Skocz do zawartości
bany®

XBOX ONE X

Rekomendowane odpowiedzi

Na oficjalnej liście nigdy nie było. B1 pojawia się na nieoficjalnych listach gdzie dane o patch np pochodzą z wywiadu. Pewnie nie wyrobią się do stycznia czy końcówki grudnia i nie chcą by ludzie przestali grać w grę w oczekiwaniu na patcha. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, pablos_PRO napisał:

Na oficjalnej liście nigdy nie było. B1 pojawia się na nieoficjalnych listach gdzie dane o patch np pochodzą z wywiadu. Pewnie nie wyrobią się do stycznia czy końcówki grudnia i nie chcą by ludzie przestali grać w grę w oczekiwaniu na patcha. 

 

To że wsparcie do X1X dostanie to czywiste, pytanie tylko kiedy :24_stuck_out_tongue: Stąd faktycznie nie chcą rzucać datami bo są pewnie w czarnej dupie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witcher 3 niespatchowany ciśnie 60fps prawie non stop na X.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wy to robicie że widzicie ile klatek na sekundę...



Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie paru godzinach grania jestem więcej niż zadowolony ;)

Np taki nowy COD mam na PROsiaku i trochę pogralem więc mam porównanie - widzę różnicę że tu jest pełne 4K, obraz ostrzejszy, matchmaking niebio a ziemia - no chyba że już poprawili na PS, pad zdecydowanie mi lepiej leży i te wibro na spustach (hehe) zajebista sprawa. 

No i to co robi największe wrażenie - czy to w ogóle chodzi?! - tej konsoli nie słychać w gole!

PROsiak w CoDzie wył jak suszara momentami. 

Jak na razie jest G ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę tylko odeprzeć stwierdzenie kolegi wyżej na temat kultury pracy pro.

Odnieść się mogę tylko do mojej konsoli ale ona naprawdę działa cichutko a jak wiatrak się załączy to nie na najwyższym biegu i trwa to kilka sekund i cisza a gram naprawdę w różne mocne produkcję. Nawet moja kobieta na co zwróciła uwagę to kultura pracy. Wcześniej moja premierowa konsola również nie wyła jak suszarka ale wiatraki chodziły i było je przynajmniej słychać , czasem głośniej ale nic strasznego.

Nie wiem, może mam szczęście w tym aspekcie ale co jak co ale do kultury pracy w moim prosiaku nie mogę się przyczepić

 

P.S.

Wczoraj byłem o krok od kupna nowego klocka ale udało mi się zwalczyć pokusę

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, DigitalMan_PL napisał:

Jak wy to robicie że widzicie ile klatek na sekundę...

Nvidia overlay, MSI afterburner.... ohhh wait to na PC :1_grinning::1_grinning:

 

A tak serio subiektwynie - dropy ponizej 30fps sa odczuwalne szczegolnie jesli laduja blizej 20 i trwaja przez jakis czas. 

Plynosci miedzy 50-60 jesli tylko nie dostane darciem obrazu po oczach nie odczuwam. 

 

Wrazenia z konsol, pozniej potwierdzone na PC z licznikiem klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne porównanie, tym razem najnowsze z AC: Origins od Digital Fundary



Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie mam tv 4k ale gram w najwyższych ustawieniach jakie są dostępne na pro a więc chyba tak jakbym grał w 4k? Jedyna różnica, że tv wyświetla obraz w fullhd, czy się mylę?

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Kolos28 napisał:

Nie no, nie mam tv 4k ale gram w najwyższych ustawieniach jakie są dostępne na pro a więc chyba tak jakbym grał w 4k? Jedyna różnica, że tv wyświetla obraz w fullhd, czy się mylę?

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 

Mylisz się i to bardzo.

jest delikutaśna różnica w poceniu się konsoli pomiędzy wyświetlaniem 1080p a 4K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[mention=45190]SephiroT[/mention]

A to nie tv skaluje do fullhd a co jak odpalisz grę w 4k i wyłączysz odbiornik telewizyjny 4k? Nie wydaje mi się ,że jest tak jak piszesz ale może nie mam racji

 

To jest tak samo jak zdjęcie, które zrobisz je w 4k a wyświetlisz na tv fullhd to nadal te same zdjęcie a tylko wyświetlone w maksymalnej rozdzielczości tego tv. Moim zdaniem tak samo jest z grami i jeśli odpalisz je w 4k to są tak odpalone nawet przy wyłączonym odbiorniku a więc na kulturę pracy konsoli nie powinien mieć wpływ jaki podłączymy telewizor.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skalowanie nie jest po stronie TV tylko po stronie konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skalowanie nie jest po stronie TV tylko po stronie konsoli.

Możliwe, że masz rację ale co jak odłączysz odbiornik 4k a odpalisz grę w 4k?

Myślę, że konsola po prostu odpala grę w 4k bez różnicy na jakim TV gramy.

Inaczej po prostu nie miałbym możliwości wyboru ustawień gry w 4k tak samo jak z automatu nie jest dostępny HDR, kiedy odbiornik tego nie obsługuje.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś kiedyś odpalić coś w nie odsługiwanej rozdzielczości czy to na TV czy na PC??

Dostaniesz czarny ekran , ewentualnie tekst że nie obsługiwana rozdzielczość i tyle.

Ogarnij się chłopie bo nie mówimy o rubinie z 640x480 na sztywno tylko o monitorze który dobiera rozdzielczość według sygnału jaki otrzymuje ze źródła (konsoli). Konsola również sprawdza jaką rozdzielczość monitor (TV) może wyświetlić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie wałkujmy dalej tematu

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolos28 - Dla przykladu. Odpalilem na moim prosiaku Horizont Zero Dawn. Ustawilem w opcjach gry 4k (mam TV obslugujacy te rozdzielczosc). Konsola dosc mocno pracowala (slychac wiatraki). Pozniej ustawilem w grze "tylko" full HD. Konsola od razu byla cichsza podczas rozgrywki :)

Ogolnie prosiak jest dosc glosna konsola gdy gra sie w "nowe" gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra a teraz

Odpal HZD w 4k i odłącz HDMI łączący TV z konsolą to gra w jakiej rozdzielczości nadal działa? DALEJ WYJĘ? Myślę, że tak a więc podłącz teraz na odpalonej grze w 4k HDMI do TV fullhd, myślę , że nadal będzie wyła bo będzie odpalona w 4k a zmieni się tylko odbiornik wyświetlający w fullhd.

 

Ty mówisz, że przełączaniu ustawień między 4k a fullhd a mnie bardziej chodzi o to, w jakiej rozdzielczości chodzi gra odpalona w 4k na tv fullhd bo tak gram u siebie i prosiak jest cichutki.

 

Moim zdaniem jest to nadal 4k a wyświetlane w fullhd a korzyść to ostrzejsze tekstury i tyle.

 

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Kolosowi chodziło o coś w stylu DSR z PC.

 

Technologia Dynamic Super Resolution sprawia, że gra renderowana jest w wyższej, bardziej szczegółowej rozdzielczości, a następnie skalowana w dół do rozdzielczości Twojego monitora, zapewniając Ci grafikę w jakości 4K na ekranie HD.

 

Czy Xbox X jest wyposażony w taką technologię to nie wiem, ale chętnie się dowiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:Gmoch:

16 minut temu, kill napisał:

Myślę, że Kolosowi chodziło o coś w stylu DSR z PC.

 

Technologia Dynamic Super Resolution sprawia, że gra renderowana jest w wyższej, bardziej szczegółowej rozdzielczości, a następnie skalowana w dół do rozdzielczości Twojego monitora, zapewniając Ci grafikę w jakości 4K na ekranie HD.

 

Czy Xbox X jest wyposażony w taką technologię to nie wiem, ale chętnie się dowiem :)

 

Niby piszo że taki Titanfall wyciąga 6K na Koksie, a potem skaluje w doł, żeby 4K czy jaką on tam ma rozdzielczość była "lepsza".

Nie wiem czy nie pierdolę głupot ale tak to rozumiem :kwach:

Edytowane przez TeraJacek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem w różnych recenzjach, to właśnie tak jest. Konsola nadaje obraz w 4k i stosuje downscalling jeśli mamy telewizor full hd.

Dzieki temu mamy piękny obraz np. bez aliasingu itd.

 

Edytowane przez Sithman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sa dwie rzeczy:

1. Sygnal - o tym pisal @SephiroT Sygnal z urzadzenia (STB, konsola, BD/DVD player) wysylany kablem na TV. Ten ma okreslona rodzielczosc ktora musi byc dopasowana do tego co akceptuje wyswietlacz (monitor/TV). Akceptuje oznacza ze zazwyczaj moze byc nizsza (przyklad gry z PS3 w 720p na TV full HD dzialaja, obraz o marnej rodzielczosci DVD tez dziala na full hd wyswietlaczach) lub natywna. 

W wypadku konsol i scalowania w dol zgodnie z moja wiedza to odbywa sie po stronie konsoli a wiec obraz w wyzszej rozdzialce zostaje przeskalowany do takiego ktory zaakceptuje wyswietlacz. W druga strone (choc tu moge sie mylic) za skalowanie odpowiada TV czyli przyklad gier PS3 na full HD czy PS4 Amator/XOS na 4K, czy tez DVD na full HD. 

2. Skalowanie po stronie TV - to zazwyczaj jest w opcjach jako Format obrazu - dzieki czemu jesli wiemy ze np. sygnal jest w formacie 4:3 to mozemy taki format ustawic. Jest tez zazwyczaj opcja Nieskalowany i wtedy to wyswietlany bedzie obraz w rozdzialce ktora wysyla sygnal. Tutaj tez prosty przyklad (moge pozniej wrzucic zdjecie) film DVD odpalony z konsoli, puszczony na TV full HD w opcji Nieskalowany daje obraz wielkosci pocztowki na srodku ekranu. 

 

============

@TeraJacek

Wez pod uwage ze wiele gier korzysta z dynamicznego skalowania tekstur zeby zachowac plynnosc. Wolf The new order jest tutaj przykladem (choc zakladam ze z TF2 moze byc podobnie bo na PC ma taka opcje). To tez troche zmienia szczegolowosc tekstur. Polega to mniej wiecej na tym ze pierwszy i drugi plan rendowane sa w wyzszej rozdzialce a dalsze w nizszej. Co m.in. pokazywal film od DF ktory wkleil Seph. Wybrali jakies elementy z 4tego planu, powiekszyli 3x i porownywali roznice. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@magellan ja bym uważał ze stawianiem równości między supersamplingiem a scalingiem. Supersampling jest rodzajem skalowania o całkiem ciekawym algorytmie, stad jego efekty są dość wyraźnie widoczne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie cyferkowe pierdololo tu powstało a nikt nie pisze o zachwytach nad GOW4 w 4k. Ja jestem zachwycony jak ta gra teraz wygląda :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×