k i stosuje downscalling jeśli mamy telewizor full hd. Dzieki temu mamy piękny obraz np. bez aliasingu itd. Edytowane 9 Listopad 2017 przez Sithman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 9 Listopad 2017 Sa dwie rzeczy: 1. Sygnal - o tym pisal @SephiroT Sygnal z urzadzenia (STB, konsola, BD/DVD player) wysylany kablem na TV. Ten ma okreslona rodzielczosc ktora musi byc dopasowana do tego co akceptuje wyswietlacz (monitor/TV). Akceptuje oznacza ze zazwyczaj moze byc nizsza (przyklad gry z PS3 w 720p na TV full HD dzialaja, obraz o marnej rodzielczosci DVD tez dziala na full hd wyswietlaczach) lub natywna. W wypadku konsol i scalowania w dol zgodnie z moja wiedza to odbywa sie po stronie konsoli a wiec obraz w wyzszej rozdzialce zostaje przeskalowany do takiego ktory zaakceptuje wyswietlacz. W druga strone (choc tu moge sie mylic) za skalowanie odpowiada TV czyli przyklad gier PS3 na full HD czy PS4 Amator/XOS na 4K, czy tez DVD na full HD. 2. Skalowanie po stronie TV - to zazwyczaj jest w opcjach jako Format obrazu - dzieki czemu jesli wiemy ze np. sygnal jest w formacie 4:3 to mozemy taki format ustawic. Jest tez zazwyczaj opcja Nieskalowany i wtedy to wyswietlany bedzie obraz w rozdzialce ktora wysyla sygnal. Tutaj tez prosty przyklad (moge pozniej wrzucic zdjecie) film DVD odpalony z konsoli, puszczony na TV full HD w opcji Nieskalowany daje obraz wielkosci pocztowki na srodku ekranu. ============ @TeraJacek Wez pod uwage ze wiele gier korzysta z dynamicznego skalowania tekstur zeby zachowac plynnosc. Wolf The new order jest tutaj przykladem (choc zakladam ze z TF2 moze byc podobnie bo na PC ma taka opcje). To tez troche zmienia szczegolowosc tekstur. Polega to mniej wiecej na tym ze pierwszy i drugi plan rendowane sa w wyzszej rozdzialce a dalsze w nizszej. Co m.in. pokazywal film od DF ktory wkleil Seph. Wybrali jakies elementy z 4tego planu, powiekszyli 3x i porownywali roznice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 9 Listopad 2017 @magellan ja bym uważał ze stawianiem równości między supersamplingiem a scalingiem. Supersampling jest rodzajem skalowania o całkiem ciekawym algorytmie, stad jego efekty są dość wyraźnie widoczne. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOMARZYSKO 767 Napisano 9 Listopad 2017 Jakie cyferkowe pierdololo tu powstało a nikt nie pisze o zachwytach nad GOW4 w 4k. Ja jestem zachwycony jak ta gra teraz wygląda 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 9 Listopad 2017 (edytowane) --------- Edytowane 9 Listopad 2017 przez MagEllan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach